het is wel al weer even geleden maar dat weet ik nog wel erg goed.... soms echt heel vervelend. Maar alles voor het goede doel haha
Nou, hier thuis; Thyrza opgehaald en Wesley was buiten aan het spelen en die wilde mee naar huis. Nog geprobeerd om hem over te halen en lekker te blijven spelen maar hij wou naar huis, dus nu zijn we vanmiddag alsnog met z'n 3tjes...
goeiemorgen, pooh: apenheul is ook veel om te bekijken natuurlijk fijn dat het droog is gebleven bij jullie. deli: wat een belabberde nacht had jij zaterdag nu weer iets beter?! op het kdv halen ze idd alle virussen op, die er zijn. zit wel een positief ding op, by the way: als ze (jij) een virus 1 keer hebt gehad, dan krijg je die niet nog een keer. knullie en ik ook constant verkouden toen hij op het kdv zat...en vanaf dat hij naar school ging en dus alleen nog bso deed, was/is hij ook amper nog ziek geweest! dus ze krijgen er daarna wel een goeie weerstand van. en ik ook... juffie: lekker pizza gehad?? mup: krampen, tja kan twee dingen toch wel betekenen zo vroeg voor je nod...hopelijk het leukste van de twee! Yo: bandenpijn! ik had er de laatste keer ook al heeeeeel vroeg "last" van hier heb ik de gyn maar eens opgebeld voor advies. vrijdagavond eindelijk ongesteld geworden, maar een heel gevoelige onderbuik met soms een gemene steek. totaal anders dan anders van de menstruatiepijntjes. gister hele dag op paracetamol gelopen en nu ook met een warme pittenzak tegen de buik. vloei ook langer dan anders...ze gaan overleggen en dan word ik teruggebeld. moet zeggen dat ik van de puncties ook altijd lang last had en zo voelt het wel enigszins dus ben bang dat ik daar vanbinnen niet zo'n hele hoge pijngrens (meer) heb
@ Judi, kan best begrijpen dat je op een gegeven moment niet meer zoveel kan hebben daar het is een keer welletjes natuurlijk!! Wat je zegt; hopelijk worden wij allemaal verder niet ziek meer en hebben we inmiddels voldoende weerstand! De nachten zijn nu wel iets beter ja. Thyrza's snot zit wel aardig los hahaha... Dus probeer zoveel mogelijk eruit te krijgen en spray en smeer luuf. Maar voor alsnog vind ik 5 uur wakker en daarna nog eruit voor speentje TE VROEG Gelukkig is ze zo super lief en makkelijk dat maakt alles goed! Ze huilt nooit en vannacht toen ik haar pakte omdat ze lag te snotteren als een gek kreeg ik direct een big smile
@ Juffie, ik heb wel eens een cyclus van 24 dagen gehad. Ik hou mijn gedachten maar gewoon een beetje neutraal @ Pooh, dank je wel! Hij is helaas nog een paar weken zoet ermee. Ik ga even eten, tot zo
Heej allemaal! Ik stuiter nog na van afgelopen zaterdag! Wat was dat een supergave belevenis om een keer mee te mogen maken! De door mij geschoten foto's staan sinds gisteravond online! Ik plaats ff een linkje voor jullie, als het niet mag hoor ik het wel! Helden van Amstel Live! in Groningen (18-06-2011). | Presszine
Whahaahha QB! Je mag er heel trots op zijn hoor! Vandaag last van mijn darmen...beetje last van diarree...bleh. Maar goed dat ik overdag vrij ben!
Ik denk ik bel toch de vk maar even dan weet ik t "zeker" maar zij zegt ook dat het bandenpijn is....ff die bevestiging... Had ik de vorige keer namelijk helemaal niet. Toen bleef ik dat vage menstruatiegevoel houden... Heb nu al een blauwe plek op mijn arm van het bloedprikken vanmorgen....lekker...was dat vrouwtje van vorige week toch beter. Ben bezig met de bruidsreportage van afgelopen vrijdag...hele leuke mensen alleen willen t allemaal simpel dus moet mezelf heel erg inhouden....die hoefden ook geen foto's van hun twee samen. Wel makkelijk voor mij natuurlijk alleen moet ik er nu dus ook niet teveel poes pas van maken met het bewerken...
Dankjullie! Ben ik ook hoor! En het was echt zo gaaf! En idd, die van Miss Montreal is ook onze favoriet!
Leuk Yoo, bruidsreportage! Maarja, dan moet je je inhouden, da's moeilijk he? Vind het ook altijd leuk om alle foto's door de slinger te halen en ze net even iets anders dan 'normaal' te maken!
Ja das mijn ding...en dat weten zij ook maar ze hebben aangegeven dat dat voor hun allemaal niet hoeft....dus moet het simpel houden... Ach komt goed!
Thnx Deli! Ja Yoo, ach, en je moet het maar zo zien, heb je er wel minder lang werk van! Hoewel het natuurlijk wel heel leuk werk is..
QB, mooie foto's! Iets om trots op te zijn. Deli, Stan vind de psz helemaal geweldig! Hij is er inmiddels helemaal op zijn plek. Groot gelijk dat je aan het genieten was vanochtend. Volgende week zelfde tijd zijn we weer aan het werk! Yo, bandenpijn kan echt wel zo vroeg. Ik had het ook heel erg. Judibi, hoop voor je dat de pijn zo weg is. Ben erg benieuwd wat de gyn. je te vertellen heeft. Hoop dat de grote schoonmaakbeurt je ook goede dingen oplevert ipv alleen maar pijn. Knuff voor jou!