(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... bij mij begon t idd bij de eerste 2 ook als menstruatiegevoel. Ik hoop dat t doorzet meis! Heb idd vaak gehoord over menstruatiegevoel met als snelle gevolg bevalling!
    Hou mijn mobiel in de gaten meis!!!!
    Dikke knuffel en laat t op je afkomen.

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Volgens mij ben ik maandag mijn slijmprop verloren. Had tenminste nog nooit zo'n flinke prop gehad.... Net gedouched maar dat was nie prettig alleen. Duizelig en die buik.... Ook harde buik tussendoor. Zit nu even op bed bij te komen voor ik me aankleed.....

Mup mijn telefoon zet zelf de fb chat aan. Vandaar dat ik niet reageerde....

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, slijmprop is vaak ook met een draadje bloed. Leek het daar op? Ik hoop dat het doorzet!!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, heb je je mannetje al gebeld. Denk dat je dat wel even moet gaan doen. Helemaal als je je slijmprop al verloren bent en douche niet prettig was. Als je gaat douche en voorweeen hebt dan verdwijnen ze. Zijn het echt weeen dan zet het door...

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    We wachten rustig af.... En nee zat geen bloedsliertje bij.

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, hoeft ook niet perse.... Spannend hoor!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow oke...hmm spannend....

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Zeker spannend! Het hoeft idd ook niet zo te zijn. Ik maak je ook vast helemaal gek met mijn verhalen :( Zit zelf ook zo in de spanning omdat het hier ook geen maanden meer gaat duren ;)

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow nee hoor je maakt me niet gek!
    Ik moet zeggen dat ik zoiets heb van laat maar komen maar als t afzwakt is het ook goed. Mijn zus is vandaag naar Maastricht en komt pas morgen terug dus van mij mag het nog een dagje wachten hahaha. Maar moet zeggen dat mijn rug gewoon lekker doorgaat....en mijn buik doet af en toe gezellig mee... We zullen het vanzelf gaan zien!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... ik verloor met Divano s'nachts kwart over 12 de slijmprop... n helder dikke vieze slijm (sorry dames) leek op afscheiding maar dan veel meer. Ikke google natuurlijk en t kon nog minimaal 2 weken duren maar ook sommige vrouwen bevielen die middag nog en ikke dus die nacht nog!
    Oooow is idd erg spannend zeg!!!
    Had je dat in zkh ook gemeld dat je slijmprop verloren was of helemaal vergeten?
    En die harde buiken... zijn toch echt voorwerk meis. ik denk dat t bij jouw écht niet lang gaat duren hoor!
    Zou wel je liefje ff gewoon inlichten zodat ie er rekening mee kan houden. Weet niet of ie dicht bij huis zit en of ie gewoon thuis komt vanavond?! Hoe gaat t trouwens met de avonden uit van hem en dan t drinken? Dat was toch in t begin of zit ik met iemand anders in de war?

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo zag mijn slijmprop er maandag ook uit. Maar ben het in alle hectiek vergeten.....
    Hij werkt in Eindhoven op de vliegbasis en is in 25 minuutje thuis heb em nog niet gebeld omdat het niet heftiger wordt.

Ja hij was dat van het feestjes vieren en biertjes drinken. Hij gaat nu sinds 1 januari niet meer naar de socials op het werk en als we weg moeten is hij de bob. Hier thuis pakt hij nog wel een biertje maar dat zijn de zenuwen hahaha.

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... dat vind ik super knap van je haantje. Hij laat zien dat ie wel wil iig en thuis n biertje drinken vind ik op zich geen ramp als t maar beperkt blijft toch?
    Fijn dat ie ook aan je denkt!!!
    Over dat slijm... kan nog wel ff duren hoor want ik las dat vele vrouwen binnen 2 weken de kleine kregen en er waren er ook n klein aantal waaronder ik dus die de kleine de halve dag erna al kregen.
    Je weet t nu gewoon niet... hou wel je harde buiken in de gaten... als je er nu 1 krijgt zou ik de tijd opschrijven als ik jouw was en hoelang die harde buik aanhoudt en dan weer de tijd van de volgende harde buik opschrijven enz enz.... dan krijg je n overzichtje en dan weet je wel of dit t serieuze werk is ja of nee. Laat me wel 1 ding zeggen... STEL dat dit al t serieuze werk is en jij gaat douchen dan wek je de weeën alleen maar op he! Dat weet je toch wel he??
    Ik zit vol spanning te wachten meis!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah ja dat weet ik maar het voelt niet als serieus....
    Komt goed Miran, ik denk dat dit een goede oefening is!

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jij voelt t zelf t beste meis. Jouw intuïtie volgen en dan komt t wel goed! Ik heb mijn mobiel iig 24/7 aan staan dus kom maar op met je smsjes! hahahahaha

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah ik laat het je weten!!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Spanning en sensatie :D Ben benieuwd Yo!

Je kunt er niets van zeggen want bij iedereen gaat het anders :( afwachten maar!!

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Yojo spannend hoor!!

Deli wanneer moet jij naar de vk??

Mup wel bellen hoor als je het niet vertrouwd!! Gaat bij jou ook hard!

@ all zwaai

Kwam er net achter dat sabela twee kiezen boven geeft en 1 benede ze gaat snel met haar gebitje

Miran waar was dat filmpje??

Liefs rosa

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haan komt zo naar huis en dan ga ik t zh bellen. Voel me echt niet lekker. Menstruatiekrampen zijn weg maar heb nu steken in onderbuik. En druk op bovenbuik, misselijk, hoofdpijn en dol in mijn hoofd.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ben blij te horen Yo dat je eindelijk contact op gaat nemen. Ik hoop zo dat Fonske nu heel snel komt voor je dat je snel van de pijn af bent meis!!!

Rosa... op mijn hyves.. ff kijken of ik link kan doorsturen.
    Miranda Profiel - hyves.nl
    Ik weet niet of t zo werkt hoor maar anders voeg je mij maar als vriend toe op hyves!

Heb al vele leuke reacties gehoord en gezien!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, fijn dat je haan komt! Bel jij het zkh maar alvast, dan kun je wellicht meteen terecht! Ben benieuwd meis!

@ Rosa, wel fijn dat het zo snel gaat, heeft ze er veel last van? Ik moet volgende week donderdag naar de vk, 26e.

Thyrza liep zojuist de halve kamer door om bij Wesley te komen :D de eerste echte lossen stapjes zijn een feit!

Deel Deze Pagina