@ My, dat is helemaal super als je vriend stukadoor is. Wij wilden eigenlijk een schuurplafond maar de stukadoor heeft last van zijn pols dus nu word het een strak plafond met lijsten Zo nog even naar een verjaardag van een buurkindje. Ben alleen echt helemaal gebroken LIjkt wel of ik ijzer te kort heb of de baby me opeet. Ben ook megaveel aangekomen in een week. Maar is voor een goeddoel
Heey meiden... Hier ben ik ook weer even. Yo... wat n supergavemooie 3D echo's!!! Wat is jullie kindje n prachtkindje zo ver ik kan zien! Fijn dat alles weer goedgekeurd is bij je! En idd.... zo'n hoge HB heb ik niet eens als ik niet zwanger ben laat staan als ik wél zwanger ben. Hoe doe je dat??? Dag... wat n mooie galajurk zeg! en dat voor die prijs. Is t ook wat nu je hem gezien hebt??? Hoe staat t met de verkoop van jullie huisje? Liena... met mijn vader gaat t nog steeds niet zoals t hoort. Hij blijft er zelf wel rustig onder maar zijn bloeddruk is nog steeds TE hoog. Hij slikt al wel n paar maanden tabletten voor de hoge bloeddruk maar wil niet zakken. Nu moet ie morgen en donderdag terug naar ziekenhuis voor hartfilmpje/fietstest en naar de cardioloog. Hij zit nu thuis en houdt voorlopig zijn gemak. Werken en kinderopvang... nou geloof me maar Liena, thuis zijn is heel zwaar werk. Kijk... als je moet werken laat je de boel de boel in huis. Je sluit de deur achter je kont en bent buiten de deur aan t werk dat is n stuk anders en relaxter dan thuis zijn. Ben je 24 uur per dag thuis dan doe je alles en ben je de hele dag aan t ruimen of met de kids aan t spelen... je bent NOOIT klaar! Maar goed... ik kijk er wel naar uit om thuis te zitten... laat t maar gauw 24 december zijn hahahaa Kijk je uit met je bekken?!!!! Beterschap meis. Deli... wat superknap van Wesley! Je hebt hem toch wel verwent he?? n klein kadootje of toetje die hij mocht uitzoeken. Hahaha geintje... maar kan wel als stimulance werken voor hem. Wat zal jij trots zijn geweest op hem zeg! Hoe gaat t met de kleine meid? Mup... hoe gaat de zwangerschap meis? Alles goed? Kwaaltjes of iets? Misschien ook n 3D-echo? My... ja ik geniet ook van t zonnetje zeg! Moet je eens kijken dan is t al november en nog steeds 17 a 18 graden. Ik loop in n winterjas omdat t hoort bij de tijd van t jaar maar t is helemaal niet koud. All... hier gaat t goed. Divano is gisteren op controle geweest voor zijn maagzuur. De dokter vroeg hoe t ging. Ik zeg: van die medicijnen ging hij nog harder blaffen dus zijn we er maar mee gestopt. Hoe gaat t nu met hem? vroeg hij. Ik zeg: goed!... hij hoest nog wel eens maar dat is bij zware inspanning. Oke, dan is hij gezond verklaart en hoeft ie wat mij betreft niet meer op controle te komen. Hij ziet er verders heel goed uit. Het is n hollandsglorie jongen. hahaha Het is ook zo'n heerlijk jong he! Hij slaat zijn ogen dicht... dan is ie aan t flirten! Hij roept de hele dag ''Pppppthaaaaa". Hij speelt heel veel met Gyani en Giuliano. Daagt ze ook graag uit. Kan heel goed alleen spelen! Zit steeds aan papa's gereedschap (daar is papa ook heel blij mee hahahaha) Ik geniet op en top van hem en strakkies als ik thuis ben zal dat alleeen maar erger zijn hoop ik!
Ja dat HB....pfff voor ik zwanger raakte was ik bezig met Diplan. Dat is onder begeleiding afvallen en sporten. Met dat dieet moest ik veel roodvlees, stroop etc eten. Misschien dat dat mijn voorraad goed aangevuld heeft? Heb geen idee want spinazie enzo eet ik nu bijna niet.... Maar alleen maar prettig....
Mup, ik heb beide keren 3D echo laten maken en ik vind het de kosten waard maar mijn haan is daar ook wat terughoudender in. Miranda, gelukkig is de jurk precies zoals ik verwacht had. Huizenverkoop gaat hier nog niet zo best maar we houden moed. Liena, probeer je echt rustig te houden want je moet nog ff. Straks lig je plat en ben je verder van huis. Dikke knuffel voor jou en de rotnachten! Ik ga lekker slapen, truste
Dag... fijn dat de jurk naar je zin is.. dat maakt t meteen goed he! slaap lekker meis. Ik ga zometeen ook naar bed... heb nog steeds onderbroken nachten. Divano slaapt zo onrustig, moet wel minimaal 5x in de nacht speen terug geven. Gelukkig slaap ik meteen weer aan maar toch is dit niet prettig. Aan de andere kant denk ik.. als we n deur in zijn deuropening zetten dan hoor je gelukkig niet ieder geluidje. Als ik dan niet op kom draven misschien dat ie dan wel doorslaapt. Nu spring ik gelijk uit bed om speen terug te geven. Zometeen als CHris thuis komt ga ik toch ook gelijk slapen hoor ben kapot! Mag van mij wel weer vakantie zijn
Mijn HB is ook altijd ondanks dat ik vegatarier ben boven het gemiddelde in het ziekenhuis en bij de verlos stonden ze er altijd van te kijken. gewoon veel sla eten en noten en appelstroop andijvie en spinazie zit ook veel ijzer in.
