(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    @miranda ja dat is ook zo ja mag je de kleine niet mee besmetten klote zeg ken me voorstellen dat je dat erg vind!
    Ik krijg ook wel paar keer per jaar kortslip vind het ook zo vreselijk en kan zeer doen!
    En je kaak ook zo klote zeg beterschap.

Me bloed was helder met slijm?
    Het eerste bloed dan, dat kon ik zien omdat ik maandverband in had.
    Wat vrijdag een beetje kwam zat in tampon met bruinbloed.
    Ja ons lichaam kan echt raar doen hihihi.
    Dus ik ben nu al met ovu testje bezig lekker op tijd :)

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ben ik echt de eerste vandaag???? Wat is er loos?

Hier een dagje rustig aan gedaan, heerlijk!

Hoe gaat t met jullie?

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey!
    Ja je bent de eerste!
    Ik heb een lekker relax middagje gehouden....eerst geslapen toen een brood gebakken en net een taartje dat ik morgen ga afwerken....
    hoe is ie daar?

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies

Idd wat een rust hier vandaag..... Allemaal druk bezig??

@ My, ben benieuwd wat er straks uit de onderzoeken komt dan. Aan een kant hoop je natuurlijk van niets, maar aan de andere kant, het geeft mss wel wat duidelijkheid en mss kunnen ze jullie dan helpen....

@ Miranda, nog maar een poosje en dan kun je heerlijk genieten van je rust. Maar kan me voorstellen dat je zin hebt in vakantie, altijd lekker...... Hoe gaat het met je mannetje? En met de andere kids? Gaat het nu al weer wat makkelijker met jullie meissie of heeft ze nog steeds zoveel fantasie?

@ Dag je bent idd de eerste hier vandaag, alle kippen druk vandaag denk ik;).
    Lekker dagje gehad dus vandaag?

@ Yojo, heerlijk zeg even slapen, kun je daar van opknappen he? En toen dus ook nog een taartje gemaakt? Heb je wat te vieren of had je daar gewoon zin in:D.
    En maandag dus al de meubeltjes, gaaf hoor. En dan even showen natuurlijk:p.

@ Deli, lastig he dat zindelijk worden, idd maar niet teveel de nadruk op de ongelukjes leggen anders wordt hij er mss nog onzeker van ook....
    Wat vervelend dat je nu ineens weer zo droomt over je mams. Kan me voorstellen dat je haar soms erg mist!! Dikke knuffel meis....

@ Juffie, lukt het allemaal nog een beetje? Of ook al druk? Hoe gaat het met de kids?

Hier ook een rustig dagje. Had geen puf vandaag, maar mag ook niet veel meer. Ben gisteren naar de mensendieck geweest en mag helemaal niet meer tillen, bukken en stukken lopen. Als ik al wel een stuk moet lopen dan moet ik een buikband gaan dragen. Ik heb dus idd last van mijn bekken en daarbij heb ik een diastase. Als ik nu niet rustig aan ga doen dan moet ik er straks aan geopereerd worden. Dus laat ik maar verstandig doen. Mijn schoonmoeder komt nu een keer in de week een ochtend schoonmaken:). Vind het ontzettend vervelend, maar goed het is nu niet anders...........
    Morgen komt ze weer langs en dan gaan we een beetje samen aan de slag...

Meiden allemaal een dikke knuffel en tok snel
    Liena

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ben inderdaad druk. Is zo ongeveer het eerste moment dat ik even rustig zit vandaag. Nathan kijkt nog even teletubbies voor die gaat slapen en dan hoop ik lekker een rustig avondje;)

liena: wat vervelend zeg van je bekken.. Is voor je lichaam ook best heftig denk ik 3 zwangerschappen in korte tijd.. En dan moet je ook nog veel doen met 2 kleine kindjes thuis.

fijne avond allemaal!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena, heftig hoor! pas goed op jezelf. Wat is een diastase? Nooit van gehoord:) dikke knuffel

Yo, lekker hoor zelf brood bakken. Mjammie en dan nog taart ook :)

Juffie, denk je ook beetje aan jezelf?

Deli, meis toch. Dikke knuffel voor jou. Ik kan het me nog steeds niet voorstellen hoe het is om je moeder te moeten missen. Hoop wel dat het de fijne herinneringen zijn die boven komen ?

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik had er gewoon zin in! Staat nu alleen in de koelkast te staan....

