@ Yoyo, anders even bellen naar het ziekenhuis. Even bloeddruk laten testen enzo. En anders misschien toch maar een nachtje slapen daar. Anders ben je gebroken als je moet bevallen
Yo, ja denk dat je in het ziekenhuis in goede handen bent hoor! Ik vind de omgeving altijd bleee maar ja ze kunnen je goed helpen. Liena, nou toevallig dat je het zegt over praten met mensen. Ik heb toch maar besloten een psycholoog in te schakelen. En dat is niet zomaar een ingeving, ik wil het al een tijdje. Heb al veel mee gemaakt in me leven al vanaf tiener dat ik op me 15 uit huis werd gekickt. Denk dat goed is dat ik eens ga praten met wat mensen. Ik zie me ouders nu al een jaar niet dat knaagt ook aan me. Ik mis me vader onwijs hij was me maatje, deed van alles met hem hardlopen boodschappen doen, met de hond wandelen. Ik mis het gewoon, me moeder en ik gaan gewoon niet zo goed samen. Maar daarom is het beter dat ik met iemand ga praten. Heb maandag afspraak bij de huisarts hopelijk krijg ik een verwijsbrief van ze. Heb al op site's gekeken naar psychologen die in mijn unive pakket zitten en beetje in de buurt. Ja hoe kies je er nou een vind moeilijk!
FF snel! Liena, hele dikke knuff!! Hoop dat het allemaal mee valt. Snel weer weg, ben aan het werk. Vanavond meer......
Ik zit op m'n werk dus hou het even kort. @ Liena, jeetje meis wat schrikken van je moeder maar goed dat ze er op stond om doorverwezen te worden! De huisarts zal zich wel lullig hebben gevoeld toen hij je moeder moest opzoeken! Ik snap dat je rekening houdt met het ergste meis wat vreselijk zeg! Ik hoop dat het allemaal mag meevallen! Heel veel sterkte iig en hou je ons op de hoogte? Fijn dat het met jou naar omstandigheden goed gaat! Rustig aan blijven doen he! @ All, zwaai!
Liena, meis hoe kan je het toch allemaal bolwerken?! Je bent zo sterk! Ook hier komen jullie samen wel doorheen ongeacht wat de uitslag van de onderzoeken van je moeder is. Hou moed, maar het is inderdaad ook goed om niet je kop in het zand te steken. Een heeeeeele dikke knuff voor jou! Mout, wat goed dat je met iemand gaat praten. Soms red je het niet meer alleen. Yo, nachtje ziekenhuis slapen zal wel goed doen voor je denk ik! Hoop van harte dat Fons snel komt. Mup, hoe gaat het met jou? Las dat je verkouden bent en last hebt van je buik en rug? Doe je ook rustig aan meis? @all, ik ga er een in bad doen. Laura is WEER niet lekker. Koorts, snotterig en niet eten. Er komen boven wel tanden aan dus hoop maar dat het dat nu is. Straks zetpilletje er in en dan hoop ik dat we kunnen slapen vanacht. Morgenvroeg met stan naar de tandarts. Ben heel benieuwd hoe hij dat doet. Vorige keer was het grote paniek. En morgen weer een gesprek over plan van aanpak. Ben best een beetje zenuwachtig.
dag dikke knuf. Beterschap voor jullie meisje en succes morgen! Blijf maar kortaf meiden, sorry.. Moet nu nog even wat doen voor school en vrees dat ik dan weer instort op de bank Fijne avond!
Hoi meiden Liena meis wat moet jij een hoop verwerken!! Sterkte met je moeder!! Knuff Yojo nou jij bent ook flink aan het rommelen hopelijk laat je mannentjes niet lang op zich wachten!! Mup bij jou gaat het nu ook snel!! Heb je al geprobeerd om je meis om 23 uur nog even op het toilet te zetten? Juffie hoe is het met jou en je mannen?? Dag wat sneu dat je meisje weer ziek is! Sterkte. Hoe is het met jou? Mel lees net dat je je meisje niet meer voed knap hoor 19 maanden!! Miran hoe is het met jou meis en je kleine man? Hoe gaat het met je vader? En je andere kindjes? Deli hoe is het met jou meis en je kindjes? Hoe gaat het met zw? En weet je Fam. Het al en hoe reageerde die? Hier gaat het goed!! Rosalina is momenteel erg aan het uitproberen en sabela gaat ook goed poept nog netjes op de wc en krijgt nu al haar kiesjes.