yoyo als ik jou zo zie met je mooie buik en buikband gaat het bij mij kriebelen Ik mis mijn buik nog steeds dus geniet echt van je buik ook al zit ie soms in de weg want je gaat hem echt missen
Yo... heb al gereageerd op babysite van je! Maar ook hier nog ff... wat straal jij mooi zeg. Je ziet er kei goed en mooi zwanger uit! All... hoe is het hier? het is zoooo rustig! Ikke vandaag voor mezelf bij de dokter geweest. Heb n flinke maar dan ook FLINKE koortslip! EN mijn kaakholtes zijn ontstoken! Dat doet zo'n pijn maar omdat dit vandaag pas is op komen zetten kreeg ik nog geen medicijnen. Nu moet ik neussprayen en paracetamol nemen. Als t vrijdag erger is geworden dan moet ik terug komen en krijg ik er wel iets voor! Balen!
Dank je! Je hebt dus heerlijk genoten met de echo maandag? Hoe vond Joep t allemaal? Hoe staat t met de babykamer? ALs je die klaar hebt spam je wel foto's he?!!
Even snel; @ Yo, mooie foto meis! @ HB omdat ik geen vlees eet heb ik wel eens aan de staaltabletten gezeten en ik ben een tijd bloeddonor geworden en gestopt omdat mijn hb een paar keer achter elkaar te laag was om bloed te geven maar in mijn zwangerschap was mijn hb altijd hoog, snap ook niet hoe dat werkt met zo'n zwanger lichaam @ Miran, beterschap meis!! @ all, zwaai!! Ik ben moe! Heb weer last van hoofdpijn, bah! Komt omdat ik wat onrustig slaap en ik droom de laatste nachten weer veel van m'n moeder, getsie... Wat kun je iemand toch missen. Met de kindjes gaat het goed, ze zijn superlief! Wesley heeft wel wat moeite met het feit dat hij geen luier om heeft. Hij heeft vandaag in z'n broek gepoept op het kdv. Gister en eergister had hij al af en toe een bruine veeg in z'n onderbroek dus hij houdt het volgens mij toch op. Wat moet je daar nou mee? Ik zeg er nu niets van behalve dat hij het gewoon kan zeggen tegen mama als hij moet poepen maar doe verder alsof ik die bruine vegen niet zie en doe gewoon een schone onderbroek aan. In de hoop dat het vanzelf goed komt maar vind het zo zielig voor 'm. Iemand nog tips?
Hoi hoi, ahh Miranda wat rot weer zeg en koortslip blee zo klote ik heb er soms ook een. Ik had nu al eisprong pijn en dat na 6 dagen al en dus voor de zekerheid een ovu testje gedaan en lijntje al zowat net zo donker als testlijn? Gebeurd dat zo snel.... Ik ben maar 1 dag echt ongi geweest nou ja een klein beetje gebloed. Voor de rest 3 dagen beetje bruin heel apart nog nooit gehad. Maar het kan dus dat je ei zo vroeg komt? Dan is me NOD ook eerder toch?
@ My, wat apart! Maar als je een streep hebt kan het maar zo toch?! Dan is je NOD ook eerder, die is 14 dagen na je eisprong! Spannend hoor!!
My... was t wel helder rood bloed... je ongi bedoel ik. Het klinkt zo apart. Gek hoor maar goed ons lichaam zit maf in elkaar dat weten we ondertussen ook dondersgoed. Ik hoop meis dat dit n goede voorbode is... i'll keep my fingers crossed meis! Koortslip... verschrikkelijk vind ik dat. Het allerergste daarvan vind ik nog dat ik mijn kleine man niet kan troosten/knuffelen of kussen. Afgezien van t feit dat de koortslip ook nog eens pijn doet. Deli... dank je meis. T zal zn tijd wel weer nodig hebben. Ik weet dat als ik n koortslip krijg dan ben ik óf goed ziek geweest óf ik wordt binnenkort heel goed ziek. Nu zei de dokter dat die kaakholte ontsteking van mijn verstopte neus afkomt. Verkouden ben ik niet. Dus zal nog steeds iets in de weg zitten maar heb er verders geen last van. Yo... spannend zeg... de meubeltjes hahaha meis wat zul je genieten als je gaat inrichten en alles gaat aankleden. Je kan dan echt niet meer wachten. Wat ik altijd deed als t kamertje al klaar was en de kleine er nog niet was ging ik iedere dag dat kamertje op en stond dan heerlijk stil bij t feit dat er binnenkort zo'n klein lekker ruikend wurmpje in t bedje ligt. Wel willen we foto's zien he! Heb je al n kleur op de muren gedaan of behangen? En laminaat of vloerbedekking op de grond liggen?