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Lekker hoor... zelfgemaakte brood!
    Wat voor taartje wordt t?
    Hmmm ik krijg honger geloof ik!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Een klein slagroomtaartje....eerste keer...nog niet zo mooi geworden....

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena.. ik ben echt af aan t tellen naar de kerstvakantie toe. Erg of niet??? Ooow wat ben ik ergens ook weer blij dat ik heerlijk kan moederen dadelijk. Minder gestresst hoop ik
    Met Divano... heb jij ook zo'n last van onrustige slapers???... Divano slaapt echt heel slecht! Overdag slaapt ie nog maar 1 uurtje! Dan zou je toch haast gaan denken dat ie de nachten supergoed slaapt maar helaas hij is iedere 3 kwartier tot 'n uur wakker omdat ie zijn speen kwijt is. Dit gaat door tot (als ik geluk heb) 04.00 uur s'nachts en dan mag ik die laatste 3 uur ononderbroken doorslapen! Vind t verschrikkelijk!!!! Van de week zei ik tegen Chris: ik ga alvast naar boven kom jij ook? Hij zei: ik kom er ook aan. We waren elkaar al heel de dag aan t plagen en eigenlijk waren we toe aan n klusparty maar ik raakte mijn kussen amper of ik sliep al. Chris kwam 10 minuutjes hooguit later naar bed en ja hoor... miranda was al in dromenland!

Ebony?.... hahaha sterke verhalen zijn zeker nog niet over en t gelieg en respectloos tegenover mijn vader en mij afblaffen en haar gedrag wat niet door de beugel kan (zoals met jongens staan te kussen in t bijzijn van vriendjes... dus stoerdoenerij)... nee dit alles loopt nog steeds. Ze stopt er gewoon niet mee. Vandaag moest ik toevallig voor Gyani bij de ha zijn want die voelde zijn eigen al voor de 3e keer in 2 weken tijd niet lekker. Nou die heeft dus ontstoken keelamandelen en heeft nu n kuur. Toen vertelde ik t gelijk van Ebony of ik niet n verwijsbrief voor kinderpsychiater of kinderpsycholoog kan krijgen want ik weet t echt niet meer. Ik legde uit van de verzonnen verhalen en dan nog niet eens de rest wat me dwars zit. Nu moet ik n afspraak maken voor haar en met haar. Gewoon om te kijken hoe zij hierop reageert als we haar met dit confronteren en van daaruit gaat ie kijken wat ie kan doen.
    Ik wordt hier heel erg moe van en kan er eigenlijk best wel om huilen want ik zie veel mama's met dochters leuke meisjesdingen doen. Nou met haar kan ik dit niet puur om hoe ze respectloos tegenover mij is en hoe ze mij afblaft. Ik kan dan toch niet leuk en lief gaan doen???!!! Kunnen misschien wel maar WILLEN is net iets anders.

Met de andere jongens gaat t eigenlijk wel goed op Gyani zn ziekzijn na maar goed nu weten we tenminste waarom hij ziek is iedere keer. Ik wist dat dit meer moest zijn dan alleen maar puskoppen achter in de keel (dit was t ook nog niet eens volgens onze dokter). Er zat wel iets wits achter op zijn amandel maar dat is... jaaahaaa n heel moeilijk woord maar t was niks ergs.

Met mijn pa... die heeft vandaag onderzoeken gehad en nu dachten ze aan 2 dingen: 1) verdikking van de hartspier of 2) vernauwing in de bloedvaten. Nu krijgt hij n oproep voor n onderzoek waarbij ze contrastvloeistof in zijn aders spuiten en dan kunnen ze zien wat t is. Dus maar afwachten. Verders is ie nu wel n heel stuk rustiger... weet niet hoe zijn bloeddruk nu is!

