@ Juffie, goed hee!! Grote vent! Hier is het nog lastig met poepen. Wesley heeft heel vaak een spoor in z'n broek of houdt het op. Maar ja, komt vanzelf wel helemaal goed en bij jullie is het begin er! @ Miran, tja lijkt me ook wel moeilijk om te zeggen dat het klaar is. Dat je het nooit meer zult beleven allemaal, zo'n zwangerschap en bevalling. Maar ja, het is een keer over wij zullen het wel zien allemaal. Maar goed, ik was niet van plan hier weg te gaan op korte termijn hahaha... Leuk van Divano grapjasje!
Goedemorgen Gisteren de begravenis gehad dus nu kan het echte verwerken van beide oma`s beginnen. Juffie knap hoor van je mannen . Miranda : Als je nog graag een kleintje wil dan zou een zwangerschap wel erg leuk zijn. Hier ook steeds meer de kriebels hoor dus binnenkort ff met mannetje om de tafel die vind 1 wel genoeg. wat ik ook wel snap aangezien ik mega ziek was met zwanger zijn en ook te vroeg ben bevallen. Maar ik heb geen angst ik weet nu gewoon dat ik NOG meer moet rusten en waarschijnlijk ook eerder moet stoppen met werken. Maar goed eerst maar praten en dan maar zwanger zien te worden.
@ Juffie, wat ontzettend goed van je kleine grote man @ Melanina, gelukkig kan het bij een 2e helemaal anders zijn. Wel leuk en anders hoor een 2e keer zwanger zijn @ Yoyo, hoe gaat het met je? Vind het wel spannend....
Hey! In eerste instantie werd gezegd dat als er iets niet goed was dat ik moest blijven. Dus ik al schrikken....klein spoorje eiwit in urine bij eerste test. Toen weer bloed prikken. Bloeddruk was goed, bloeduislagen en ctg ook en op t lab geen eiwitten gevonden in urine! Toen overleg of ik terug mocht naar vk. Ik mag nu terug maar als ze me weer een keer doorsturen moet ik wel daar onder controle blijven. Nu dus nogsteeds rustig aan blijven doen.
Hoi dames, @Melanina, sterkte met het verwerken, leuk nog een kleintje! @Mupkuh, hoe gaat het nu met jouw, jullie weten al wat het word? Of willen jullie dat niet weten, lijkt mij ook wel leuk wat een verassing zal het dan zijn! @Yo hoe is het met je? @Delilah, hoe gaat het met jouw, heb je kwaaltjes las wel dat je moe was enzo? Ben stinkie jaroes whahahaha nee hoor zo erg is het niet. Maar ik zit naast de griep dan, wel goed in me vel kwa zwanger worden. Ik ben er veel rustiger onder geworden dan paar maanden geleden. Me beste vriendin die naast me woont merkte het ook al aan me. Zodra ik dr zie moet ik even aan dr buikje zitten spannend allemaal voor dr het is toch dr eerste. @Miranda hoe is het met je, las iets over dat je misschien zwanger kan zijn whooeeee spannend...... Hier eindelijk goed geslapen hoest nog maar een klein beetje. Jeejte wat een griep had ik zeg ongelooflijk. Dinsdag moeten wij weer naar de gyn. ik merk dat me temp. ook goed begint te gaan. Tjsa het liefst hoog blijven, en niet die mmm in maar we hebben het niet voor het zeggen.
@ Mout, hier gaat het wel goed gelukkig. Heb even niks te klagen Alleen dat de kleine in een stuit ligt dan De vorige keer hadden we een verrassing. Nu weten we stiekem al wat het word @ Yoyo, ben ik weer Misschien wel goed als je straks onder begeleiding van het ziekenhuis loopt. Zitten stiekem wel wat voordelen aan (vind ik).
als je bij de gyn loopt heb je kans dat je bevalling medisch word scheelt in kosten hahaha En yoyo nog iig ff 1 weekje volhouden hoor. Ik vond het stiekem veel fijner bij de Gyn lopen . Ach ik zal waarschijnlijk tegen die tijd wel medisch zijn aangezien ik een prematuurtje ter wereld heb gebracht en me MK ook niet ging zoals het moest gaan.