@rosa, hey tijd niet gezien hier alles goed met je? Ik moet maandag nar het ziekenhuis, ga met schoon mams. Haan moet werken, ze gaan testen of ze goed zwemmen bij mij. Ben erg benieuwd, lief dat je het vroeg!
Heey goedemorgen kippies, @ Juffie, je hebt het op het moment dus ook lekker druk zo op school en met de kids. Voor de dag dan ten einde is. Is het allemaal nog wel een beetje te combineren? Ik kan me voorstellen dat je na een dagje werken en als alles weer aan kant is je nog even lekker wilt bankhangen....... Nog even en dan weer lekker weekend!!! Dikke knuffel. @ Miranda, dan is het vast net of de kids het aanvoelen, of papa of mama mag blijven liggen. Hier is het hetzelfde liedje. Als ik met ze op sta zodat haan kan blijven liggen dan slapen ze tot 6 uur. Mag ik blijven liggen en zal haan eruit dan is het soms zelfs half 8, het is oneerlijk verdeeld. Maar wel lekker dat Divano over het algemeen zo lekker kan slapen. En de gebroken nachten, ik kan overdag ook best heel chagozijn hoor, merk dat mijn lontje vaak erg kort is. Ik kan best lang vrolijk blijven, maar vooral als de kids beginnen te miepen of zo, daar kan ik niet zo goed tegen. Afgelopen nacht hebben ze samen weer een hele poos liggen spoken, haan hoort het gewoon niet en ik lig 2 tot 2 1/2 uur wakker. Dan hoor ik de kids en haan natuurlijk ook . Ach haan is als het goed is morgen vrij en dan ga ik morgenvroeg proberen uit te slapen........ @ Mup, hoop dat je vannacht wat beter hebt geslapen. Lastig als je zo'n last van je onderbuik hebt. Kan natuurlijk vanalles zijn. Het is mss wat makkelijker als het voorbereidingen zijn op de bevalling, dan weet je dat er al wat gaande is en waar je het voor doet. Wat vervelend dat Vanisha weer alles natplast, kan me voorstellen dat je niet echt zit te wachten op de extra was...... En als je haar 's nachts ook een keertje zou laten plassen?? Mijn moeder zette ons vroeger altijd al slapende op het potje en dan schenen we ook nog te gaan plassen.En anders mss proberen uit te leggen dat ze nu even weer een pamper aanmoet en als ze die weer droog heeft dat ze hem dan weer uitmag...... Maar lastig hoor. @ Dag, We gaan er zeker samen doorheen komen, we moeten!! Ik wil idd niet mijn hoofd in het zand steken, want als het dan niet goed mocht zijn is de klap alleen maar groter. Nu zou het alleen maar meevallen. Alhoewel, je hebt natuurlijk stiekem wel de hoop, gevoel en verstand...... Jullie heel veel suc6 en sterkte vandaag. Hoe laat moeten jullie er zijn? Ben erg benieuwd wat er uit de eerste testen naar voren komt. Gaat haan met je mee? Het is logisch dat je zenuwachtig bent, het is ook best spannend allemaal. En ook suc6 bij de tandarts, dat is dus ook niet helemaal zijn hobby?? Wat naar dat je meissie weer niet fit is. Is de Pfeiffer wel weer over? Ik hoop dat ze snel weer opknapt. Dikke knuffel!!!! @ Yojo, hoe gaat het bij jou meis? Nog steeds last van je hoofd? Heb je gisteren nog weer een beetje bij kunnen tanken?? Suc6 vandaag in het ziekenhuis en anders idd ingaan op het aanbod om een nachtje bij te tanken met slaapmedicatie.... Mss dat je je dan weer wat sterker voelt. Dikke knuffel voor jou. Laat de kleine maar komen. @ Melanina, hoe gaat het bij jou meis? Zoey wil geen mama-melk meer? Heeft ze het toch lang volgehouden!! Hoe is het voor jou? Niet raar om niet meer te voeden?? @ Mout, wat goed dat je er met iemand over gaat praten. Er is al zoveel gebeurt en je weet natuurlijk niet wat er nog komt. Het is mss wel heel fijn om je verhaal te kunnen doen en ze kunnen je mss advies geven..... En welke je dan moet nemen, tja daar kan de ha je mss ook in adviezeren. Ik kan me voorstellen dat je je vader mist meis, vooral omdat