Nou meis... nou even over jouw hahaha kom ik met zo'n ellendelange verhaal aanzetten hahaha.
    Precies wat Dag je vroeg... wat is n diastase????
    Heb er ook nog nooit van gehoord. Je moet wel heel erg je gemak gaan houden meis want n operatie is nu wel t laatste waar je aan moet denken. Neem nu maar de hulp aan en jij kan ook hulp in huishouding aan gaan vragen nu he! Ik had niemand die mijn huishouden kon draaien (had n vent die geen flikker deed). Ik mocht ook absoluut niks meer doen als van bed naar bank en terug. Owjah ik mocht ook nog douchen en naar de wc maar verders niks en ik had ook nog 2 jonge kindjes. Gyani was toen 3 jaar en Giuliano was toen net 1 jaar. Toen heb ik hulp gekregen die Gyani naar de creche bracht en Giuliano in en uit bed haalde. Ze deed mijn huishouden bij werken stoffen/stofzuigen/strijken/dweilen etc etc.
    Ze kwam iedere dag! Als er dan s'middags even niks te doen was en ik wou n middagdutje doen op de bank dan ging zij met Gyani buiten sneeuwpop maken of sneeuwballen gooien. Wat ik hiermee wil zeggen is dat jij volgens mij hier ook recht op hebt. Kijk eens even in je verzekeringspapieren. Dit bod moet je dan ook met beide handen aanpakken meis want anders nemen ze je zo op in t zkh omdat je je rust niet neemt. Kijk hier aub niet te licht tegen aan meis!
    Ze zijn nog erg klein en hebben mama thuis heel hard nodig. Dus NEEM ook echt je rust! Ik vind al dat je IJZERSTERK bent want die nachten bij jouw weet ik nu wel wat dat is ( n beetje dan) maar dat is echt niet om vol te houden. Ik word er nu al knettergek van. Chris zegt wel heel lief: dan neem ik t vannacht wel over. Maar dan moet ik hem aanporren omdat hij de kleine niet hoort, eer dat ik hem dan wakker heb ben ik ook allang wakker. Heeft geen nut dus kan ik t beter zelf maar doen toch?!!!
    Meid... jij bent n supermoederkloek en je hebt n engelengeduld. Ik heb hele zware bewondering voor je! Dit meen ik echt!

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kippies

@ Dag en Miranda, wat een Diastase precies is is lastig uit te leggen, maar het komt er op neer dat de lange buikspier van boven naar beneden over de buik, bij mij zo goed als niets doet. Er zit een hele kuil in mijn buik, ter hoogte van mijn navel van een paar cm breed en een aantal centimeters lang. Deze spier zou er normaal voor zorgen dat de kleine dicht tegen je aan blijft(wel normaal dat het uitrekt hoor tijdens de zwangerschap, maar deze moet normaal weer zo goed als weer aan gaan sluiten en dit deoet ie bij mij dus niet...Dit kan (gedeeltelijk) wel herstellen maar dan moet het niet te ver uit elkaar staan. Maar nu ik zwanger ben heeft die spier al extra te lijden en door tillen en bukken verergerd het ook nog eens. Dit kan straks allerlei klachten veroorzaken. Maar goed we gaan eerst uit van het beste en dan zien we straks wel weer!!!!;)

@ Miranda, allereerst beterschap met je grote kerel, al zijn ze dn al wat ouder, als ze ziek zijn zijn ze mama toch weer nodig he?? Sneu hoor, hoop dat de kuur snel aanslaat en hij weer de oude wordt...
    En Divano ook een onrustige slaper dus?? Lastig is dat he? Hier op het CB zeiden ze dat we dan maar snel de speen af moesten bouwen want dan was het daarna klaar. Op zich hebben ze natuurlijk gelijk maar zij en Thomas willen er nog niet zonder. En dan denk ik, een kind die op de duim zuigt haal ik toch ook niet zomaar zijn duim eraf???. Ben mss een beetje een mietje daarin, maar heb zelf tot mijn 14de op de duim gezogen dus dan kunnen ze nog even;). Hoop voor je dat je kleine man hem snel zelf weer opzoekt en je ook je nachtrust terug krijgt!!!!!
    En Chris hoort de kids dus ook niet?? Dat is hier ook het probleem Haan wil best eens een nacht overnemen, maar voor ik hem er bij wakker heb had ik zelf al 3 keer heen kunnen lopen;). Mannen!!;)
    En wat ontzettend vervelend dat je met je meissie nog steeds geen kant op kan. Mss helpt het juist wel om af en toe even met haar te gaan zitten praten over de dingen die ze zegt en haar juist op momenten dat het goed gaat eens te belonen met leuke meiden dingen doen. Al kan ik jou ook goed voorstellen hoor!!! Als ze geen respect voor je heeft dan is het lastig om dit te "vergeten". Mss kun je straks met de ha of idd een psycholoog dit negatieve patroon doorbreken en weer de goede kant met haar op. Voor jou ook een dikke knuffel en ik vind ook dat jij het super doet hoor, het gezin draaiende houden en voor iedereen tijd maken!!!!! Petje af hoor!!!
    En natuurlijk ook heel veel suc6 met je paps. Hoop dat ze hem kunnen helpen zodat hij straks weer goed fit is!!!

