(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dat hoor ik donderdag.
    Heb je een beetje kunnen slapen yo?

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Oke spannend Dag....

Ik heb redelijk geslapen...veel wakker van de hoofdpijn. Om zes uur weer wakker. Maar heb om acht uur ons Sjorske maar naar boven gehaald en heb ik nog tot tien uur geslapen. Maar de hoofdpijn blijft... Dus vandaag weer niet veel doen...

3. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Dagdromer bedankt!

Jij ook sterkte met kindje!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik even kort :D

@ Groeiecho, die was echt helemaal goed. Beepje lag met zijn buik flink voor op groei, zijn benen waren in verhouding ook groter. Beepje ligt ruim een week voor en weegt nu ongeveer 2480 gram. Dat klinkt voor mij behoorlijk omdat ons dochterje maar 2600 gram woog bij de geboorte :D

Ik ga me er ook niet teveel op vast pinnen. Want Vanisha lag goed op groei maar is door mijn bloeddruk bij 35 weken gestopt met groeien denken ze.

Verder vandaag een goede dag :) Stonden van de woningstichting aan de deur, we mochten een nieuwe keuken uitzoeken :D Van de zomer word er een nieuwe ketel en keuken geplaatst :D

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn schoonzus belde vanmiddag! Na vijf dagen overtijd is ze eindelijk bevallen.
    Op de verjaardag van mijn zus van een kleine meid Lieke. (Makkelijk onthouden die van mijn zus heet ook Lieke...)

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, dat is wel heeel toevallig :) Ik had dan alleen niet de naam Lieke gekozen. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk...

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd...had ik ook niet gedaan. De oudste heet Maud dus daar past het wel goed bij. Maar ja zit vijf jaar verschil tussen en "ons" Lieke vind het wel stoer een naamgenoot.

We gaan nu even kijken!

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey lieve kippies

Hoe gaat het hier met iedereen?

@ Dag, wat goed dat je aan de bel hebt getrokken en er naar gekeken wordt. Wel vervelend dat je het er niet zo goed met je moeder over kunt hebben. Ik hoop dat ze jullie kunnen helpen en mocht het nodig zijn de goede handvatten kunnen geven om met je mannetje om te gaan en hij idd ook gelukkig kan worden!!! Dikke knuffel. Hoe gaat het nu met je kleine meid? Is ze inmiddels weer opgeknapt?

@ Miranda, wat lief dat je naar me blijft vragen:). Het gaat hier naar omstandigheden wel goed. Moet het rustig aan doen, voor zover dat gaat.
    En hoe gaat het met jou? Bevalt het een beetje om thuismama te zijn? Wat knap dat Divano nu helemaal alleen het hele huis doorkan, kan hij lekker op ontdekkingstocht haha.... Geen plekje in hui smeer veilig denk ik?? Hoe is het met je paps afgelopen??? Die was toch naar het ziekenhuis geweest??

@ Yojo, wat ontzettend vervelend dat je laatste loodjes zo zwaar zijn. Ik kan me voorstellen dat je mannetje nu wel snel mag komen. Dan kun je gaan herstellen en weer je ding gaan doen.... Ik veer dat het nu niet lang meer duurt. Dikke knuffel... En hoe was het op kraamvisite vanmiddag? Krijg je dan niet helemaal de kriebels;)

@ Mup, wat fijn dat de groei-echo goed was!! Het is idd even afwachten hoe en wat, maar een beetje een richtlijn is wel fijn hihi. Hoe voel je je verder?? Is het allemaal nog een beetje te doen??

@ Juffie, hoe gaat het nu met je mannetjes? Zijn ze beide weer helemaal de oude?? Je hebt de afgelopen periode je portie ook wel gehad of niet??

@ Mout, meid wat een gedoe allemaal, alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt. Ik kan me voorstellen dat je hier helemaal niet op zit te wachten. Ik veer dat het allemaal positief uitvalt voor jullie en je straks eens het geluk aan jou zijde mag hebben!!! Dikke knuffel...

@ Deli, hoe gaat het met jou meis? Is het allemaal een beetje te doen? Niet teveel last van misselijk zijn en moe?? Hoe gaat het met Wesley? Is hij ook weer beter?

