(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik had een Bosch zat ook rond de Siemens prijs. Hier bij Joep hebben we AEG. Ook nog betaalbaar en goed.
    Tis altijd moeilijk huishoudelijke apparaten....

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: fijn dat de nieuwe wasmachine morgen al komt! En inderdaad een flink bedrag waren we kwijt maar we gaan er van uit dat we voor de komende jaren goed zitten.;) Mijn ouders hebben ook een miele en die is al 20 jaar oud ofzo. Doet het nog steeds prima. We hebben hem gekocht via de vader van een vriend dus prijs was ook nog voordelig.

Voel me trouwens nog steeds inet zo fit. Broodje valt ook niet zo lekker ofzo. Bah:(

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Beterschap Juffie! Hier zijn ook veel zieken voornamelijk buikgriep....

Mijn ouders hadden ook Miele maar die was na 5 jaar al kapot.... Vooral de "oudere" types van Miele gaan super lang mee maar de nieuwere vallen tegenwoordig ook mee. Collega van mij heeft er vorig jaar een gekocht en al veel reparaties aan gehad....

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, hoop niet dat je echt ziek word!!

yo, heb idd ook staan te kijken op een AEG maar ben dan vanwege het al bekend zijn met siemens toch maar weer teruggevallen op het "vertrouwde". Mijn huidige machine is nu 11 jaar oud. De hardheid van het water is bij ons ook wel heel erg dus dat verkort ook wel de levensduur van apparaten. Merk het al met douchekop en koffiezetter en zo.

Hier trouwens nog meer klagen.....
    Ben al 3 nachten op een rij in de weer met ons meisje. Ook overdag is ze heel onrustig en slaapt ze maar korte slaapjes. Ben echt gebroken. Mijn respect groeit met de dag voor de meiden hier die er vaak mee te maken hebben! Ik hoop dat het gewoon tandjes of een fase is want ben zo bang dat ik haar ergens aan ga wennen. Heb haar gisteren na controle van temp. en of ze vieze luier had wel best een tijd laten huilen maar kon het op een gegeven ogenblik niet meer aanhoren. Heb zelfs al 2 x een klein flesje warm gemaakt waarna ze wel is gaan slapen. Is helemaal tegen mijn gevoel in want ben bang dat ik ze dan ga wennen aan een nachtvoeding waarna ik straks elke nacht de pineut ben. pffff vind het dan zo moeilijk wat ik op dat moment moet doen. En haan zegt dan doodleuk als ik om zijn mening vraag dat ik maar gewoon moet doen wat mij het beste lijkt. Tja daar heb je dan wat aan ;).

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik neem zowiezo voor al die gebroken nachten van jullie mijn petje af....

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dag: wat naar die gebroken nachten he? Hier ook alweer een paar achter elkaar. Nathan gisteravond om 23.30 wakker met een zeer oor dus die maar bij ons in bed. (of eigenlijk bij haan en ik in Nathans bed) Ik ben er toen nog 3 of 4 x uitgeweest voor Matthijs. Arme mannetje is ook niet helemaal fit. 3 tandjes zijn nu wel door maar 1 nog niet. Verder is hij snipverkouden en moet steeds hoesten.
    's nachts een flesje geven doe ik niet meer omdat ik ook weet dat het niet helpt. Maandje geleden voor het laatst geprobeerd en dat wilde hij niet dus doe dat nu gewoon niet.
    Vooral nachtvoeding kun je denk ik wel aanwennen.. Maar ja als ze dan weer gaat slapen weet ik ook niet wat ik zou kiezen;)
    Antwoord van je haan zou trouwens het antwoord van mijn haan kunnen zijn:p

yojo: haha geniet nog maar even van je nachten doorslapen;) Al was ik toen ik zwanger was ook vaak in de weer 's nachts;)

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow Juffie...ben nu al de hele tijd aan het dromen waar ik steeds van wakker wordt. En vannacht voor de verandering weer eens maagpijn gehad en twee uur wakker gelegen... Dus ik ben mezelf al voor aan t bereiden......

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    volgens mij zijn daar al die nachtelijke kwaaltjes ook voor kun je alvast wennen aan de gebroken nachten..

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja nou dan mogen ze dat maagpijn wel weglaten...maar was mijn eigen schuld. Was gister zo moe dat ik er niet aan gedacht had om nog te eten....en ja hoor gelijk raak...

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Hier een een meisje die de laatste dagen erg onrustig is dus ze slaapt weer lekker bij papa en mama.
    Ook is ze in dr mama fase veel kroelen met mij ik moet alles doen en ze wilt mega vaak BV .

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik weer terug van vakantie.

Het was natuurlijk heerlijk alleen een beetje jammer dat Vanisha en ik allebei niet fit waren.

