Goedenavond allemaal... Juffie... balen van je nacht meis! Hopelijk overdag rustig geweest vandaag en ga ervan uit dat t aankomende nacht wel beter gaat bij je! Judibi... wel fijn dat je cyclus niet in de war is geschopt door die hystero maar aan de andere kant hoop ik dat je niet meer ongi wordt maar gewoon lekker op n roze wolk zweeft! QB... is Amstel Live niet afgelast door dit vreselijke weer? In Renesse is t afgezegd door t weer. Deli... hoop niet dat je met Thyrza dezelfde kant uitgaat op t kdv als met Wesley. Denk idd niet dat t toeval is. Beterschap met die kleine meid! Yo... bedankt dat je je baby engel al als vriendje hebt aangemeld op Divano's babysite! Jammer dat je schoonmoeder je verrassing voor haar eigen maar ook zeker voor jullie verpest heeft. Aan de andere kant wel erg leuk hoe ze reageerde. Had je dat van haar verwacht??? All... wist niks voor vaderdagkadootje dus ga n geintje uithalen met mn pa. Er wordt altijd door de ouders gezegd: niks niet zo leuk als n zelfgemaakt kado van je kind krijgen. Ook ik zeg dit tegen de kinders. Nu heb ik mijn handen overgetrokken op n wit vel. Ingeschilderd en in mn linkerhand staat er "voor de allerliefste papa van de hele wereld" en in mn rechterhand heb ik "I love you" in geschreven! Dat vel papier heb ik ingeseald. Tuurlijk heb ik n flesje lekker ruikende parfum gekocht voor hem maar ik geef eerst "mijn tekening" en na n halfuur geef ik pas dat kadootje hahahaha Ben nu al nieuwsgierig hoe ze reageren. Ik weet dat mijn moeder dubbel ligt van t lachen! Voor Chris hebben Giuliano en Ebony iets op school gemaakt. Voor Gyani heb ik n zak drop gekocht die kan hij dan aan Chris geven. En mijn moeder heeft vingerverf gekocht en thuis heeft ze nog n witte mok staan... nu ga ik morgen bij mijn moeder ons Divano's handje op die mok schilderen en dan schrijf ik erbij "voor mijn super lieve papa, van Divano" en dan de datum van morgen erbij. Chris moet morgen werken dus als ik van Helmond terug naar huis rij dan rijden we langs Chris zn werk en geven we hem daar de vaderdagkadootjes. Mijn oudste 3 zijn nu bij opa en oma in Helmond want mijn ex-schoonvader viert vandaag zijn verjaardag en oma wou als verrassing de kids voor opa ophalen! Dus wij hebben n rustig weekend dachten wij. Divano heeft best wel last van de tandjes moet ik zeggen. Hij drinkt zn flesjes niet leeg, komt om de 2,5 a 3 uur, zn groentepotje eet ie wel helemaal op, maakt hazeslaapjes maar wel meer als paar dagen geleden en hij slaapt gelukkig wel de nachten door! Dus al met al mag ik niet klagen maar hij is heel jengelig en wil niks. Niet in de box, op speelkleed, in babysitje voor de tv, in bed niet. NIKS is goed! Als ie dan onrustig is pak ik hem bij me en dan wordt ie op den duur wel rustiger! Ach... is maar eventjes. Hoop dat t tandje nu snel doorschiet!
deli: Matthijs is van de 4mnd er denk ik al 3 verkouden. De ene keer erger als de andere keer. Nu zit zijn neusje ook weer vol. Zielig vooral met drinken. Miranda: haha leuk cadeautje hoor! En vervelend zeg voor Divano dat hij zo'n last heeft van het doorkomen van de tandjes. jubidi: weekend gaat altijd veel te snel he?? maar het is nog maar zaterdag. morgen nog een dagje Fijne avond!
@all, zwaai Mout, op naar je eisprong! Yo, wat een domper daat je schoonma er zo achter is gekomen. Maar wel lekker chocola voor jezelf hihi QB, onwijs leuke opdracht, wel spannend! Succes. @all, niet alles opgeslagen wat ik gelezen heb, sorry! Vandaag zeskamp van me werk gehad, zijn vierde geworden dus helaas net geen beker. Was wel erg gezellig op een paar buien na. BBQ was lekker en gelukkig toen droog. Ryan en papa hebben het gezellig gehad samen thuis. Er is iemand komen kijken voor een teefje, de hele zwarte is verkocht. de gene die voor een reutje zou komen kijken had af gemaild, haar man was ziek.... wie weet horen we daar nog wat van terug. Chelsey is echt super mager, de pups eten haar helemaal op.... Vanmorgen advies gevraagd bij de dierenspeciaalzaak, puppyvoer geven en heel vaak eten geven. Opletten of ze wel genoeg melk blijft geven maar daar lijkt het nu wel op. De pups groeienn als kool. Straks lekker ff onder een hete douche en dan filmpje met rose'tje op de bank met haan. Morgen gaan we naar de Apenheul, hoop op een beetje droog weer..... Oh, gesprek met de leidinggevende van de SEH verliep goed. ws kan ik in maart starten met de opleiding, vanaf december of januari voorwerken. Officiele gesprek volgt nog waar er afspraken gemaakt worden over de duur van de opleiding en de vrijstellingen en salaris hihi
sorry lees niet alles terug zitten namelijk in polen heerlijk vakantie vieren Mir goed zeg divano zijn eerste tandje Zoey was ong 4 maanden als ik de gecorigeerde datum neem Yoyo jammer dat je sm er zo achter kwam .
