(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden....

Ik heb net Divano's 1e tandje gespot!!!!!
    Hij is ERRUGGGGGGG vroeg. De andere 3 kregen t 1e tandje met de 9 maanden. Maar goed hij heeft hier ook al ruim 3 maanden last van met zn gezever en op alles "bijten" met zn tandvlees. Nu net merkte ik dat ie hangerig werd en zweten en ook rode wangetjes en ik voelde over zijn tandvleesje en ja hoor.... t puntje van zn tandje.
    Aan de ene kant ben ik nu wel blij want dan is t hopelijk wat minder gezever/gekwijl.
    Aan de andere kant vind ik t niet leuk want dat maakt hem nog minder baby!!!

2. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Hoi dames;

Ik ben zo blij zelf even me laptop gemaakt jaja ik ben er handig hoor!
    Nieuwe hardschijf er in nieuwe programma´s en huppa!
    Ik ga vanavond even borreltje drinken met me schatje, nu kan ik er van genieten!

Dames ik ga op naar me eisprong! hihih

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Mout, wow wat goed van je!!

@ Miran, nu al tandjes! Ik weet niet eens meer hoe oud Wesley was, volgens mij wel ouder! Nu maar hopen dat hij er niet zoveel last van heeft verder!! En ja, echt baby zijn ze maar heel kort he :(

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Morguhhh! Hier weer heerlijk geslapen van 23.30 tot 07.30 uur!!! :D :D Stan is naar opa en Laura slaapt nog lekker dus ik ga ff in bad liggen. Heerlijk zo'n ochtend!! Tok later!

5. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen:D

dag: lekker, zo'n lange nacht! wat kun je met zo iets simpels dan blij zijn hè:) vervelend dat je onweer zo naar vindt. hier heeft het wel de hele dag door met buien keihard geregend maar geen onweer.

deli: hoe gaat het nu met Thyrza? blijft de infacol goed helpen? en hoe bevalt je werkweek weer?

mout: lekker even borrelen, heerlijk! en idd knap dat je zelf je laptop maakt:$ ik durf het niet aan, als de dood dat ik het hele ding voor eeuwig om zeep help haha!

miran: joepie! en waar er 1 gespot is...volgen er snel meer:) zoonlief was ook zo vroeg hoor!

hier is mijn temp nu weer 1tiende gezakt maar geen menstruatie nog (op dit moment;)) kan snel veranderen natuurlijk, maar ik had het zo langzamerhand al wel verwacht...nou ja. als het nog even een dagje wegblijft ben ik er wel blij mee, want we gaan vanavond naar het theater! spamalot:D

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, ohhhh wat heerlijk meis! Lekker genieten!!

@ Judi, wat raar van je temp? Hopelijk toch goed nieuws of is dat niet mogelijk? Ik weet niks van tempen... Ik ben nog niet aan het werk meis, gelukkig niet!! En met Thyrza gaat het wel goed, ze heeft nog wel krampjes? Mss ook van de grotere hoeveelheid. Ze kreeg 150 maar moest dat ophogen en sindsdien heeft ze krampjes, kwestie van wennen denk ik?!

7. judibi

judibi Bekend lid

deli: sorry:) wil je nog niet aan het werk praten hoor haha! Thyrza gaat eerst wennen op het kdv toch? dan haal ik dat ermee door elkaar...

rare temp...raar lijf:D ik denk dat het lichaam een beetje op de hobbel is van de hysteroscopie...laat ik het daar maar op houden haha!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Judi, hahhaa ben blij dat het niet andersom is ;) dat jij denkt dat ik nog verlof moet krijgen :p ja Thyrza is aan het wennen geslagen idd! Gek lijf?! Hmm... Ben benieuwd meis! I'll keep my fingers crossed!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nooit laat mijn schoonmoeder zich zelf binnen met de sleutel...en net vandaag als er post van de vk ligt wel....weg verrassing..:..

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, lekker irritant :( en nu? Hoe reageerde ze?

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja had t cadeautje voor ze voor zondag al klaar staan. Ze baalde ervan dat ze t zo te weten is gekomen maar ze vindt t heel leuk. Ze moest huilen... haha ach eet ik de chocolade zelf wel op....

