leees zo bij maar eerst even jeeeeeeeej! Nathan helemaal droog gebleven bij de gastouder. 4 x geplast. Zo trots op onze grote knul.
Super Juffie!!! Wat n knappe kerel die Nathan!! Deli... ik deed dat idd ook met Chris gelijk uit bed maar ik werd s'ochtends terug naar bed gestuurd en voor gek verklaard! Dus sindsdien blijf ik liggen maar sta wel op voor de kinders! hahahaha
Ik doe even vlug zwaaien Zo Vanisha in bed leggen en dan zelf lekker plat op de bank Heerlijk heb vandaag best veel kunnen slapen overdag. Dus ben wel een beetje bijgetankt
Goedemorgen dames, Ik voel me klote verdrietig onmacht, ben vanmorgen ongi geworden. Dit is weer zo'n dag die ik snel moet vergeten. Hoewel het beter gaat de laatste tijd, altijd als ik ongi word. Word ik echt verdrietig toch weer zo'n bevestiging van nee weer niet gelukt. Wat duurt het allemaal lang, ik heb echt wat positiefs nodig in me leven. Dat ziek zijn helpt er ook niet echt bij, me schoonmoe zei ook al die ik veelste gestrest ben. Dan word je ook steeds ziek, of steeds zieker. Ik weet moet rustig aan doen maar hoe, me hooft zit te vol. Me wens is te groot!
Jammer Mout...nu op naar het ziekenhuis! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Hier een onrustig kippetje...wil vanalles doen maar kan t allemaal niet. Buik is ontzettend vervelend aan het doen en heb spierpijn in mijn linkerbovenbeen... en dan de rest niet te vergeten hoofdpijn etc.... BLEH! Zo dat ben ik even kwijt...
En wat een onzin zeg allemaal bij the Voice....dat die Paul Turner door is snap ik echt niet. Lees overal dat niemand het ermee eens is en toch is ie door? Hij krijgt toch ergens zijn stemmen vandaan... Zul je zien dat hij volgende week ook nog gaat winnen ook nog.... Nee van mij mag Chris winnen!
mout, knufffffffff!!! Yo, ik vind het ronduit belachelijk. Hij is zeker niet the voice off holland. Als hij het gaat winnen ga ik volgend seizoen dus echt niet meer kijken!! Mup, lekker ff bijtanken. Heb je nodig!
@ Mout, knuffel meis!! Het lijkt me heel zwaar voor je! En dat heen en weer geslinger van je gevoel sterkte meis!!
Mout... heel veel sterkte meis... tuurlijk heb je zo'n klote gevoel dat is niks niet meer als normaal hoor... dat je gestresst bent is eigenlijk niet eens zo gek maar t werkt ook niet echt mee om zwanger te raken nee. Maar je hoofd zit hier natuurlijk ook vol van en die krijg je ook niet leeg ook niet. Ik zei toevallig eergisteren nog tegen Chris: ze zeggen zo vaak tegen vrouwen dat ze die knop in de hoofd moeten omzetten maar dat gaat gewoonweg niet!!!! Daar was Chris t wel mee eens! Meid... hou je haaks er is n weg begaanbaar voor je en die pad hebben jullie nu ingeslagen... hopelijk bereik je heel snel wat je wilt bereiken. Yo... rustig aan meis. Hoop voor je dat t nu niet lang meer duurt. Fonske moet nog 2 dagen binnen blijven en dan mag/moet ie komen!!! Beterschap meis!
@Miranda, wat een lieve woorden krijg tranen in me ogen van. Nee krijg het niet uit me hooft nee. Ja als je bijvoorbeeld op vakantie zou gaan, zou je het af en toe eens vergeten. Maar ja heb daar maar geld voor zomaar naar warm land in de winter. Ik wil ook altijd al verhuizen, maar dat gaat gewoon nog niet. Haan krijg in maart vast contract, en ik heb geen baan. We zitten nu in een koophuis, en het gaat gewoon niet zo heel goed op de markt. Dus als we het te koop zetten moeten we ook nog uitkijken of dat allemaal wel goed gaat. Ja een leuk baantje dat zou fijn zijn! Bedankt voor jullie steun!
Morgen! Ik ga om 12.00 de vk bellen. Ben t hele weekend goed beroerd geweest en nu nog. Bij mam bloeddruk gemeten en was beide keren te hoog. Zij heeft een geijkt exemplaar. Hoop dat ze me doorsturen en even goed doorlichten. Wil weten waar het vandaan komt...
Yo wat rot zeg voor je het valt niet mee he aan het eind. Goed dat je er zo achteraan zit, ik hoop dat ze je ook doorsturen. Veel sterkte!
hey meiden, hier ff ego..... De komende tijd gaan Stan en wij een traject in. Hij gaat getest worden op authisme. Moet zeggen dat ik dat heel moeilijk vind omdat je kindje dan wat "mankeert". Maar ik vind het ook wel fijn om te weten dat er met mij meegedacht word. Ik hou er zelf niet zo van om een stempel op kindjes te drukken vandaar dat ik het ook nooit over Stan zijn "afwijkende" gedrag heb. Heb ook niet echt een klik met het CB hier dus gaan we dit pad in met de hulp van de peuterspeelzaal. Donderdag krijg ik te horen wat "het plan van aanpak" gaat worden. Voor mezelf staat het eigenlijk al als een paal boven water dat Stan een speciaal kindje is. Hoop alleen dat ik nu de handvatten krijg om hem gelukkig te maken.
thanx Yo, heb hem ook echt ff nodig. Pieker me al tijden suf. Dus ben blij dat ik het hier neer gezet heb
Dag... meis, als er vragen zijn omdat je iets niet weet en je wilt t graag weten laat t me dan weten. Ikzelf heb 2 kids met autisme in huis en in Chris zijn familie zitten er nog 2 dus ik kan er (helaas) over mee praten. Dikke knuffel meis!
yojo: Ben benieuwd wat de vk zegt. De laatste loodjes zijn echt zwaar bij je he? Hopenlijk komt de kleine man snel!