Goedemiddag... Yo... kan bij jouw nu wel eens heel hard gaan hoor meid. Ik denk dat jij de uitrekendatum niet gaat halen!!! Liena... is idd lastig die bankrust met 2 kleine kinders. Heb je niet vriendinnen of vriendjes van Thomas waar Thomas even lekker kan spelen? Of opa en oma? Of iemand anders die ze even lekker meeneemt naar buiten ofzo. Ik zou je graag willen helpen meis! Beterschap ermee en neem zoveel rust als je kan! Mout... wie weet... van je tempkaartje kun je idd niet op aan maar die ziet er verdomd goed uit moet ik zeggen. Ik hoop zo dat ze morgen zeggen tegen jullie: laat die intake over samenlevingstest maar zitten want u bent al zwanger mevrouw! De samenlevingstest houdt niet zo veel in meis... jullie moeten bij wijze van spreken morgenavond sex hebben en dan moeten jullie de volgende dag terug komen en dan gaan hun n inwendig onderzoek doen om te kijken idd of ze actief aanwezig zijn. Heb ik ook gehad voordat ik zwanger raakte van de oudste. Stelt niet veel voor! Suc6 en ik hoop op zeer positief antwoord voor jullie. Mup... wat n leuke foto van jouw en je dochtertje. Wat is t n knappe meid geworden zeg!!! En die buik van je he... ik ben er adembenemend van onder de indruk! All... ben bij de ha geweest. Ik had gisteren nog meer last van de krampen. Eenmaal bij de dokter bleek dus dat ik idd vocht vast houdt in mijn kuiten en enkels. Ik heb heel veel kleine paarse spatadertjes en mijn broekafdruk staat in mijn enkel dus dat zijn tekens van vochtvasthouding. Dan de krampen... de dokter duwde in mijn buik en zei: dat is je dikke darm. Ik zeg: hoe kan dat nou... (sorry meiden) ik kan wel 2x op n dag de grote boodschap doen. Hij zei: jouw darm zit overvol! Nu heb ik movicolon gekregen en ik mag geen brood/pasta's en aardappelen eten. Ik keek hem verbaasd aan en hij zei: je denkt nu bij jezelf... wat blijft er dan nog over? Ik zeg: ja?!! Ik mag dus alleen maar groente/vlees en vis! Nou... ik zal weer mager gaan worden hoor dames!!! Ik denk dat ik n paar kilootjes af ga vallen. Ik weeg maar 57 maar denk dat ik weer terug ga vallen zo op deze manier! En mijn eigen laxeren én dan ook nog eens bijna niks eten???!!! Ook ben ik tot nog toe niet ongi maar dat kan vandaag nog en morgen ook nog... dus dat komt denk ik wel!
Pfff Miran pas maar op dan dat je niet te veel kwijt raakt! Ik hoop dat ik de 40 niet ga halen laat ik het zo zeggen maar kan ook goed 42 worden... Paracetamol werkt niet echt. Heb er om twaalf uur 2 genomen. Mag er 4 x 2 per dag van gyn maar dat wil ik eigenlijk niet...ben niet zo van de paracetamol.....
Yo... nog maar 1 week meid en dan MAG fonske komen hoor! Over de paracetamol... is 1 niet voldoende? Ik zou dan s'ochtends 1 (of 2 indien nodig is) en dan s'avonds voordat ik naar bed ga 2 innemen. Ik ben ook niet voor de paracetamol maar ik nam die dan alleen voor de nacht in als ik er zoveel last van zou hebben.
Nope 1 is niet genoeg.... Mag 4 x 2 en dan ook nog van 500mg per stuk.... Vind ik echt veel. Ik zal morgen nog eens afkijken want heb vannacht natuurlijk heel slecht geslapen dat speelt ook mee. En anders ga ik bellen. Dan moet ik morgen of woensdag maar vast op controle ipv donderdag....
Meid... t duurt nu echt niet lang meer hoor! Het zijn echt de allerlaatste loodjes! Ik denk dat jij binnen nu en 3 weken bevalt!
miran, je dikke darm. Denkt hij aan glutenallergie dan of zo? Wel gezond en koolhydraatarm. Zou voor mij niet verkeerd zijn. Ben vandaag weer begonnen met opletten. Wil nog 8 kg kwijt. yo, pcm nam ik redelijk vaak in de zwangerschappen. En dan 3 maal daags 2 van 500 omdat ik het anders niet kon houden van de pijn in mijn bekken. Maar als je zonder kunt is het altijd beter. Alleen je moet wel je rust kunnen pakken. Je hebt het hard nodig! Hier vandaag weer aan het werk na 2 weken vakantie. En net WEER met Laura bij de ha geweest. Nu ook nog beide oren ontstoken en haar keel was nog niet beter. Dus nu kuurtje voor 1 week. Ben wel voorzichtig want is dezelfde waarvoor Stan en ik allergisch zijn. Dus ik hou haar nu extra in de gaten!!! Ben wel blij dat ik een makkelijke baas heb en ik in de buurt van huis werk zodat ik ff zelf naar de ha kon.
