(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    My... tja ik moest n foto sturen waarop men kan zien wanneer ik t meest geniet! Nou dat is echt met kerst als wij als gezinnetje heerlijk bij elkaar zitten en lekker aan t steenplaten zijn. Heerlijk voor de tv, relaxed en gewoon lekker samen zijn. Daar geniet ik dus van! Ons gezinnetje en nu dan met Divano erbij.

Bruin gespot?... jammer meis maar idd "komt goed schatje!"

Meiden... ik ga slapen.. heb nog wat schade van afgelopen nacht in te halen en wil morgenvroeg met Divano naar Bergen op Zoom naar de markt! Dus wil er op tijd uit.

2. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Wel ja komt goed ik heb er een goed gevoel over.
    Hopelijk is mijn voor gevoel positief en duurt het niet lang meer.
    Ben benieuwd.......

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    My... als je er n goed gevoel over hebt dan komt dat ook uit. Mijn intuïtie heeft altijd gelijk dus dat zal bij jouw ook wel zijn.
    Blijf positief en ga niet bij de pakken neer zitten hoeveel tegenslagen je ook krijgt!

Mup... goedemorgen meis! Hoe gaat t met de zwangere mama en vrouw to be?
    Gaat t nog met de zenuwen of valt dat reuze mee?

Yo... wanneer is jullie dag eigenlijk???
    Heb jij er al de kriebels door?

All... goedemorgen. Heb goed kunnen slapen. Divano is maar 2x wakker geworden voor de speen. Was n rustige nacht dus!
    Chris is vanmorgen om kwart over 7 pas in bed gekomen na n nachtdienst en ik ga nu met de kleine naar de markt in Bergen op Zoom! Ff wat dingetjes kopen!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, hier gaat het weer goed gelukkig weer wat aan het opknappen na het weekendje Landal. Ben vandaag alweer 22 weken. Het gaat snel maar vanmij mag het wel 2012 zijn ;) Fijn dat je er vanacht maar 2 keer uithoefde. Heerlijk he een nachtje bij tanken. Ik ga even plat op de bank voordat Vanisha weer wakker word ;)

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    21 november is onze dag! Heb nu nog geen kriebels....maar we gaan ook alleen maar even naar t gemeentehuis he...

Heftig ochtendje op t werk...veel zieken waardoor ik alleen stond....ben nu helemaal gebroken.

7. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi hoi,

Net even hardgelopen op zich wel lekker weer.
    Heb er weer 7,2 km op zitten.
    In febr. denk ik maar weer wedstrijd lopen, 10km wel mooi rondje.
    Als alles mee zit red ik dat, heb er ook wel eens 16 gelopen met wedstrijd dus moet op zich lukken.

En het stimuleert wel als ik weet dat er een wedstrijd aan komt.
    Heb nu wel lichtelijk buikkramp maar hoort erbij.

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey meiden,

beetje druk geweest dus weinig gelezen hier.

My, jammer van je bruin gespot te hebben. Gelukkig voel je je er goed onder en word er binnekort goed naar gekeken.

Miran, schrikken van je pa! sterkte.

Wij gaan morgen een weekend weg dus ik ben druk in huis bezig en de spullen voor de kids inpakken want die gaan een weekendje uit logeren naar opa en oma.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lekker Dag een weekendje weg! Waar gaan jullie heen??

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal...

Dag... dankje meis. Leuk zeg dat jullie weg gaan. Spontaan of geplande trip? Waar gaat de reis naartoe? Heerlijk even met zn 2tjes weg. Geniet ervan meis!

Yo... hoe gaat t met je? Trappelt Fonske je nog niet blauw? Geweldig gevoel vond ik dat altijd. Kon ik uren van genieten en stiekem van lachen.

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, naar lage mierde.

Miran, nou de kids gaan dan wel niet mee maar we gaan niet met z'n 2 en. Eens per jaar gaan we met alle neven en nichten een weekend weg van mijn moeders kant. Doen we sinds oma er niet meer is. Is zonder kinderen maar wel altijd heel gezellig.

Vanmiddag galajurk besteld. Binnenkort een bruiloft met dresscode black tie.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag foto!!

@ All, hallo! Heb de laatste dagen wel meegelezen maar weinig tijd gehad om te reageren!

Vandaag nog een dagje thuis en dan weekend, gezellig! Vandaag maar eens druk aan de slag in huis want gister is er weinig van gekomen.

Nu even een rust-momentje want Thyrza ligt net weer in bed en Wesley is er nog niet uit :D

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, dat komt stiekem ook al snel dichterbij. Onze dag is de 7e dus over ander halve week... spannend ;) Leuk dat jullie beepje zo'n trappelaar is :D

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond meiden...

Wat n rust hier zeg!

Dag... dat klinkt erg gezellig zeg! Maak er n leuk weekend van en geniet van t moment dat je even geen mama bent!
    Galajurk?... ik wil toch ook wel n foto zien hoor... mijn nieuwsgierigheid is gewekt!

Deli... en?... als n wervelwind door je huis heen gegaan vandaag? Ik had me voorgesteld om deze vakantie mijn huishouden eens goed te doen maar helaas... alles viel in duigen dus er is niks maar dan ook echt niks van gekomen! Zelfs mijn was stapelt op die nog gewassen moet worden.
    Kan de puf gewoon nergens vandaan halen.

