Heey kippies, Sorry maar moet nog even mijn ei kwijt. Heb net mijn mams gesproken en het is dus zeker dat ze longkanker heeft en de tumor heeft al een formaat van 8 bij 8 cm. Verder zit het op een rotplaats om te opereren, nl om de luchtpijp heen. Morgen gaan ze een stukje weefsel weghalen en op kweek zetten. Verder gaan ze nog een Petscan en een MRI scan maken en volgende week moet ze dus weer terug komen.... Aan een kant houd je er natuurlijk wel rekening mee, maar als je dan het bericht krijgt is het net of je degrond onder de voeten wordt weggetrapt. En dan de ha maar zeggen dat ze lekker naar huis moet gaan om uit te zieken:x. Daar wordt nu dus werk van gemaakt!!! Meiden sorry voor mijn ego-bericht, kom volgende keer weer wat uitgebreider tokken
@ Liena, jeetje meis! Wat schrikken ik snap dat je toch even tegen de muur geslagen voelt als je zo'n bericht krijgt. Sterker nog; ik weet hoe het voelt Hopelijk kunnen ze toch wat voor je moeder doen meis, ze zijn wel heel kundig tegenwoordig! Heel veel sterkte om dit te verwerken meis! Het is gewoon een rotziekte!
Dacht kom nog even gezellig kletsen maar lees nu het bericht van Liena. Meis wat verschrikkelijk zeg Heel veel sterkte. Hoop echt dat ze nog wat voor je moeder kunnen doen..
Jeetje Liena wat een nieuws....nu het definitief is zakt zeker de grond onder je vandaan... Hele dikke knuffel voor jou!
Liena heel veel sterkte klote zeg! Mijn laptop is kapot, dus moet tot ie gemaakt is op me mobiel reageren. Pffff!
Liena heeeel veeel sterkte voor je moeder jou en je familie gewenst en we gaan met zijn alle bidden dat ze beter gemaakt kan gaan worden.
Liena... dit zijn geen berichten die je wil horen... kan me voorstellen dat je je eigen lam geslagen voelt. Ik hoop vurig dat ze je moeder kunnen helpen... ze kunnen tegenwoordig idd veel maar aangezien t op n rotplek zit hoop ik ECHT dat ze t kunnen verhelpen. Ik wens jullie gezin/familie heel veel sterkte toe en zeker n hele dikke knuffel. Sorry meiden... kan nu even niet meer denken wat jullie getokt hebben. Zo'n nieuws raakt je gewoon.
@ Liena, jeetje meid! Dat is niet niks zeg! Hopelijk kunnen ze je moeder toch nog zo goed mogelijk helpen. Heeeeel veel sterkte meid! En is helemaal geen ego bericht!
Liena, meis toch. Ik snap heel goed dat je nu het hardop uitgesproken word de grond onder je voeten verdwijnt. Hoop dat ze snel met een behandelplan kunnen komen en je moeder hopelijk toch kunnen helpen. Bah, het is zulk naar nieuws. Krijg er kippenvel van. Heel erg veel sterkte!! Dikke knuffel voor jullie!!
@ Liena, hoe is het meis? Heb je een beetje geslapen? Weet je al iets meer wat betreft evt. behandelingen of is het nu nog wachten? Knuffel! @ All, zwaai!
Dames, ik krijg me laptop niet aan de praat. Dus moet op me mobiel reageren voorlopig. Dat gaat helaas niet uitgebreid. Maar lees wel mee hoor. Ik heb een heerlijk gesprek gehad bij dr psycholoog. Maar veel verteld hooftpijn van. Ik mag maandag alweer terug komen.
Mout fijn dat het gesprek goed is verlopen!! Nou hier valt de ongi mee!! Ik weet niet wie het vroeg maar mijn ongi is zolang weggebleven door de bv!! Mij meisje drinkt trouwens nog een paar keer per dag en helaas veel snachts ze is echt een nacht braker!!
Heb trouwens vandaag een aantal basisscholen gebelt voor rosalina en heb bij 4 scholen een gesprek geplant.
rosa lekker laten drinken hoor Ik mis het soms wel eens . Maarja Zoey wil echt niet meer. MIjn ongi kwam na 3 maanden alweer terug (blegh)
Meiden... even iets heel anders... sorry moet ff ego gaan doen. Ik ga morgen toch n test halen denk ik. Ik heb al 2 dagen precies dezelfde pijn in mijn (.)(.) als met Divano. Ik voelde hele harde schijven in mijn borsten en t zijn écht de melkklieren die zeer doen. Ik kan t me natuurlijk inbeelden dus vroeg aan Chris of dat hij even wou voelen. Sorry klinkt stom maar hij voelt meer als ikzelf hahaha. Hij zei gelijk: dit had jij bij Divano ook! Maar nu wel n meisje he!!! Moest stiekem wel lachen. Maar vorige week en al 3 weken lang niks als die krampen, alhoewel ze nu wel weer voor n groot deel weg zijn.. heel de dag door moe.. misselijk/eten heel de avond door opboeren en nu mijn boobs die zo zeer doen. Misschien beeld ik t me allemaal wel in hoor maar dit heb ik allemaal afgezonderd van elkaar en ik legde nog geen link ergens naar toe totdat mijn buurvrouw vanmorgen zei: testen???!!! Ik ben aan de pil... kan ik dan toch testen of slaan die sowieso al negatief uit? Mijn ongi was ook niet je-van-het. Had 2 dagen oudbloed en de 3e (tevens laatste dag) roodbloed. De dag erna was t weg! Wat denken jullie? Moet ik gaan testen of beeld ik me maar dingen in? Ik weet nu niet zo goed wat mijn intuïtie zegt... die doet heel raar op t moment. Fijne avond allemaal! Yo/Mup... hoe gaan de nachten. Las bij Yo vandaag dat ze lekker nonchalant had uitgeslapen! Maar nog steeds de hoofdpijn toch? Maar donderdag weer naar t zkh toch?! Ben benieuwd hoe lang je nog mag blijven lopen meis! Liena... kun je t n beetje bevatten allemaal meis of draait de wereld nog n beetje om je heen? Hoe gaat t nu zo met je gebroken nachten/je zwangerschap en dan ook nog dit slechte nieuws? Ze hadden vandaag toch nog onderzoeken gedaan of niet? Hoe was daar de uitslag van? Gooi t er maar uit he als je ergens mee zit of constant aan t piekeren bent! Noem t alsjeblieft geen ego bericht want met dit soort dingen moet je iemand hebben waar dat je t tegen kan zeggen. En dat kan hier heel goed! Dikke knuffel meis!
