@ Judi, wat een onzekerheden weer ik ga gewoon superhard voor je duimen meis, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! @ Yo, altijd fijn dat bloedprikken... Wesley ligt nu helemaal KO op de bank na z'n driftbui?!?! Vaag.... Hij zal toch wat meer z'n rust moeten pakken overdag, mafkeesje
Yo: dat je hem snapt vind ik al knap haha, want ik lees het net terug en het is redelijk omslachtig wanneer krijg je de uitslagen van je bloed? deli: heerlijk, driftbuien... soms moet het er gewoon uit, lijkt het wel. sterkte met hem tja, onzekerheden...ik heb er een abonnementje op ik weet het niet, wat ik ervan moet maken. ik wacht maar "rustig" op mijn ongesteldheid, die zou donderdag moeten komen. als het inderdaad een streepje was, dan moet ie of veel duidelijker zijn of helemaal niet meer verschijnen. ik laat het maar los, wel zo makkelijk
Hier was het toen met stan net zo. De eerste fles kv en hij sliep vanaf dat moment meteen door. Laura slaapt nu redelijk op de bv maar zodra ze dat niet meer doet gaan we hier ook naar de kv voor de nacht. Je kan bv en fv ook altijd combineren..... Vanochtend naar het CB geweest. Ze hadden helaas geen tips wat betreft de koemelk. Vrijdag toch nog terug naar de ha, misschien kan die me doorverwijzen naar een dietiste??? Prikjes waren sneu. Ze moest best wel huilen. Verder weegt ze nu 5200 gram en is 57 cm. 840 gram gegroeid in 4 weken dus dat is prima . Nu ligt ze wat te mopperen maar niet heel erg. Yo, ik had ook de hele zwangerschap veel afscheiding. Net als juffie ook heel wat pakken inlegkruisjes moeten gebruiken. @ de rest. kom straks nog ff verder lezen. Moet nu ff aan de administratie aan de slag.
@ Mup, zwaai!! @ Judi, ik vind het knap dat je het kunt loslaten meis echt niet leuk dat je zo heen en weer wordt geslingerd nu weer met een streepje... Nog 2 dagen dus tot je menstruatie zou "moeten" doorbreken... Ik ga heeel hard duimen
Als ik geen antistoffen heb voor de rode hond dan zou ze me bellen en anders als ik de 27e op controle ga. Ga ervan uit dat het wel goed zal zitten. Het weer is nog lekker geworden vandaag!!
jubidi: wat spannend en onzeker weer zeg. Bah. Knap dat je dat kan het loslaten. deli: vervelend die driftbuien. Nathan kan er ook wat van vooral als hij moe is inderdaad. Meestal als ik hem vraag dan of hij moe is zegt hij ook snikkend ja. Eigenlijk heel zielig dan dag: ah zielig altijd die prikjes. Matthijs moet volgende week weer. Enne goed gegroeid hoor op mama's melk. Super. Als de laatste fles kv inderdaad de manier is om door te slapen ga ik het mooi combineren. Matthijs is alleen vandaag al de hele dag huilerig. Heeft de laatste 3 voedingen uit de fles gehad. 1 x kv en 2 x gekolfd. Net of hij nu krampen heeft ofzo. Straks maar weer gewoon de borst. Denk dat hij te snel drinkt. Komen ook steeds boertjes nog. mup: zwaai. yojo: leuk zeg een babysite. zal als ik tijd even beter kijken.
Hoi meiden, kom even zwaaien. Hier gaat alles prima; we genieten volop van ons meisje! Bv gaat super en Milou is een rustige en tevreden baby. Moet wel weer erg wennen aan de gebroken nachten, maar dat komt vast goed. Verder zijn de kraamtranen lekker aanwezig en jank ik me suf om niks eigenlijk... Morgen alweer het laatste dagje kraamzorg; jammer, want ze is zo lief en ik geniet van alle verwennerij. (en ik hou niet van afscheid nemen) Helaas is Luca ziek; zijn keelamandelen zijn helemaal ontstoken en hij heeft een kuur en een verwijzing voor de KNO gekregen want ze moeten er zo snel mogelijk uit!
Ja beetje wel he.. ach, het gaat nu al stukken beter dan gister en eergister, dus verwacht dat het donderdag/vrijdag wel weer helemaal over is! En dat moet ook wel, want zaterdagavond mag ik fotograferen bij de Helden van Amstel Live in Groningen! Whaaahhh!! @judibi, ja, met alcohol in je lijf denk je leniger te zijn dan je eigenlijk bent.. tja.. en dan haal ik wel eens gekke capriolen uit.. Solliciteer me suf, heb gesprekken maar wordt maar niet aangenomen. De laatste afwijzing was 2 weekjes geleden, op een baan voor vaste dagen, let wel, vaste dagen.. het ging tussen mij en nog 1, ze vonden het een moeilijke keuze omdat we beiden erg geschikt waren, maar de ander was volgens hun flexibeler.. uh.. vaste dagen?? Zeg 't maar.. ach, komt vanzelf goed, ik blijf positief (althans, probeer ik..) !
Goedemorgen dames, Zo heb weer even alles terug gelezen moet wel bijhouden hoor poeh! Gisteren hele huis schoongemaakt, s'avonds met me dochter wezen hardlopen zij fietsen in hardlopen zo cool! Ze fiets zo 5km mee ben weer super trots de 3de keer nu dat ze het doet! Me cyclus gaat weer hard deze maand, ik ben al bijna niet meer ongi dus ga nu weer richting mij eisprong spannend weer! Bijna geen last van me ongi gehad deze maand het is weer hard gegaan. Had vanmorgen van me schoonzusje gehoord dat vitamine B goed schijnt te zijn als je probeert zwanger te worden...? Nou vandaag weer druk dagje zodra me kleine nichtje is opgehaald lekker de stad in met me dochter schoenen kleren kijken leuk! Dus spreek jullie vanavond weer! Liefs
goeiemorgen! QB: tja, die borrels doen ons toch geen goed dan je had vast een heleboel lol! solliciteren: ik hoor het wel meer, dat het een lange lijdensweg voor erg geduldige mensen is maar..komt goed mout: geniet van je dagje shoppen! dat kan zooooo fijn zijn wendy: alles goed met jou en je kids? ook nog niet aan het werk dus? yo: hopen dus dat je geen antistoffen hebt voor de rode hond. hier is de temp weer de diepte in gegaan morgen verwacht ik mijn ongesteldheid. vandaag open dag op de school van zoonlief! heb weer eens netjes aan elkaar en op/tussen de lijntjes moeten schrijven, maar da's nog best lastig na zoveel jaren maar ik heb een goed gedaan sticker gekregen van zoonlief, dus ben helemaal trots
Hey meiden, Hoe gaat het met jullie? Ik heb een goed gevoel vandaag - Het eerste eitje van de Rosella's is uitgebroed Helemaal trots maakte me al zorgen. - Het gaat goed met werkzoeken van haantje. De telefoon staat niet stil. - Heb last van mijn boobies dus mijn eitje is ook gesprongen @ Jubidi, jammer dat je temp omlaag gegaan is Maar kan eigenlijk ook niet anders na je grote schoonmaak. Zal voor je duimen... op naar de volgende ronde @ Mout, winkel ze Ik kan ook niet wachten totdat ik weer een dagje voor mezelf kan uittrekken Gister al een beetje gedaan @ QB, solliciteren is echt sucks ja. Je kan wel 100 dingen wegsturen maar reacties van bedrijven ho maar. Echt erg deze tijd