(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Mel die monchou ziet er lekker uit! Ik mis alleen de kersen bovenop....;)

Ja 2012 gaat heel bijzonder worden. Kan ook niet wachten!

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ja kwam er later achter dat ik ze vergeten was hahaha ach ja dan maar roze slagroom ;) en tis de eerste keer dat ik hem gemaakt heb dus eerst maar proeven of ie lekker is :p

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow mon chou taart is heerlijk! Kan ik geen genoeg van krijgen!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Even vanuit hier...
    Wij wensen iedereen n fijne avond en supergoede jaarwisseling. Kijk allemaal uit met dat vuurwerk!

Ik kom vanavond hier niet meer vandaar dat ik dit nu typ

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ook van mij uit vast

Een hele goede jaarwisseling!!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lieve meiden, allemaal een fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!!

P.s. Weten jullie dat er dames zijn die hier al ruim 4 jaar kletsen :D

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja zat ik vanmorgen aan te denken.... Dat is al lang he! We missen er alleen een paar.... QB en Wendy.....

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik mis er wel meer.

Mink, Daydreamy, LindaS, Riedeltje...

9. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi dames ik wil jullie fijne jaarwisseling wensen en gelukkig 2012¡
    Ik hoop op een beter jaar voor ons.
    Bleeer ik zit alleen op de bank haan heeft nachtdienst echt triest zo.
    Denk dat ik zo in bedje ga ben erg aan t hoesten, zodra er veel vuurwerk is ga ik samen met me kleine meid kijken :).

Veel geluk in 2012!!!!!!

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Allemaal een HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR!!!:D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames!!

Gelukkig nieuwjaar!

Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad gister! Hier was het gezellig. Thyrza heeft overal doorheen geslapen en Wesley werd zoals verwacht wakker toen de visite kwam tegen 21.30. Toen had hij iig 3 uur geslapen en hij is opgebleven tot de visite weg ging om 02.00 uur.

Ik heb vannacht nog de boel opgeruimd en de wc schoongemaakt en net nog even snel goed gedweild en gezogen want wat een bende zeg!!

Ze hadden hier in de straat behoorlijk veel vuurwerk, echt gaaf om te zien. Wesley vond die harde knallen wel eng en het hard fluiten van die grote vuurpijlen ook maar hij wilde toch graag buiten kijken. In het begin was het nog rustig op straat en liepen die 3 kleintjes op stoep te rennen en ik vind dat maar niks met vuurwerk, ik was stiekem heel blij dat ze naar binnen gingen :D

Ik denk dat ik tegen 3 uur half 4 sliep, moest er vannacht nog een keer uit voor Thyrza om haar de speen te geven en vanmorgen om 07.20 stond ik alweer op! Heb echt een bagger nacht gehad dus met korte slaapjes en veel dromen... Maar goed, die kleine moppentrommel maakt alles goed met haar lach en d'r vrolijke 'klap 'ns in de handjes' :D

Fijne nieuwjaarsdag allemaal! Het is hier de bedoeling straks nog even wat fam. te bezoeken maar weet niet wat daar van komt, manlief was behoorlijk kachel vannacht :D

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Allemaal de beste wensen.

Hier Zoey wakker gemaakt want bij elk slaapje werd ze onrustig wakker en had geen zin in dat ze panisch wakker zou worden.
    Buiten vond ze het niet zo leuk schrok steeds van de knallen dus we zijn lekker voor het raam gaan kijken.
    Ze is vannacht een paar keer wakker geworden en vanmorgen zelfs wat verhoging ook wil ze niet eten of soms dr speen ,
    Dus er zal wel weer keelontsteking aankomen.
    Hier ook een bagger nachtje gehad .
    Ach vandaag ff de boel doen en de restjes oppeuzelen.
    Heb nog 3 kwart cheesecake haha .

We hebben vanmiddag een borrel maar denk niet dat ik ga aangezien kleine ziek is

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ook van mij natuurlijk een heel gelukkig nieuwjaar!

Melanina: beterschap voor de kleine meid.

