(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Juffie... stuur hem maar op hoor die test. De krampjes waren vanmorgen echt pijnlijk. Ik heb de pleisterpil eraf getrokken dus nu is t wachten op de ongi die dan eigenlijk dinsdag zou moeten komen. Misschien zijn die krampjes ook wel van n aankomende ongi. Nu ben ik ook strontverkouden en dat had ik bij Divano precies zo! Veel plassen en ook n nare sterke geur!
    De krampjes zitten echt onderin mijn buik aan de linkse kant voornamelijk!. Ben reuze benieuwd.
    Is Nathan n beetje erg verwend??? Wat een stoere fiets heeft ie gekregen en wat straalt ie n trots uit op dat fietsje!
    Helemaal geweldig om te zien!!!

Mup... de kleine kan toch nog draaien of niet? Dus alles was weer goed bij de vk?! Heerlijk zeg!
    Ben benieuwd of jij je gelijk krijgt wat bevallingsdatum... jij dacht toch in februari?... spannend dus!

Yo... doe echt rust nemen... maar dat zegt iedereen tegen je en dat doe je ook al dus tja... waar moet je nog meer je rust in nemen??? Meid.. t is gewoon afwachten nu. En daarbij je zit al tegen week 36 aan he!
    Het zijn echt de laatste loodjes!
    Sterkte ermee.

Deli... ja t blijft altijd spannend zoiets maar gelukkig is alles goed gegaan en komt ie morgen gewoon heerlijk hier naar de verjaardag. Nu net belde ik met mijn kinders en opa was mijn zoontje al aan t klieren/pesten door de radio harder te zetten zodat mijn zoontje mij niet kon horen hahahaha ik hoorde hem roepen: oooopaaaa, ik hoor zo niks!
    Toen liep ie maar naar oma toe en die zei: doet opa jouw pesten jongen?! Dat mag opa niet he!
    hahahaha leuk hoor.
    Hoe gaat t met jouw buiten je vermoeidheid? Gaat t nog steeds goed met je want je hebt er toch nog eentje jonger dan 1 jaar en dan Wesley van 3 erbij... is toch wel zwaar hoor.

Liena... hoe gaat t met jouw meis??? Moet veel aan je denken!

Alll... met mij gaat t dus niet al te lekker... zie juffie!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, fijn dat je vader alweer praatjes en streken heeft!! En wat jou betreft; wil je niet nog graag zwanger zijn? Ik krijg bij jou vaak het gevoel dat je het nog heel graag zou willen? Ben benieuwd waar je klachten vandaan komen! Maar er heerst ook weer van alles, hier zijn we al weken aan het kwakkelen, bah! Met mij gaat alles goed hoor! Het is jammer dat je zo moe bent bij een beginnende zwangerschap want dat is niet handig met 2 kinderen maar verder gaat alles goed!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: even wachten nog tot dinsdag nog.. Nathan heeft gisteren alleen ons cadeau gehad verder vieren we het morgen. Haan moest gisteren gewoon werken.

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey!
    Hier aardig geslapen in mijn mega hoge bed...was ff schrikken vannacht toen ik naar de wc moest...
    Ben misselijk maar krijg zo een vriendinnetje op visite miss geeft dat afleiding.
    Moest het zh bellen bij braken en heftige hoofdpijn.
    Zou morgen eigenlijk met Thijs en Lieke naar De Droomvlucht gaan maar heb mijn zus net een sms gestuurd dat ze lekker met z'n viertjes mogen gaan. Joep heeft onverwacht weekenddienst en ik durf het niet aan om te gaan.
    Vanavond zou ik met een vriendin naar het theater gaan maar dat had ik gelukkig al afgezegd vorige week en mijn kaartje aan een vriendin van haar kunnen verkopen....

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo gelijk heb je! Maar lekker rustig aan doen!

@ Juffie, ook lekker dat hij het echte feest nog moet krijgen :D

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Yojo: gewoon goed in de gaten je misselijkheid.. En inderdaad maar weer heel rustig aan doen. Maar ja dat doe je volgens mij al..