Verder weet ik het even niet meer kippies.
    Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen maar moet ook nog even ego doen:). Mijn mams is al een hele tijd iedere keer erg aan het hoesten. Na verschillende ab-kuren en steeds weer aan de bel trekken bij de ha. heeft ze afgelopen vrijdag aangedrongen om naar het ziekenhuis te mogen voor foto's. De ha vond het onzin, maar goed als ze er op stond...... Nu moest ze daar gisteren heen, en vandaag stond de ha dus al op de stoep. Ze zagen een vlek op haar longen zitten en de ha maakte zich blijkbaar nu toch ook wel zorgen. Hij kwam ook vanmiddag nog weer langs. Nu moet ze komende week door de scan en volgende week naar de longarts. Ik hoop zo dat het allemaal meevalt, maar we moeten er toch ook rekening mee houden dat het niet goed is. Ze heeft 16 jaar geleden ook borstkanker gehad, dus we houden ons hart vast.... Maar we proberen positief te blijven. Voor hetzelfde is het een ontsteking oid. En dat hopen we natuurlijk ook, maar wil ook niet mijn kop in het zand steken want dan krijgen we straks ook een klap voor het hoofd........
    Met mij gaat het verder naar omstandigheden goed. De kleine is lekker actief en als ik me niet al te druk maak dan is het allemaal te doen. Het schiet in huis lekker op, de babykamer is bijna klaar. Volgende week zouden mijn ouders komen om te helpen met de laatste dingen, maar ben bang dat we dat maar even moeten laten overgaan....
    Nou meiden, dat was het. Ik ga de kids zo op bed doen, zijn door al het gebeuren vanavond een beetje laat.....

Dikke knuffel en tok gauw!! Liena

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Liena hele dikke knuffel voor jou!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... gefeliciteerd met je zus haar verjaardag en met je kleine nieuwe nichtje Lieke! Alles goed gegaan? Nu jij he meid!!!
    Spreek Fonske maar eens streng toe dat ie deze week al moet komen hahahaa

Mup... fijn dat de groei-echo goed was. En nee... ik zou me er ook niet op vastpinnen als ik jouw was. Ze schatten zo veel en met de bevalling staan ze zelf ook voor een verrassing.
    Heb je kunnen genieten van je beebje? Was Vanisha meegeweest of niet? Zo ja... heeft zij van haar brusje kunnen genieten?

Liena... ben gewoon supernieuwsgierig hoe jij t allemaal kan bolwerken. Wat erg van je mama zeg! Ga heel hard veren dat t allemaal mee valt meis!
    Heel veel sterkte daar.
    Met mijn vader gaat t erg goed. Hij moest vandaag op controle komen om te kijken wat er nu aan de hand was maar alles is gewoon goed. Zijn bloeddruk is weer gezakt. Hij heeft nu wel van de dokter zwart op wit gekregen dat ie alleen nog maar dagdienst mag draaien en geen ploegen meer. Nu gaat ie volgende week langzaamaan weer opbouwen. Het werk is ermee ingestemd dat ie uit de ploegen gaat.
    Dus hopelijk gaat het nu beter met hem.

All.... wie weet hoe ik n filmpje van mijn camera op mijn computer moet krijgen? En dan uploaden naar bijv. mijn hyves???
    Wil jullie Divano's eerste "grote" afstand laten zien.

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kaartje in je pc stoppen en dan kopieren en op je pc opslaan.

Ja ons fonske ga ik morgen eens goed toespreken... Heb al buikpijn sinds we terug uit t ziekenhuis zijn. Maar echt pijnlijke harde buik die bijna half uur blijft hangen en dan weer even weg is.... En mijn hoofd....bleh!

12. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    @liena, veel sterkte met je moeder.
    Fijn dat je goed gaat met de kleine in je buik:)

Rustig aan (proberen) te doen....

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... ga t morgen even proberen... maar t is echt van zo'n videocamera he en niet fotocamera.
    Dat is dus gewoon hetzelfde???

