2 weken ik heb even bij de kruidvat gewerkt maar ik was te oud grrrrr.... Daarvoor ook al 4 maanden Mijn ww loopt jog maar tot 7 September.
Ja nu je het zegt! Je werkte bij de Kruidvat, dat had je ook verteld volgens mij! Te oud? Nah, was dat voor rare reden? Ze hebben je toch aangenomen? Toen wisten ze je leeftijd ook al.. September? Ohjee.. ik heb nog tot april volgend jaar, maar hoop toch niet dat ik zolang bij huis blijf zeg.. jeetje.. Maar tis nu helemaal moeilijk, want veel vacatures die nu vrijkomen eisen ze van je dat je geen vakantie hebt/neemt in juli/augustus/september.. Dat gaat nie lukken nie..
Hoi dames, Drukke dag gehad vandaag me dochtertje heeft nieuwe birkst. Met fleurige kleurtjes ze is helemaal trots! Ik wat nieuwe kleren helemaal top! Alleen laptop is bijna kapot hij zegt dat harde schijf vervangen moet worden dus moet jullie op me blackberry volgen. Me eisprong komt dichterbij bijna klussen spannende tijd weer! Slaap lekker, Liefs
@all, zwaai! Gisteren avond was het weer feest hier. Om 7 uur lag Ryan heerlijk te slapen. Om 22 uur werd ie wakker, Haan er naar toe, maar hij riep alleen maar mama mama mama. Dus ik maar naar boven. Ben tot kwart voor 11 met hem bezig geweest, als ik hem vast had was ie gelijk in slaap maar als ik hem in zn bed legde was het brullen, helemaal over zn toeren.... Uiteindelijk gelukt en heeft ie tot 8 uur geslapen maar onze avond was druk... pfff Gisteren is ie naar KDV geweest, heledag gezellig gespeeld vlgs de leidsters. Toen ik kwam ben ik ff bij de deur blijven kijken... Liep hij druk achter een meisje aan en maar kletsen tegen haar, zo lief. Fijn om te zien dat ie het ook echt leuk heeft. Toen we weggingen ging hij naar iedereen zwaaien en thuis tegen papa had hij het alleen maar over spelen en eten met Joey en Esmee, hij noemde echt hun namen zo schattig! Mama trots hihi Ik heb avonddienst, Ryan gaat naar me ouders. Heb om 16 uur een gesprek op de Spoedeisende hulp van mijn ziekenhuis, wil de SEH opleiding gaan doen en dan daarna rouleren tussen mijn eigen afdeling (IC) en de SEH. Vind het wel een beetje spannend hoe het gesprek gaat verlopen en als ik mag beginnen vanaf wanneer.... Dus meiden veer alsjeblieft een beetje voor mij vanmiddag hihi De pups zijn echt groot geworden, oogjes en oren open. Ze maken gezellig veel herrie en kruipen druk rond hihi Zaterdag komt er iemand kijken voor een reutje, verder nog geen reacties op de advertensie helaas....
Goedemorgen meiden, Alles goed bij jullie? Vanisha heeft trouwens sinds 2 weken een mega-probeem met het gaan slapen. Ben wel 3/4 kwartier met haar bezig. Huilen, driftig, Nee-nee-nee ik wil niet slapen. Echt heel erg. Terwijl ze overdag daar geen problemen mee heeft. Als ze eenmaal slaapt tukt ze door tot sochtends. @ Pooh, fijn dat het goed gaatmet de pups. Wat lastig dat Ryan niet door gaat slapen. Vanisha heeft het ook heel lang gehad dat ze om 11 uur wakker werd. Is nu voorbij gelukkig. Denk dat het droompjes waren of ze dan van de ene fase slaap naar de andere gaat. Hopelijk is hij er snel overheen.
@ Pooh, ja helaas wel Heb wel eerder een strijd doorgemaakt. Maar dat was binnen een weekje voorbij. Hoop dat de strijd hier na het weekend voorbij is. Als ze aan de deur wil staan en kloppen moet ze dat doen. Maar ik ga er proberen niet heen te gaan
Goedemorgen meiden... Mout... lekker klussen dus. Oftewel paringstijd in de vogelsector hahaha Ook altijd erg lekker om te doen Pooh... vervelend dat ie alleen maar om mama roept. Die fout ga ik nu niet maken met Divano... ik leer hem gelijk om papa te roepen Fijn dat ie t op t kdv zo lekker naar zn zin heeft.. dat moet je als moeder toch ook erg geruststellen! Superlief die pups van je en ik zou gelijk overstag gaan als ik niet al 3 katten had en zoveel kinders hahaha Mup... kan n fase zijn, die heeft 1 van mijn oudste 3 ook gehad. Aanhouder wint meis... je moet haar gewoon naar bed brengen/verhaaltje voorlezen/kusje/kroel geven en zeg nu lekker slapen. Bij mijn kinders werkte dit op den duur wel. Misschien begint ze t wel eng te vinden s'avonds alleen in bed. Kun je op de overloop lamp aan laten totdat jullie gaan slapen of op haar kamertje n lampje aan laten zodat t minder eng is. Dit zijn wat tips die bij mij wel werkte iig. Suc6 met de kleine meid! All... alles goed met iedereen?
Gisteren moest mama speeltuin draaien en Divano mocht mee... t was rustig dus lekker gebruik maken van vogelnest: Bekijk bijlage 159785