jullie een goed band hebben samen. Ik hoop voor je dat de psycholoog je hier mee kan helpen en wie weet dat je toch nog eens met je paps kan praten... Dikke knuffel..... @ Deli, de schrik zit er indd heel erg in. Ik mag hopen dat de ha zich schuldig voelde:x. Hij had tegen mijn moeder gezegd dat het onzin was om foto's te laten maken en dat ze gewoon uit moest zieken. Ben zo blij dat ze toch voet bij stuk heeft gehouden!!! Vandaag of morgen krijgt ze ws een scan en dan horen we volgende week meer. De spanning en onzekerheid zijn vooral heel vervelend. Als ze ziek zou zijn ook hoor, maar dan weet je wel waar je aan toe bent, hoe moeilijk het mss ook zal zijn..... Maar daar weet jij vast alles van. Ik probeer om het hoofd een beetje koelte houden en het scheelt dat je door moet voor de kids........... En verder idd rustig aan proberen te doen!! Hoe gaat het bij jou? Voel je je goed? Wanneer mag je naar de vk? @ Rosa, wat knap van Sabela dat ze al op het potje plast en poept, kan Thomas een voorbeeld aan nemen. Hij wil er nog maar weinig van weten. Het maakt hem allemaal niets uit. Nou je we blijven proberen en oefenen hihi...... En Rosalina zit dus ook in de uitdaagfase??. Hoort er vast bij maar het is wel lastig.. Is ze daar wel een beetje in te sturen??? Nog even ego..... Vannacht helaas wederom een ***nacht. Thomas stond om kwart over 2 hard te huilen op de gang, Hij wilde niet meer in bed en kwam er steeds weer uit. Na 3 keer hem mee naar ons bed genomen, maar ook daar heeft hij nog meer dan een uur mij wakker weten te oude. We waren toen inmiddels al 2 uur verder. Toen net weer een beetje in de slaap en toen was Kayra helemaal overstuur... Die brulde alsof ze werd geslacht, dus weer eruit(daarvoor al 3 keer de speen gegeven, toen was dat genoeg) en werd bijna niet rustig. Ik ben toen maar met haar op het bed van Thomas gaan liggen en daar werd ze rustiger. Na 20 minuten sliep ze weer en was het inmiddels al 5.15 uur..... Toen nog even geslapen tot 6.35, toen huilde Thom weer. Nou ja vandaag nog een dagje alleen en morgen is haan thuis. Stuur ik hem er dan uit en blijf ik liggen tot 13.00 uur. Vandaag maar weer lekker rustig aan doen, mss alleen even wat kleertjes wassen en vanmiddag weer naar de vk. Ben benieuwd hoe het is...... En jullie nog plannen voor vandaag?? Dikke knuffel Liena
Liena... ik verbaas me echt over je! Je bent nu 33 weken zwanger van kindje nummer 3... allereerst GEFELICITEERD.. maar jij slaat je werkelijk zo positief erdoorheen. Nu kun je ook niet anders, je hebt er nog 2 rondlopen maar die nachten bij jouw zijn zoooooo slopend. Toen ik zwanger was van kind nummer 3 was de oudste ruim 3 en n half jaar oud en de op dat moment jongste net 1 jaar... dus ongeveer hetzelfde als bij jouw. Ik had gewoon t geluk dat mijn kinderen vanaf n uur of 7 naar bed gingen en niet meer wakker werden die nacht maar ik weet verdomd goed hoe zwaar dat was maar dan wel achteraf gesproken. Op dat moment doe je t gewoon! Over 10 jaar praat jij idd dat dit heel zwaar voor je geweest moet zijn en dat jij er nog niet aan onder door bent gegaan. Ik word al moe als ik jouw nachten nog maar LEES! Kom bij mij niet aan mijn nachtrust hoor. Ons Divano is s'avonds heel erg onrustig... hij gaat zo rond de klok van 9 naar bed maar is tot n uur of 2/3 heel onrustig. Daarna valt ie eigenlijk wel goed in slaap. Gisteren was t bijv. om n uur of 1 dat ik hem voor t laatst n speentje heb gegeven. Maar gelukkig slaapt zowel hij als ik weer meteen aan! Ik vind jouw n ijzersterke vrouw. Jij staat heel sterk op je benen! Ik heb zo'n enorm respect voor je! Dikke knuffel en hopelijk komt t met je moeder allemaal wel goed meis! Zal heel hard veren voor jullie!