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, das balen!!

deli, ben vandaag ook nog ff lang kantoor geweest en zat ff op mijn eigen stekkie. Moet zeggen dat het toch wel heel goed aanvoelde. Dus ik ben er klaar voor! Denk ik ;) .......

zometeen komt haantje thuis met pizza! Ben blij toe, heb HONGER!!! Vanmiddag nog bij de ha geweest met Laura en die stuurt me weer terug naar het CB. Die moeten een protocol volgen bij bv en kma en daar moeten ze zich aan houden. Als ze dat niet doen moet ik weer contact opnemen met de ha en dan wordt ik doorgestuurd naar een dieetiste. Ben benieuwd. Wordt vervolgt.....

13. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Hey hey!

Ahh Yo wat jammer zeg ja nu zelf genieten van je chocolade!!!:D

Delilah zal ik even wat energie sturen naar je ik heb er genoeg van..:p

Ik voel me goed in me velletje, alleen weer zou nog iets beter mogen of vraag ik nou te veel :cool:.

Volgend weekend eisprong, hopelijk een goeie zodat dit keer raak is!!!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

yojo: wat jammer dat je sm er zo achter kwam. Is toch leuker om het zelf te vertellen.

jubidi: en hoe is het nu??

dag: fijn zulke nachten!

All: hier een rotnacht. Nathan werd rond 2 uur wakker. Even heen en toen was het weer stil. kwartier later weer gillen. Had hij het over harde wind en dat vond hij eng;) Dus maar bij ons in bed genomen en ik in zijn bed. Kwam er toen achter dat zijn rooster nog open stond dus die dicht gedaan en Nathan weer onder luid protest in zijn eigen bed. Toen was die eindelijk stil begon hij na een kwartier weer:( Gelukkig luisterde hij wel naar haan want ging toen slapen. Helaas toen Matthijs nog voor een speen, toen ik bijnja sliep en Matthijs wilde om 6.15 ook drinken. Gaaaaaaaap..

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mout: die energie die jij over hebt mag je ook wel naar mij stueren;)

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Same here.. vind trouwens niet dat werkgevers die nu vacatures hebben kunnen verlangen van mensen dat ze nog geen vakantie hebben geboekt in juli/augustus..

--

Oooh...!!! Ben zo nerveus, hyper, en blij tegelijkertijd!! Heb zo'n zin in vanavond! Tjee.. moet me om half 8 melden in de perstent, krijg een bandje om en alles en vanaf half 9 mag ik los!! Ohja, voor diegenen die het gemist hebben, ik mag fotograferen bij de Helden van Amstel Live in Groningen vanavond!!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Komt goed vanavond QB!

18. judibi

judibi Bekend lid

QB: wat een leuke opdracht!!! geniet ervan:D

Yo: oooh, wat jammer:( nou ja, sommige dingen overkomen je;)

juffie: goedemorgen, dat was een lekker nacht...not! hopelijk een rustig dagje voor de boeg voor je!

mout: zo, jij klinkt vrolijk! houden zo:D

temp ein-de-lijk gedaald! begon al bang te worden dat mijn cyclus heel erg ontregeld zou blijken te zijn...
    theater was errug leuk:D nog even geshopt vandaag en vanaaf op verjaardag en...dan is het weekend alweer bijna om:$ tijd vliegt:)

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kom even zwaaien!! Hier een nachtje gehad met Thyrza naast me, ze was zo verkouden en wakker om half 3 Zoals altijd tukt ze wel verder naast mij maar ohhhhhhhhhh ik kan niet slapen met een kind in bed Gelukkig mocht ik heerlijk blijven liggen vanmorgen en nu ligt iedereen te pitten op de bank en in de box

Baalde wel een beetje, woensdag is Thyrza wezen wennen op het kdv en nu dus verkouden, toeval? Bij Wesley zijn we toen het eerste jaar alle3 best vaak ziek geweest, hoop niet dat dat nu weer het geval is.

@ all, fijn weekend verder, fijne vaderdag morgen!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Deli nu zal het waarschijnlijk alleen Thyrza zijn die vaker ziek is omdat jullie via Wes al weerstand hebben opgebouwd....en ja hoor die meid is verkouden geworden via daar. In een kdv zwerft altijd wel wat rond....helaas.

Fijn dat je vanmorgen kon blijven liggen!

Deel Deze Pagina