Die hele harde buik dat n half uur duurt had ik bij mijn dochtertje. Toen ik van haar ging bevallen... kreeg om 23.30 uur s'avonds n harde buik en die ging pas weg na de bevalling en dat was om 01.50 uur. Toen was die buikpijn pas weg!
    Hoop echt heel erg voor je dat Fonske geen eigenwijs kind is en gewoon snel jouw uit je lijden haalt hahaha
    Meid... t zijn echt de laatste loodjes! Maar je krijgt er strakkies echt iets onwijs moois voor terug dat beloof ik je!!!!
    Je zult de "pijntjes van nu" na de bevalling zo vergeten zijn als je je eigen lieve kleine warme Fonske op je lichaam hebt liggen meis!
    Ik kan alleen maar zeggen... doe rustig aan en probeer zoveel mogelijk je rust te nemen.

Ooow hoe was t met de baby van je schoonzusje? Mooi kindje?

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dan met bijbehorend kabeltje...

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies.

@ Yojo, wat lastig dat je zo lang een harde buik houdt. Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen? Laten we maar hopen dat de kleine man je niet te lang laat wachten. Meid nogmaals een dikke knuffel.

@ Miranda, ik heb geen idee hoe je dan een filmpje kunt plaatsen, wij doen het altijd via de pc, en zelfs daar ben ik niet echt handig mee..:). Wat fijn dat het met je papa goed lijkt en zijn bloeddruk weer gezakt is. Dat is alweer een hele opluchting... Blijft je vader nu wel onder controle?
    En laat Divano je ook nog steeds lekker doorslapen? Hoe gaat het nu met Ebony? Lukt het met haar ook allemaal weer wat?

@ Mout, thanks, Ik probeer idd rustig aan te doen, zou graag eens wat beter willen slapen;). Hoe gaat het nu met jou? Kun je het allemaal een beetje bolwerken? Heb je mensen waar je je verhaal bij kwijt kunt? Je kan het natuurlijk altijd hier doen, maar kan me voorstellen dat het ook fijn is om met mensen in je omgeving het er over te kunnen hebben....
    Dikke knuffel....

Hier een ***nacht gehad. Last van mijn buik, kids wederom vaak wakker, een snurkende haan:x, en als je dan toch al wakker ligt heb je tijd om te piekeren;). Maar goed, het moet ook allemaal een plekje krijgen en de komende periode zal het spannend zijn met al de onderzoeken en wachten op de uitslagen..... Ik wil me eigenlijk geen zorgen maken. We zullen toch verder moeten en mss valt het toch mee, je weet maar nooit:).
    Met de kids gaat het verder trouwens goed, zijn lekker ondeugend. Kayra zit in de klim- en klauterfase. Die klimt werkelijk overal bovenop. Heb eigenlijk ogen voor en achter nodig hihi. Maar ze is verder wel lief en kan haar broertje ook lekker uitdagen;).
    Morgen weer naar de vk, ben benieuwd wat ze zeggen...... Vandaag nog even met de baby-kamer bezig en alvast wat kleertjes weer uitwassen. En natuurlijk de zkh tas klaarzetten, want dat heb ik ook nog niet gedaan. Genoeg te doen dus vandaag. Meiden, allemaal een dikke knuffel en een fijne dag. Liena

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

even alleen reageren op liena want moet naar mijn werk.. Meis hoop echt dat het meevalt met je moeder. Dikke knuf!

Tot vanavond allemaal!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

Liena... ik denk dat mijn vader idd onder controle blijft maar zeker weet ik t eigenlijk niet.
    Divano laat me op zich doorslapen maar is nog altijd n keer of 3 dat ie in zijn slaap aan t jammeren is. Ik loop er iedere keer naar toe om te kijken of ie zijn speentje heeft en of ie wel lekker onder de dekens ligt. Bij alle 3 de keren ligt ie dus tot aan zijn kontje bloot. Dan stop ik de dekens goed in, geef zijn speentje terug en ik kan weer slapen en hij ook!
    Maar voor de rest doet ie t eigenlijk best goed. Hij gaat tussen half 9 en 9 uur naar bed en wordt meestal rond de klok van half 9/ 9 uur wakker dus dat is wel lekker. Hij werd maandag zelfs pas om kwart voor 10 wakker. Dus is maar net hoe dat hij zelf de nacht heeft geslapen. En af en toe denk ik (vind ik nu op gaan vallen) dat ie papa wel uit laat slapen en mij niet.;) In t weekend kan ik uitslapen en word meneertje om kwart over 8 wakker maar moet ik net als maandag er vroeg uit en heb ik om 9 uur al n afspraak dan blijft ie doorslapen tot n uur of 10:$:x. Divano is gewoon heel attent voor zijn vader hahaha

