(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, ik wilde gisteravond al bellen. Maar Vanisha was zo aan het huilen omdat ze ziek was en aan het snotteren. Toen heb ik haar mee in ons bed genomen. En eigenlijk meteen in slaap gevallen. Anders had ik gister wel gebeld. Zit er wel al heel de ochtend over na te denken om te bellen. Ook omdat ik de kleine wat minder voel. Maar ben zo bang dat ik weer voor niks daar heen ga.

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, Vanisha heeft het altijd best snel warm en kruipt dan juist omhoog omdat ze het warm heeft. Divano is vast heel beweeglijk in zijn slaap.

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... Juist dan zou ik bellen... ik zou me druk maken om de kleine. Je komt echt nooit niet voor niks hoor meis! Ik zou echt bellen... Doe t dan om mij gerust te stellen hahahaa

Divano is idd heel beweeglijk. Is vanaf geboorte al onrustige slaper! Heb t al zo vaak aangekaart op CB, maar nog nooit iets mee gedaan. Daarom ben ik er s'nachts ook zo vaak uit denk ik!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden... Ik zag net op mijn hyves dat Bubsie vanmorgen om 06.21 uur is bevallen van n 2e gezonde dochtertje. Haar naam is Linsey.

Wilde dit even aan jullie melden!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zo ben ik weer! Wat een gedoe zeg controle in t zh...daar loopt echt niets op tijd.... Intake gehad over het hoe en wat mbt de bevalling. Daarna bloeddruk, urine en gewich. Bloeddruk te hoog, urine goed en gewicht niets aangekomen de laatste drie weken! Vanuit daar door naar de gyn. Klachten besproken. En echo. Was goed en Fons ligt mooi ingedaald. Hij wilde wel dat ik nog even bloed liet prikken. Ik heb zwangerschapshypertentie en zolang dat niet onm slaat in vergiftiging doen ze nog niets. Proberen de 40 weken te halen.... Ben benieuwd naar de uitslag vanmiddag....

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... zwangerschapshypetentie?... is dat de voorbode naar zwangerschapsvergiftiging toe? En hoezo moet je op de uitslag van vanmiddag wachten?

Meiden wie geinteresseerd zijn... op mijn hyves zie je Divano's 1e "grote" afstand alleen lopen!!!!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat is idd de voorbode van vergiftiging. Moet daarom nu ook om de drie a vier dagen terug op controle...
    Heb bloed moeten prikken maar omdat ik dat via de gyn moest bellen ze vanmiddag voor de uitslag. De vorige keren was ik op de verloskamers en krijg je het binnen het uur te horen.

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Gaan ze dan nu niet actie ondernemen???
    Of gaan ze daadwerkelijk wachten totdat jij de zwangerschapsvergiftiging krijgt? Weet jij hoe t nu verder gaat of zit jij ook in t ongewisse?

Wat vervelend allemaal zeg. Dat ze je niet gewoon helpen nu. Laat ze maar de weeën op wekken bij je.. hoe eerder des te eerder ben je ervan af toch???

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ze laten me nu nog gewoon afwachten....best vervelend maar ik snap het ook allemaal wel hoor. Het is gewoon het beste als het spontaan begint allemaal. Maar goed we wachten rustig af....of ja rustig...

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, op tijd lopen ze in het ziekenhuis neit altijd nee ;) Naar welk ziekenhuis ga je? Wel goed dat ze je nu extra in de gaten houden!

@ Miranda, heb niet gebeld zolang de krampen niet terug komen zit het denk ik wel goed. Voel de kleine opzich wel goed bewegen denk dat het ook minder word omdat de ruimte af neemt. Heb wel weer een flinke bobbel onder mijn ribben rechts. Hoop op een voet of kont en niet op een hoofdje. Als ik nu echt denk dat hij weer gedraait is ga ik daar zeker morgen voor bellen. Want dan wil ik een draaipoging.

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey dames!!

Mup, dikke knuff meis! Zorgen maken is niet goed! Bel aub even? Kunt beter eens te vaak dan eens te weinig gaan!!!

Liena, Krijg je verder nog wel eens bijstand van die hulpverleners waar je een tijdje terug door begeleid werd? Ik vind het zooooo knap dat je de positieve dingen kunt blijven zien!! Weet niet of de pfeiffer bij Laura over is. Ze blijft kwakkelen dus ik denk van niet.

Deli, hier is het nu 15 graden op het kamertje en Laura ligt in een romper zonder mouwen en een (pyjama) shirt en winterslaapzak. Heb er een met afritsbare mouwen maar de mouwen heb ik er eigenlijk nog nooit aan gehad. Verder heeft ze dan gewoon nog een lakentje met een dekentje.

Yo, goed dat ze je streng onder controle houden!! Ben geen ervaringsdeskundige maar hoor vaak dat inleiden niet prettig is. Hoop voor je dat Fonske zich snel spontaan aandient.

