Goedemorgen meiden, Hier even vlug want moet naar de ruggendokter Gelukkig gaat het weer wat beter. Heb weer goed geslapen vanacht. Kom straks nog wel kletsen. Mijn mamsie is vandaag hier dus neit heel veel tijd.
Zo ik ben weer thuis. Vandaag niet lang hoeven te wachten. Bloeddruk was hetzelfde. Ben nog niets wijzer kwa hulp met evt eerder bevallen maar voelde me vandaag tenminste wel begrepen en duidelijk uitleg gekregen waarom ze niet snel ingrijpen. Weer bloed moeten geven en daar belt ze vanmiddag over omdat ze toch voor de zekerheid wil weten dat het niet omgeslagen is naar zwvergiftiging. Maandag weer terug.
Meiden... Nee heb nog niet getest maar wel test gehaald dus vanavond ga ik testen. Mijn tong tintelt heel erg... lijkt wel haast dood stuk vlees hahaha. Maar even iets anders... Ik kreeg vanmorgen een smsje terwijl ik op school mee aan t lopen was met de vraag of ik dat hier wilde plaatsen voor de nieuwsgierige kippies onder ons. Het is n heel vervelend smsje... "Hee meis even geen zin om op zp te gaan maar voor iedereen die zich afvraagt hoe of wat, het was niet goed! Op de echo was een lege vruchtzak te zien voor de duur van mijn zwangerschap dus waarschijnlijk is het vruchtje onlangs afgestoten. Wil je het posten? X " Dit was n berichtje van Deli! Deli... meis... had je al terug gesmst maar bij deze sterkte en geef dit n plaatsje he! Ik weet hoe jij je voelt meis en t is niet niks! Ik hoop voor je dat je lichaam t wel zelf nu verder afstoot. Heel veel sterkte en doe rustig aan!!!!
Ow Deli meis toch.... Hele dikke knuffel en ik denk aan je... Hoop dat het snel afgerond mag worden....
Hoi meiden, bedankt!! Ik kreeg de echo en had gezegd dat ik vanmorgen wat roze had dus me zorgen maakte. Er was een echoscopiste in opleiding dus dat zorgde sowieso al voor wat zoekwerk maar buiten af was niks te zien dus toen een inwendige echo en ik zag 'm al hangen, er was niks te zien. Het vruchtzakje werd opgemeten en gaf aan 9 weken en een paar dagen dus waarschijnlijk is het vruchtje echt net afgestoten anders was de vruchtzak nooit zo verder gegroeid. Nu is het hopen dat mijn lichaam idd zelf het gaat afstoten verder anders moet ik over 2 weken naar het ziekenhuis en krijg ik medicatie om weeen op te wekken en dat lijkt me wel heel heftig dus hopelijk hoeft het niet zover te komen. Vanmorgen was ik wel erg verdrietig maar nu lijkt het alsof het nog binnen moet komen?! Weet niet, beetje vaag...
Ik herken het helemaal Deli. Ik was op het eerste moment heel verdrietig later thuis was ik de rust zelve. Tot het moment dat het zelf afkwam.... Moeilijke periode heb je nu. Is je man bij je of ben je alleen? Wens je heel veel sterkte!
Deli.. niks te danken meis... ik had liever fijner nieuws willen typen hier voor jouw maar helaas. Schrijf dit wel op en van je af he... heb ik toen ook gedaan met die curretage. Helaas ben ik t nu alsnog kwijt maar t blijft n litteken. Neem je tijd en laat je lichaam je werk doen. Ik kon toen ook kiezen tussen medicatie of curretage, maar bij mij hielp niks want mijn lichaam stootte het niet af. Ik hoop voor jouw echt dat jouw lichaam t wel doet!!! Hele dikke knuffel en heel veel sterkte meis!!!!
@ Miran, dank je meis! De vk zei dat het waarschijnlijk sowieso medicatie zou worden omdat er alleen een vruchtzakje zit en de vrucht zelf niet meer. Maar ik heb goede hoop dat het van zelf gaat gebeuren. Heb net wel mijn leidinggevende een mail gestuurd. De vk zei dat ik beter niet kon werken omdat het nogal heftig zou zijn als de miskraam daadwerkelijk komt maar ik wil er ook niet thuis op wachten dus dan is het wel fijn als ze op de hoogte is. Ben beniuewd wat ze terug mailt...
Deli... ik hoop dat je leidinggevende meelevend met je is meid! En ja... miskraam is heftig als t eraf komt. Hevige buikpijn. Ik hoop voor je dat t snel gebeurd zodat je er snel boven op kan krabbelen. Was je hubby meegegaan?... hoe is je hubby hieronder?
@ Miran, m'n man was wel mee gegaan ja! Ja hij vind het heel erg jammer. Maar hij is wel heel nuchter en kan z'n gevoel nooit goed uiten dus hij voelt zich wat raar. Maar dat heb ik ook. Ik vind het heel jammer en was vooral vanmorgen heel verdrietig maar als je thuis komt en ziet dat je 2 gezonde lieve kindjes hebt dan lijkt dat wel wat te relativeren. Maar goed, dat voelt ook weer raar, alsof we verwend zijn omdat we zo makkelijk zwanger zijn geraakt steeds en al 2 mooie kindjes hebben. Maar dit kindje was wel zeer gewenst natuurlijk dus het is gewoon heel jammer en verdrietig... Kortom, erg vaag gevoel en moeilijk te omschrijven