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: ja daarom paar dagen feest hier.. Appeltaart staat nu in de oven. mmm...:D

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd. De bank is mijn beste vriend.
    Misselijkheid is gezakt. Ga zo maar eens een dutje doen ben moe.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, gezellig toch!!

@ Yo, het klinkt gek maar ik zou er maar van genieten! Lekker beetje bankhangen! Toen ik zwanger was van Wesley ben ik tot op de laatste dag in de weer geweest, had geen rust in m'n kont en later denk je; die tijd komt nooit meer terug, dat je verlof hebt en alle tijd voor jezelf!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat weet ik Deli maar verplicht rust houden is niet zo makkelijk als het klinkt hoor. Als je het al weken moet doen... Probeer het wel zo veel mogelijk....

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... ja je hebt wel n beetje gelijk hoor. Ik zit nog in dubio... aan de ene kant wil ik wijs spreken en denken! Dan spreek ik mijn eigen toe dat t goed zo is en dat ik lekker geniet van onze "laatste"! Maar aan de andere kant zou ik ook weer nog een keer voor zo'n kleintje willen gaan. Divano is zoooo hard gegaan en met hem kon ik echt genieten van de zwangerschap en de bevalling en zeker ook van de kraamtijd! Dat heb ik echt nog nooit zo meegemaakt dus vandaar dat ik dat nog wel n keertje zou willen. Maar dat is mijn hart die spreekt. Mijn verstand zegt nog altijd dat t goed zo is!
    Ik kan ook nog niet afstand nemen van de "baby"kleding en zijn spulletjes waar Divano "te groot" voor is die zet ik naar de zolder. Kan er nog geen afstand van doen. Ze zeggen dan ook dat ik er nog niet klaar mee ben!
    We zullen zien!
    En nee... die vermoeidheid in begin van zwangerschap is idd niet makkelijk nee! Slaapt Wesley nog tussen de middag? Anders kan jij lekker slapen als die 2 naar bed zijn.
    Suc6 meis!

All... heb net mijn hele huis gepoetst. Stof gezogen... stof afgenomen... badkamer uitgedaan... was weggedraaid... aanrecht en gasfornuis afgepoetst... divano voorzien van boterhammetjes... ramen gewassen (alleen de binnenkant).
    Zo meteen als Divano in bed ligt ga ik even dweilen en dan is mijn huisje weer aan kant.
    Gisteren had ik de klerenkasten van Gyani/Giuliano/Ebony en Divano uitgezocht. Heb 1 grote tas met kleren weggedaan!
    Allemaal te klein. Nu is het overzichtelijker wat ze hebben!

Zo... nu even boterhammetje eten en dan kleintje in bedje leggen!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, ik snap dat het niet fijn is als je verplicht moet rusten!! Lijkt me ook heel frustrerend, ik wil je alleen de andere kant laten zien ;) Ik heb zovaak gedacht na de bevalling "had ik maar" en nu als de kinderen een dag niet thuis zijn kan ik zo genieten van dat momentje voor mezelf! Misschien dat het je helpt eraan te denken dat deze tijd zeldzaam is, ook al is het verplicht, je bent straks zo druk!

@ Miran, ja dat merk je aan al je berichtjes. Maar waarom zegt je verstand dan nee? Vanwege financiele zaken of ruimte ofzo? Wie weet komt er nog eens een kleintje!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh en Miran, nee wesley slaapt overdag niet maar ik ga wel elke middag op de bank liggen hoor!

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... verstand zegt nee omdat wij al 6 kids hebben waarvan 5 in huis.... en de ruimte idd. We hebben boven 5 slaapkamers. Tuurlijk mocht ik nu zwanger zijn dan is het maar zo maar t is geen bewuste keuze van ons beide niet!
    En ja... is heel stom en onrealistisch maar zou zo graag Chris n dochtertje en Ebony n zusje willen schenken! Misschien is dat de reden wel waarom mijn hart zo denkt!