Vanochtend naar de tandarts geweest. Na een minuut of 5 op Stan ingepraat te hebben deed hij dan toch wel zijn mond open **trots**. Hij wilde niet in de stoel maar daar deden ze ook nog niet al te veel moeite voor. Hij heeft in ieder geval alle tanden en kiezen die hij zou moeten hebben. Toen naar school en gesprek gehad met de coordinator. Heb het advies gekregen om binnen te stappen bij bureau jeugdzorg en dan kan ik via hen een test aanvragen bij het GGZ. Of via het CB maar heb daar niet zo'n goede ervaringen mee. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat het zeker goed gaat komen!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, fijn dat zover iig alles goed is!

@ Miran, leuk filmpje!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dag, goed dat je er wel een goed gevoel bij hebt!

Mup ik loop in het Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    MIr : leuk filmpje hoor en wat loopt hij schattig

Yoyo : hoe is je nacht gegaan ?

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mel... bedankt meid. Hij liep zondagavond heel snel. Hij dacht dat ie n wedstrijdje moest houden denk ik... maar nu roepen we steeds: "rustig lopen!" als ie snel loopt. Hij kruipt niet meer maar loopt steeds beter. Mama is zo trots... maar t gaat zo snel en hard allemaal!
    En Zoey die geen melk meer wil? Hoe voelt dat voor jouw? Ben je teleurgesteld omdat jij t eigenlijk nog wel vol wil houden of ben je juist trots dat je het zo lang hebt mogen geven?

Yo... goed kunnen slapen of was t weer niks vannacht?

Mup... dezelfde vraag voor jouw als voor Yo. Hoe was jouw nacht?

Liena... jij mocht vandaag uitslapen he? Ben benieuwd hoe jij de nachten gedraaid hebt en of jij daadwerkelijk hebt uitgeslapen?

Dag... heel fijn dat je een fijn en goed gevoel hierbij had. Hoop dat ze snel weten wat t nu is.

Deli... alles rustig bij jouw? Hoe gaat t met je vermoeidheid? Wanneer moest je nu naar de vk? Dat was toch eind van de maand? De 29e ofzo? Ben heel benieuwd naar die kleine spruit van jullie!

All... ik heb nu zo'n baggere nacht gehad. Weet niet wat er met Divano aan de hand was maar werd wakker van hem om 01.06 uur en zag de klok voor t laatst om 04.10 uur en om 04.30 uur liep Chris zijn wekker af die moest gaan werken. Dus vanaf 04.30 uur kon ik EINDELIJK ONGESTOORD slapen tot 06.45 uur en toen werd ik wakker van Didier. Mijn wekker zou om 07.00 uur aflopen dus ik heb erg weinig geslapen en mijn ogen branden van de pijn en heb t ijskoud nog gewoon van de slaap. Misschien als de kids naar school zijn dat ik ff op de bank ga liggen. Ben gebroken.
    Ik snap niet hoe Liena hier tegen kan! Ik weet ook niet wat er met Divano aan de hand is maar t gaat niet goed met de nachten. Gisteravond om half 9/kwart voor 9 te bed gelegd en om kwart over 9 was ie alweer schreeuwend/huilend wakker geworden. Hij grijpt regelmatig naar zijn rechteroortje. Die was gisteren ook vuurrood maar koud. Heb toen zetpilletje gezet en daarna viel ie eigenlijk snel genoeg in slaap. Heb hem heerlijk ingewikkeld in fleecedekentje en terug in bed gelegd. Nou om 01.00 uur ging ik dus n baggere nacht tegemoet met hem.
    Zie overdag ook wel eens dat ie aan zijn oortje "krabt" met zijn vuistje, maar s'middags doet ie gewoon n dutje van anderhalf a 2 uur! Dus wat t nu is?! Ik weet t niet! Hij is altijd wel erg onrustig geweest in zijn slaap!

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, balen dat je zo'n bagger nacht hebt gehad zeg! Hier heb ik opzich wel goed geslapen ondanks dat Vanisha weer na tig hoestbuien bij ons in bed belanden. Ik ben alleen wel met keelpijn opgestaan :( Hopelijk kun je nog even lekker bij slapen. Ik duik zo ook even op de bank.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Redelijk geslapen. Alleen al vanaf een uur of vijf menstruaiegevoel wat komt en gaat in buik en rug. Niks regelmaat dus aan t oefenen denk ik.

Word ik net wakker van een mobiel....niet de mijne...maar van lief....is ie em vergeten....zucht....

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, klinkt als goede oefening!! Menstruatiegevoel hoor ik graag :) Want bij mij voelde de eerste weeen ook zo. Hoop het heel erg voor je!

Mup, zelf wel beetje opgeknapt op de keelpijn na?

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, zo is het bij mij begonnen! Begon om 4 uur snachts heel onregelmatig. Om 6 uur verloor ik de slijmprop en toen kwamen de weeen met regelmaat. Om 9 uur zat ik in het ziekenhuis met 3 cm onsluiting. Ga dus heeeeeeeeel hard voor je duimen dat het doorzet en je gewoon vandaag gaat bevallen!

@ Dag, voel me gelukkig wat minder beroerd. Maar nog steeds niet fit maar gaat helemaal goed komen :D

Deel Deze Pagina