(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ben weer in t ziekenhuis....

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Dag hoe moeilijk het misschien ook is dat hij een "stempel" krijgt je weet dan wel hoe je het beste met hem om kan gaan.
    En dan kan je hem echt geven wat hij nodig heeft om hem nog gelukkiger te maken.
    Ook zal jij hem en hij jou dan nog beter leren begrijpen en kan je elkaar weer helemaal opnieuw leren kennen.
    Dus ik hoop voor je dat de juiste handvaten krijgt aangerijkt.
    Wat je zegt het maakt hem alleen maar specialer .

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    was je bloeddruk bij vk ook te hoog??

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, succes in het zkh!! Hoop dat het goed gaat!! Knuff!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... suc6 in zkh en hoop dat de kleine zijn eigen snel aan de wereld bekenbaar wil maken! Ben jij van deze pijn af!
    Denk dat t nu niet meer heel lang gaat duren hoor!
    Dikke knuffel en rust nog ff meis!

Dag... het valt niet mee om een kind te bestempelen, maar net wat Melanine al zegt: je kan beter met elkaar omgaan dan!
    Ik kon heel moeilijk met Didier omgaan. Snapte (en nu nog steeds niet) niet hoe zijn moeder dit afkon... ze had inmiddels 5 kids met autisme. Maar zij behandeld de kids ook apart en dat doen wij hier in huis niet. We houden WEL rekening met zijn spieren. Laatst kregen wij ons Giuliano's rapport en vrij veel was zwak en onvoldoende.. MAAR zijn inzet was: doet erg goed zijn best en lukt ook steeds beter. Dat vind ik dan weer heel belangrijk. Dus ik weet t wel... ik begrijp waar t vandaan komt... maar ga geen rekening met ze houden, ik bedoel ik ga ze niet anders behandelen. Daarom botste t ook zo tussen Didier en mij. Ik deed t anders dan zijn moeder en dat was ie niet gewent. Van Giuliano weet ik t pas sinds 2007 en ik heb t altijd gevoelsmatig wel geweten maar niemand die met mij mee dacht. Maar ik heb hem NOOIT anders behandeld dan Gyani en Ebony. EN nog doe ik dat niet! Ik verdom het. Ze zijn voor mij hetzelfde en zo behandel ik ze ook.
    Maar je kan bepaalde gedrag wel beter plaatsen. Wat heel erg hielp bij Giuliano was als Giuliano vanuit school naar bed wou zei ik NEE... t is bijna etenstijd. Na t eten mag je naar bed. NOU dan kon hij toch stampvoeten en schoppen enzo. Dus toen pakte ik hem even zachtjes uit die situatie weg en zette hem op de trap en zei: mama is niet boos maar mama wil dat jij even rustig gaat worden. Als je weer rustig bent mag je naar binnen komen. Nou na n minuut of 5 was ie rustig en was t goed! Dit werkte zoooooo goed bij hem. Wel alles op ooghoogte van kind zeggen.
    Ik weet natuurlijk niet waar jij tegenaan loopt bij Stan maar dit zijn zomaar wat tips. Heel veel sterkte!!!

All... heb gisteren n filmpje gemaakt van ons Divano... HIJ LOOOPT HELEMAAL ALLEEN. Het begon met kleine stapjes en nu loopt ie (weliswaar nog met vallen en opstaan) door het hele huis heen. Net ben ik met hem aan mijn hand naar de winkel gelopen. Zo nu en dan optillen maar hij heeft grote deel alleen gelopen!
    Mama is zooooooo trots!
    Ow en hij heeft weer 2 tandjes die net doorgekomen zijn en de 3e begint nu ook door te komen dus dan heeft ie al 11 tandjes in zijn mondje.

Meiden... divano is aan t huilen dus ga hem uit bedje halen en de kids uit school halen!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Herkennen jullie Bubsie nog?????
    Toevallig had ik haar gisteren n mailtje gestuurd over hoe t gaat met haar en Djesselyn... op de babysite van Djesselyn.
    Nu zag ik dat Bubsie ieder moment kan gaan bevallen van baby 2!
    Kreeg reactie terug van haar dat ik haar kan volgen op facebook of op hyves en volgens mij heb ik haar gevonden en berichtje achter gelaten. Als ik weer wat meer van haar hoor zal ik wel ff plaatsen. Ze kon ons nooit niet bijhouden vandaar dat ze hier niet meer kwam hahhahaa wij kakelen ook wat af he!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Yoyo succes en hou ons op de hoogte

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo daar ben ik weer! Gelukkig weer thuis. Urine en bloed waren perfect. Bloeddruk weer mooi gezakt ( bij vk 150/95) na daar een half uur hebben gelegen. Ze houden me alleen wel daar onder controle. Willen me wat vaker zien. Moet donderdag terug. Ben wel blij dat alles "goed" is maar waar die klachten van komen... Moest stoppen met pcm want het werkte niet dus dan liever niet.

