@ Juffie, balen zeg meid van Nathan maar ik begrijp wat je bedoelt. Vanisha heeft het ook wel eens gehad, maar geen luier meer terug om nee. Komt hopelijk wel goed! Vanisha heeft het nu 's nachts helaas al 3 nachten achter elkaar een plas Pfff weet niet waar het aan ligt. Misschien voelt ze zich even niet zo lekker. Want veel gedronken heeft ze niet. Hopelijk is het vanacht weer over kan ik een keer doorslapen. Hopelijk pikt Nathan het snel weer op.
Heb even mijn kamertje gespamt bij de maart mama's http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/321090-maart-2012-mamas-deel-3-a-303.html#post11816819
Mup... wat n leuke foto's van jullie kamertje zeg! Ziet er erg mooi uit en straalt rust uit! Ik denk dat jullie echt n zoontje gaan krijgen! Ik weet niet hoor want aan t kamertje valt niks vanaf te lezen... mijn zusje heeft voor de tweeling precies t zelfde kleuren alleen heeft zij alles grijs/wit nijntje! Ben wel benieuwd allemaal! Yo... hoe gaat t met je? Hoe heb je geslapen?
Heb iets beter geslapen. Drie keer wakker en toen van 6 tot 8. Daarna nog even in slaap gevallen. Pak nu maar gewoon wat ik pakken kan. Vind slapen met medicijnen niet zo'n fijn idee.....
Pffffff!!! Zo moest er even uit, voel me zo klote! Me temp. is gezakt ik heb kramp, en me keel doet weer vreselijk zeer. Ik hoef niet te hoesten maar slikken doet onwijs zeer! Kan wel huilen, ik weet het ik voelde me er zo goed onder die onderzoeken. Dat is ook nog steeds zo, maar toch dit is toch elke maand weer zo'n moment van ja weer een maand verder.
Nou had met me schoonmoeder overlegt over me erge keelpijn. Ze zei even kijken of je witte puntjes in je keel heb, En jaar hoor en helemaal rood! Ze zei huppa dokter bellen vragen om antibiotica. Nou ik gebeld ze moeten overleggen, omdat ik geen koorts heb. En u probeerd zwanger te worden zegt ze. Ja ik zeg maar me temp is gezakt dus ik word ongesteld. Ik wil nou wel een keer beter worden hoor ik word hier niet goed van. Me schoonmoeder zei dat ook met stress te maken heeft.
Nou ik heb angina, dus krijg nu tabletten van de dokter. Als ik ongesteld ben geworden, mag ik ook ubrobifen nemen. Zal ik nou eindelijk beter worden? Yo pfff wat is het zwaar he aan het eind ja dat slapen. Dat heb je hard nodig! Sterkte Yo!
Mout... jeetje meis... t zit je echt niet mee he! Verschrikkelijk nu ook nog eens n fikse keelontsteking (dat is angina toch?.. n ontsteking?) Hopelijk ben jij ook snel aan de beurt hier om je banner te veranderen in 1 mooie GROTE plakaat zodat wij kunnen zien hoe jouw beebje groeit in je buik. Heel veel beterschap en een dikke knuffel vanuit hier! Yo... zodra je kan slapen en je bent moe, neem t er dan ook van want zo gauw jij vermoeid moet beginnen aan bevalling ga je dat niet lang trekken meis. Maar denk dat Fonske je wel makkelijk maakt. Hij ligt nu al zo netjes ingedaald! Dat wordt n ideaal kindje hahahaha Luisterd nu al naar mama! Deli... hoe is het met jouw meis? Allemaal nog bol te werken... ziek zijn (van de zwangerschap)... moe zijn (hoort ook bij de zwangerschap)... 2 kindjes rondlopen en werken?!!! Lukt t wel om vol te houden of ben je gebroken aan de eind van de dag? Suc6 ermee. Liena... hoe gaat t met jouw meissie? Lukt t allemaal nog n beetje? Hoe gaan de nachten nu bij die 2 kiddo's? Laten ze je wel n beetje rusten als t nodig is? Hoor maar niks maar denk veel aan je!!!! Dikke knuffel meis! All... hier nog steeds erg moe. Denk nu haast zeker te weten dat dit weer met vroege opstaan te maken heeft. Moet ff in ritme komen. S'ochtends sta ik om 7.00 uur op... dan trek ik 1 voor 1 de kids uit bed... de ramen gaan dan open/dekbed wordt teruggeslagen... mijn eigen aankleden... eten klaar maken voor de kids... tassen klaarzetten... mijn mok thee maken... dan wat stoffen en vaatwasser leegruimen... als de kids naar school zijn wordt Divano rustig wakker ( zo rond de klok van half 9/9 uur) die aankleden en eten geven... dan ff samen wakker worden. Daarna gaat Divano lekker spelen en dan heb ik de gevouwen was al klaarstaan voor in de kasten te ruimen en dan ga ik stofzuigen. Dit doe ik iedere dag en dan ben ik daar om 10 uur al mee klaar. Gisteren heb ik de bovenverdieping gedaan en vanmorgen heb ik de badkamer uitgedaan. Nu alleen nog de trap stofzuigen en beneden nog ff doorheen zuigen. Dweilen heeft geen nut vandaag. Ik wil namelijk in t weekend NIET poetsen!!!
