(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ze zeggen goed voorbeeld doet goed volgen maar er is ook nog een regeltje, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst ;) Haha. Ik zit wel eens in het boek van ikke te kijken wanneer wij wat deden maar onze kids lijken zich daar niets van aan te trekken. Wie weet gaat het meteen heel goed!! We hopen het voor jullie natuurlijk.

Deli, ja die belastingdienst word je soms niet goed van. Ze komen op een donderdag en vrijdag. Donderdag werk ik nooit en die vrijdag zou ik vrij zijn omdat een vriendinnetje gaat trouwen en ik graag naar de kerk zou willen gaan. Misschien kan ik het nog verzetten. Morgen werken dus wie weet kan ik het nog verzetten.

Mup, jippie je hebt ons weer gevonden!! Het is inderdaad rustig hier maar iedereen is druk denk ik.

Mijn 3e wasje staat inmiddels aan. Ben blij met mijn machine!! Hij doet het prima en fijne programma's.

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    hahahaha klopt Dag!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mijn broer was een lastig mannetje als kind, whahaha... Ikke niet zei mijn moeder altijd. Nu was Wesley ook erg pittig altijd en Thyrza is veel meer relaxed dus mss lijkt het op de verhoudingen bij ons thuis. :D Geen idee!!

@ Dag, hopelijk kun je het nog verzetten idd en doen ze niet lastig! Zouden ze het in jou geval toch leuker kunnen maken, die belastingdienst! Natuurlijk wil je naar die bruiloft, logisch toch!!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Voorbeeld doet volgen... nou ikke was ook n "voorbeeldig" kind vroeger. Dat is Gyani ook! Daar heb ik geen spat moeite mee. Tuurlijk krijgt ie nu spatjes terug maar nog binnen de perken. Mijn zusje daartegenover had n heel pittig karakter en zie dochterlief... precies t zelfde. Giuliano is uitdagend maar luisterd net als Gyani. Tuurlijk kan ie ook opstandig zijn maar te doen. Divano is n lief manneke met n heel pittig karakter. Als die boos wordt kun je maar beter bij hem uit de buurt blijven en zo is Chris ook.

Dag... fijn dat je weer kunt wassen. Vind t wel n hele uitgave hoor. Ik was voor mijn droger 300 euro's kwijt en dat vond ik al veel geld. Ik zie dat je intens blij bent met je wasmachine want je hebt al behoorlijk wat weggewerkt vandaag!
    Veel plezier met de machine!

Yo.. wat n aparte naam zeg "Fonske" hahaha. Mijn neef zn vriendin had tegen haar dochtertje gezegd toen ze nog zwanger was dat dat kindje in haar buik Pieterke heette. Toen de kleine geboren was en de naam Tommie kreeg vroeg mijn tante aan mijn achternichtje of ze n pamper wilde pakken voor Tommie. De kleine zei: die heet geen Tommie maar Pieterke! hahahaha Dus voor haar is t n Pieterke gebleven! Meisje was toen 5 jaar oud!
    Leuk he! Ik noemde mijn kindjes in mijn buik altijd frutselke.
    Ja meis... t gaat idd hard dus geniet nog volop van je lekkere rustige nachten.

All... Gyani is weer opgeknapt. Hij bleek puskoppen achter in zijn keel te hebben zitten. Daar konden die klachten van komen zei hij. Maar Gyani vond t gek want hij had pijn in zijn buik en t komt van zijn keel af rara hoe kan dat?!!! Ergens moet ik hem wel gelijk geven. Maar merkte vandaag dat ie weer opgeknapt is want hij heeft weer praatjes voor 10! Lekker hoor dat ie weer beter is.