Mup... spannend hoor al over 1,5 week! Hoe goed voel jij jullie beebje??? Is hij/zij ook zo'n trappelaartje?
    Trek je ook iets speciaals aan op zo'n dag of dat toch niet?

All... Zooooo wat heb ik n drukke dag achter de rug zeg! Vanmorgen om half 8 was Divano al wakker. Om kwart voor 9 ben ik hem gaan eten geven en aankleden. Om half 10 ging ik op weg naar de winkel maar belandde bij de buurvrouw binnen. Om 10 uur stapte ik in de auto. Had eigenlijk van te voren macaroni willen maken voor Chris en de kids vanavond maar daar had ik geen tijd meer voor. Onderweg naar Helmond belde ik met mn moeder en die gingen naar de hertekampje toe dus spraken we daar af. Om 12 uur met zn alle naar mijn moeder's huis. Daar met zn alle n boterhammetje gegeten. Om half 2 naar mijn tante want die vierde haar verjaardag. Om half 3 toch maar besloten om door te rijden naar huis en geen fotosessie te doen anders zou ik niet op tijd zijn voor Giuliano's kinderfeestje. Komen we alsnog in de file.... 5 km lange rij. Maar ik kon toch langzaam doorrijden. Hoefde niet stil te staan. Om kwart over 4 was ik thuis. Gelijk ons Divano zijn eten gegeven... macaroni alsnog klaar staan maken... mijn bikini aan getrokken. Toen was t al half 6 dus hup naar de overkant. Daar alle kindjes ontvangen, kadootjes uitgepakt, spullen gepakt en hup weer de auto in. Nog maar even 45 minuten rijden naar Goes. Daar aangekomen konden we ons eigen in t zwembad rustig op n stoel vertoeven. De kids vermaakten zich zelf wel. Ze waren met zn 8en en waren ook constant bij elkaar te vinden. Zo af en toe liepen mijn vriendin en ik wel n rondje om te kijken waar iedereen uit hing maar grotendeels waren ze bij elkaar. Om kwart over 9 hadden ze t allemaal wel gehad en gingen we terug huiswaarts. Op t dorp nog even alle kindjes samen afgezet met de auto. We hadden intotaal 8 kindjes met haar en mijn zoontje meegerekend. Om 11 uur was ik thuis!!!! Alles lag al op bed. Ik vroeg aan Chris hoe t gegaan was en DIvano was om 10 uur naar bed gegaan en de andere 3 kids om half 11. Gyani daar ging t nu nog niet mee zei Chris. Die was vanmorgen bij mijn moeder al goed ziek en in de auto naar huis heeft ie heel de weg geslapen... wat ie nooit doet. Ik weet niet wat ik van hem moet verwachten dus morgen maar even goed in de gaten houden anders maandag toch even weer contact opnemen met de ha.
    Zo.... dat was mijn dagje wel. Nu net om kwart over 11 is Chris naar werk vertrokken en die komt morgenvroeg om half 7 pas weer thuis!
    Blêh... maar goed alweer laatste nachtje en dan heeft ie weer weekend!

Nu ga ik ook mijn bedje opzoeken want ik ben gesloopt!!!!!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, lang dagje voor jou zo te lezen! Hopelijk heb je goed kunnen slapen vannacht! Als een wervelwind door m'n huis kan helaas niet met 2 kids, alles moet in stapjes maar heb wel alles gedaan wat ik wilde doen ;)

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen! Twee slechte dagen gehad...moet echt even bijkomen....

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Yo... lekker bijtanken nu dan! Het is weekend dus je kan lekker je rust nemen. Doe t ook he!!!

Deli... t was idd n lang lang lang dagje! Maar goed... hebben t overleefd. De nacht was ook niet te klagen. Ik ben er maar 1x uitgehoeven voor mijn kleine ventje. Vanmorgen voelde ik Chris in bed stappen maar vergeten op de klok te kijken hoe laat dat dat was. Om 6.50 uur werd Divano wakker en heb hem toen de speen gegeven want dat vond ik nog wat te vroeg. En voor mijn gevoel lag Chris al n heel tijdje in bed. Ik heb t hem toen nog gevraagd maar t enigste wat ik er nog uit kreeg van hem was: ga lekker slapen!
    Om 08.00 uur ben ik maar opgestaan met Divano. Die is nu heerlijk aan t spelen en de andere 4 kids zitten madagascar te kijken. Mama kan wakker worden hahaha

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, ik voel ons beepje wel maar de ene keer meer dan de andere keer. Maar dat is volgens mij wel gewoon normaal. Mijn mamsie heeft me in het nieuw gestoken voor DE dag. Geen trouwkleding ofzo maar gewoon van Inanna :D
    Hopelijk heb je vanacht een heerlijk rustige nacht gehad :)

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ All, gaan er trouwens nog meiden naar de Jonge Gezinnenbeurs :) Wij gaan donderdag, ga met mijn mamsie, schoonmams en meissie :D

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... zat er aan te denken om ook te gaan.

Is dit trouwens niet n idee voor de kippendag???
    Is ook nog steeds niks van gekomen

Deel Deze Pagina