Ik heb Divano in principe bij ons op de kamer liggen omdat onze slaapkamer in 2en is gesplitst en er nog geen deuren in zitten maar weet uit ervaring dat dat niet prettig is. Zo ervaar ik het! Ieder geluidje hoor je en sta je langs zijn bedje. Zaten er nu deuren in de kamertjes dan hoorde je langer niet alles en ik durf haast met zekerheid te zeggen dat ie dan langer niet zo veel wakker zou zijn geweest. Dit heb ik hem aangeleerd door dat ik n lichte slaper ben en dus alles maar dan ook alles hoor.
@ Liena, meisje toch! Wat zou ik boos zijn op mijn haan als hij zo deed joh! Ik snap je helemaal, mijn haan krijgt ook niet alles mee 's nachts en hij zou precies zo kunnen reageren als die van jou! Maar ik had 'm toch even wakker geschreeuwd denk ik Kun je vandaag niet even gaan liggen? Je haan heeft toch ook weekend nu of niet? En waarom ben jij nu op na zo'n nacht? Kunnen jullie niet in het weekend doen dat 1 er 'snachts uit gaat en 'smorgens kan blijven liggen? Dan kom je allebei een beetje aan je slaap? Over de kamers; ik zou idd de baby op Kayra's kamer leggen en haar bij Thormas. Baby's worden 'snachts sowieso wakker de eerste periode en dan ligt het baby'tje iig alleen. Dat is wel prettig. Ik zou de kameer van Thomas niet helemaal verbouwen maar lekker zo laten. Kayra heeft toch nog lang niet door dat het een beetje een jongens kamer is?! En wie weet gaat er straks als de 3e er is weer veranderen met de kamer indeling? Ik zou het eerst zo laten en dan pas kijken!
Oh ik moet er ook niet aan denken de kleine op m'n kamer te hebben! De eerste weekjes wel maar ik hoor idd ook alles en krijg totaal geen rust dan dus lekker een eigen kamertje wat mij betreft!! Ze slapen nu beide op een eigen kamer en ik hoor nog ieder geluidje, moet er niet aan denken dat dat in mijn eigen kamer zou zijn!
Ik heb bij die andere 3 ook zo gedaan hoor. Gelijk na geboorte/thuiskomst vanuit ziekenhuis in eigen kamertje en niks niet op mijn kamer. Tuurlijk hoor je ze dan nog wel maar niet iedere kikje. Divano heeft nu ook n eigen kamertje maar zonder deuren. hahahaha die kan er wel zo ingezet worden hoor dat is t probleem niet maar onze kamer heeft geen ramen (nog niet, dat zit nog in de verbouwing, maar helaas duurt dat best nog wel n tijdje) en nu zonder die deuren lucht onze kamer toch mee. Hij heeft dus wel n eigen kamertje... gelukkig maar!
@ Miranda, Ja je hoort verschillende verhalen over "een baby op je kamer laten slapen" Laatst las ik een bericht dat het heel goed zou zijn om je kinderen de eerste jaren op je kamer te laten slapen, zou goed zijn voor de band met je kinderen. Maar ik ben hier echt niet voor! Het ging ook over geborgenheid en een gevoel van veiligheid. Maar voor mijn gevoel leer je ze juist zo dat ze niet zelfstandig kunnen slapen. Als er ook maar iets is en ze geven een kick sta ik er direct en ik denk dat dat genoeg is om ze een gevoel van geborgenheid te geven. Ze hoeven niet bang te zijn want weten meteen dat mama er is maar nee, hoef ze niet beide aan een kant van het bed. Vind het veel te lekker om mijn eigen kamer, plekje te hebben.
Zoey heeft ook een eigen kamer maar die is meer ongebruikt dan gebruikt hier als een 2de komt moeten we ook verbouwen maar denk dat die kleine de eerste 1,5 jaar ook lekker bij ons in de kamer slaapt. Maar dan wel in een co-sleeper
goedemorgen, liena: zou ook echt boos worden zeg. Mijn haan wordt ook vaak niet wakker maar 's ochtends vroeg is hij de pineut Vanmorgen was Nathan ook super vroeg maar ging gelukkig bij ons in bed nog even slapen. Kan je haan er niet uitgaan om 6 uur dat jij even kan uitslapen. Kamertjes: Zou Kayra bij Thomas leggen. Misschien slapen ze allebei juist wel beter, liggen ze neit alleen! \
deli: hoe heb je vannacht geslapen. `hopenlijk niet weer naar gedroomd?? eigen kamer: de eerste weken vond ik het heerlijk dat ze bij ons lagen. Vooral ook heel handig omdat je dan nog zo vaak moet voeden. Allebei zijn ze redelijk snle naar hun eigen kamer gegaan. Inderdaad omdat je niet alles hoort dan. Wij liggen op zolder en nog hoor ik bijna elk kikje van Matthijs.. babyfooon gebruiken we sinds een maand of 2 ook niet meer. Als er echt iets is horen we het echt wel
Inderdaad rustig ja jammer! Hoop dat het met iedereen goed gaat!! Hier is alles goed! Wesley heeft gister weer op de wc gepoept dus dat gaat gelukkig helemaal goed. Alleen moet mama nog wat wennen met afvegen, goeiedag. Je ziet niks?! En meneer springt meteen op om te kijken dus da's ook niet handig Thyrza is verkouden, alweer! Zo sneu, ze was er net een weekje vanaf en nu begint het weer. Zelf zit ik ook al weken aan de neusspray omdat het maar niet los komt en ik niet slaap als ik niet door m'n neus kan ademen. Maar mn neus gaat nu wel zeer doen van al die neusspray, irritant Ik moet deze week nog werken, mijn 2 en halve dag en dan heb ik 2 weken vakantie, heerlijk! Ga nog een weekend weg met vriendinnen maar daar zie ik tegen op. Zat van de week al te huilen, ik mis de kindjes nu al
Deli... misschien n tip maar laat Wesley met zijn gezicht naar je toe staan... voorover buigen zodat jij zijn hoofdje tussen je benen kan klemmen... dan kun je zien wat je doet. Zo deed en doe ik trouwens nog steeds bij Giuliano. Goedemorgen trouwens dames... Het is idd rustig de laatste tijd maar Mup is haar eigen mentaal aan t voorbereiden op haar GROTE dag morgen! Yo die krijgt morgen de meubeltjes van de babykamer binnen dus die is de laatste hand aan t kamertje aan t zetten. Liena is denk ik heel druk met haar eigen. En de rest???... tja dat weet ik niet. Deli... knap hoor van Wesley. Hoe gaat t s'nachts? Is hij dan ook zindelijk of dat nog niet??? All.. met mij gaat t goed hoor. Nog steeds slechte nachten maar dat komt wel goed als ie groter wordt. Is wel erg vermoeiend moet ik zeggen.
