Deli... Gefeliciteerd meis met je neefje Devon! Lekker he die drukte?... ik had vandaag 9 kids in huis. Didier en zijn neef, Gyani en zijn vriendje, Giuliano en zijn vriendje, Ebony en haar vriendinnetje en ons Divano! Gelukkig gingen er 4 buiten spelen en 2 boven op de xbox en 2 beneden op de wii en 1tje óf beneden aan t spelen óf lekker boven in bedje!
Deli gefeli! Miran heb je geen glutenallergie? Moet morgen al om half tien....laat wat weten als ik iets weet
@ Yoyo, hmm raar advies van het ziekenhuis Maar het zal dan wel geen kwaad kunnen. Ben benieuwd wat ze met je gaan doen vandaag. @ Deli, Gefeliciteerd met je neefje! Leuke naam! @ Miranda, goed bezig huismamsie Hoe gaat het met je buik nu? Pfff vind het zo moeilijk wat ik in moet pakken kwa babykleertjes. Vanisha was heel klein 43 cm en2600 gram. Ga er niet van uit dat dit beepje ook weer zo klein is. Maar wat ga ik inpakken. Heb 2 hele leuke setjes van 50. Heb ook wel leuke dingen voor 56 maar ben bang dat het te groot zal zijn :S Ach nog even over nadenken en dan vandaag toch echt in gaan pakken
@ Yoyo, hmm raar advies van het ziekenhuis Maar het zal dan wel geen kwaad kunnen. Ben benieuwd wat ze met je gaan doen vandaag. @ Deli, Gefeliciteerd met je neefje! Leuke naam! @ Miranda, goed bezig huismamsie Hoe gaat het met je buik nu? Nu maar even verder denken over wat ik voor ons beepje in ga pakken. Vanisha was heel klein 43 cm en 2600 gram. En begon dus in maatje 44. Dat gaat deze keer vast niet gebeuren Maar ja wat pak ik dan in. Heb 2 hele leuke setjes in maatje 50 maar zou dat niet te klein zijn?
@ Miran, dat is wel heel veel gelukkig waren ze fijn aan het spelen! @ Mup, je kunt toch van alles wat inpakken?! Je hoeft toch niet te kiezen en gewoon fijn beide inpakken! @ Yo, succes! Weet je al iets?
Bloeddruk was perfect. Baby ligt vast ingedaald. Doorgaan met paracetamol. Als ik een keer goed wil slapen moet ik bellen en mag ik een nachtje in t ziekenhuis slapen. En ik hoef niet tot 41 + 3 door te lopen maar wordt eerder naar t ziekenhuis gestuurd.
goede morgen allemaal. @yo zoveel paracetamol pfff zou ik ook niet fijn vinden fijn dat je bleoddruk nu goed is alleen nu die hoofdpijn nog. wel doen hoor als je lekker wil slapen 1 nachtje ziekenhuis kan soms wonderen doen. @deli gefeliciteerd met je neefje en wat een leuke naam. @ mup je kan inderdaad allebei inpakken kan je altijd nog beslissen als het zo ver is. @ miran. tuurlijk is een tweede welkom heel graag zelfs zou alleen nu niet fijn uit komen daar ik in februarie begin met een opleiding. echter duurt deze wel maar 20 weken dus dat zal ik wel kunnen of moeten halen denk. @ hoe gaat het verder met de rest? hier nog steeds een rommelende buik en soms wat steken onderin me buik. verder zo ff met dylano naar de dokter die blijft aan de diaree dus maar ff naar laten kijken. ga zo lekker lopen met hem in de wandelwagen ff frisse neus en hij kan naar de treinen kijken. dus tot straks allemaal doeggggg.
Ja wil dit weekend nog even afkijken hoe ik slaap en anders maandag even bellen en gaan slapen. Mocht ik me nou toch echt niet goed voelen of ik twijfel over mijn klachten mag ik altijd bellen. Maar mijn bloed en urine waren allemaal goed, ik was binnenste buiten gekeerd dus mijn lichaam heeft het gewoon heel erg zwaar met zwanger zijn....sommige mensen hebben dat blijkbaar....
@ Yo, misschien heb ik iets gemist maar waarom zou je in het zkh beter slapen dan? Krijg je daar iets? Fijn dat de kleine vast ligt en dat de bloeddruk goed is!! @ Penr, wat vervelend dat hij zo aan de diarree blijft sterkte en beterschap!
@ Yo, oke dan snap ik 'm meestal slaap je in het zkh juist niet zo best haha... Mss moet je het dan een keer doen?! Maar hopelijk gaat het thuis beter, want van 1 keer goed slapen knap je ook niet echt op. Zeker niet als je nog weken moet...
@ Yoyo, is wel heeel fijn hoor een keer lekker slapen in het ziekenhuis! Zelfs zonder slaapmiddel. Heb je heerlijk rust en hoef je nergens aan te denken. Denk dat je dan ook wel wat vaker aan de ctg gaat is dan ook wel weer geruststellend als het goed is.
Mup de baby beweegt heel veel dus wat dat betreft weet ik wel dat alles goed is. Het zijn alleen mijn eigen klachten....maar daar moet ik me dus min of meer bij neerleggen.... Maar goed. Donderdag weer op controle. Dan weer bij een ander dus geef ik het weer aan. Vind dat twee weken paracetamol gebruik ook wel genoeg heel eerlijk gezegd. Heb net maar even een brood gebakken als afleiding. Eten we vanavond lekker uitsmijter met vers gebakken brood. Ik moest van de stagiaire die ik nu had maar eens gezellig een middagje weg.....pffff hoe? Iedereen is werken...ik kan niet fietsen zonder buikpijn te krijgen en lopen laat helemaal maar zitten.... Maar goed dan zoek ik het hier binnen wel....
@ Yoyo, het valt ook niet mee hé! Vooral die laatste loodjes. Iedereen denkt altijd maar dat het makkelijk gaat maar nee hoor Wie weet beval je volgene week al. Ik beviel met 37 weken en 2 dagen. Het kan voor jou ook ieder moment zo ver zijn. Flink aan de ananas, pittig eten en andere dingen om ervoor te zorgen dat het sneller opgang komt
zwaai, zwaai.. wel weer redelijk fit weer maar een spokende Nathan vannacht dus moe Yojo: fijn dat het allemaal goed was. Nog heel even en dan is jullie kleine man er.. Nathan wil trouwens bij de go niet naar de wc.. Thuis steeds goed aangeven wanneer hij moet maar bij de go doet hij dat dus niet. Ook niet als ze hem erop zet. Gevolg allemaal natte broeken en onderbroeken mee naar huis. Vanmiddag om 17.15 de eerste plas daar op de wc dus hoop dat hij er nu door is. Ga nu niet meer terug naar een luier om want het ging net zo goed. ga nu lekker op de bank en dan maar weer vroeg naar bed. (standaard hier)
Heey Juffie... nee zou ik idd ook niet meer doen. Het is n kwestie van doorbijten nu! Jammer dat ie t bij de go niet deed maar goed, wie weet de volgende keer wel! Ow... jij speelt ook castleville op facebook he?... zou je mij toe willen voegen tot je vriend in castleville? All... vandaag begonnen met de crackers... helaas blijf ik honger houden maar goed, moet er ff doorheen denk ik! Avondeten vind ik moeilijker om dat te laten. Had vanavond bami klaargemaakt. Ik had maar minder opgeschept als anders. Ik weet en voel nu gewoon als ik iets "te zwaars" heb gegeten dan begint mijn maag te krampen.