Beterschap met Laura Dag! Zit haar niet echt mee zeg.... Lig nu lekker op de bank op laptop The Hangover 2 te kijken...
Even snel vanaf mijn werk; @ yo, sterkte met de bekende laatste loodjes! Even volhouden nog meis! @ Liena, fijn wat van je te horen! Hoop dat je het een beetje trekt, heb echt met je te doen @ Dag, wat sneu voor je meisje hopelijk is ze snel helemaal opgeknapt! Wat zijn kindjes toch veel ziek met dit koudere weer he, bah! @ Mout, nou hopen dat die zwemmers snel nuchter zijn @ Miranda, ik heb zelf heel lang aan de movicolon gezeten maar echt mega laxerend werkt het niet. Ik dacht dat het idee was dat dat spul er voor zorgt dat er vocht in je darmen blijft waardoor je ontlasting soepeler wordt. Althans dat heeft de huisarts mij verteld omdat ik nl. moeite had met m'n ontlasting. Vind het daarom een beetje vreemd dat jij het krijgt terwijl je wel goed kunt afgaan. Maar misschien had mijn huisarts het wel fout hoor?! Hoelang moet je dit "dieet" aanhouden? Hopelijk is het snel voorbij! @ all, zwaai!! Ik zit op m'n werk, Wesley en papa zijn thuis want Wes was ziekjes en Thyrza is op het kdv. Gister hebben ze voor het eerst in maanden liggen rommelen 's avonds. Thyrza gilde in bed en ik dacht dat er heel wat was maar als ze ons zag moest ze al lachen dus mss was ze niet zo moe?! Geen idee! Ze heeft wel een tandje door dus wellicht iets last van een andere die er aan komt. Wesley krijgt het steeds warm, moet dan flink hoesten en gister ook spugen. Hij had ook wat verhoging dus is lekker thuis gebleven bij papa! Al wilde hij wel graag naar het kdv, naar z'n vrienden
all even een berichtje dat ik op de lees modus zit ben erg bagger dylano heeft van het weekend alles onder gespuugd ik had nachtdienst haan kan niet tegen spuug en diaree gaat dan zelf kokhalzen dus moeders mocht uit bed terwijl ik nacht had gehad. pfffff dylano vandaag gelukkig beter en is naar kdv heerlijk geslapen dus nog 2 nachten te gaan dan weer 4 vrij.
@ Yoyo, rustig aan doen meid! Gister misschien toch iets teveel gedaan. Hopelijk heb je vandaag flink kunnen relaxe. En mijn buik ja die is idd flink. Ik draag de kleine echt heel erg naar voren zei de VK vandaag ook. Mijn BM is 33 cm dus niet overdreven groot. Er gaat iets niet goed met Zp dus druk even op vesturen. En kijk dan zo even voor de andere
Zo groot is mijn bm nog niet geweest...die zat afgelopen maandag op 32. En ik draag ook naar voren...en toch schatten ze em op 8 pond....
@ Yoyo, hmmm dat is vreemd. Afgelopen week meten ze mijn BM 31 cm. Las ergens dat je bm +4 het aantal weken is wat je zwanger bent. Lijkt me dat ze er dan wel heeel erg missen zitten met 8 pond. Vanisha schatten ze trouwens op 7 pond en die was 2600 gram. Dus ze zitten er nog wel eens langs
@miran, ja zoiets heb ik ook lijk wel soort van dip die ik heb gehad. Alleen ik ging hem uitprinten, toen zag ik dat ik een datum vergeten was. En dacht ooh ja dat komt ik werd een keer smorgens zwaar hoesten wakker ik stikte zowat. Dus ben uit bed gesprongen toen vergeten te tempen. Maar ik heb zo n rare buik al 2 dagen, soort van eisprong pijn. Wie weet zou zooo fijn zijn!
Ben maar niet naar yoga gegaan...voelde me totaal niet lekker. Nu is het weer gezakt gelukkig. Mout hoe laat moet je morgen?
Lekker rustig aan doen yo! Om half 4, ik denk dat we alleen gesprek krijgen en bloedtest. Want daar had de gyn. het vorige keer over.