@ Rosa, spannend voor scholen kijken! Succes! @ Miran, ik zeg testen! Als je zwanger bent is ie echt wel positief ondanks je pil gebruik maar je kunt het dan maar beter snel weten en stoppen met de pil! Het kan zijn dat je het je inbeeld, ik had een tijd terug ook alle symptomen die ik bij eerdere zwangerschappen had en was toch echt niet zwanger maar alleen een test kan uitsluitsel geven! Dus, testen!
Ja Deli... ik verwacht ook niet dat de test positief zal zijn hoor... maar volgens mij kan je met pilgebruik geen eisprong krijgen anders zou ik nog gedacht hebben dat die pijn door eisprong komt. Ik ga er morgen 1tje halen en dan zie ik wel. ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik het niet verwacht maar zou zondermeer wel heel leuk zijn hahahaha
Heey lieve kippies @ Yojo, meid is het allemaal nog een beetje te doen? Ik las op Fb dat je vorige nacht in ieder geval lekker bij hebt kunnen tanken??? Heerlijk, geniet ervan en ik hoop dat afgelopen nacht net zo goed is geweest!! @ Mout wat fijn om te lezen dat je gesprek met de psycholoog zo goed was. De hoofdpijn komt vast van de spanning en alle herinneringen of niet? En ook al snel weer een vervolg-afspraak dus, zo fijn om te lezen dat het je zo helpt!! @ Deli, de nachten zijn niet zo, als ik slaap gaat het goed, wordt ik wakker om te plassen of van de kids dan begint het malen ook meteen. Ik hoop dat jet snel volgende week vrijdag is, maar de dagen lijken om te kruipen. Hoe gaat het met jou dan meis? Lukt het de eerste weken door te komen? Nog even en dan mag je al weer naar de vk toch? Spannend of valt het mee? @ Miranda, je maakt het wel spannend zeg. Ik was ook aan de pil, toen ik zwanger werd van nummertje 3, maar goed ik was net begonnen. Ik ben benieuwd....... Mijn moeder heeft gisteren idd onderzoeken gehad en vandaag krijgt ze er ook nog wat. Het blijft allemaal spannend.... @ Rosa, wat gaat het toch snel he, al voor scholen kijken voor je meissie. Voor je het weet gaat ze alle dagen naar school..... Hoe gaat het met Sabela? En met het uitproberen van Rosa? Is ze de fase weer een beetje door?? @ Melanina, fijn dat je voor ons meebid, we hopen zo dat het allemaal toch mee zal vallen, ondanks de berichten.... @ Dag, al wat meer bekend over de komende verhuizing?? Wel spannend allemaal of niet? Maar ook wel gaaf dat het verhuizen naar jullie droomplekje nu dichterbij komt!! Hier gaat het allemaal nog steeds niet zo super. Thomas kwam vannacht helaas toch weer, maar goed het was wel al 3 nachten goed gegaan. Dus we hopen dat het komende nacht weer beter gaat. Kayra blijft hetzelfde. De nachten zijn op het moment zowiezo niet mijn favoriet. Als ik wakker wordt omdat ik moet plassen of van de kinderen kom ik heel moeilijk weer in slaap. Gisteren was ik al om half 5 wakker en vanmorgen was het 5.10 uur. Mijn mams heeft gistermiddag een long-onderzoek gehad waarbij ze met een slangetje de luchtpijp in zijn geweest om stukjes weefsel te happen. De arts on dus nu ook al zien dat de tumor dus ook in een vertakking van de luchtpijp zit, weer een tegenvaller.... Mijn moeder begitn nu zelf ook een beetje het gevoel te krijgen dat ze haar niet meer kunnen genezen, alleen nog rekken. Ik hoop dat ze ongelijk heeft!!! We blijven toch een beetje hoop houden tot volgende week vrijdag. Als mams zich een beetje goed voelt dan komen ze dit weekend nog even hierheen, eerst zouden ze 4 dagen komen, maar denk dat ze dat niett trekt, zal wel zaterdag komen zondag weer terug worden. Maar dat maakt niet uit, heb wel zin om haar even weer te zien. Nu vind ik de afstand wel heel moeilijk hoor. Met de zwangerschap gaat het volgens mij wel goed. De kleine is lekker druk en aanwezig. De kinderen doen niet anders als kusjes geven en aaien... Zo lief. Nou meiden ik ga er weer even vandoor. De kids willen graag spelen Dikke knuffel Liena