Financieel natuurlijk ook wel n beetje hoor.. maar dat is nihil! Zometeen kan Chris overuren maken en dan merk je niks van dat beetje salaris dat ik had. We kunnen t allemaal financieel wel bolwerken. Ons saldo staat aan de eind van de maand wel 0 maar we hebben onderdak en eten en alle rekeningen zijn betaald dus klagen hebben we niet. Daarbij zien de kinderen er altijd verzorgd en netjes uit en wij ook dus dat lijdt er niet onder. Maar soms moet je ergens een grens trekken he! En als ik nu 100% zeker wist dat de volgende een meisje zou zijn dan zou ik er nu nog voor gaan maar ook dat weet je niet!

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier weer even ego maar wel lekker positief :p

Husby heeft werk gevonden YOEHOE hij kan eind van de maand beginnen. Dus het sluit mooi op elkaar aan :D

Fijne avond allemaal :D

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow wat een fijn nieuws!!!!! Gefeliciteerd

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, hier is het geld ook op hoor aan het einde van de maand!! Maar wat je zegt, we hebben wat we nodig hebben dus dan is het goed! En tja, een meisje of jongen heb je gelukkig niet zelf voor het zeggen! Ik zeg nu al wel dat het na deze (als alles goed gaat natuurlijk) goed is maar mijn man zegt; dat zeg jij gelukkig altijd!! Volgens hem zijn we dan op de helft ;)

@ Mup, fijn voor jullie!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nou Deli... dan weet je nog wat je te wachten staat. Chris vind het nu ook wel genoeg zo maar soms hoor ik hem tegen andere praten en dan praat ie toch weer net iets anders als tegen mij. Tegen mij is het "t is wel goed zo" en tegen andere "ach, van mij mag er nog wel eentje bij"! Soms kan ik geen hoogte van hem krijgen. Zeg dat dan ook vaak zat tegen hem hoor.
    Maar we zullen zien.
    Ben nu met de stopweek begonnen dus we zullen t snel genoeg merken.
    Heb echt wel buikkrampen net als ongi krampjes maar dan venijniger! Ik heb overigens nooit last van mijn ongi. Nooit hoofdpijn/misselijk/buikpijn of wat dan ook... dus óf dit is n zéér goede ongi óf ik heb misschien toch iets anders.
    Zou dit ook misschien baarmoederverzakking kunnen zijn?
    Zal eens gaan googlen strakkies!

Mup... jeej meis dat lijkt me voor jullie toch een heerlijk gevoel. Hoeven jullie je eigen daar neit meer druk om te maken.
    Lekker hoor... kan je je gewoon focussen op de zwangerschap en de bevalling strakjes!
    gefeliciteerd met je haantje!

All... ga lekker eten. We eten gebakken aardappeltjes met doperwtjes en varkenshaasje in champignonnensaus! mjammmie lekker!!!!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh zo trots op onze grote knul. Net voor het eerst op de wc gepoept! Hij vond het zo eng moest helemaal huilen maar toch gedaan.. Was zelf natuurlijk ook zo trots als een pauw en opgelucht maar moest helemaal kokhalzen van de spanning:( Hoop dat we er nu door heen zijn. Plassen gaat ook al heel goed op de wc..

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... wat knap zeg van Nathan. Jeej... jij hebt vandaag al heel wat mijlpaaltjes bereikt met je jongens. Matthijs die trap beklimmen heeft ontdekt en Nathan die de wc onder de knie heeft. Goed zeg!!!!
    Je mag met recht trots zijn!

Deli... dan kunnen wij jouw hier nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren vinden!!! hhahahaha
    Jij bent voorlopig nog niet klaar met "klachten na je eisprong!" hahahaha

All... ons Divano roept de hele dag "ooooooooooh". Chris en ik moeten dan denken aan de film "meet the fokkers!" Die schoonzoon moest op zijn schoonbroertje letten en die leerde hem t woordje ashool. Dat kleintje riep toen: Ashhoooool! Dus als ons Divano ooooh roept moeten wij al lachen! Zo lief is dat!!!!

Deel Deze Pagina