(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Liena ik had idd even het boekje van het ziekenhuis opgezocht en daar stond in dat ik dan idd de verloskamers even moest bellen.
    Dus maar even gedaan en ik moet om vier uur komen. Dan gaan ze even kijken.

Hoe is het met jou?

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb inlegkruisje in is dat goed? Ze hebben er net niks over gezegd aan de telefoon....

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, is vast goed dan! Ben benieuwd meis!!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ook...vind t nu wel spannend....
    Zal mijn tas voor de zekerheid maar meenemen of niet? Ach kan maar in de auto staan...haha ow echt erg....

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ yo, haha gewoon meenemen idd :D

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Even de laaste spullen erin stoppen dan.....

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies,

Zag de vraag van Yojo, dus reageerde daar even snel op;). Zal nog heel even reageren op de rest, moeten zo weg, kaartjes bestellen.....:)

@ Deli meis wat een ontzettend ***nieuws:(, had het niet echt verwacht. Ik kan me voorstellen dat je gevoelens hier heel dubbel in zijn..... Ik hoop dat het allemaal een beetje mee zal vallen en de mk snel op gang komt, zonder dat verdere stappen nodig zijn. Een hele dikke knuffel meid.
    Wel mooi dat met Thirza alles goed was, al had je niet anders verwacht, als je de bevestiging hebt dan is dat wel weer fijn :).

@ Mupkuh, gaat het bij jou niet zo lekker meis? Weinig geslapen als ik het zo lees? Ben je de griep wel weer een beetje te boven??
    De laatste loodjes meid. Dikke knuffel.....

@ Miranda, toch wel een beetje jammer dat de test omo-wit was, maar kan me ook voorstellen dat je het wel goed vind. Wil het met Ebony nog niet helemaal vlotten? Zijn jullie met haar nog bezig met gesprekken/onderzoeken? Wat fijn dat je zo geniet van jullie mannetje, al is het vast af en toe ook wel zwaar als ze niet doorslapen, je krijgt er wel veel voor terug he??
    Hier gaat het redelijk, alleen wel heel veel migraine, maar dat zal wel van de spanning komen.....

@ Juffie, ook lekker bijna weekend!! Hoe gaat het met je mannetjes??

@ Yojo, wat ontzettend spannend zeg, ik zoude tas idd meenemen, je kan het maar meehebben en als je wel moet blijven is het ook lekker als je haan niet eerst nog weer op en neer moet!! Spannend hoor, en mocht het doorzetten...... SUC7:D en we zijn erg benieuwd!!!!

@ Rosa, wat lasitg dat je meissie de nachten ook nog zo aan het spoken is, hoop voor je dat dat ook snel voorbij is.

Hier gaat het redelijk, alleen erg last van migraine, heb ong 5/6 keer per dag flikkeren voor de ogen;). Gisteren toch maar even de vk gebeld. De bloeddruk was goed en de kleine maakte het ook goed. Maar omdat ik wel minder leven voelde, wel doorgestuurd naar het ziekenhuis voor CTG en bloed-onderzoek, maar alles was goed. Wel nemen ze me nu alvast van de vk over en hoef ik daar dus niet meer heen. De harde buiken waren nog wel goed te zien op de CTG dus moet rustig aan blijven doen........
    Morgen komen mijn ouders ws, heb er zo'n zin in.... Thomas heeft vandaag op school wat moois gemaakt voor oma Toren:, volgens de juf had hij heel erg goed zijn best gedaan:D.

Nou meiden ik ga er weer vandoor, nu maar even de geboorte kaartjes bestellen, dat is een beetje blijven liggen in alle hectiek van de laatste weken:), maar gelukkig kan het nog;)..

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Yojo en vergeet niet je foto toestel met batterijen:p, die was ik bij Kayra bijna vergeten:)

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee die heeft Joep er weken geleden al in gedaan. En ik heb er altijd eentje in mijn handtas hahaha....

Fijn dat je ouders morgen komen Liena!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, bedankt meis! Tja, tot voor gister had ik het eigenlijk ook niet verwacht, prees mezelf al gelukkig; stom! Het is idd erg dubbel maar ben er wel rustig onder. Het is goed zo! Nu gaan we in alle rust onze zolder in orde maken en even lekker genieten van onze 2 moppies! Wat fijn dat je ouders komen, kun je ook even van ze genieten en met ze praten en knuffelen! Lekker genieten samen! En wat ontzettend lief van Thomas! Blijf wel rustig aan doen he!! Niet jezelf vergeten!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, ben erg benieuwd!! Tas idd vast in de auto. Je weet maar nooit!!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja die staat klaar! Joep is ook thuis. Die gaat even douchen en dan gaan we strakjes. Wonen maar vijf minuutjes van t ziekenhuis af dus dat scheelt. Vier uur melden....

Krijg steeds meer last van mijn buik....zal de spanning wel zijn....

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    In ieder geval alvast succes in het zkh!!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nog even Thyrza's cijfertjes voor de belangstellende:

75,7 cm en 10.320 gr

@ Yo, succes zo!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thank you! Denk wel weer zo thuis te zijn hoor.

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, mooie cijfertjes van Thyrza. Lange meid!

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hallo meisjes

Yojo super spannend!! Ben benieuwd!!

Liena wat fijn dat je ouders komen! Meis probeer je je zelf rustig te houden!! Vind het knap hoe je met de situatie omgaat!!

Juffie hoe is hoe gaat het met je mannen ben jij ook al aan het kijken voor een basisschool?

Deli fijn dat je het kan relativeren blijft moeilijk en hopelijk komt het snel opgang.

@all zwaai

Vannacht is de oma van mijn haan overleden. Is toch snel gegaan.

18. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Zo lange meisje deli

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    rosa, gecondoleerd. Sterkte er mee!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief