Miranda ik zou zeggen testen weet je iig of je wel of niet zwanger bent want misschien door sommige kwalen denk je ik ben zwanger en kan je dalijk schijn zwanger zijn Grappig die schijven had ik dus na me ei sprong steeds tot ik ongie werd. En sinds ik zwanger ben geweest heb ik dat dus niet meer.
Goedemorgen meiden, Hier gelukkig wel lekker geslapen. Ondanks dat ik gister denk ik iets verkeerds gegeten heb. En er allen van onder (sorry) uitkwam. Alleen weer wakker geworden met flinke keelpijn Ga zo naar het dorp en dan vanmiddag echt even plat. @ Miranda, ik zou ook testen is alle onzekerheid ook weg. @ Yoyo, hoe gaat het met je? @ Liena, hoop voor je dat het slapen met de kids snel weer goed komt. Zo kun je even bijtanken heb je wel verdient.
Miran ik zeg testen want ook als je aan de pil bent kun je een eisprong krijgen. Lees de gebruiksaanwijzing maar eens even.... Liena ik blijf voor je duimen meis. Hier vannacht weer voor geen meter geslapen. Vanaf elf uur ieder uur wakker en van een tot half vier helemaal niet geslapen. Toen om zes uur weer wakker tot zeven en dan nu weer.... Weer krampen die komen en gaan en gister weer een grote slijmprop verloren. Dus we blijven bezig om dan al mijn andere klachten maar even achterwege te laten.... Straks komt mijn zus mert de kids dus wat afleiding!
Yoyo als dat gerommel nou eens wat ging doen ik duim voor je. Als ik erop terug kijk heb ik alles bij elkaar 1,5 week met gerommel gelopen.
Goedemorgen meisjes Liena hopelijk zit je moeder ernaast met haar gevoel. Het is een hele spannende periode voor jullie!! Nogmaals knuff voor jou. Rosalina is nogsteeds erg ondeugend wordt wel iets minder! Ze wordt met de dag wijzer en Zegt soms dingen dat ik denk hoe komt ze daar nou aan hihi. Sabela gaat ook heel goed! Lekker aan het kletsen kan al wat woordjes naja woordjes woef en mama en papa die en dat en varkentje na doe hihi ze snapt wel al heel veel! Alleen zijn de nachten echt ruk ze is soms 6 keer per nacht wakker als het niet meer is. Probeer positief te blijven maar soms pfff Miran ben benieuwd!! Yojo schiet niet op zo hè!! Veel bewegen of even goed knuffelen met je mannetje hihi Mel kan het me voorstellen dat je het mist maar petje af hoor!! Hoe gaat het met je meisje ? @all zwaai!!
Haha dat knuffelen maakt tot nu toe ook niet echt verschil.... Dadelijk komt mijn zus met de kids dus kunnen we lekker een stukje lopen ofzo.
Hoi meiden, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Romaysa en ben hier nieuw op de site. Ik heb 6 maanden clomid gebruikt met als resultaat mooie eitjes. Zelfs 2 eitje aan elkaar. Daarna zijn we overgegaan naar de Purogon de 1e periode mooie eitje maar niet gegaan voor iui we wilden het eerst zelf proberen. Het is helas niet gelukt om zwanger te worden. Nu in de 2e periode iui- behandeling gehad en nu de 13e dag na iui behandeling dikke harde buik, pijnlijke borsten, misselijk, veel trek, hoofdpijn, moe en net in de ochtend biuiten overgegeven. Ik weet niet of ik zwanger ben geraakt voel me wel anders. Ik wacht of ik ongi word anders ga ik vrijdag of zaterdag een testje doen. Liefs, Romaysa
Liena, meis toch. Wat fijn dat je moeder dit weekend wel even komt. Is toch fijn om haar dan even te zien. Het zit jullie niet mee hoor! Heel veel sterkte! Miran, ik zeg testen! Anders maak je jezelf helemaal gek. Romaysa, spannend!! Symptomen klinken goed. Welkom! Yo, wanneer mocht je ook alweer op controle? Ben heel benieuwd of al dat gerommel inmiddels wel wat heeft gedaan....
Morgenvroeg moet ik me weer melden.... Het rommelen zakt nu een beetje weg maar das niet erg als mijn zus dadelijk komt hahaha. Joep vond t wel makkelijk dat ons Karin kwam dan kon die wel mee naar het ziekenhuis hahaha hij ziet er zo tegenop....
yo, morgenvroeg weer. Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden word. En tja, die mannen zien er altijd wel tegenop denk ik. Wel knap dat hij het uitspreekt. Die haan van mij deed er heel stoer over maar die had er achteraf toch wel heel veel moeite mee gehad. Nu was mijn eerste bevalling ook niet echt standaard maar die mannen voelen zich blijkbaar heel machteloos en zelfs een beetje schuldig op het moment dat je pijn hebt. Tenminste dat zegt hij dan achteraf.... En het rommelen afgezakt...misschien stilte voor de storm? Ik hoop het wel voor je.
Ik hoop het ook hoor Dag dat het stilte voor de storm is. Heb wel een heel zenuwachtig gevoel...dat heb ik vaker als er iets te gebeuren staat waar ik eigenlijk niets van af weet. Maar we zullen zien. Hoop iig dat er morgen wel wat resultaat is van al dat gerommel. Laat er alsjeblieft één cm zijn zodat ze kunnen strippen..... hahaha Ja Joep doet heel stoer maar stiekem....
Hier gaat het eigenlijk best goed. Lief dat je t vraagt. Hoe is het met je ongi? Bij mij was die de eerste keer heeeeeeeel heftig ipv maar een beetje. Ik werd ook pas ongesteld na ik gestopt was met de bv. Zelfs pas 3 maanden daarna dacht ik. Vond ik niet erg . Het is ERG rustig op mijn werk. Zit steeds maar te verzinnen wat ik kan gaan doen. Dat is echt niet leuk. Tot aan de kerstvakantie was het een gekkenhuis en nu is het extreem rustig!! Heb vrijdagmiddag lekker vrij genomen. Ben ik lekker thuis ipv hier uit mijn neus te vreten.
yo, probeer er wel gebruik van te maken dat het nu wat minder rommelt. Beetje bijslapen of zo. En veel plezier met je zus vandaag. Lekker even er uit!
Dag fijn in te horen dat het goed gaat!!! Mijn ongi is nog niet over ben benieuwd!! Ben ook erf benieuwd of het gelijk regelmatig is ben Nml niet aan de pil gebruik momenteel niks
Ja Miran al getest??? Ik zal je eens gaan smsen...haha je schrikt je rot als ik dat nu doe...maar gaat t niet over mij maar over jou....