(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, geniet ervan :D Zo even spieken of je al een buikfototje in je album hebt gezet.

@ all, goedemorgen :D

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh!!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Heb buikfoto's op de babysite staan.

Ben zo benieuwd naar strakjes!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, ook op hyves ofzo?

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, hoe kom ik op de babysite??

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Galajurk blauw met overslag - Avondjurken en galajurken - Dames - Suits you well

Linkje naar de galajurk. Ben benieuwd of het ook wat is voor die prijs?? Heb m nog niet binnen dus nog ff geduld hebben.

Deli, wat goed van Wesley!! Stan maalt er nog steeds helemaal niet naar. Hij wil zelfs niet op de wc zitten :(. Probeer hem wel te stimuleren met stickers maar ga hem niet dwingen. Werkt averechts zeggen ze.

Ga snel weer een beetje werken. Straks misschien nog wat meer teruglezen.

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
  8. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Ahhh Yo wat cool zeg!
    Ik heb ook zo'n echo van me dochtertje.
    Heb je er lekker van genoten :)

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja vond t super!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mooi hoor Yo! Goede 3D echo!

Lekker rustig hier vandaag....tenminste op ZP dan. Op mijn werk niet echt. Pfffff en gisteren ook nog beetje woorden gehad met haan. Ging om niks maar toch....nooit leuk.

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Das niet leuk nee....

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, aaaaahhhhh wat een ontzettend mooie foto van jullie Engel. Krijg spontaan zin in een pretecho. Wat waren de kosten ongeveer als ik vragen mag

@ Dag, mooie jurk de kleur vind ik ook super!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben een uitgebreid pakket gedaan van €100,-
    Babyview.nl | Kriebels in je buik! daar staat een uitgebreide lijst.
    Op de babysite staan meer foto's en we hebben een dvd van 40 minuten met gesproken toelichting.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, mooi hoor het plaatje van je plaatje ;) Super!!

@ Dag, mooie jurk meis! Maak je niet druk om Stan, Wesley heeft er ook heel lang niet om gemaald en ineens zei hij vd week dat hij op de wc ging poepen. Wij hebben eerst een beetje gestimuleerd en ook gezegd van "je bent al zo groot en je kan het toch op de wc doen" maar daar zijn we mee gestopt dat werkte zelfs al averechts dus maak er vooral niet teveel toestand van zou ik zo zeggen. Het komt echt wel van zelf hoor!

VANDAAG IS WESLEY NAAR HET KDV GEWEEST ZONDER LUIER EN ZONDER ONGELUKJES :D Wat ben ik trots zeg!

Verder was ik erg druk vandaag op m'n werk dus hou het hier bij en ga onderuit!

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies

Hoe gaat het hier met iedereen?
    Kreeg geen meldingen meer van Zp:(, maar heb nu een beetje terug gelezen en ben weer een beetje op de hoogte;)

@ Miranda, hoe gaat het bij jou meid?? Wat en schrik met je papa zeg, hoe gaat het nu met hem? En deze week weer aan het werk, na een weekje vakantie?

@ Yojo, wat een mooie foto van jullie mannetje**SMELT**. En vandaag ook een echo? Gaaf hoor, geniet ervan en als je terug bent foto's????;)
    Hoe gaat het verder? Hoe was de uitslag van de suiker? Kun je het allemaal een beetje volhouden met je bekken/rug?

@ Mupkuh, hoe gaat het bij jou? Hebben jullie de baby-kamer al klaar?? Hoe vind Vanisha het allemaal? Nog even en jullie gaan dus een partnerschap aan, spannend hoor;), maar wel heel leuk!!! Jullie hebben al kleding uitgezocht las ik??

@ Dagdromer, wat een prachtige jurk, ben benieuwd hoe die je straks staat hihi. Mooi hoor!!! Stan wil ook nog niets weten van het potje/wc?? Thomas ook niet hoor. Het ging een poosje terug heel goed, deed hij regelmatig een plasje op de pot. Nu zegt hij steeds o hoeft niet hoor...... En poepen al helemaal niet, hij zoekt een plekje apart en zegt dat hij even gaat werken:p, grapjas. Als ik dan zeg dat hij ook wel op het potje mag dan loopt hij ook weg. Ben ook idd gestopt met het er steeds over hebben. Als hij een keer wel aangeeft dat hij moet plassen dan beloon ik hem en hoop dat hij het zo op gaat pakken......... Hoe gaat het met Laura???
    En woorden gehad dus met haan, dat is idd nooit leuk!! Nu is het wel weer goed??

@ Deli, wat wordt je mannetje dan groot zeg, knap dat hij op het kdv ook de hele dag droog was, want dat is wel een plekje waar ze door alle afleiding sneller een ongelukje hebben!!! Knappe kerel!!!
    Hoe gaat het met jullie meissie? Is ze niet meer verkouden??

@ My faith, hoe gaat het bij jullie? Ik las dat ze nu verder gaan kijken?? Wel spannend of niet, maar ook wel fijn dat je serieus genomen wordt!! Dikke knuffel!! Wanneer beginnen de onderzoeken? En ondertussen lekker sportief bezig en mss weer meedoen met een wedstrijd??? Gaaf hoor......

