deli: met tv aan lukt dat nog net.. Was echt zo hared nodig en Nathan slaapt bijna nooiit meer 's middag.. "s avonds heb ik geen puf meer
Hier staat de tv standaard aan dus dat werkt niet meer, Wesley speelt nergens meer mee als de tv niet aan is op de achtergrond. Willen wat verzinnen om dat te doorbreken en een schema te maken. Maar wat je zegt, 's avonds heb ik ook geen puf meer!!
Deli: dat is wel vervelend ja. Nathan is ook wel tv verslaafd als hij de kans krijgt hoor... Hier mag hij 's ochtends tot een uur of half 9 altijd kijken en dan eind van de middag weer. Even samen spelen helpt hier altijd wel.. Dan vergeet hij dat hij wil kijken
Hier staat altijd Jim Jam aan maar kijken doet ze eigenlijk nooit alleen als Barney en friends op komt omdat daar veel liedjes in zitten dan kijkt ze . Voor de rest speelt ze veel maar ik vind het toh wel te stil in huis zonder tv en tja volwassen tv doe ik echt alleen als ze slaapt of op de laptop dus dan maar Jim Jam
@ Miranda, gefeliciteerd met je kleine grote man!! Een hele fijne dag vandaag! @ Divano, gefeliciteerd met je 1e verjaardag! @ All, goedemorgen!
Miranda GEFELICITEERD MET JULLIE MANNEKE!!!! 1 jaar alweer..... Hier blijft mijn buik maar bezig....op en af... maandag op controle. Eens even goed bespreken hoe en wat want als ik zo nog max 7 weken rond moet lopen word ik denk ik knettergek....
Goedemorgen! Gefeliciteerd Miranda (dacht eerst dat gisteren was in de war). Ik ben zo beroed pfff, heb overal spierpijn. Vreselijke koppijn, hooft voor snot! Denkt dat me dochter me heeft aangestoken. Kon ook niet anders, gelukkig gaat met haar iets beter. Haar waterpokken worden niet erger en ze voet dr eigen goed. Mijn temp. was vanmorgen 37,5 heb ik nog nooit gehad? Voor de zekerheid maar geklust haha ondanks ik me ziek voel.
@ Mout, wat vervelend dat je je ziek voelt! Hopelijk hebben jullie een positieve test in 2012 en is je eitje nu hartstikke bevrucht @ Yo, ja... Tis vervelend van je buik maar het hoort er helaas wel bij. Moet je toch nog rustiger aan gaan meid!
yojo: hoort er inderdaad bij. Heb het zelf nooit zo heftig gehad gelukkig maar zijn waarschijnlijk voorweeen ofzo? over 3 weken mag jullie mannetje komen. Al schijnt vroeg voorweeen ook niets te zeggen over vroeg bevallen
Nee het vroege indalen met 28 weken wil niks zeggen en ook de voorweeën zeggen niks.... Maar goed...we zullen toch moeten wachten tot ons mannetje het tijd vind om te komen...
Nee inderdaad... Ik heb weken voorweeen gehad bij Thyrza maar ze bleef heel lang zitten! Er zijn vrouwen die complete bedrust moeten houden ivm harde buiken of voorweeen... Helaas doe je er niets aan! Even volhouden nog!
@ Miranda, GEFELICITEERD met DIVANO @ Yoyo, vervelend hé zo blijven rondlopen. Heb ik met Vanisha ook lang gehad. Was zooo blij dat ze toen met 37 weken al besloot te komen. Inleiden doen ze niet zo heeel erg snel. Is ook wel beter als de baby zelf aangeeft wanneer deze wil komen. Hier gaat het opzich wel weer goed. Gelukkig! Mag iig niet klagen Heb super veel zin in morgen Husby heeft in de eerste week een sollicitatie gesprek hopen dat er iets goeds uit gaat komen
Meiden... Dank jullie wel voor de felicitaties!!! Was een leuke erg drukke dag! Er waren meer mensen gekomen dan bij de andere verjaardagen hahaha Het begon vanmorgen om half 11 al. Toen zaten mijn oudcollega en Divano's peettante al hier binnen. Divano heeft van ons zo'n verstopkonijn gekregen en ik ben met de kinders om de grootste pluche bumba gereden. Kostte wel even wat maar hij had van oma centjes gekregen voor de kerst en hij zat nog niet aan zijn bedrag wat ze altijd krijgen met de verjaardag en de kids hebben de man 10 euro bij gelegd. Dus die bumba konden we wel gaan halen. Daar dook ie meteen bovenop. Daarna heeft ie veel kleren gekregen... n kubus-achtige speelgoed van bumba. N kadobon.. n gereedschapskoffertje van black en dekker! Hahaha was erg leuk! Het allerleukste vond ik eigenlijk... De taart!!!! Die had Wendy gemaakt voor mij! Ja... Wendy van Jesse en Didi! Ze had hem fantastisch gemaakt en iedereen vond hem geweldig!!! Mijn dank vanuit hier aan Wendy! De kleine was om 20.00 uur bekaf en viel als n blok in slaap. De laatste is net om half 11 naar huis gegaan en dat waren mijn ouders! Het was n lange maar zeer geslaagde dag! De foto's volgen morgen oke!
miranda nog van harte meis was gisteren echt mega moe dus eigenlijk niet echt de puf gehad om Divano op tijd te feliciteren . Fijn dat het zon geslaagde dag was