@ Miran, ik zal het eens proberen bedankt voor de "kont-afveeg-tip" Nee Wes heef 'snachts nog wel een luier en die is 'smorgens ook goed nat! Dus dat gaat nog wel even duren denk ik! Tja, rustig hier idd, jammer he. @Yo fijne dag
Deli: lekker hoor bijna vakantie. Heerlijk een weekendje weg met vriendinnen maar kan me helemaal voorstellen dat je het moeilijk vind hoor. Denk niet dat ik het zou kunnen Heb al moeite met een nachtje logeren. Aan de andere kant is je haan waarschijnlijk gewoon bij de kindjes dus dat scheelt wel weer denk ik. En als je er eenmaal bent is het vast heerlijk om eens even neit constant aan de kindjes te denken! Yojo: leuk morgen de meubeltjes! miranda: vervelend hoor die slechte nachten. Komt inderdaad vanzelf goed maar het blijft vermoeiend.
@ Juffie, ja mijn haan is gewoon thuis met de kindjes! Dat scheelt zeker want anders zou ik niet gaan hahaha... Nu maar zien dat ik ook daadwerkelijk de 3 dagen vol maak
Deli... ik zou t niet kunnen zonder haan en kids. Ik vind t al erg om dit weekend bij mijn moeder te blijven slapen met alleen de kids. Chris heeft dan nachtdienst en komt zondags na. Als die van mij gaan uitlogeren bel ik ze ook iedere dag op hoor. Of ze bellen zelf.
@ My, je krijgt vast een mega- ei @ All, hier stiekem wat drukjes voor morgen. Eigenlijk niet helemaal de bedoeling. Vrijdag nog naar het ziekenhuis geweest omdat ik veel last had van harde buiken. Alles was gelukkig goed blijk een flinke blaasonsteking te hebben
Hoi kippies hoe is het hier, ik heb alles beetje terug gelezen. Yo morgen je spulletjes leuk hoor. Liena, is het weer allemaal goed bij je thuis? Delilah, lekker even een paar dagen weg, ik snap het dat je kindjes gaat missen zou ik ook hebben hoor gelukkig is haan thuis. Mupkup, ai blaasontsteking klote zeg beterschap! Miranda hoe is het met je? Hier me ei vandaag denk ik, alhoewel me ovu test gisteren donkerder was. Heb ik vandaag wel nog krampen, dus gewoon lekker klussen omdat de dag moet goed komen. Vandaag was me broer op visite met zn kleine van 1 jaar ik heb wel eens foto laten zien hier. Waar ik altijd oppas, hij vertelde dat zn vrouw was gestopt met de pil dat ze voor 2de gaan. Ben vet blij voor ze en hopelijk hoeven ze niet weer 3 jaar te wachten was wel klote voor ze. Hopelijk zijn we tegelijk zwanger zou leuk zijn, anders blijf ik weer achter . Ze heeft het niet zelf verteld aan me terwijl ze toch elke week bij me komt. En wel veel privé dingen verteld aan me, denk dat ze wel beetje rekening houd met me. Maar ben wel blij dat me broer het me gezegd heeft anders komt het helemaal zo lij op me dak als ik ineens hoor wij zijn weer zwanger. Nou jullie begrijpen me wel he kippies . Ik denk dat ze het niet durfde, ik moest even me gevoel kwijt hier hoor!
Mogge kippies Moet eerst even klagen hoor, dan zal ik de moeite nemen om op iedereen te reageren :xKinderen:x Hoe lang houdt je ze vol .Ik ben echt HELEMAAL gesloopt. Afgelopen nacht zo goed als niet geslapen.... Kan mijn eigen kids op het moment wel wat aandoen en dan ook nog doodleuk om half 6 vanmorgen mama, mama, mama......... Zo dat lucht op, al schaam ik me wel een beetje maar weet het echt even niet meer. Vandaag maar eens met mams overleggen of zij nog een tip voor me heeft.....