Yo... hahahahhahahaha Zo roepen wij allemaal bij die laatste loodjes hahahaha Komt helemaal goed meis. Ik weet t... je dikke buik gaat in de weg zitten... je krijgt steeds minder bewegingsruimte... je kan niks meer door die buik... slapen gaat moeilijk... lopen lukt ook al niet meer zoals t moet... fietsen kán maar gaat ook bijna niet (bij sommige helemaal niet meer)... je wilt je kind graag zien en ruiken en t schiet niet eens op die tijd die je nog moet "uitzitten". Liever vandaag nog bevallen dan morgen! hahhahaha ik herken t meis! Ik had dat ook maar ik probeerde er toch van te genieten want je mist die trappelende buik dadelijk echt hoor!!! All... ik heb jullie toch verteld gehad van dat vrouwtje dat tijdens de zwangerschap kreeg te horen dat ze die meest vreselijke ziekte had? Ze hadden n zoontje verwacht en kregen n dochtertje. Dat kindje is half/eind november geboren met keizersnede. En nu net hoor ik van mijn oud-collega dat dat vrouwtje vanmorgen om 08.00 uur is gestorven. Ze heeft uiteindelijk nog 2 maanden mogen "genieten" van haar kindje. Heb er kippevel van!
Miran ik kan niets zonder ziek te worden of buikpijn te krijgen. Heb hele dagen hoofdpijn en huil meer als dat ik lach..... Jeetje wat een verhaal...echt kippenvel....
Yo... dat is echt minder meis. Gelukkig ben ik niet zo ziek geweest. Ja de eerste 3 maanden was de wc-pot mijn beste vriendje maar na die 3 maanden moet ik zeggen dat ik geen last van ziek zijn heb gehad. Dus kan er ook niet over mee praten meis. Wel jammer want zwangerschap moet je van kunnen genieten!!! Beterschap en ik duim met je mee dat Fonske nu ook luisterd en maandag al laat merken dat ie in aantocht is!!! Ja... rotverhaal he! Sorry maar moest t ff kwijt... ik zit daar zo vol van! Ben er ook al maanden mee bezig weet je! Zo... mijn kleine ventje is wakker na 2 uur en 15 minuten in bed te hebben gelegen! Ga hem maar lekker eruit halen en fruit geven... kan hij daarna spelen en ik nog even door het huis zuigen!
@miran, zo je heb het druk he elke ochtend, ken ook niet anders je wil alles op orde hebben en ook je kids. Ik snap het wel dat je zo moe ben, eigenlijk ben je toe aan vakantie. Dan zal je het nog druk hebben denk ik met je kids. Wat rot verhaal ja, logies dat je er mee zit. Ja ik heb angina, nee het zit me niet mee. Het zou heel leuk zijn ja een beebje. Het duurt nou zo lang, ik denk vaak. "Hoe zou het nou komen" ik snap het niet. Maar ik moet nu eerst beter worden. Ik bloed nog niet, maar voel buikkramp. Heb al afspraak gemaakt rond me ei in het ziekenhuis, dan staat die maar kan hem altijd nog afzeggen. Dat zou top zijn, maar ga er niet meer van uit.
@ Mout, bah meis; beterschap!! Hopelijk ben je er nu snel een keer goed doorheen! @ Miran, ja het gaat wel hoor meis! Ben niet meer echt misselijk, heb alleen weinig eetlust of juist zin in maar 1 bepaald ding Moe, ja dat hoort er bij maar ik lig zoals bij elke zwangerschap de eerste weken ging, nu ook weer halve nachten wakker; last van m'n rug. En dat is irritant want overdag kom je niet meer aan rusten toe. Maar ach, dat gaat ook wel over Wat een naar verhaal zeg van jou, brrr... Daarom, ipv onze kids achter het behang plakken maar zoveel mogelijk genieten!
Deli... vind ik ook hoor. We klagen soms wel eens over de kids maar alles liever dan dit verhaal toch? Ik had t er net met mijn moeder over... dat vrouwtje was pas 41 jaar oud. Ik moet er niet aan denken zeg!!! Mijn moeder's neef is vandaag gecremeerd en die was pas 51 (geloof ik). Ook al zo jong. Je wordt er zo depressief van. Mijn tante moest wel heel erg huilen met die crematie. Zij heeft nl 2 kinderen verloren op jonge leeftijd. De ene was pas 14 (kwam onder vrachtwagen tijdens school gaan) en de andere was 37 (had hartstilstand gehad) en dan heeft ze ook nog n schoondochter verloren van 36 jaar. Zij was dus vandaag zoooooooo verdrietig! Tegenwoordig gaan ze allemaal zo jong terwijl er meer dan genoeg "oude" mensen zitten te wachten op hun dood. Maar goed... t gaat dus redelijk met je op de vermoeidheid na??? Dan neem je net als Yo de slaapjes die je pakken kan die pak je he... en s'avonds lekker op tijd met lappie bed in! Scheelt ook n hele hoop. Hoe vroeg zijn die kids van je wakker? Ons Divano slaapt tot 9 uur dus dan zou je nog lekker kunnen blijven liggen met de kids! Beterschap en suc6! Meiden... ga ff stofzuigen anders komt daar niks van!
@ Miran, ja gelukkig hebben we er zelf niets over te zeggen, wanneer het onze tijd is... Maar ik hoop ook wel dat ik m'n kinderen groot kan zien worden! Afg. zondag hoorde ik in de kerk dat er een jongen uit de gemeente, 24 jaar zelfmoord had gepleegd... Bah... Hier zijn de kinderen tussen 7 en 8 meestal wel wakker. Maar goed, als ik moet werken ben ik er al eerder uit natuurlijk, dat is 3 dagen en die 2 andere dagen kan ik ook niet echt blijven liggen want ik maak 'smorgens brood voor manlief en help 'm de deur uit. Maar ik ga wel meestal op tijd slapen ja! Tis gewoon irritant dat ik meestal tegen 5 uur wakker wordt, dat is een beetje vroeg. Maar overdag als Thyrza slaapt ga ik wel eens op de bank liggen, kijkt Wesley een filmpje maar echt slapen lukt dan niet natuurlijk! Ach ja, komt wel als ik verlof heb whahaha