Deli... vind t echt heel moeilijk hoor om er aan te denken NOOIT meer dat warme lijfje meteen na de geboorte te voelen en te kunnen ruiken... of die trappelende voetjes in mijn buik... of gewoon dat hele kleine te zien opgroeien tot n heus persoontje. Moet er nog niet aan denken!!! Melanine... ik zou t stiekem heel leuk vinden hoor om zwanger te mogen zijn nu. Niet gepland maar zéér welkom!!! hahahaha Mout... hoe t met me is?... hahaha ik weet t nog niet meis! Moet deze week ongi worden als t goed is! Hoe gaat t met jouw? Al wat opgeknapt???? Yo... ik vond in zkh wel fijner wat veiliger bedoel ik... maar bij deze zwangerschap wilde ik graag thuis bevallen... gewoon om te kijken hoe dat dat is. Maar ik mag absoluut niet thuis bevallen of onder begeleiding van vk ivm de eerste 2 zwangerschappen. Gyani kwam met 35 weken al op de wereld en was nét 1,5 kilo en Giuliano die er een is van n 2ling maar dat andere heeft tot aan de bevalling toe dood in mijn buik gezeten. Bij de bevalling heb ik nog kunnen zien wat er van over was om t te kunnen afsluiten. Ebony is gewoon n normale gezonde zwangerschap geweest en dan mijn 5 miskramen die ik voor Divano heb gehad! Dus voor mij is de kans hééél klein dat ik ooit n thuisbevalling zou mogen meemaken. Het is net waar jij je eigen lekker en veilig bij voelt meid! All... even klagen hoor... De krampen zijn er nog altijd... ze komen ook vaker en zijn krachtiger. Het zit vooral op de hoogte van eierstokken en schaambeen. Vannacht hadden Chris en ik sex en ik werd me toch misselijk tijdens "de daad"... zo, dat had ik echt nog nooit gehad. Ik ben ook supermoe heel de dag door! Ooow ik hoop zo dat ik snel antwoord krijg. Ik moet sowieso morgen naar de ha omdat ik vrij veel vocht in mijn benen vast ga houden. Mijn oma had van die trombose onderbenen. Wij noemen dat ook wel bokkepoten. Vanaf haar knie tot aan haar voet was 1 grote blok! Ik hoop zo dat ik dat niet ga krijgen. Dus maar ff langs de ha morgen en misschien maar eens vragen wat t kan zijn die krampen... mits ik morgen niet ongi ben geworden. Dinsdag of woensdag zou ik t zeker moeten zijn. Heb vrijdag de pil eraf gehaald en meestal zit er 3 dagen tussen en de 4e dag zou ik dan ongi moeten worden. Dus dat moet nu dinsdag zijn!!! Donderdag moet ik weer beginnen met de pil!
Miran ik ga zeker in t ziekenhuis bevallen alleen dan poliklinisch. Spannend hoor! Laat je wat weten?
@ Miranda, hoe gaat het met je? Hier gaat het wel goed alleeen erg moe omdat Vanisha gewoon al om kwart over 5 wakker was. Gister feest gehad van ons ma en ze was helemaal gebroken waardaar het niet lukte om voor het slapen gaan een plasje te doen. Met het gevolg dat vanmorgen helaas haar bedje wakker was. Ik heb wel goede hoop dat ons beepje gedraait is vanacht. Maar wie weet ook weer terug. Straks naar de plaatstelijke vk voor een intake. Omdat ik in het zhs loop komen ze wel de baby na een aantal dagen controleren en mij Nog 52 dagen en dan is het zover. Misshien toch maar eens tijd om mijn tassen nu echt in orde te gaan maken. Klinkt stiekem al heeeel dicht bij.
goedemorgen! mup: kwart over 5. pff dat is echt vroeg.. Maar Vanisha is dus normaal gesproken ook 's nachts zindelijk?? Knap hoor. Nathan is nu overdag wel zindelijk. Gisteren weer gepoept op de wc en dit keer zonder huilen. Ook plassen als hij ergens anders is gaat nu goed. Hopenlijk woensdag ook bij de gastouder. Zou fijn zijn als de kleine gedraaid is vannacht. Was het druk in je buik vannacht
@ Juffie, goedemorgen Goed zeg van Nathan! Denk dat hij het nu zo door heeft ook 's avonds. Vanisha is anders snachts wel droog, maar daarvoor krijgt ze wel iets minder drinken na het eten. Het was heeeel druk in mijn buik haha. Ik weet het niet zeker maar denk wel dat ie gedraait is. Voel nu weer schopjes rechts ipv onder in mijn kruis Maar kan ook zijn dat de beentjes nu omhoog liggen :S