Hoi dames, Hoe is het hier leuk kadootje voor je vader Miranda haha! Ik zie mijn vader al half jaar niet mis hem erg, maar ik heb flink ruzie gehad met me ma! Om een of andere stomme rede dat ik bij dr zus (mijn tante) op visite ben geweest na 7 jaar. Beetje jarloes enzo. maar ja ga niet hele verhaal vertellen zitten jullie niet op te wachten. Ik liep altijd hard met me vader dat mis ik erg samen kletsen enzo hij is laatst 50 geworden ben ik ook niet geweest heel vreemd en raar voor me hopelijk komt het ooit goed! Hier naderd mijn eisprong! Morgen gaat me vriend zijn kwak inleveren om te kijken of het verbeterd is na een half jaar! We zijn erg benieuwd en hopen op positief bericht! Maar dat gaan jullie zeker horen van me! Liefs
hallo allemaal! Mout: wat naar ruzie met je moeder. Hopenlijk komt het ooit nog goed. Spannend dus morgen. Wanneer krijgen jullie utislag dan van het zaadonderzoek? Fijne dag allemaal!
mout , oei dat is niet leuk ruzie in de familie. Hoop dat het snel goed mag komen. En spannend het onderzoek, ik ga voor jullie duimen (veren). juffie, en hoe gaan de nachten? Blijven ze goed gaan op kv? Kolf je nu voor de nacht? Hier lag Laura gisteren om 00.15 uur eindelijk in bed maar toen heeft ze ook doorgeslapen tot 08.30 uur. Dus dat is heerlijk maar nu heb ik de rest van de dag moeite met stuwing. Heb net maar even gekolfd anders blijf ik de hele tijd lekken. Fijne papadag vandaag! Wij zijn al bij mijn ouders geweest en vanavond gaan we lekker eten met zijn allen. Stan wilde bij opa en oma blijven spelen dus die hebben we daar gelaten. Vind ik niks aan maar hij was zo heerlijk aan het spelen. Laura slaapt ook nu dus ik ga ff spelletje spelen of boekje lezen. Haan is met de PS3 een nieuw spel aan het spelen.
kom even zwaaie en een fijne dag wensen ga morgen op vakantie naar limburg even uit rusten. laptop gaat mee dus als het goed is kan ik jullie volgen en reageren anders tot over 2 weken doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Kom alleen even zwaaien en iedereen een fijne dag wensen!!!! @ Vaderdag; hier ontbijt op bed gemaakt ondanks de K*** nacht Manlief ging om 3.30 naar bed, daar werd ik wakker van, om 4 uur begon Thyrza te huilen omdat de neus vol zat, sprayen en al die toestanden en weer in bed. Om half 5 begon ze weer te jammeren, speen weg, weer gegeven. Ondertussen Wesley z'n knuffels gegeven die naast het bed lagen en om 5 uur kwam hij naar onze kamer, broek helemaal nat dus boel verschoond, half 6 Thyrza weer mopperen en haar maar weer bij mij gelegd ze was zo zielig aan het snotteren. Nou ja, flesje gegeven en toen het dienblad klaargemaakt voor papa. Lekker ontbijt met koffie en slagroom, eitje, fruit, yogurt en cadeautjes die geknutseld waren en een buitenlamp die hij graag wilde hebben. Nu ga ik straks maar even onderuit, blehhhh... MOE! ***Einde klaagbericht***
melanina: fijne vakantie! Lekker hoor! Hebben jullie een beetje mooi weer? Dag: wat een goede nachten zeg! Matthijs sliep vannacht helaas niet door. Kwam om 4.30. Al 2 x eerder speen gegeven maar echt honger dus.. Raakt misschien gewend aan de kv? Geen idee.. Blijf er wel mee door gaan want hij drinkt dan in iedergeval mere dan uit de borst. Kolf 's avonds maar zo'n 130 ml uit 2 borsten namelijk Deli: bah wat een rotnacht. Scheelt echt een 2e kindje he?? Ik moet er nu ook vaak minstens 3 keer uit op 1 nacht.. En dan zijn beide mannetjes eigenlijk helemaal niet erg lastig ofzo. Even speentje en ze slapen weer maar ja je bent wel wakker. penr: fijne vakantie! zo net even bij mijn schoonouders geweest. Maar laat terug en geen zin/ puf meer om te koken. Net pizza besteld en die wordt straks bezorgd dus lekker makkelijk vanavond.