@ Dag, hoe gaat het bij jou?? Lukt het allemaal een beetje met de kids? En het werk weer een beetje op de rails? Heb je de dagen met de belastingdienst nog kunnen wisselen zodat je toch naar de bruiloft kan?? Hoe gaat het met de kids? Al een beetje bezig met de voorbereidingen van de verjaardag van je mannetje??

@ Yojo, taart op zijn tijd is toch ook heerlijk, vandaag lekker afmaken en er dan heerlijk van smullen. En al is ie dan niet zo heel goed gelukt volgens jezelf, als de smaak goed is is dat niet erg!! Smul er lekker van:D....

@ Juffie, het is idd best heel druk. En vooral omdat de nachten ook nog niet super zijn, is het soms best pittig. Maar goed, even doorbijten. OVer 10 jaar zijn we het vast vergeten;). Is het bij jou ook allemaal nog een beetje vol te houden?

Tjonge wat weer een nacht zeg, Kayra is nu weer snipverkouden dus heeft mij weer de hele nacht wakker gehouden. Nou ja ik kon af en toe wel een half uurtje slapen gelukkig;), maar fit wordt je er niet van en zij ook niet:(. Maar goed ze zijn allemaal wel eens ziek en dat hoort er bij natuurlijk en het komt nooit uit. ZIttn nu alweer vanaf half 6 beneden. Ach zo heb je nog wat aan je dag;)
    Zo maar even de kids brood geven, aankleden en dan Thomas naar school brengen en dan aan de poets met schoonmama:). Dan Thomas van school halen, boodschappen doen en hopen dat Thomas nog even wil slapen vanmiddag, heb er zelf nu al zin in:).
    Meiden allemaal een fijne dag!! Het is weer bijna weekend:D.
    Dikke knuffel Liena

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yo, super mooie foto's! Mag je heeeeel trots op zijn :D

@ My, spannend hoor! Op die manier is er bij mij iets moois begonnen. WIl je geen valse hoop geven ;) Maar het kan wel zijn dat je ovutest eerder wat donkerder is maar dadelijk weer lichter word.

@ Jongegezinnebeurs, viel me eigenlijk best wel tegen :( Had gehoopt een hoop leuke dingen te kopen voor het babykamertje maar dat zit er helaas niet in daar.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

miranda: hoe oud is je dochter ook alweer?? Klint alsof ze al behoorlijk aan het puberen is maar zo oud is ze toch nog niet? Al begint het natuurlijk wel steeds vroeger. Ik heb groep 5/6 en merk dat een aantal meisjes in groep 6 al echt wat begint te puberen. En dat vind ik toch al behoorlijk vroeg.

Laat het hierbij want ik moet hoognodig naar school.

xxx

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Hier helemaal uitgeslapen (not) ;) Maar wel gister om half 9 naar bed en vanmorgen om half 8 eruit dus mag niet klagen :D was er even aan toe maar werd wederom deze nacht weer vaak wakker vanwege nare dromen. Wat zou dat toch zijn he?!?!

@ Liena, meis wat een dag voor de boeg na zo'n rotnacht :( kun je niet even rusten als je schoonmoeder er is? Tja, kindjes die ziek zijn kunnen er niks aan doen maar breekt alsnog op, zo'n nacht he! Doe maar rustig aan!

@ Mup, jammer van de beurs!

@ Dag, nee het zijn geen leuke herinneringen die boven komen, het gaat steeds over de dood, heel irritant. Laatst droomde ik dat ze niet thuis was gestorven zoals het echt is gegaan maar dat ze daarna nog heel lang in het ziekenhuis had gelegen en terwijl ik droomde besefte ik me dat ik daar niet was geweest en was er zo verdrietig van. Bah. Mijn man zei dat ik misschien mezelf ergens schuldig over voel ofzo? Ik weet het niet, word er iig niet goed van!

@ Miran, moeilijk hoor zo'n vroege pubermeid! Ben benieuwd wat we allemaal nog voor de kiezen krijgen met onze kindjes!!

@ Yo, lekker taartje je moet nog oefenen dus maakt niet uit dat ie niet perfect is toch!

