(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Yojo moet jij niet even wat anders doen dan hier rond hangen ;)

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hahahaha... nee Rosa... nog niet getest.
    Moet nu wel even lachen want ik had gisteren voor Chris roomboterblokjes gekocht voor in de nachtdienst en vanmiddag had ik Didier zelf sandwiches laten maken voor in de nachtdienst. Ik zeg: wat zullen de collega's wel niet zeggen. Chris reageerde: als t nu maar n meisje wordt.
    Toen voordat ik van Divano zwanger raakte zei hij steeds: pas testen als je 4 weken overtijd bent en nu net vertelde ik dat ik n test wou gaan halen en toen zei hij: doe je dat wel zelf halen?!!
    Ik denk (en ga nog nergens vanuit) dat hij n vermoeden heeft want zo heb ik hem nog niet horen praten. Ook niet toen wij vorig jaar bezig waren voor kinderen.
    Ik weet t echt niet... misschien hoop ik stiekem van binnen dat t wel zo is.
    Ik ga dus dadelijk naar de kruitvat als ik mijn zoontje op moet halen zo rond 4 uur en dan test ik vanavond wel even... of morgenvroeg!

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hihi Miran ben benieuwd!!!

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Nou ik ga even een kopje thee zetten en wachten tot mijn dames wakker worden. Daarna naar de oma van haan die ligt slecht is een dame op leeftijd maakt het natuurlijk niet minder verdrietig maar we hebben er vrede mee!

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Even een vraagje aan de dames die meerdere kindjes hebben of een derde op komst gaat het nu veel meer kosten of valt het mee wij willen in de toekomst ooit wel voor een derde gaan maar wil mijn kindjes wel genoeg blijven bieden.

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik doe mijn best....miss extra traplopen???

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... ik vind dat t wat kleine kindjes betreft nog wel meevalt maar ik ga volgend jaar ervaren hoe duur t werkelijk is... ivm grotere kinderen. Wij hebben er nu wel 1 van 15 maar dat kost nog niet zo heel veel maar owee als ze gaan studeren en dan heb ik t echt over studeren. Dat moet geld kosten. Voorlopig kost t nog niet veel. Mijn zusje heeft 5 kids en koopt nog altijd merk kleren! Ik snap niet waar ze t van doen... hij heeft dan wel n eigen timmerbedrijf maar toch! Mijn zus is een hele dure zowel in kleding als in haar meubels enzo... echt geen makkelijk mens!
    En zij kan t wel en ik vind dat niet belangrijk... ik kan de kids nog alles bieden wat ze nodig moeten hebben alleen de goedkopere versie. Ik ben geen merktype maar wel verzorgd eruit zien!
    En dan daarbij... mijn kids zijn rauwdouwers en spelen altijd buiten/ in bomen/ op t voetbalveld/ in hutten enz enz. Dan hebben ze altijd oude kleren aan en dat kan... ze kunnen kind zijn maar bij mijn zus mag dat dus weer niet!
    Zo bekijk ik het en of ik nu zwanger blijk te zijn en er dus n 6e bij komt dat maakt helemaal niet uit vind ik!
    Is wel zo gezellig aan tafel! hahahaha

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... sterkte met de oma van haan... gelukkig hebben jullie er vrede mee maar t komt toch altijd onverwachts en hard aan meis! Dikke knuffel!

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Rosa ik ken het gevoel hoor in 2 weken tijd 2 oma`s verloren hier je hebt er vrede mee maar toch niet minder leuk dus heeel veel sterkte de komende tijd

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sterkte Rosa!

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Rosa, sterkte meid!

@ Yoyo, pittig eten, ananashart eten, bitterlemon drinken, over bultjes rijden. Haha het gaat vast neit heel lang duren.

Hier ben ik echt helemaal op :( Ben gewoon weer ziek, pfff valt me wel even heel zwaar nu. Voel de kleine niet heel vaak en heb veel harde buiken. Wacht morgen even af en anders ga ik gewoon even bellen naar het zhs. Even gerust gesteld worden.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mup: wat vervelend zeg. Gewoon de vk bellen. Vooral als je de kleine neit zo veel voelt. Hoort ook wel bij de termijn natuurlijk want er is natuurlijk niet zo veel ruimte meer in je buik. Maar je ongerust maken is nooit goed.

