(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bedankt meiden!

Dag: bah wat naar zeg voor Laura. Sterkte en beterschap! Waar heeft ze last van??

2. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hallo!

@juffie gefeliciteerd met je zoontje, zag zn mooi fiets en mooie glimlach leuk hoor!

@Yo ja op gegeven moment gaat het allemaal niet meer he.

@Miran, ow jeej word nu wel spannend dus......

@Deli, oei de eerste echo wat leuk!

Hier weer liggen hoesten hele nacht grrrrr word zo gek van!
    Die hoest drank helpt wel hoor maar zodra me keel uitdroogt dan begint het weer!
    Nou zit al dagen binnen ga dr maar even uit op visite bij schoonfam.
    Heb ik wel even zin in!

Nou me temp kaartje doet echt gek zie allemaal maar stipjes van de laatste dagen de lijn trekt niet meer door?
    Zou het komen door dat ik de griep heb?

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... gefeliciteerd met je zoontje! Wat hard alweer he?.. 3 jaar, hij is al een hele knul!

Nathan... gefeliciflapstaart met je 3e verjaardag! Heel veel plezier vandaag met het uitpakken van de kadootjes en alle aandacht die je krijgt!

Dag... daar kun je idd niks tegen doen. Wel zielig voor haar. Beterschap met beide kindjes!!!

Mup... jeej, 32 weken alweer... wat vliegt de tijd zeg! Vind jij t ook zo hard gaan? Ik weet nog dat toen ik zwanger was dat ik de tijd maar sloom vond gaan.

All... hier nog steeds n buikpijn. Niks als krampjes! Maar verders wel goed hoor!
    Ben nu lekker aan t poetsen. Heb net al was weggevouwen en nu aan t poetsen.

Nu ff boterhammetje eten en kopje thee drinken en dan kunnen we er weer tegenaan!

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Juffie gefeliciteerd met nathan wat kijkt hij trots op zijn nieuwe fiets!!! Dag wat naar voor Laura beterschap!
    Mout je temp kan in de war zijn van de griep. Ik lig zelf ook ziek op bed!
    Mup succes in het zkh.

Gister mijn verjaardag niet geviert lekker rustig!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mout... ja denk t haast wel!
    Nu kun je er echt niks meer van zeggen dus zou er niet vanuit gaan als ik jouw was.
    Maar goed... zeg nooit nooit he! Ik wil je niet van je stuk brengen maar toen ik zwanger raakte van Divano had ik hele erge keelpijn en koud en echt n grieperig gevoel. De ongi bleef uit en ik dacht dat dat door de griep kwam. Pas nadat ik 2 weken overtijd was durfde ik pas te testen en ja hoor... 2 dikke vette strepen.
    Maar ook dit is weer bij iedereen anders hoor. De een "voelt" gewoon dat ze zwanger zijn... dat heb ik dus nooit gehad.

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Miran vervelend dat je last van je buik heb! Beterschap

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    All... mijn vader ligt nu op de OK. Ze gaan nu via de pols naar t hart toe om te kijken of t vocht is of vernauwing van de bloedaders. Mocht t niet via de pols dan doen ze t via de lies en moet ie 1 nchtje blijven. Ben stik zenuwachtig!!!!

8. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Miran succes met je vader! Xxx

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... gefeliciteerd met je verjaardag meis.
    Ja... ach... ik weet t niet. Heb zo af en toe krampjes en de buik is wel heel gevoelig en s'avonds heel erg opgezet. Ik plas mijn eigen kwijt! Volgens Chris ligt de baarmoeder heel laag!
    Ik zal t wel zien wat t is. Moet volgende week toch naar de dokter omdat ik veel vocht vast houd in mijn benen!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    dankje meis!
    Steek zo ff kaarsje aan. Ze zeiden in zkh tegen mijn vader: mocht je n infarct krijgen tijdens de operatie dan had je die zo ook gekregen!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ben net klaar in ziekenhuis. Urine was goed bij vk maar bloeddruk weer hoger. Dus voor de zekerjeid door. Daar uur aan ctg gelegen, bloeddruk, bloedgeprikt, urine check en echo. Tot nu toe alle uitslagen goed. Wel een spoor van eiwit maar niet zorgelijk. Moet zaterdag om 10 uur terug komen.

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jeej meis... wat een ellende zeg!
    Maar konden ze ook zien wat die harde buiken waren???

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee gewoon dat ik echt rustig aan moet doen omdat het zwaar is voor mijn lichaam. Maar fons zit het daarbinnen helemaal goed te hebben dus gewoon rust..... Hoe is t met je pa?

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Weet nog niet... rond 17.00 uur bel ik naar mijn moeder om te kijken of zij iets meer weet! Het is afwachten. Hopelijk krijgt ie geen infarct erbij want anders ligt ie langer in zkh. En zaterdag vieren wij Chris zijn verjaardag en zondag hebben wij nieuwjaarsborrel van mijn vaders kant! Dus zie ik de neven en nichten met hun gezinnen. En natuurlijk mijn ooms en tantes!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, sterkte met je pa!! Weet je al iets?

yo, meis doe je wel wat de dokters je zeggen? Echt rustig aan doen hoor!!

juffie, mooie fiets heeft Nathan gekregen zeg! Hij is er echt trots op. Laura heeft voornamelijk last van haar keel en wil dus niet echt goed drinken. De huisartsenpost had vorige week gezegd dat het keelonsteking was maar ben vandeweek nog naar mijn eigen huisarts geweest en die zegt pfeiffer. Dus ze is veel moe, jengelig, koortsig en nu is ze ook nog snipverkouden. Stan is ook koortsig en snipverkouden maar dat is de rest van nederland ook geloof ik.