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, goed dat ze je onder controle houden daar. Het zal wel niet zo lang meer gaan duren. Goed dat je moet stoppen met de PCM.

Ik heb morgen groeiecho, ben heeeel benieuwd hoezwaar ons beepje nu is en vermoedelijk gaat worden.

@ Dag, knufff!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden.

Miran, je hebt het vast al vaker gezegd hier maar weet zo niet meer welke vorm jouw kids hebben? Het valt allemaal wel mee met het gedrag van Stan maar hij doet onderstaande dingen.

* dwangmatig gedrag, alles op een rijtje zetten en sorteren. Alle potloden op kleur en precies dezelfde kant op. Zijn brood mag niet in 4 stukjes gesneden worden want dan eet hij het echt niet meer op. Etc etc....
    * sluit zich niet aan bij andere kindjes. Merk dat vooral met feestjes. Hij zondert zich altijd af.
    * Is heel bang voor verandering. Zodra iets niet volgens het alledaagse ritme gaat raakt hij in paniek.
    * Kan heel erg in zichzelf gekeerd zijn. Hij is dan even onbereikbaar. (lijkt doof)
    * Bij enthousiasme "fladdert" hij constant met zijn armen.

Weet niet wat de juffen onder ons er in herkennen?
    Ben blij dat ik van jullie wel wat steun krijg want bij haan en mijn moeder kan ik nog niet zo goed terecht. Het is voor mij ook meer een vermoeden wat ik heb maar zij verklaren mij voor gek. En krijg de opmerking dat het vanzelf wel over gaat. Misschien is dat ook wel zo maar zo niet dan vind ik dat ik de plicht heb om te leren hoe ik het zo aangenaam mogelijk kan maken voor hem.

Yo, fijn om te horen dat je bloeddruk nu wel goed was. En goed dat je nu in het zkh onder controle blijft!! Hoop echt dat Fons snel naar buiten komt. Het is niet makkelijk voor je!

Mout, hoe gaat het met jou? Heb je de tegenslag een beetje een plek kunnen geven? Nog even en je mag weer naar het zkh.

Miran, wat leuk dat bubsie nog te volgen is. Wat goed van jou dat je aan iedereen blijft denken! Zou niet 123 in me opkomen. Heb nogal een slecht geheugen, haha!

Deli, meis...trek je het nog een beetje?

Mel, ook bedankt voor je woorden. Hoe gaat het nu eigenlijk met jou en je haan? Hebben jullie het verlies van de oma's een plek kunnen geven?

Ik ga lekker bankhangen. Fijne avond!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mup, pin je niet teveel vast op de groeiecho he? Ik heb 2 dagen voor mijn bevalling nog een groeiecho gehad. Daar schatte ze Laura op 4200 gram. Ze bleek 3675 te zijn. Dus in mijn geval gelukkig niet zo groot dan verwacht. In jouw geval hopelijk een mooi gewicht en geen hele kleine baby. Is ook niets mis mee maar met een wat hoger gewicht hebben ze over het algemeen toch een lekkere start.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jeetje Dag... loop je hier al die tijd al mee rond en maar te piekeren :( ben blij dat je het verteld hebt en dat er stappen worden ondernomen! Misschien zit je er naast maar het is altijd fijn om te weten waar je aan toe bent toch. Zeker voor Stan is het alleen maar fijn als dingen vastgesteld of uitgesloten kunnen worden! Waarom kun je niet bij je haan er mee terecht? Denkt hij dat je overdrijft of wil hij die stempel niet op z'n kind? Ik merk in mijn omgeving dat mannen nl. wel vaker denken dat het wel meevalt en geen onderzoeken oid willen. Misschien is het een mannen dingetje! Ik denk dat je moeder gevoel belangrijk is en volg dat maar! Ik vind het goed dat je dit traject nu gaat volgen! Er zijn genoeg mensen die maar blijven aanmodderen en waar het van kwaad naar erger gaat! Wel van je af blijven praten he meis, je hoeft het echt niet alleen te doen! Knuffel voor jou!!

@ Yo, hopelijk duurt het niet lang meer voor je meis!

@ Miran, wat knap van Divano!!!!