Heey goedemorgen kippies Hier toch nog even weer ego doen hoor, maar wil jullie toch even op de hoogte houden van alles maar heb geen energie om verder te reageren. Hier gaat het op het moment niet zo lekker. Kayra is alweer een mooie poos de nachten aan het spoken, lijkt erg last van de oren te hebben. Thomas komt ook vaak nog de nachten, maar die is wel snel weer rustig en slaapt dan vaak verder in zijn eigen bed........ Zelf steeds helemaal niet lekker, veel last van duizeligheid hoofdpijn en misselijkheid. Verder steeds tintelingen in de handen en voeten. Zaterdag met de kids en mijn schoonzusje naar een soort van ballorig geweest, maar ook daar werd ik helemaal naar dus ben eerder opgehaald. Ik denk dat het een combi is van tekort slaap (3tot 5 uur pn) en gisteren de vk gebeld en die denkt dat mijn bloeddruk te laag is, dus nu veel zout eten zoals soep, chips, en drop. Moet zeggen dat de soep wel heel goed helpt, dus mss heeft ze wel gelijk en verder wil ze eigenlijk dat ik de hele dag op bed ga, maar dat gaat gewoon niet lukken, zou niet weten hoe met 2 kids in huis. Ik probeer wel beetje rustig aan te doen op de bank, maar dat valt echt niet mee met 2 kids in huis. Haan is weer aan het werk en dat vind ik ook wel een beetje spannend, maar goed hij kan moeilijk tot na de bevalling thuis gaan zitten. Binnenkort kom ik weer een keer gezellig kletsen. @ Yojo, voor jou begint het nu ook op te schieten zeg!!! Spannend allemaal??? EN die weken rust houden valt idd tegen, je wilt voor je gevoel nog zo veel maar je kan beter naar je lijf luisteren, hoe moeilijk dat ook is, weet ik uit ervaring. Meid dikke knuffel en ook suc6 met de laatste loodjes. Nog even en je kan lekker van je mannetje genieten!!!! Meiden allemaal een dikke knuffel en ik ben jullie niet vergeten hoor Liena
@ Liena, jeetje meid hoop dat je toch wat rust kan nemen. Want zo is het ook niet alles. Je moet het nog wel even volhouden Even fototje spammen
Goedemorgen, Scholen zijn weer begonnen toch fijn die ritme! Mupkuh wat cool die foto leuk hoor! Ik heb nog lichtelijk keelpijn, maar het is bijna over! Waar ik wel last van heb is buikkramp onderin me buik. Ik wil niet meteen denken van ohh ik ben zwanger. Want als je al een tijdje bezig bent laat je niet meer in de maling nemen zomaar haha! En me boobs doen zeer maar ja dat is elke maand bij mij. Morgen naar de gyn. het zou heel leuk zijn ja eindelijk zwanger! Miran hoe is het met jouw?
Hallo! Hier een bagger avond en nacht achter de rug.... Gister eigenlijk de hele dag visite gehad en even snel stof gezogen en gisteravond weer veel buikpijn. Vannacht veel wakker gelegen met buikpijn, misselijk en hoofdpijn. Naast de bank is de paracetamol mijn beste vriend.... Gaat lekker dus. Zit er ook even echt doorheen. Tranen zitten erg hoog. Ben blij dat ik vandaag alleen ben. Vanavond laatste keer naar de yoga. Joep gaat mee. Merk dat dat ook te veel van mijn lichaam vraagt dus de laatste drie lessen laat ik voor wat ze zijn.... Mout hoe is t nou? Miran hoe was t bij de dokter? Juffie goed bezig die Nathan! Mup flinke buik zeg!! Liena fijn weer wat van je te horen! Kan je geen thuiszorg krijgen of iets zodat jij toch meer aan je rust kan komen? Niet dat je dadelijk weer in het ziekenhuis komt te liggen....
@Yo klote voor je zeg ja zwaar word het nu he! Kan me voorstellen dat je het nu wel beetje zat bent. Als jij nou beval, en ik zwanger bent kunnen we elkaar opvolgen. Ik hoest nog een beetje zo blij dat ik weer normaal slaap. Ik heb nog lichte buikkramp maar niet echt aanwezig. Wel hele zere boobs maar ja dat heb ik elke maand. Jammer genoeg merk ik niet dat ik me anders voel. Klote dat ik nou griep had, want me temp kaartje is totaal anders dan ik gewent ben. Kan jammer genoeg niet naar kijken omdat ik ziek was .
Nee idd van je temp kaartje kun je nou niet op aan.... Moest je morgen naar de gyn? Wat gaan ze dan precies allemaal doen?
Ik krijg uitleg, over een samensmeltings test. Ik weet nog niet precies hoe of wat. Maar weet wel dat die test betekend dat ze gaan kijken hoe de zaadjes naar de baarmoeder hun weg volgen. Of dat wel allemaal goed gaat. Me schoonmoeder zegt steeds tegen ons die zaadjes van hem gaan de verkeerde kant op. Die zaadjes zijn dronken haha! Nou komen we er achter of dat ook echt zo is .