Nacht: hier niet eens zo slecht eigenlijk.. Nathan toch maar wakker gemaakt om 23.45. Toen naar buiten gegaan voor het vuurwerk maar dat was toch wel erg eng. Binnen vond hij het (met gehoorbeschermers;)) toch wel leuk. Om 00.45 wilde hij eigenlijk nog niet naar bed want het was allemaal zo gaaf en mooi en leuk:D Toch lekker gaan slapen tot half 9 vanmorgen! Matthijs 8.15 dus ook netjes. De mannen kunnen het wel;)

Nou ga Matthijs zo uit bed plukken en dan even naar de kerk.

Fijne dag!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    De beste wensen allemaal!!!!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Gelukkig nieuwjaar allemaal en de allerbeste wensen voor t nieuwe jaar!!!!

Mel... beterschap met de kleine meid!

Mout... he bah, nachtdienst! Chris had eigenlijk n late dienst maar die hebben ze omgezet naar vroege dienst... GELUKKIG!

Deli/Juffie... hier ook n héle korte nacht! Wij bleven thuis en de overburen kwamen met hun 3 zonen. Het was hartstikke gezellig maar owee wat n bende idd. Dan al t vuurwerk rotzooi wat mee naar binnen werd gelopen... VERSCHRIKKELIJK. Om half 4 gingen de buren naar huis en ik ben toen gaan opruimen. Chris trok me mee naar boven om 4 uur en zei: laat t allemaal maar staan.
    Eenmaal in bed begon Divano te jengelen. Maar dat was niet zo gek... die is vanaf n uur of 6 opgebleven tot half 1 vannacht!!!!
    Hij begon af en toe best hard te huilen van die knallen. Toen heb ik hem uiteindelijk maar in slaap gewiegt en in bedje gelegd.
    Nou iig... hij was dus vanaf n uur of 4 aan t jengelen tot 5.40 uur. Toen viel ik pas eindelijk in slaap! En ja hoor... Divano was om 8.15 uur weer present! Dus ik heb maar n kleine 3 uurtjes geslapen. Beneden ben ik aan t opruimen gegaan en nu "oogt" t schoon, maar morgen ruim ik de boom op en de slingers van ons Divano zijn verjaardag en dan hou ik gelijk GROTE schoonmaak! Zo dadelijk als Divano wakker wordt gaan we naar mijn ouders en om 17.00 uur gaan we uit eten. Dan blijven de kids bij mijn ouders logeren. Zaterdag vieren we de verjaardag van Chris en dan brengt mijn moeder de kids weer mee terug. Dan zondag nog nieuwjaarsborrel met de familie aan mijn vaders kant en dan is t voorlopig weer even rustig!

Ik wens iedereen n fijne dag en n zeer relaxte dag voor sommige!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Iedereen de allerbeste wensen voor dit jaar!! En natuurlijk ook voor de jaren die nog gaan volgen! Wij hebben een heel gezellig oud en nieuw gehad met vrienden en mijn broer zijn gezin.

17. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hallo kippies!

De allerbeste wensen voor jullie!
    Veel geluk en liefde in 2012.

Ik heb de hele nacht lopen hoest vanmorgen was ik helemaal kapot.
    Smiddags gedoucht gegeten, 3 antigiepine ingenomen hoest drank en neus spray.
    Toen ging het een stuk beter met me, meteen huis maar ontsmet wil niet dat straks me dochter of haan ziek is.

Nu net bordje macaroni op, ahhh dat was lekker!
    Er maar vroeg in vanaaf.

Nieuwe kansen in 2012, ik ga er met volle moet in.
    Ik zou dit jaar toch wel zwanger raken.....?

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    De beste wensen allemaal :D

Ik duik er vroeg in :( Heb het mega zuur en vanacht maar 4 uur geslapen. Morgen ben ik vast weer de oude :D

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nou hier begint het nieuwe jaar weer lekker
    Me vriend is naar zijn oma toe want die ligt kritiek

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Starkte mel....

Deel Deze Pagina