Rosa: sterkte. Wat betreft je vraag over een 3e heb ik nog geen ervaring mee. Denk ook niet dat die er komt;) Denk zelf dat het ook financieel hier niet zo verstandig is.

miranda: spannend weer bij je;) Misschien maar weer met de pil stoppen??:D

casaouia: welkom hier. Jullie hebben al een heel traject van zwanger worden achter de rug zeg. moet zwaar zijn.. Hoop dat je snel de hele medische molen achter je kan laten door een positieve test!

Dag: balen dat het zo rustig is op je werk. Kan je beter thuis zijn inderdaad.

hier: Matthijs zit in een flinke sprong volgens mij. vooral eten is drama. Spuugt het gewoon weer uit als hij geen zin heeft. Flessen wil hiji ook ineens neit zo meer. Kleine man wordt groot maar wel vermoeiend deze fase.... oh ja en hij is echt enorm eenkennig. Vanmorgen wegbrengen naar de go was ook brullen.. Het is een fase zullen we maar zeggen;)

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden... heb nog niet getest. Kon de tijd niet meer vinden om de test te kopen.
    Morgenvroeg moet ik naar Giuliano's school en van daaruit rij ik wel even langs kruitvat voor de test.

Kom dadelijk wel ff tokken

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Romaysa, klinkt positief meid, spannend hoor! Hopelijk snel een positieve test voor jou! Welkom hier trouwens!

@ Rosa, sterkte meis! Wat betreft jou vraag over financien; tja.... Toen wij fulltime werkte beide en kleiner woonde ging alles op, met Wesley en groter wonen ging alles op en nu met Thyrza er bij, je raadt het vast al ;) gaat ook alles op! We moeten tegenwoordig wel dingen laten maar dat vind ik ook niet erg. Het is niet meer zo dat we elke maand kunnen doen wat we willen maar dat is ook prima! Straks zal het ook zo zijn, misschien de eerste periode nog wat krapper en ja, kdv en BSO kost ons straks heel veel geld maar ik ga toch nog een paar honderd overhouden van mijn salaris dus stoppen heeft nog geen zin.

@ Miran, ohhhhhhhhhhhhhh ga testen joh!

@ Juffie, moeilijk he die sprongetjes :( en zo zielig als je ze huilend moet achterlaten bij de go of kdv... Hopelijk is deze fase snel voorbij!

@ Dag, wat vervelend dat het zo rustig is! Ik ken dat ook niet van jou, hoor jou altijd over dat je zo druk bent op je werk! Hopelijk is dit maar tijdelijk! Hoe is het met de huizen-toestand? Al nieuws?

@ Liena, ja ik snap dat je dan gaat liggen malen 's nachts! Dat zou ik ook doen! Wat sneu dat je moeder de moed al wat heeft laten zakken, pfff het moet je maar overkomen! Valt ook allemaal niet mee om zoiets te doorstaan he! Maar goed, zelfs als ze haar niet kunnen genezen zijn ze nog heel kundig in het onderdrukken van kanker. Ze gaven mijn moeder geen 2 weken toen haar tumor zichtbaar was en we erachter kwamen dat het al behoorlijk was uitgezaaid en toch hebben ze het nog 8 jaar kunnen onderdrukken. Tja, dan denk je 8 jaar is niet genoeg want je wil je moeder niet kwijt natuurlijk maar wil je toch graag iets positiefs meegeven meis. En sowieso; de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Het lange wachten is alleen slopend!

@ Zwangeren, sterkte!

Nou, hier is straks een speentje zoek geraakt :( en Thyrza wilde de andere niet. Ze slaapt gelukkig wel maar vond het zo zielig voor d'r en ik moest weg dus kon wel janken. Maar ze was rustig gaan slapen met de andere speen. Ik snap er alleen geen bal van waar dat ding is! Aan tafel zat ze er mee te spelen en toen we het eten ophadden zjin we meteen naar boven gegaan om klaar te maken voor bed maar heb 'm nergens meer gevonden?!?! Snap je toch niks van!