Tuurlijk blijf je piekeren over je moeder meis... dat is niet meer dan normaal toch! Fijn om te horen dat je overdag toch veel van je kindjes kan genieten ondanks de geslopen nachten. Ik heb daar enorme bewondering voor want ik ben overdag maar n chagrijn als ik n hele slechte nacht heb gehad. Laatst had ik maar 2 en een half uur geslapen en ik was me toch :x:x:x:x en sjaggie. Nou chris en gyani hebben dat ook geweten toen. En ik ook!;) Chris en ik hadden toen onze 1e ruzie (flinke maar dan ook echt flinke woordenwisseling).
    Maar ik heb dus respect voor je! En dan die kleine Kayra die overal op klimt en klautert... heerlijk genieten maar wel moeilijker in de gaten houden neem ik aan.

Yo... zal eens kijken zometeen of t mij lukt met dat filmpje. Als t gelukt is zal ik t op hyves zetten en jullie laten weten!
    Hoe heb je geslapen meis? Is de harde buik wat gezakt? Op jouw foto op Fonskes babysite zag ik dat de buik echt aan t zakken is dus dat is allemaal goed... dit is gewoon voorwerk denk ik!
    Laat t echte werk maar komen of niet meid?;):p

Dag... heel veel sterkte met Stan meis! Chris zijn neef heeft ook asperger en heeft daar nu ook tikken van tourette bij.
    Jeetje dat is ook verschrikkelijk zeg. Maar asperger op zich kun je heel goed mee om gaan vind ik. Ik moet ook zeggen dat die neef heel net is in omgang met volwassenen. Heel erg beleefd!!! Hij vraagt altijd aan mij: hoe gaat t met U?
    Ik heb wat dat betreft enorme respect voor die neef!
    Het komt allemaal wel goed als jij zelf n weg hebt gevonden hoe jij t Stan aangenamer kan maken! Dikke knuffel meis en mocht er iets zijn vraag t dan gewoon oke!

All... Divano is net wakker dus ga hem even eten geven. Heb hem nu net al snel aangekleed. Na zijn eten ga ik ff huishouden doen.

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, dikke knuffel meid ook voor je moeder. Wat ontzettend spannend zeg! Fijn dat de babykamer bijna klaar is. Zijn jullie helemaal gesetteld op de zolder?

Met mij ging het eigenlijk allemaal heel goed. Pfff maar na vanacht :( Heel veel krampen in mijn onderbuik en rug gehad. Daar nu flink last van en heerlijk verkouden. Had er de nacht voor ook al wat last zijn. De gyn zei voorbereidingen op de bevalling. Maar ik weet het niet misschien heeft het wel met mijn BI te maken.

@ Miranda, vastpinnen doe ik me zeker niet. Maar wel stoer dat de kleine een week vooruit ligt. Vanisha schatten ze ook 7 pond en was net 5 dus er langs zitten kunnen ze heel goed ;) Vanisha was er ook bij en vond het super leuk. Helemaal toen de kleine de hik had. Ze is er echt veeel mee bezig wel heel leuk.

@ Yoyo, spannend voor jou! Bij 37 weken en 2 dagen is Vanisha geboren. Zal heeeeeel hard voor je duimen dat Fons snel komt :D

@ bedplassen, Vanisha plas alweer een paar nachten in haar bedje :( Ze is ook niet helemaal fit. Maar bah wat vervelend al die lakens dagelijks verschonen. Heb al geprobeerd even weer een pamper aan te doen maar dat wil ze niet :( Hopelijk is het snel weer over.

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Yoyo hopelijk komt de kleine man snel wat ik stiekem wel denk

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vannacht maar amper gelapen...zag t half en worden em om vier uur weer wakker. Net van acht tot negen nog geslapen. Veel last van mijn buik. Vooral als ik me om wil draaien. Licht in mijn hoofd en de hoofdpijn blijft....

Liena denk aan je meis!

Deel Deze Pagina