@ Juffie, hoe gaat het bij jou? al druk bezig met de voorbereidingen voor Sint Maarten op school?? Zal wel een drukke, maar gezellige periode zijn nu denk ik of valt het nog mee? Hoe gaat het met Nathan en Matthijs??

Hier gaat alles een beetje zijn gangetje. De nachten zijn nog hetzelfde. Afgelopen weekend viel het trouwens mee hoe vroeg ze wakker waren, maar dat waren ze gisteren dus wel. Hebben jullie kids daar ook zo'n last van? Van mij mogen ze het afschaffen!!!!;).
    Verder zelf erg last van hoofdpijn, neem iedere dag paradiscomolletjes..... En vorige week voor het eerst naar mensendieck geweest, en moet erg uitkijken met mijn bekken, kan soms 's middags niet meer lopen van de pijn, en mag niet meer tillen, stofzuigen, teveel bukken etc..... :(. Wel een heel moeilijke opgave met 2 kleine kids......... Nu hopen dat de oefeningen gaan helpen. Ik moest het niet onder schatten om altijd thuis te zijn, volgens de therapeut is dat net zo zwaar als werken in de kinderopvang, alleen dan 24 uur per dag..... Zo had ik het nog niet bekeken...;). Nou ik probeer zoveel mogelijk me er aan te houden, maar het lukt nog niet zo goed.... :)

Vanmiddag met Kayra naar het CB, hoop maar dat ze nu een keer gegroeid is. Na 2 keer te zijn gekrompen;). Haan neemt in ieder geval zijn duimstok mee:D.......

Ik ga er weer vandoor. Thomas moet zo naar school, dus moet een beetje op tijd klaar zijn;).
    Kom mss nog wel een keer spieken vandaag..
    Dikke knuffel Liena

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ LIena, ja joh meis! Het is ook hartstikke zwaar thuis met 2 kids! Ik ben af en toe blij dat ik naar m'n werk mag hoor ;) Ik hoop dat je het wat rustig aan kan doen en dat de oefeningen helpen! Je moet nog wel wat weekjes op de been blijven he! En ben benieuwd naar de cijfertjes vandaag :D kijken hoeveel ze is gekrompen, gegroeid ;)

Hier hebben ze geen last van het tijdsverschil, gelukkig!

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, met de babykamer zijn we langzaam aan begonnen. Het plafond is er uit. Van het weekend gaat er een nieuwe in dan over 2 weken stucken. De week daarna muren verven en de week daarna laminaat erin. We kunnen het lekker rustig aan doen. En dan in december ga ik het inrichten. Heb ik super veel zin in.
    Succes met wegen vanmiddag. Raar dat Kayra gekrompen is :S

@ Yoyo, dat valt wel mee vind ik de prijs. Zal het er eens thuis overhebben ben bang dat het van haantje niet zo nodig is. Misschien dat er donderdag op de beurs wel iets staat. Lijkt me wel leuk.

@ Deli, wat super goed zeg van Wesley. Wat worden ze toch groot hé!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Gister naar vk geweest. Bm is hoog en langwerpig zoals ze kon voelen een klein fijn manneke. Over vier weken groeiecho. Suiker was goed! Nuchter 4.2 en niet nuchter 6.8 en mijn hb was nog steeds abnormaaal hoog...9.2 . Hartje van de baby was mooi regelmatig en krachtig. Dus helemaal goed gekeurd!
    Gister weer veel last gehad van rug. Te veel gedaan denk ik dus vandaag rustig dagje....eerst tot 13 werken en dan niks meer!

Einde ego...tot vanmiddag! Fijne dag!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja wie weet idd op de beurs. Wij gaan zaterdag ben benieuwd!

20. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi dames,

@dagdromer wauw wat een gave jurk zal je vast mooi staan hoor!

@Delilah, wat goed van je kleine man zonder luier dat is toch weer zo n grote stap he.

@Mupkup, leuk he babykamer maken, mijn vriend is stuckadoor dus die had een superkamertje gemaakt!
    Met een mooie sierlijst in het midden van de muur mooie platte plint op plafon.
    Het is even een werk maar resultaat mag er zijn!

@Liena lief dat je zo meegaand bent.
    Ja ik wacht op me afspraak krijg ik als goed is deze week in de bus spannend.
    Ja ken me voorstellen dat je het zwaar heb zo met 2 kinds.
    Ja me dochtertje stond ook snachts op de hal te roepen vind ook wel weer fijn hoor nu is het smorgens wel licht als we naar school lopen.
    Alleen savonds zo snel donker.

Ik heb wat leuke dingen gehaald voor schoonmoe die word 55 dus we hebben een klein feestje van het weekend.
    Morgen even lekker naar de kapster toe fijn vind ik dat altijd.
    En ik geniet even van het mooie weer he vinden jullie ook niet word zelfs 18 gr ongelooflijk!

Deel Deze Pagina