Met het gevolg dat we helaas met zijn 3-en of 4-en ;) in bed lagen. Op een of andere manier lijk ik wel allergies voor Centerparcs/Landal. Ben flink verkouden geweest. Kan gewoon niet tegen die vochtige huisjes en benauwde zwembaden :(

Hoe gaat het hier?

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Ik kom me even melden! Was de afg. Dagen een beetje druk dus niet gelezen/gereageerd L En ik heb nu ook niet alles gelezen.

@ Dag, hoe was het zondag? Wat balen van je nachten!! Erg he, die nachten in de weer, bah! Ik kan er ook zo slecht tegen. Misschien zijn we wel gewoon verwend met onze goede slapertjes!

@ Miran, wat vervelend van je dochtertje dat ze zulke dingen verzint L dat is wel erg zeg. Hoe krijg je dat eruit he?! Moeilijk! Wat een vreselijk verhaal ook van die vrouw met kanker die zwanger is, bah! Moet daar zelf echt niet teveel bij stil staan want anders doe ik nooit meer een oog dicht van alle zorgen, wat een ellende in deze wereld zeg. Hoe is het met je grote mannetje? Wesley klaagt ook over buikpijn af en toe en bij mijn hubbie slaat het altijd op de darmen als er iets is en hij heeft dus ook last van buikloop. Er zal toch echt wat heersen!!

@ Juffie, jij hebt dure apparatuur zeg :D Ik heb een whirlpool wasmachine op aanraden van mijn vader die altijd in een witgoedwinkel heeft gewerkt maar hij begint nu wel erg te ratelen en sommige vlekken komen er niet uit maar of dat aan dat ding ligt weet ik niet.

@ Yo, Bosch en Siemens komt uit dezelfde fabriek dus zal daarom wel met de prijs ong. gelijk zitten. En ja, nachten op zijn is niet leuk, hopelijk valt het voor jou straks ook mee maar je zult er hoe dan ook mee te maken krijgen ;)

@ All, hoi!

Hadden jullie het bericht mee gekregen dat de rozijntjes van C1000 niet goed zouden zijn? Er zouden wormpjes en eitjes in hebben gezeten en kinderen zijn er ziek van geworden L bah! Moet er toch niet aan denken. Wij hadden op het kdv ook een doosje rozijntjes gekregen en Wesley wilde die gister opeten maar was er niet van gekomen. Nu dus direct weg gedaan.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, ben ik ff blij dat wij hier geen rozijntjes lusten.

Mijn wasmachine hebben ze vanochtend om 08.30 uur al gebracht. Dus nu lekker druk aan het wassen!! Kreeg net een mailtje dat de belastingdienst op mijn werk komt controleren. Net op 2 dagen dat ik eigenlijk vrij heb gevraagd maar dat kan nu dus niet :(. Belastingdienst....leuker kunnen we het niet maken, deuhhhh!! ;)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, ook niet makkelijker dus hahaha... Wel balen van je dagen :( zou je wat bijzonders gaan doen? Lekker aan de was dus, kan ik ook zo gaan doen thuis!

Ja belastingdienst... Ik heb er ook wat moeite mee op het moment :S heb 2 bezwaren ingediend en dan krijg je 3!! Bevestigingsbrieven dat je bezwaar ontvangen is en dan kun je weken wachten. Voor beide beschikkingen verstuurde ze al 3 of 4 brieven, knettergek! Handen vol geld kost het!

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik weer :) Was op een of andere manier de link kwijt naar dit topic. Kreeg gelukkig een mailtje dat er weer reacties geplaatst waren.

@ Miranda, jij ook bedankt voor het doorsturen.

Het is wat rustig hier, of lijkt dat.

@ Dag, was ze ;)

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey! Vannacht weer goed geslapen gelukkig! En idd straks zullen de nachten wel gebroken worden...ben benieuwd. Zowel Joep als ik sliepen met 6 weken door....maar zal je zien dat ons Fonske dat niet gaat doen....

Hoe is het met jullie?

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, wat fijn dat je weer een nacht goed geslapen hebt. Gelukkig doet moeder natuur het niet voor niks. Is allemaal ter voorbereiding op de komst van de baby en de gebroken nachten door de voedingen. Hoop dat jullie Fonske ook snel door gaat slapen :D

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    We gaan het meemaken!
    En hoe is t met jou? Helemaal opgeknapt?

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, hier gaat het wel goed. Helaas nog niet helemaal fit. Maar denk dat dat met een paar nachtjes goed slapen wel voorbij is. Heb iig weer kunnen winkelen ;) Super leuke setje voor de baby bij mazzel gekocht :D

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Altijd leuk!!!

Deel Deze Pagina