Ik ben me strakjes toch wild geschrokken...
    Mijn kinders worden morgen voor 2 nachtjes opgehaald door mijn ouders. Vrijdag ga ik ze zelf ophalen omdat n tante van mij jarig is en mijn zus en ik hebben n afspraak bij de fotograaf staan voor de kids. (verrassing voor mijn moeder's verjaardag) Nu hebben mijn buurvrouw alias vriendin en ik samen n kinderfeestje voor onze zonen besproken maar a.s. vrijdag zou dat n halloweenfeestje worden in t zwembad. Tuurlijk hartstikke leuk MAAR ik moet naar helmond toe en kan daar niet onderuit. Dus ikke bellen naar mijn zus hoe laat wij bij de fotograaf moeten zijn. Half 4! Hmmmm... wat n rottijd want om half 6 moet ik terug zijn omdat wij dan aanrijden naar Goes! Ik haal t net of net niet! Ik mijn vader opgebeld of dat mijn tante t n probleem zou vinden als wij vroeg op de middag komen. Vraagt mijn vader ineens aan mij: heb je niks niet gehoord vandaag van je zus? Ik zeg: nee heb haar net aan de telefoon gehad. Hoezo? Begint mijn vader: er is vanmorgen n ambulance voor mij naar t werk moeten komen. Ze wilde me meenemen naar t ziekenhuis. Ik draaide helemaal weg... werd zwart voor me ogen... mijn hart begon tekeer te gaan. Mijn bloeddruk was 250/110!!!!
    De broeders beldde met de ha en die zei dat ik niet naar zkh hoefde maar gelijk naar hem moest komen. Dus ikke naar de ha en die heeft me verboden om te gaan werken.
    Nou... jullie weten niet hoe mijn hart oversloeg meiden!
    Ik reageerde verdrietig maar zeker wel met n wat boze reactie: en ik wordt niet gebeld???!!!
    Ik sprak hem streng toe en zei: je houdt je gemak!!! Divano, Fenneke en Nienke willen ook nog van opa genieten. EN ik zeker!!! Zijn bloeddruk is al n tijdje niet goed, veelste hoog, maar ze krijgen die niet omlaag. Nu was ie 180 boven... onder weet ik niet. Nu hoorde ik zondag bij mijn zus ook dat ie steeds meer duizelig is. Hij moet nu n fietstest doen en hartfilmpje laten maken. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Fietsen daar komt niks uit want die 2 fietsen iedere zondag en ooit meer als 100 km op n dag! Dus daar maak ik me niet druk om maar zijn hart wel!
    Ik hing de telefoon op en sprak nog even snel en duidelijk toe dat ie rustig aan moet doen van mij!
    Ik mailde meteen naar Chris van ons pap. Zijn reactie was "lekker dan he dat ze jouw niks laten weten".
    Ik kan t wel begrijpen dat ze misschien door omstandigheden er niet aan denken maar ik ben ook n dochter toch! Laat t dan weten als je weet wat er gaande is. Maar ik moet t van mijn vader zelf horen... gelukkig was die gewoon thuis.

5. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Lieve Miranda jeejtje zeg kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken ben!
    En dat ze je niks hebben verteld!!!
    Pfff klote voor je zeg, wens je heel veel sterkte met je pa.

Knuff

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heey My... dankje meis. Zal wel los lopen hoop ik maar leuk was t idd niet!
    1 dag overtijd??? Hoe voel je je? Heb je ongigevoel? Was je temp gezakt? Ik ga nog harder veren dan dat ik al deed voor je!!!

7. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    Ahh dank je Miranda! ;)
    Uhm klein beetje rare buik maar (nog) geen ongi gevoel.
    Nog even afwachten....

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    My... je weet wat we hier zeggen he?... GEEN BLOED GEEFT MOED!

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Miranda heeel veeel sterkte met je pap en ik snap je frustratie hoor vooral als je net je zus aan de lijn gehad hebt

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

My en????

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ My, duim duim duim....

12. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    Ahh dat is lief!
    Maar me temp is nu erg laag dus me ongi zal d'r vandaag wel aankomen.

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow Sund My....

14. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen

My nou meis vervelend ik had zo gehoopt voor je deze maand

miran sterkte met je vaders.

@all zwaai

15. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt lieve dames!

Komt wel goed, heb net assistente gesproken van de dokter.
    Krijg nu heel snel afspraak bij de gynaecoloog.
    Dus moet goed komen voor mij ook wel lekker gevoel!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    My... balen meis! Ik had nog zo gehoopt dat t nu raak zou zijn bij je. Maar nog steeds geen bloed?!!! Geeft moed he dat weet je!

