haha lekker ingewikkeld. Om het nog ingewikkelder te maken. Mijn opa was niet de vader van mijn moeder. Mijn oma is pas later met hem getrouwd (haar vader is overleden). Maar voor dat ik geboren ben dus vandaar dat hij altijd mijn opa is geweest.
goeiemorgen! Miran: jullie hebben vroeg vakantie toch? wij pas vanaf 24 juli meen ik. mout: lekker ingewikkeld haha. juffie: blijkbaar zit het hem in de naam ook al zo ingewikkeld. yo: het zal heel spannend blijven tot je eerste echo. hopelijk wordt je dan helemaal gerustgesteld wat er met mijn temp was, weet ik niet, maar hij is nu weer stabiel op zijn gebruikelijke 36.8, dus niet zwanger in ieder geval. misschien was die stijgende temp toch een innesteling maar is het weer afgebroken...ik zal het denk ik nooit weten maar ik geloof er maar in, want dan zou het betekenen dat wij al 2 keer spontaan zwanger konden worden in een half jaar da's weer heeeel positief!
Goedemorgen allen hier een moe kippetje de meisjes biginnen weer een beetje op te knappen maar pfff elke nacht zijn ze momenteel met zijn tweeën aan het spoken naja hopelijk gaat het vannacht beter nu ze aan de betere hand zijn het is ook wel zielig als ze zich zo beroerd voelen! Juffie fijn dat Matthijs heeft doorgeslapen bv is veel lichter verteerbaar dan kv. Sabela slaapt meestal van twaalf uur snacht laatste voeding tot 5 soms half 6! Mout voor jou komt binnen kort ook zo mooie banner!!! Pooh wat vervelend dat hij zo onrustig is misschien een sprongetje dat hij daarom zo honger heeft! Wil ook heel graag een hond maar haantje houd niet van huisdieren! Yojo mooie hè die banner ik kreeg met sabela met 6.5 week een echo en een heel mooi kloppend hartje! Deli mooie foto's op Hyves!!! Miran wanneer spam jij weer een mooie foto? @ all hallo
Juffie en Mout, wat een ingewikkelde familie kwesties haha Maar geen familie van elkaar dus... Ryan is flink aan het eten, vanmorgen al een flink bord pap op en daarna een boterham. Nu ook al 2 boterhammen op.... pfff gaat ie het in halen.... Zou voor zn gewicht niet slecht zijn haha
Bleh ben zo misselijk...denk dat ik de cursus maar oversla. Je mocht er twee missen en ik ben bij alles geweest... Pff fijn om te lezen dat jullie het herkennen van de afscheiding.... Ons pap heeft niks gezegd die zegt zoiets pas als mensen komen vertellen dat ze zwanger zijn...dus nog een paar daagjes wachten... Ow heb een babysite gemaakt... -=] babyengel.babysite.nl [=- Ik ga even bloed laten prikken en dan lekker op de bank!
Mooie site Yoo! Heb ff een reactie achtergelaten.. Heej allemaal! Hoe gaat het? Hier goed, zit alleen met m'n pootje omhoog.. ben tijdens het stappen dit weekend uitgegleden op de dansvloer en raar terecht gekomen.. mijn hele onderbeen rechts is zo stijf als onze strijkplank.. kan er niet op leunen, op staan, niet autorijden, dus kom nu m'n huis niet eens uit.. ach, gelukkig gaat het al wel beter dan gister en eergister, dus ik verwacht eind deze week wel gewoon weer te kunnen lopen! Xx
Thnx Rosa! Ja, het was supergezellig! Vandaag wordt de kermis afgebroken, gisteravond was het afsluitende vuurwerk, dus nu weer een jaar wachten, haha!
Hoi hoi, kom even zwaaien! Ben een beetje druk geweest vandaag. Gister m'n poetsdag gemist omdat iedereen thuis was dus vandaag veel in te halen Wesley krijgt steeds enorme driftbuien vraag me af of het de leeftijd is of omdat hij gewoon wat slaap tekort komt steeds. Overdag wil hij niet slapen en het lijkt of hij dat gewoon echt wel nodig heeft.
QB toch....beetje lomp... haha Thanks voor je berichtje!! Zo bloedprikken is weer klaar...vier buisjes bloed...die pleister naderhand van je arm afhalen is pijnlijker als het prikken zelf....en heb er mooie rode strepen aan overgehouden. Maar goed. Tis gebeurd! Nu even lekker op de bank een dutje doen en dan hier in huis wat opruimen. Vanavond komt mijn beste vriendinnetje eten! Wil ik wel een beetje fit zijn! mout ik ga je even opzoeken op Hyves...
rosa: dank je meid! blij dat je ziekenboeg weer op lijkt te knappen. kun je zelf knap moe van zijn, als ze elke nacht komen spoken... QB: meid meid meid sterkte met je pootje...al dat gedans is ook veel te gevaarlijk hoe is met je solliciteren? pooh: klinkt als een groeispurt zo doet die van mij dat ook haha! en zo al zijn broeken te kort... bij mijn knul duurt het meestal even een paar dagen tot een week. voelt een beetje als de goden verzoeken, maar vooruit dan maar: ik heb vanmorgen een test gedaan en die leek op het eerste gezicht negatief. nu is ie opgedroogd en ja hoor, heel licht heel vaag een roze lijntje...en ja ik weet dat je na de afleestijd niet meer moet kijken maar ik heb nog nooit een lijntje op de kv2v5 zien verschijnen en ik heb er al heel wat versleten denk dat het toch een afgebroken innesteling is geweest, jammer, maar dan kunnen we het dus WEL
Wat ze mij in de winkel vertelden is dat er absoluut geen lijntje op een kv2v5 komt als er geen hcg is....dus ik zou ff twee dagen wachten en dan nog een testje wagen hoor Judibi....SPANNEND!!!
Nee vanwege de zwangerschap. Omdat er een kindje op het kdv is geweest met rode hond moest ik eerder bloed prikken. Kijken of ik antistoffen heb. Maar ja kan het ook maar gehad hebben he....
even beter bijlezen dan kan ik gelijk in 1 keer antwoorden: ik denk het wel, misschien ook niet, misschien was het sowieso afgebroken anders, maar ik had vrijdag al wat twijfels omtrent eventueel zwanger zijn, maar in al die jaren, dacht ik niet dat het uitgerekend deze maand zo zou zijn en zeker weten doe ik het ook niet, maar mijn temp was stijgende en die stijging is abrupt opgehouden, samen met de kwaaltjes. dus als het zo was, dan zou het eventueel afgebroken kunnen zijn door de hystero, denk ik. maar let wel: denk ik...zeker weten doe ik niets.