@ Juffie, 2 jaar terug ging ik met mijn nichtje mee naar haar kinderfeestje, meisjes van een jaar of 7... Nou... Ik schrok er van. Sommige waren echt al helemaal met jongens bezig?! Jij zult wel wat voorbij zien komen op school, met al die kids :D

@ All, de rest ben ik kwijt, sorry!! Dit was even uit mijn blote hoofd!

Wesley heeft gister 2 x op de wc gepoept. Ik had even met 'm gepraat en gezegd dat hij toch wel de luier om mocht als hij bang was maar dat hij niet bang hoefde te zijn. Daarna ging hij poepen op de wc, zo trots! Het was een slang poep zei hij :D dus mss dat de figuren van z'n drolletjes hem over de streep halen hahaha

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jeetje meis... ik zou dan maar echt mijn rust gaan nemen want dit is niet zomaar iets die diastase! Kijk je goed uit meis!
    Lijkt me nog heel wat zoiets. Pas goed op jezelf!

Met mijn oudste zoon gaat wel de goede kant op denk ik. Hij is nu nog thuis om te zien of de medicijnen gaan werken en omdat hij net als ik n slechte medicijnslikker is.
    Slapen van Divano... vannacht heeft ie me tot kwart over 3 wakker gehouden. Steeds huilen en speen kwijt. Maar hij huilt in zijn slaap. Vanaf kwart over 3 heb ik lekker tot 07.00 uur kunnen slapen zonder wakker te worden. Ben je nog kapot van hoor!

Nee, Chris hoort hem ook niet idd. Gisteravond kwam hij naar bed en Divano begon te huilen... tot 2x toe heeft ie Divano de speen terug gegeven maar dan knalt ie op onze slaapkamer t grote licht aan... tja dan ben ik ook weer wakker natuurlijk. Maar hij bedoeld t goed!

Over mijn meissie... ik hoop dat ze me kunnen helpen idd want ik vind dit echt niet leuk. ZOu zo graag leuke dingen met haar willen doen maar heb er nu gewoon geen zin in. Komt wel goed blijf ik maar denken maar nu is t gewoon ver te zoeken hier in huis. Er is geen land met haar te bezeilen.

Mijn pa... die komt er ook wel. Hij is nu in goede handen en onder goede begeleiding dus dat zal ook wel los lopen alhoewel we hem wel steeds bellen hoe t met hem gaat.

Doe jij rustig aan met poetsen meis?... kijk anders eens even of je in aanmerking komt voor hulp in de huishouding zodat jij niks hoeft te doen en je schoonmoeder kan gewoon lekker koffie komen drinken bij je terwijl n ander je werk doet! Heerlijk van genieten meis!!!

Kijk alsjeblieft wel uit en n dikke dikke digiknuffel terug!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... mijn dochtertje is pas 7 jaar oud! Veelste jong dus voor deze gekke dingen. Zéker met jongens gaan staan kussen in de bosjes! Ik vind dit abnormaal gedrag. Ik weet niet meer wat ik nog kan doen hieraan. Ik krijg ook n gesprek met de 2 juffen van haar want haar prestaties op school laten ook te wensen over.
    Pubertijd?... in groep 4 al?... is dat niet erg vroeg.

17. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou dames hier even echo berichtje van mij.
    Ik heb dus al op dag 8 positieve ovu testje.
    Dat is al best snel zeg!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    my welke is het test en welke het controlevenster? Een ovutest is pas positief als de teststreep duidelijk donkerder is dan de controlestreep maar dat wist je vast al wel. Kan door de foto komen maar zie geen duidelijk verschil tussen de 2 strepen. Maar anders word het deze keer een korte cyclus.

liena, jeetje wat een gedoe zo'n diastase. Doe je voorzichtig? En wat miranda ook al vraagt....kom je niet in aanmerking voor huishoudelijke hulp? En anders een poets inhuren als je die kan betalen. Is maar tijdelijk en niemand zal denken dat je lui bent of zo hoor!

Ik ga weer snel verder werken!! Druk druk druk. Morgen vrijgezellenfeestje en zondag dagje efteling. Geheel verzorgd door een leverancier van het bedrijf van haanlief :D

19. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    @dagdromer ja weet ik hoor hij is echt donker geworden hoor.
    Deze foto snel genomen.
    Maar toch lief van je dat je het even zegt!
    Ja dat moet ik toch ondertussen wel weten na zoveel rondes poeh!
    We blijven positief!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    My weet je wel zeker dat je laatste ongi wel ech een ongi was? Wel apart dat je ei nu ineens zoveel vroeger is....

Deel Deze Pagina