Meiden... dank jullie wel. MIjn vader is net samen met mijn moeder hier de kinders op komen halen en hij ziet er heel relaxed uit. De ambulance nam hem gisteren niet mee naar zkh omdat zijn hartslag erg goed was. Zijn bloeddruk was wel danig hoog maar hartslag zat goed en daarom was er geen reden om hem op te nemen. Wel is de dokter ingeschakeld en die schrok heel erg hiervan. Die goede man is n halfjaar uit de running geweest omdat ie zelf de meest vreselijke ziekte heeft moeten overwinnen en dat is gelukt, maar nu kreeg ie dan dit telefoontje over mijn vader en daar keek ie dus echt van op.
    Mijn vader mag voorlopig geen late diensten werken (geloof ik) hij zit nu dus ook thuis.
    Dat was dus 1 ding gisteren maar mijn dag was nog niet afgelopen of t volgende komt weer aan zetten...
    Gisteravond komt Chris thuis van zijn extra late dienst. Hij zei: wat is t warm hier binnen! Maar de verwarming stond niet eens aan. Hij is gaan zitten in de bank en alles was verders rustig. Nadat ik wakker was geworden (tja ik was op de bank in slaap gevallen) ben ik door gelopen naar boven naar bed. Chris kwam wat later. Komt ie om half 2 boven in bed en hij maakt mij wakker. Sta maar op en bel de hap maar voor mij want dit gaat niet goed komen! hoor ik hem zeggen. Dus ik zit rechtop in mijn bed en zie hem naar zijn borst pakken. Nou... dan spookt er van alles door je kop, eerst je vader en nu je partner!!! Hij zweette/zag spierwit / liep krom/ kon niet rechtop zitten. Dus terug naar beneden de hap gebeld. Kreeg je verschillende vragen, maar ik zie Chris naar de wc strompelen en ja hoor... alles kwam eruit. (sorry meiden) Toen dat over was nam hij de telefoon over. Na t gesprek zei de assistente nadat ze overleg had gepleegd met dienstdoende arts: ik zal receptje zetpillen klaar leggen want je maag zal wel van slag zijn. Dit is gewoon de griep!!!!!!
    Nou... dit heeft Chris met n griep nog nooit gehad. Wij weer terug naar bed en nu ging t al beter met hem. Eer dat ik sliep was t inmiddels wel half 3. Ik heb me toch liggen piekeren. Ons Divano slaapt s'nachts altijd erg onrustig en nu sliep ie goed door en nu lig ik wakker van alle ellende van die dag. Maar goed... vanmorgen stond ie om half 12 op en vroeg ik hoe t ging en t gaat heel goed. Hij heeft nergens meer last van. Wat t nu geweest is weet ik niet maar er zal wel iets dwars gezeten hebben of hij heeft gisteren zo zitten jakkeren omdat ie gebeld werd dat ie kon komen overwerken is ie gelijk dus in die auto gesprongen. Dus haasten haasten en nog eens haasten!
    Was geen leuke dag.
    Daartegenover heeft mijn kleine ventje uitgeslapen tot vanmorgen kwart voor 10!!!!
    En is nu net om 15.00 uur pas weer naar bed gegaan. Ik merk dat ie nog maar 2x op n dag naar bed gaat voor n 3 kwartier tot n uurtje! Ben benieuwd hoe lang hij nu slaapt.
    Hebben jullie kindjes dit ook? Hij maakt echt hazeslaapjes!
    Ik denk dat ie zijn eigen nu langzaamaan gaat overschakelen naar 1 slaapje van 2 uurtjes. Althans dat hoopt mama!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Onder mijn banner staat n link... zouden jullie die aan willen klikken en op mij willen stemmen???

18. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    @miranda nou het zit je niet mee he!
    Jeejte wat een verhaal weer zeg, eerst je pap en nu je mannetje.
    Schrikken allemaal, heel veel beterschap.

Ja ik moet schijnbaar erg geduldig zijn hihi.
    Maar het gaat goed met me hoor voel me wel rustig onder.
    Ondanks dat me temp is gezakt, denk omdat er ook naar me gekeken word.
    Nog niks gespot we wachten geduldig af ;).

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    My.... met mijn mannetje gaat t godzijdank stukken beter. Die is nu ook vrolijk gaan werken. Ik weet niet wat t was maar hij heeft t nog wel erg warm al staat de verwarming niet eens aan.
    Er zal wel n virusje rondhangen bij hem.
    Met mijn vader gaat t ook goed naar omstandigheden. Hij is zelf er goed van wakker geschrokken want hij houdt echt zijn gemak en probeert zich niet in te spannen. Nu zijn de kids 2 dagen bij hen logeren en mijn moeder gaat woensdagavond altijd gymen. Dus ik heb tegen de kids gezegd dat ze alle3 hun android tablet mochten meenemen... ik weet dan dat ze niet aan mijn vaders hoofd gaan zeuren of gaan ruziën. Ik belde vanavond op en idd ze waren heel rustig toen mijn moeder weg was. Dat is wel zo prettig voor mijn vader. Het is maar n uurtje dat ze weg is maar dat kan al gauw te lang zijn voor hem nu!

Ik snap je helemaal dat je je er nu niet al te druk om maakt omdat je weet dat je wordt gehoord en geholpen. Er heerst nu n stuk rust over je en daardoor kan je dit nu makkelijker hebben. Ik had dat toen ik 5 maart n baarmoederonderzoek had gehad. Mijn baarmoeder en eierstokken zagen er allemaal heel goed uit. De gyn zei: alles is goed, ik denk dat jij gewoon pech hebt gehad met al die mk. Jullie hebben allebei kinderen dus t moet gewoon lukken. Ik dacht toen nou dan leg ik me er maar bij neer en dan ga ik kijken voor borstvergroting. Dus toen ben ik op gesprek geweest en wilde n afspraak maken om t te laten doen en wat bleek nou... 26 maart was eerste dag van mijn laatste ongi en op 30 april testte ik zwanger! Dus... als jij dadelijk te horen krijgt dat alles goed is ga je je eigen erin berusten en komt t allemaal op zijn pootjes terecht meis! Ik geloof HIER heel stellig in!

Meiden... STEM OP MIJ!!!! Zie link hier onderaan!

20. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    @miranda, ah erg bedankt voor je positieve berichtje!
    Ik heb gestemd op je foto hoor, wat een mooi gezin heb je.

Fijn dat het met de mannen stukken beter gaat.
    Hier bruin gespot dus morgen zal het wel door zetten.
    Geef niet verwachte het al en ben er rustig onder.
    Komt wel goed schatje hihihi!

Deel Deze Pagina