Morgen 10.15 uur naar de vk; spannend!!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... even over de BSO. Ik moet zeggen dat dat reuze meevalt hoor wat ze vragen. Ik moet 16,50 euro per kind VRIJWILLIG betalen. Dus dat zijn de kosten niet... dit is per jaar he!
    Als ik dan speciaal onderwijs bekijk moet ik er 60 euro per jaar betalen dat vind ik nogal wat en waarvoor?... voor t drinken dat ze krijgen en dat uurtje overblijven. Maar goed, we betalen t toch maar. hahaha

Testen?.. ja meiden, morgen ga ik testen... weet alleen nog niet wanneer op die dag maar goed je hoort vanzelf van mij of de test positief of negatief is.

Speen zoek... hahaha dat herken ik!:D:D Ik was hier Divano's speen ik geloof n maand of 4 geleden ook al kwijt geraakt en denk jij dat ik dat ding gevonden kreeg?... nee hoor.... totdat ik van de week n balletje van zijn speelgoed aan t zoeken was en ik toevallig onder t kacheltje (sierkacheltje) keek... daar lag in de stof zijn speentje haahaha ik poets daar vaak maar kan er nooit niet helemaal onder dus dat verklaart n hoop!

Vk... ben reuze benieuwd naar jullie 3e kleine wondertje meid! Hoop dat alles erop en eraan zit maar vooral dat de belangrijkste dingen werken... zoals n heel mooi kloppend hartje!!!:D:p
    Geniet ervan he!

Dan aan de nieuwe onder ons... hartelijk welkom hier in ons kippehokkie! Het klinkt heel hoopvol voor je maar pin je nergens op vast want je lichaam doet zo'n gekke dingen met je. Maar dat weet je vast wel als je al zo'n slopend traject door bent gekomen. Ik ga iig heel hard veren dat je n positieve test hebt meid!!!

All... ik ga naar bed.. ben gebroken!!!
    Fijne avond allemaal en tok morgen

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, ik ben blij dat ik naar de vk mag... Had net roze bij het afvegen en giga hoofdpijn die ik altijd heb bij een menstruatie... Begin me toch zorgen te maken...

@ Miranda, wat die BSO betreft. Het is allemaal inkomens-afhankelijk wat je eigen bijdrage is, net als het kdv dus het zal heel verschillend zijn wat iedereen moet betalen...

Ik laat het even hier bji... Kom straks hopelijk goed nieuws vertellen...

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he bah deli.. Hoop van harte dat alles goed is met jullie kleintje! HIer 3 x bloed/ bruin/ roze gehad in de zwangerschap. 2x goed, 1 x niet. Zegt niets dus. Maar weet hoe onzeker je er van wordt. Dikke knuf! Hoe laat moet je??

Speen: hier altijd minimaal 3 spenen. Vind het zo irritant als ik 's nachts op de grond moet gaan zoeken dus altijd 1 of 2 in bed zodat hij die zelf kan zoeken en 1 op de commode..

liena: gisteravond niet genoeg terug gelezen zag ik. Heel je berichtje gemist. Wat naar dat je moeder het gevoel heeft dat het niet meer goed komt. Wel super fijn dat ze dit weekend even komen. Geniet er maar lekker van!

meiden meot nu echt weg. Tafel nog afruimen en dan hup naar school. Nathan was aan het spoken vannacht en Matthijs ook. Bleek vanmorgen dat hij gespuugd had. Heb ik dus niet eens in de gaten gehad:) Voelde me wel een slechte moeder hoor..

fijne dag en kom nog wel even spieken hier hoe het met Deli is gegaan.

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ah meis :( je hoeft je geen slechte moeder te voelen hoor, als je half slaapdronken bent vang je niet alles op! Sterkte vandaag, je zult wel moe zijn!

Ik weet dat het niks hoeft te betekenen maar heb het nog nooit gehad en dan in combi met die hoofdpijn en wat pijntjes in m'n buik maak je je toch zorgen. Maar probeer rustig te blijven, ben nog niet in tranen uitgebarsten, we zullen het straks zien.....

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Deli even snel een knuffel!

Deel Deze Pagina