Goedemorgen meiden, Ik kom even snel spieken. Moet zo met mijn schoonbroertje naar he ziekenhuis. Is 2 weken geleden geopereerd aan zijn schouder. Kom straks nog wel even kletsen. Even kijken op welke dag ik zit. Had vanacht krampen
goedemorgen allemaal! Mup: nog 5 dagen tot nod zie ik aan je banner. Spannend hoor. Vervelend krampen lijkt me nog wat vroeg voor ongesteldheidspijn of begint het altijd zo vroeg bij je? All: hier gelukkig weer een goede nacht. Gisteravond om 18.30 fles afgekolfde melk gegeven en om 21.45 wakker gemaakt voor fles kv. Toen doorgeslapen tot 8 uur vanmorgen! Alleen 5.45 even wakker voor speentje maar dat ging dus goed. Nathan is de laatste tijd alleen zo onrustig 's nachts. Droomt volgens mij enorm. Is dan helemaal nat van het zweet en moet huilen. Slaapt dan nog half.. Gelukkig slaapt hij wel snel weer door maar vannacht toch weer 2 x geweest. Hij is ook erg bezig met fantasiespel de laatste tijd. Dan is hij weer een krokodil of ene olifant Of hij moet iets verstoppen omdat anders de krokodil het gaat pakken Gaat hij in zijn slaap denk ik mee verder Fijne dag allemaal!
juffie, lekkere nacht! Hier ook weer Wat doet dat een mens toch goed. Ben snel weer weg. Stan even naar de psz brengen.
Goeiemorgen! Net weer bloed laten prikken. Mijn suiker was vorige week wat te hoog...( had zo'n honger van te voren dat ik een boterham met vruchtenhagel had gegeten....niet echt slim...) Alleen deze vrouw was niet zo lief met prikken....heb er nu al last van...bleh! En hoe was jullie weekend? Hier een gezellig weekend gehad. Vrijdagavond de oma van Joep verteld dat we zwanger zijn.Volgens haar was er een Wonder gebeurd! Joep heeft namelijk altijd geroepen dat hij geen kinderen wilde. Haha. Zaterdag bij ons thuis verteld. Mijn paps had het wel gezien maar niks tegen ons mam gezegd. Die was dus helemaal verbaasd. Thijs en Lieke vinden het super! Die hebben gister in de kerk allebei een kaarsje aangestoken dat deze baby maar lang mag blijven zitten... lief he! Vandaag vrij. We hadden het rustig dus ik kon spaaruren opnemen. Helemaal niet erg want vanavond moeten we nog naar onze certificering van de cursus VVE en denk niet dat ik het anders had getrokken....
@ Dag, lekker hoor een goede nacht! Hoe gaat het met Stan op de psz? @ Juffie, ja het is wel wat vermoeiender, je slaapt het nu niet zo makkelijk meer bij overdag he hahaha... Maar ik kan er nu we beter tegen dan bij Wesley destijds, dus dat scheelt weer. Kan maar zo dat Nathan iets te onrustig is in zijn hoofdje! Ja met al die fantasie toestanden wil dat wel natuurlijk!! Hier gister om 18.45!!!! naar bed gegaan om de uren slaaptekort in te halen. Het duurde wel een tijd voor ik sliep maar had besloten toch gewoon te blijven liggen. Ben en paar keer wakker geworden en uiteindelijk werd Thyrza wakker om 5 uur met een snotneus toen nog een paar keer eruit om de speen te geven dus niet echt meer geslapen maar ben redelijk uitgerust haha... Nu heb ik tot 11 uur half 12 het rijk alleen want Thyrza is weer een ochtend wennen. In plaats van als een gek in huis aan de gang te gaan in die uurjtes heb ik besloten lekker relaxed te doen! Heb net wat lekkers gehaald bij de winkel en zit heerlijk te ontbijten met broodjes brie met honing
Mel, geniet van je vakantie! Mout, spannend, wanneer horen jullie de uitslag? Yojo, iedereen blij met het grote nieuws! Gisteren naar de apenheul geweest, gelukkig droog gehad. Was erg leuk, ryan keek zn ogen uit. Straks weer werken, bijna vakantie.... Mup, succes in het zkh.
Ja heel leuk vertellen! Mijn schoonouders vertrekken vandaag op vakantie dus ben wel blij dat ze het al weten...anders had ik nog twee weken langer mijn mond moeten houden....haha Kreeg vrijdag van mijn schoonzusje een pakje voor de baby en gister van mijn schoonmoeder een knuffeltje. Als ze terug zijn van vakantie mogen mijn schoonzusje en ik (allebei zwanger haha) samen met haar een nieuw jurkje ofzo uitzoeken. Leuk he! Mijn moeder heeft geleerd van de vorige keer...die zei gister dat ze pas iets ging kopen als ze op de echo had gezien dat het goed zat. En ik geef ze groot gelijk. Durf zelf ook nog niet zo goed iets te kopen... Heb de afgelopen dagen een "spierpijn"achtig gevoel in mijn liezen....herkenbaar?