Sorry meiden... hoe gaat t verders met jullie? Yo en Mup.. hoe is jullie nacht gegaan? Deli... hoe gaat t met je? idd wanneer mag je naar de vk? Juffie... geeft niks lekker druk... bijna weekend!!!! Dag... spannend dus vandaag. Laat je ons weten hoe en wat je van de eerste gesprekken vond en wat hun erover denken? Dikke knuffel meis! Denk wel... t is niet t einde van de wereld. All... nu ik niet meer werk maar thuis zit beleef ik wel minder mee. Vind t nog steeds heerlijk om thuis te zijn... maar krijg zoveel zoete invallen op momenten dat ik t niet zou willen! Bijv. als er rust in huis is doordat kids op school zijn en divaantje in bed ligt. Juist dan wil ik mijn eigen ontspannen door achter mijn lappie te kruipen maar helaas.... bezoek! Verschrikkelijk zeg!!! Divano is wakker... ga hem eruit halen en aankleden! Tot strakkies
@ all, zwaai! Hier een K** nacht! Het begon al laat in de avond, Thyrza was steeds aan het huilen en voelde helemaal koud verwarming hoger, dikkere pyjama, deken erbij op en het duurde uren voordat ze op temp was. Toen was ze nog aan het huilen dus uiteindelijk een pcm gegeven om 1.30 want ze krijgt ook tandjes door en toen ging ze slapen. Toen was ze nog een keer aan het mopperen 'snachts en Wesley sliep overal doorheen maar werd toen ook wakker, al met al een kort nachtje :O Mijn man zegt dat ik haar te koud aankleed maar de verwarming staat aan op haar kamertje zodat ie af en toe aan slaat en het rond de 19-20 graden blijft, ze ligt met pyjama en km romper in een winterslaapzak zonder mouwen... Lijkt me voldoende om warm te blijven? Maar blijkbaar niet. Ik ga er straks maar even een slaapzak met mouwen bij kopen, omdat ze steeds onder de dekentjes uitkruipt is dat misschien wel lekkerder voor haar... Maar goed... Vandaag maar wat in huis doen en verder niet veel! Wesley heeft ook al z'n eerste driftbui gehad vanmorgen, fijn... @ Miran, ja dat lijkt me lastig. Kun je niet zeggen tegen die mensen dat ze op bepaalde tijden gewoon niet moeten komen zodat je van die tijd, als Divano slaapt gebruik kunt maken?! @ Liena, ik snap wat je bedoelt ja! Het is maar goed dat je door moet al is het wel heel dubbel he!? Je hebt zelf even het gevoel alsof de wereld stil staat en alles om je heen gaat door en zelf moet je ook wel. Hopelijk weet ze snel waar ze aan toe is en jullie met haar want in onzekerheid zitten is vreselijk inderdaad al die uitslagen steeds afwachten, pff weet er alles van! We zullen hopen dat het mee valt meis! En jij sterkte na je rotnacht!
