Sterkte Mel. Mup... slaap lekker meis! Je hebt je rust nu hard zat nodig! All... kom net thuis van t etentje met mijn ouders, zusje en zwager met de kids. Was heerlijk!!! Divano kan ook zo lekker mee tafelen. Je geeft hem stokbrood... stukjes vlees en soepstengel en de kleine blijft heel rustig anderhalf uur lang meetafelen! Voorbeeldig he!!!
heerlijk zon kindje Zoey doet hem dat niet na vriend is er nog steeds niet . pff hebben zware weken dan achter de rug eerst mijn oma en nu de zijne .
Goedemorgen dames... Mel... hoe is het gisteren gegaan met je vriend?? Hoe is het met zijn oma? Was ie laat thuis? Over voorbeeldig kind gesproken... heb nu al sinds oud op nieuw wel dat Divano s'nachts weer meer op huilt maar geef je hem de speen terug dan is het ook weer goed. Ik denk dat dat vuurwerk een zeer grote indruk op hem heeft gemaakt. Vannacht kon ik er weer n keer of 5 eruit. Gelukkig slaapt zowel Divano als ik ook weer gelijk door. Nu zit hij heerlijk rustig babytv te kijken en kan ik even mail checken en foto's op de computer zetten zodat ik zijn foto-album af kan maken!
goede morgen allemaal de beste wensen voor 2012. dat het voor velen maar een vruchtbaarjaar mag worden. hier een fijne oud en nieuw gevierd met mijn ouders en broer. Alleen de hond was helemaal van slag dus die gaat dit jaar maar naar een kennel met oud en nieuw. Dylano sliep door alles heen en die mocht lekker een nacht bij opa en oma slapen. @mel sterkte hoe gaat het nu met zijn oma. @miran nog gefeliciteerd met je zoontje wat een leuke foto's zeg. @yojo hoe is het nu met je buik al wat rustiger? @ all hoe gaat het verder met jullie?
de oma van me vriend is vannacht overleden dus in 3 weken ben ik mijn oma kwijt geraakt en hij de zijne
@ Mel, heel veel sterkte! @ Yoyo, veel plezier vanmiddag bij de echo Ik heb vanacht heerlijk geslapen ook niet vaak wakker geworden om te plassen gelukkig. Werd om half 10 wakker. Heb mogen uitslapen Denk deze week de kerstspullen opruimen en de box naar beneden halen. Misschien wat vroeg maar zo kunnen de hondjes en Vanisha ervast aan wennen. Wel raar ben 1 maart uitgeteld maar denk dat ik dat niet haal. Dus dan denk ik in februari te bevallen en dat is volgende maand al Komt stiekem wel heeel vlug dichterbij nu
Mel... gecondoleerd meis... ook aan je vriend. Wat erg snel zeg zo achter elkaar. Je bent verdrietig beƫindigd met 2011 en je gaat verdrietig 2012 in! Wat rot voor jullie! Heel veel sterkte de komende tijd meis! Yo... gefeliciteerd met je 35 weken meis! Wat een prachtige gave mega grote buik heb jij zeg!!!! Super gaaf! Veel plezier vandaag met de echo en bij de vk. Mup... is niet vroeg hoor... volgens mij had ik hem ook vroeg staan. Maar kan t ook wel begrijpen dat je hem zo vroeg zet! All... ik ga Divano uit zijn bedje trekken. Hij ligt al vanaf half 12 in bed en is nog niet wakker. Chris moet zo naar ziekenhuis (soort van operatie) en ik wil boodschappen gaan halen.
Mel, gecondoleerd en veel sterkte. @ de rest. Heb weinig terug gelezen. Laura is nog niet fit dus maar weer naar de huisarts gebeld. Mag morgen eindelijk komen om 14.00 uur. De kerstspullen zijn weer opgeruimd. Heb niet zo veel plek dus maar meteen weer plek gemaakt. Opgeruimd staat netjes. Heb lekker vakantie maar heb nog genoeg te doen voor de club waar ik penningmeester ben. Dus maar ff aan het werk gegaan. Nu ff spelletje doen en dan kom ik vanavond nog wel ff lezen.
Zo daar ben ik weer. Echo was goed. Beeb ligt goed en al een heel eind ingedaald. Maar toch nog een mooie foto kunnen krijgen. Mijn bloeddruk was wat hoger als de afgelopen keren en dat in combinatie met mijn klachten van de laatste week moest ik mijn urine laten controleren. Die was nu goed maar moet donderdag terug komen om nog een bloeddruk en urine te testen. Als ik eerder meer klachten krijg moet ik bellen. En volgende week donderdag weer op controle.
@ Yoyo, fijn dat de kleine er klaar voor ligt Hij kan dan ook al bijna komen Hopen dat je urine goed! Hier gaat het wel goed alleen enorm moe. Vanisha is vandaag lekker schaatsen met mijn broertje en ons pa en ma. Even heerlijk rustig op mijn dooie gemak de kerstspullen opruimen.