Hoop ook dat het goed is donderdag...heb vannacht gedroomd van niet en dat ze em vrijdag gingen halen....Brrr Voel me vandaag ook niet echt lekker. Misselijk en veel last van mijn bovenbuik. Douchen was bijna niet te doen, licht in mijn hoofd. Net maar even een kort rondje met Sjors gedaan en nu op de bank. Even kijken hoe het gaat vandaag anders ga ik bellen....
Yojo: knap mannetje. Als je het niet vertrouwd bellen inderdaad.. Zijn geen symptomen om mee te wachten hoor!
Hoi hoi, Ik ben nog steeds ziek ik hoest als een gek! Dit was alweer nacht 4 dat ik bijna niet slaap. Dacht ga op tijd naar bed nou 3 uur lag ik nog wakker. Met hoestbuien, om rond 7 hoorde ik haan onder de douch. Kwam uit zijn laatste nachtdienst gelukkig poeh! Ben thee gaan halen, proberen weer paar uurtjes te slapen. Word rond 10 hoesten wakker pfff ga er maar uit anders word haan wakker van me. Whaaaa hoe lang gaat dit nog duren? Heb voor 2de keer dokter gebeld zegt ja moet slijten pfff.
@ Yoyo, als je het niet vertrouwd idd gewoon even bellen. Met Vanisha kwam ik met 35 weken in het ziekenhuis te liggen met vermoedelijke zwangerschapsvergiftiging. Dat was het niet maar blaasontsteking. Kuur heb ik niet af kunnen maken want met 37 weken was ze er. Hopelijk hoef jij ook niet lang meer te sukkelen en meld Fons zich snel. @ Mout beterschap!
Hoe betrouwbaar is een thuis apparaatje om je bloeddruk te meten? Heb ik net gedaan en is stukkie hoger als gister bij de vk. Maar goed heb hem van te voren niet gebruikt dus kan niet vergelijken. Nu gaat t wel weer, misselijkheid is weer gezakt.
Ja dacht ik ook. Maar denk dat dat apparaat niet goed is want uurtje later terwijl ik alleen maar op de bank had gelegen gaf hij 150/100 aan. En nergens last van dus kan me niet voorstellen dat dat klopt. Wacht wel tot donderdag bij de vk.
hmm ja dat zou wel erg hoog zijn ja. Vooral die 150 in rust.. Nou ja vooral je gevoel in de gaten houden. Als je je neit lekker voelt gewoon de vk bellen.. Kunnen beter een keertje extra meten dan.
Ja moet donderdag zowiezo extra komen om bloeddruk te meten en urine check. Haan is aan t strijken....heeft ie nog nooit van zijn leven gedaan....ben benieuwd....
ja goed.. oei waait echt hard hier eens kijken wat ik nu door de tuin hoor vliegen. Vrees het deksel van de zandbak
was gelukkig idd het deksel van de zandbak maar. moet haan straks maar even goed vastleggen.. Goed van je haan dat het gelukt is
Yo... wel op tijd bellen naar de vk he als je het niet vertrouwd... en mij sms-en hahahaha Vind t ook wel gek idd dat na totaal geen inspanning te hebben gehad dat je bloeddruk zo omhoog is geschoten. Kan denk ik niet maar goed... mocht je echt niet vertrouwt dan bel je maar! Juffie... gelukkig was t alleen maar de deksel van de zandbak hahaha... t heeft er wel flink tekeer gegaan bij jullie he! Hier ook n flinke hoosbui met stortregen maar dat was t ook wel! Liena... is het nog vol te houden meis?? Hoe gaat t nu met je? Mup... hoe was t met Vanisha op de schaatsbaan? (toch???) Heb je van de rust genoten? Mout... hoe voel je je nu? Mel... hoe is het met jullie? Hoe is haan eronder? Houdt ie zich nog staande? Deli... hoe voel je je meis??? Is het nog vol te houden met je misselijk voelen en vermoeid zijn en dan ook 2 kleintjes rond hebben lopen? All... heb vandaag last van misselijkheid. Voel al n hele week niks als kleine krampjes onderin mijn buik en sinds vandaag heel veel last van mijn onderrug. Dan weer koud en dan weer warm. Chris zei: ow nee... je wordt toch niet ziek?! Ik zeg: of zwanger??! Hij zei: dat kan niet want ik heb geen plek meer. Ik zeg: maar die kan makkelijk bij Divano op de kamer. Mocht t zo zijn haal ik het echt niet weg. Dat was bij Chris idd ook geen optie. Maar voel me gewoon raar!... kan goed morgen weer over zijn hoor!
goedemorgen! Miranda: je bent aan de pil toch?? Is de kans wel erg klein natuurlijk... Maarja kan altijd natuurlijk.. All: beter geslapen dan 3 jaar geleden. hihi toen had ik al een hele nacht weeen erop zitten. Morgen onze grote man alweer 3.. Zijn cadeau gisteren in elkaar gezet. Hij krijgt een fiets. Ben benieuwd wat hij er van vindt.