Mout, beterschap! Je temp zou nu idd van slag kunnen zijn door dat je niet lekker bent. Maar ik heb geen ervaring met tempen dus ik zou het niet durven zeggen.

Deli, 26 jan alweer echo! Wat gaat dat snel! Ben stiekem toch echt wel een beetje jaloers op je :). Haan en ik zijn er over uit dat we toch wel een 3e willen maar eind van dit jaar pas gaan voor een brusje. Komt qua huis ed beter uit. En dan heeft haan nog steeds een respectabele leeftijd ;).

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dag, dat is niet niets voor zo'n kleinje pfeiffer.... Beterschap!

En ja ik doe wat de dokters zeggen.....heb nu thuis ook "strenge" controle....
    Joep heeft net het bed maar op klossen gezet.....krijgt het een beetje benauwd.... Jeetje wat is dat hoog dan....

En miran hoe is het me je vader?

Juffie nog gefeliciteerd!!!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ooow sorry meiden...
    Met mijn pa is alles goed. Ze konden geen vernauwingen vinden en ook geen vocht. Waar die hoge bloeddruk dan van daan komt horen ze 17 januari. Mijn pa zei dat t iets van niks was en als mijn pa dat zegt kun je dat ook echt wel aannemen want dat is me toch een schijtluis hahhaa
    Ze hadden 2 spuitjes in zijn polsslagader gegeven om te verdoven. Daar werd n cateter ingedaan met n cameraatje en die keek hoe t er bij t hart uitzag! Mijn vader heeft zijn hart ook gezien. Toen zei de dokter: zo, wij zijn klaar! Nu al? vroeg mijn pa... jullie zijn net pas begonnen! Heeft u steeds naar de klok zitten kijken vroegen ze aan mijn pa. Ja tuurlijk antwoordde hij. Jullie zijn pas 7 minuutjes bezig! Tja... als alles in orde is hoeven ze niet verder te zoeken he!
    Hij moest wel 2 uur blijven liggen om t bloed weer te laten stollen. Vanavond belde hij mij en zei dat ie in n mitella zat maar dat mocht er morgen weer af! Dan moest ie nog wel n pleister op hebben maar dat was dat! Dus zaterdag kan hij hier heerlijk pilsjes drinken! Dan vieren we Chris zijn verjaardag!

Dag... wat een vooruitzicht zeg.. jullie eind dit jaar voor n brusje. Wat geweldig zeg!

All... die krampjes worden steeds meer en gevoeliger!
    Verrek ook van de koud! Heb in bed al de elektrische deken aan staan. Vind t echt koud!!!!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen

Miran: fijn dat het allemaal goed gegaan is met je vader! Enne misschien toch eens een testje doen? Heb er hier nog wel 1 liggen;)

Dag: leuk ook nog wensen voor een 3e. Hier ook nog wel af en toe kriebels maar dna meer dat ik het allemaal nog wel een keer zou willen meemaken... Een 3e kindje gaat hier toch echt niet gebeuren denk ik..

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, jeetje meid doe rustig aan! Hoop dat zaterdag weer alles goed is. Gelukkig is het eiwit nog niet zorgelijk. Maar zijn wel tekenen van zwangerschapsvergiftiging. Doe maaar heeel rustig aan. Want in het ziekenhuis liggen is ook niet alles helaas :(

Controle was gister opzich wel goed! Bloeddruk 120/70, baarmoeder 31 cm. Vertelde dat ik dacht dat ons beepje gedraait was. En ze voelde en vond ons beepje er wel heel raar bijliggen. Echo apparaat erop en idd onze kleine licht er weer lekker dwars bij en in een stuit :(
    Vind het nu wel heel spannend worden. Nog 2 weken en dan moet ie gedraait zijn. Heb dinsdag over een week de groeiecho en die is dan ook bepalend. Pfff heb er veel over na gedacht wat ga ik doen als ie nog niet gedraait is.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, rustig aan dan maar! Je hebt niet voor niets verlof :D

@ Mup, jammer dat beeb is gedraaid! Maar er kan nog van alles gebeuren!

@ Dag, ach arm meisje :( die Laura!! Hopelijk knapt ze snel op! Hoe staat het nu met jullie huis? Wanneer gaan jullie verhuizen etc.? En jaloers dus :D maar zo te lezen komt jullie tijd ook wel, jaar is zo voorbij!

@ Miran, fijn dat met je pa alles goed is! Toch eng altijd he, zulke dingen!

@ Juffie, hoe is de verjaardag geweest! Ik zag een stoere foto van een blij jongetje op z'n fiets :D

@ All; zwaai!

Deel Deze Pagina