@ Dag succes meis! Laat je snel iets horen? Wel van je af praten he, niet zelf met vragen blijven lopen!
Deli 19/20 graden is perfec hoor. Wij moeten op kdv ook die temp aanhouden van ggd. En dan liggen ze alleen in romper, shirt en slaapzak zonder mouwen. Maar ik zou het wel even proberen hoor met die warmere slaapzak. Miss heeft ze het echt te koud. Hier redelijk geslapen. Om half elf en elf uur afspraak in t zh. Ben benieuwd wee totaal niet wat me te wachten staat. Is ons eigenlijk nie uitgelegd. Alleen dat ik daar onder extra controle blijf....
@ Yo, denk hetzelfde als bij de vk maar nu mss aan de CTG erbij. Wesley heeft het nooit zo koud gehad als Thyrza dus dit is ook nieuw voor me, moeilijk hoor... En ze heeft het ook echt koud, laatst voelde haar nekje zo koud en tempte ze 36.2. Hubbie had vannacht de verwarming beneden op 21 gezet en boven het bedje voor de verwarming geschoven bij Thyrza zodat ze wat kon opwarmen maar dat werkte niet. Ik vind het vreselijk die warmte in zo'n kamertje, bah. Kreeg net de tip om een slaapzak met lange mouwen en 1 erover met korte mouwen.
@ Rosa, nee dat heb ik nog niet geprobeerd. VInd het ook zo zwaar om haar uit bed te tillen. En tegen die tijd lig ik zelf ook al in bed Vanacht lag ze in ons bed en ja hoor was het ook prijs en had haar nog wel een uur van te voren op het toilet gehad Heb nu met haar afgesproken dat we haar pamper weer aan doen. Hoop dat ze dat vanavond ook goed vind. Als ze weer helemaal fit is en droog s ochtends gaan we wel weer verder met proberen. Het is denk ik ook een beetje te spannend voor haar me de baby enzo. @ Ego, Ben weer zieker helaas En dochterlief ook. Flink verkouden bleh echt hondsberoerd. Echt shit geslapen aangezien dochterlief ook bij ons in bed lag. Kleine amper gevoeld echt zwaar in twijfel gelegen of ik het zhs zou bellen. Maar nu begint ie gelukkig weer wakker te worden Gisteravond ook wat bloed in mijn inlegkruisje :S Maar heeeel weinig gelukkig. Krampen in mijn buik en rug zijn gelukkig wel weg. @ Liena, balen zeg dat je zo'n lastig nacht hebt gehad. Hopelijk lig je nu nog heerlijk te slapen En gefeliciteerd met je 33 weken @ Deli, eng he zo'n warm kamertje ook omdat we dat zelf niet gewent zijn. Maar in het zhs is het ook zo warm dus heel erg zal het wel niet zijn. Ik ben op de babykamer ook flink aan het testen hoe ik het nou het beste op de juiste temperatuur aan kan houden.
Mup... als je niet vertrouwd zou ik de vk bellen. Ik persoonlijk had al gebeld gehad! Dikke knuffel meis en hou ons op de hoogte he! Beterschap met de kleine meid en natuurlijk met jezelf. Deli... Divano heeft t ook altijd koud. Ik heb bij hem t volgende aan: rompertje met lange mouwen... pyjama... fleecedekentje en dan nog eens n dekbedje erover heen. Hij ligt helemaal ingewikkeld in dat fleecedekentje. Maar hij kruipt idd s'nachts omhoog en dan ligt ie te bloot/koud. Op zijn kamertje is t ook 19 á 20 graden. Maar daardoor is Divano ook vaak wakker s'nachts omdat ie t dan gewoon te koud heeft. Ik heb bij Divano wel slaapzak geprobeerd maar dan slaapt zowel hij als ikke niet. Divano kan dat niet in n slaapzak! Maar ben zelf van mijn eigen ook n koudkrimper hoor! Ik moet wel zeggen dat ik overdag wel n uurtje de ramen open zet zodat t even kan luchten... maar die gaan ook heel gauw weer dicht hahhaha Suc6 met de kleine meid!