My... ik tempte ook altijd vaginaal. Maar waarom hou je geen kaartje bij op FF? Hoe heet die site nu ook alweer?... fertilityfriend geloof ik, dus www.fertilityfriend.com daar kun je je temp mooi op bijhouden en die kun je naderhand ook uitprinten geloof ik. Je kan daar alles op bijhouden en op FF geven ze ook je eisprong aan. All... heb n leuk kadootje gekocht voor de 2 ling van mijn zus. Op deze site kijken en dan rechts onder staat n spellgoed met olifantje Intertoys folder - SP 2011 - Powered By Publitas Deze olifant heb ik voor ieder 1tje gekocht. Voor Divano zijn 1e verjaardag wil ik dit konijntje kopen bol.com | Jojo het konijn, Silverlit | Speelgoed Dit had ik al gezien toen was ik nog zwanger... vorig jaar met sinterklaas. Is n erg leuk konijntje die verstoppertje speelt met je kleintje. Doormiddel van de wortel wordt t konijn gevonden (geloof dat dat zoiets was)
Goedemorgen, Ja Miran ik had al een account daar ik ga proberen het daar bij te houden. Vind het nog wat ingewikkeld maar denkt dat het wel dat het steeds makkelijker gaat. Ik heb me erbij neergelegd dat deze ronde weer niet raak is, voel me er niet rot onder. Want vind het al heel wat dat ze ons nu al verder helpen. Ben wel erg benieuwd of het bij mij van binnen allemaal wel goed is. Toch ook wel weer iets van zekerheid, die knop ook he pffff. Wil het loslaten maar of het helemaal gaat uhm... dat is nog af te wachten het is erg moeilijk in ieder geval!
my: Heb ook altijd mijn temp bijgehouden via FF. Vond het altijd erg duidelijk en is ook niet erg ingewikkeld. Ik vulde trouwens alleen temp in. Jammer dat je nu al zo'n negatief gevoel hebt. Je moet nog 2 dagen. Hoop dat je gevoel het gewoon helemaal mis heeft! miranda: leuke cadeautjes hoor! wat een heerlijk weer vandaag. Straks maar even richting het bos ofzo. Ben al een paar dagen neit zo fit, moe, hoofdpijn, keelpijn. Bovenop ook nog eens ongesteld dus heb me wel een fitter gevoeld. frisse lucht en een zonnetje doet me vast goed
@juffie, ja weet ik moet eigenlijk positief blijven he tot ik ongi word. Ik heb nu wel ineens onderin me rugpijn en onderin me buik. Maar dat kan 2 kanten op of word ongi wat al best vroeg is of ....... Bedankt voor je positieve berichtje Juffie!
goedemorgen!! Juffie nog vakantie? Bij jullie was het vorige week toch herfstvakantie? Fijne dag vandaag! Vanmiddag snel een nieuwe wasmachine kopen. Hij is nu echt helemaal stuk. En er ligt me toch een berg was. Hoop dat ze snel wat kunnen leveren.
Dag: maandag heb ik ouderschapsverlof. Nog i.i.g. tot februari maar heb al aangegeven dat ik de uren van Matthijs ook nog wil opmaken. Balen van de wasmachine. Wij hebben ook net een nieuwe. We hebben nu een Miele. Wel een hele uitgave maar kunnen we als het goed is de komende 15/ 20 jaar mee toe.