@ Mup, ben benieuwd wat er uit de echo komt! Ik hoor zo vaak dat er niets van klopt dus pin je er maar niet aan vast!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Groei/grootte van je kindje; ik hoor tegenwoordig zoooooo vaak dat ze er naast zitten! Wesley zou ruim 8, 8 en half pond zijn en was 3560 Thyrza werd ook groot verwacht en die was dan ook wel bijna 8 pond maar ruim een week langer blijven zitten ;)

Bij m'n schoonzus zeiden ze bij de 2e vlak voor de bevalling dat het een heel klein kindje was en die was 8 pond en bij de laatste zeiden ze dat het een mega kindje was en aangezien de laatste ruim 8 pond was zou deze daar wel behoorlijk over heen gaan en die is 3260!

Er klopt zo vaak niets van!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, net wat je zegt. Haan vind dat ik het me een beetje inbeeld en het allemaal wel mee valt. Hij vind het moeilijk om te moeten "toegeven" dat zijn kindje misschien wat mankeert. Ik heb zelf al vanaf hij ongeveer een jaar is het gevoel dat hij "anders" is. Haan vind het prima dat ik het traject in ga maar ik moet niet van hem verwachten dat hij zich er nu al in gaat verdiepen. Denk wel dat als het blijkt dat hij speciale behoeften heeft ook echt wel zijn best doet om er voor te gaan om onzelf aan te passen voor Stan. Hij heeft gewoon wat meer tijd nodig om er aan te wennen en wil nog niets doen totdat er echt een diagnose is gesteld.

grootte van kindjes, ze zitten er idd heel vaak naast. Alhoewel de gyn bij mij op de tast de schatting exact goed had maar de echo vertelde wat anders......

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, ik kan me je haan ook wel voorstellen maar het zou toch fijn zijn als hij zich wat meer had verdiept in jou bevindingen en gedachtegang zodat jullie samen dit traject in konden gaan. Lijkt me moeilijk om alleen te doen meis maar wat je zegt, als er iets uitkomt zal je haan er zeker wat mee doen!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh en nog iets over die schattingen; mijn broer had er ook iets van gezegd of gevraagd omdat ze er zo naast zaten nu en de arts zei dat ze er 25% !!! naast mogen zitten... Tja, dat is op een kindje 4 kilo dus 1 kilo die ze er naast mogen zitten... Zo kan ik ook wel raden ;)

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... ik leef helemaal met je mee meis. Mijn ex wou ook nooit inzien dat Giuliano wel degelijk iets "mankeerde". Ik zag dit al en toen was Giuliano maar pas 6 maanden oud. De blik in zijn ogen zei mij meer dan genoeg. Dat wapperen met zijn armpjes herken ik ook uit duizenden. Dat doet Giuliano nog steeds. Mijn familie en mijn ex en zijn familie geloofde mij ook niet. Ik bleef dit echt zien maar ook bij CB zagen ze dit niet want zij gaven mij de volgende woorden "jij ziet dit omdat ie die afwijkingen heeft". Was echt niet zo en een moeder voelt dit gewoon. Pas toen ik Chris leerde kennen kon ik er met Chris over praten en idd die zei gelijk: ik zie t ook!! Oow dat was voor mij zo'n fijn gevoel zeg! En wij die molen in. Toen ontdekte ze bij Giuliano die klinefeltersyndroom en dankzij dit syndroom kunnn ze geen onderscheid maken tussen pdd-nos en dit syndroom. Giuliano heeft kenmerken van pdd-nos.
    Ik herken bepaalde dingen van Stan wel in Giuliano.
    Ook dat onbereikbaar zijn herken ik. Wat mij ook opvalt in Giuliano is dat straffen niet lijkt door te dringen. Hij snapt bijvoorbeeld niet wat ie fout heeft gedaan. Je straft hem voor iets en na die straf (op de trap zitten of boven op de kamer gezet worden) gaat ie gewoon door met dat gene waar dat ie straf voor kreeg. Ook kan Giuliano geen pijn/verdriet. Mijn lievelingspoes is 2 jaren geleden dood gegaan. Het beestje wou van de verwarming afspringen en is met penning in de verwarming blijven hangen. Chris vond haar s'ochtends hangend aan de verwarming. Wij gingen haar begraven samen met de kids met n echt grafje en lieve woordjes. Ebony en Gyani legde bloemetjes op t grafje en wat deed Giuliano?... die stopte stokjes in t grafje. Hij stond er gewoonweg gevoelloos bij. Dat was zo apart om te zien.
    Het afgezonderde waar jij over had... had Giuliano ook maar dat is nu stukken minder. Dat komt eigenlijk doordat hij altijd met broer en zus buiten aan t spelen is en dan nog de bekende vriendjes. Maar als ie moet voetballen dan staat ie ook als n eenling in t veld.
    Dit zijn de dingen die ik uit jouw verhaal herken.
    Maar waarom loop jij er zo lang mee meis? Waarom heb je dit niet eerder geuit bij ons dan er zo lang mee rond te lopen. Ik snap best dat je er niet te koop mee wilt lopen en je zoontje niet al wil bestempelen maar je had wel je hart kunnen luchten hier.
    Heel veel sterkte en ik hoop dat dit (net als Ebony) gewoon eigen karakter is.
    Nog ff over dat wapperen.. mijn moeder zei ook dat Giuliano dit uit enthousiasme doet. Maar hij doet dit zelden.