Goedemorgen... Dag... gefeliciteerd met de doop van jullie dochtertje Laura. Zal wel n drukke maar gezellige dag zijn geweest, tenminste bij mijn zusje gisteren wel. Juffie... ben je nog naar buiten geweest? Voelde je je eigen opknappen? Hoe voel je je nu? Weer werken vandaag? Liena... hoe was je weekend bij je ouders? Heb je heerlijk geshopt? Heb je wat slaap kunnen bijtanken? Mink... gefeliciteerd met je verjaardag meis! Wij zien je niet vaak meer maar bij deze toch gefeliciteerd. All... wij hadden gisteren de doop van de 2ling en wat zagen ze er prachtig uit zeg. Chris en ik zaten met Nienke op onze schoot en chris met divano want die wou bij niemand zitten. En Fenneke zat bij zus (en haar man) van mijn zwager. Daarna naar mijn zusje gegaan en hebben we broodjes gegeten. Toen zijn mijn moeder en ik met mijn kids en nichtje en haar vriendinnetje naar t kerkhof gelopen om te zien hoe ze de graven van mijn oma's en opa's hebben veranderd. Toen zo terug gelopen langs t hertekampje. We kwamen terug bij mijn zus en toen zat t huis vol visite. Gyani kroop tegen opa aan op de bank. Die klaagt al 3 dagen van buikpijn maar helaas komt er zowel boven als onder niks uit. Zijn temperatuur zat gisteravond tegen de 39 en nu tegen de 38 aan. Hij wilde graag terug naar huis. Uiteindelijk hebben we t nog kunnen rekken tot na t eten en om 18.00 uur zijn we aangereden. Nu ligt ie weer op de bank. Er zit niks in. Er heerst wel buikgriep maar omdat gyani er niks uitgooit weet ik ook niet wat t is. Meestal bij buikgriep borrelt je maag en dat doet t bij hem ook niet. Weet niet wat ik ervan moet denken. Ik laat hem gewoon nakijken. Zielig hoor als ze zo ziek zijn ook al zijn ze dan 11 jaar oud!
Dag... deze kleertjes hadden de 2ling aan: Bambini.com | MonnaLisa w11 shirt clara strik/strass lm | €59,95 en deze legging eronder: Bambini.com | MonnaLisa w11 legging koeien | €34,95 Dan hadden ze hier ook nog n haarbandje van in.
Ja meis... nu wordt t n echt heel spannend nog n paar weekjes en dan is die kleine knul levensvatbaar! Hoe voel je je nu? Voel je de kleine flink trappelen? Aaah... had van de week toch iets verschrikkelijks gehoord. N echtpaar wilde al jaren kinderen maar dat lukte niet. Die vrouw had al kanker overwonnen en daarom die kinderwens. Nu is t na jaren eindelijk gelukt om zwanger te raken... komt die ziekte toch terug en hoe! Het is helemaal uitgezaaid en zij is 28 weken zwanger! Ze hebben haar opgegeven. Nu proberen ze t te rekken totdat de baby levensvatbaar is en dan gaan ze de kleine halen en proberen ze haar nog met chemokuur in leven te houden. Maar ze denken niet dat t nog nut heeft. Ik kreeg kippevel hiervan. Vind t zoal n hele erge rotziekte maar helemaal als je zwanger bent na al die jaren en je krijgt dit dan te horen!
miran, bah wat een verhaal. Wordt er naar van! Yo, jee meis schiet al aardig op! Juffie, miele is een goed merk. Mag ik zo vrij zijn om te vragen hoe groot die uitgave was . Ik zie heel veel wasautomaten maar zit nogal prijsverschil in. Weet niet goed wat ik moet verwachten aan kosten voor een goeie. Want met die kids wil ik wel een goede machine waar ik weer een tijd mee vooruit kan.
Goedemorgen dames, Hoe gaat het hier? Yo ja wat gaat het hard he! Hier in volle spanning, ja weet moet niet doen maar begin nu wel weer nieuwsgierig aan het worden wat deze dagen me brengt.
Deze tijd blijft altijd spannend My ook al probeer je er niet mee bezig te zijn. Volgende week hebben we 3d echo. Ben benieuwd!
dag: wij hebben de Miele t8992 en we betaalden 1449 euro. Echt een heleboel geld maar ja. Vorig jaar ook betaalden we nog 100 euro meer voor de droger (warmtepompdroger ook van Miele)
oh klopt niet verkeerde typenr. was het typenr van de droger. wasmachine is w5993 en was wel 1449 euro
Oei ja wel veel geld. Ben in de pauze snel naar de electrozaak hier in de buurt geweest en heb een Siemens besteld. Kost 849 maar vond ik al veel geld. Ik neem aan dat jouw machine dan ook wel heel goed bevalt. Mijn huidige is ook een siemens en zag ongeveer dezelfde beniening bij de nieuwe automaat dus was voor mij gewoon een vertrouwde keuze. Morgen komen ze hem al brengen, ik ben blij . My, blijft spannend en daar kan je niets tegen doen. Helaas zit er voor ons ook niets anders op dan het beste voor je hopen en heel hard veren/duimen!! Miran, mooie kleertjes hadden de tweeling zeg!