Bubsie is mooi zwanger net als Yo en Mup op dit moment. Ik denk dat zij 2 of 3 weekjes verder is dan Yo.
    Ik ben zoooo nieuwsgierig dat ik wil weten hoe t met iedereen is.
    Zo ben ik reuzebenieuwd naar Linnie/Riedel (die helemaal trouwens) Mink (maar die heb ik vandaag op facebook gesproken) Pooh/QB en alle andere die hier geweest zijn.

18. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hallo,

Wat een gedoe weer zeg!
    Zal het in het kort vertellen;

Wij hadden in Nov. 2010 een gesprek in het ziekenhuis.
    Voor herstel sterilisatie voor me vriend.
    Maar omdat zijn verzekering waar die op dat moment zat het niet vergoeden moesten wij wachten tot het nieuwe jaar.

Wij zoeken naar een zorgverzerkeraar die het wel vergoede.
    Nou dat was dus Ohra, die vergoede het.
    Dus wij zeiden dat in het ziekenhuis dus ze zouden ons bellen voor een plekje voor de operatie in febr 2011.
    Dus alles goed en wel alles was gelukt.

Wij de rekening opsturen naar Ohra.
    Kregen we niks vergoed?????
    Omdat wij een gesprek hadden gehad in 2010 toen hij nog bij iemand anders verzekerd was was een doce geopent en moest die verzekeraar in 2010 dat betalen.
    Ja hallo niemand had dat ons verteld pfffff.

Wij bellen naar van alles en nog wat.
    Een medewerker van Ohra zei de datum moet veranderd worden.
    Ja zeiden we dat doet ziekenhuis niet, nou dan moet u dat maar doen.
    Al goed wij de datum veranderd ipv 2010, februari 2011 wanneer me vriend geopereerd is.
    Dus we kregen een brief dat 2400 vergoed werd, niet eens 3100 want zo duur was de rekening.
    Dus we moesten zelf 700 bijleggen werd ons ook niet verteld.

En nu word er gezegd dat wij fraude hebben gepleegd.
    U mocht de datum niet veranderen, ja maar werd gezegd.
    Nee hoor zegt Ohra zouden wij nooit doen bla bla.
    Wij zijn nu met rechtsbijstand bezig.

Maar ondertussen was me vriend uit verzekering gegooid.
    Wij moeten dat bedrag terug betalen van 2400.
    En me vriend staat geregistreerd bij een buro voor fraude voor 5 jaar.
    Dus geen nieuwe hypotheek, geen leningen niks krijgen we meer.

Het enigste lichtpuntje was dat Unive me vriend weer terug genomen heeft bij hun.
    Want normaal kon je dus ook geen uitgebreiden verz. nergens meer krijgen voor 5 jaar.

Het ligt allemaal bij geschillen commissie we zijn er druk mee bezig.
    Maar denk dat we dat bedrag nooit terug krijgen.
    We hopen wel dat die registratie verwijderd word.

Wat is het leven soms oneerlijk!

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, Hier wordt gedacht aan Asperger. We zien het wel. Ik ga nog niets zeker zeggen voordat hij getest is. Zoals hij nu weer lekker aan het spelen is denk ik zelf ook dat ik me weer eens aan het aanstellen ben. Maar voor de goede orde....haan ziet wel dat Stan dingen anders doet en ik kan er ook wel met hem over praten maar hij is gewoon terughoudender. Nu ik informatie heb gekregen en het e.e.a. ben gaan lezen denk ik eerlijk gezegd dat haan ook een vorm van autisme heeft. Maar die is gelukkig ook goed terecht gekomen dus maak me nog maar niet al te veel zorgen.

Mout, wat een gedoe zeg! Succes!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wanneer beginnen ze met de testen Dag?

Deel Deze Pagina