Hey! Ctg gehad en hij heeft gekeken maar hij kan niet zien dat iets gebroken is ook niet of er bovenin een scheurtje zit. Wel apart want het is geen urine... Nu maar weer afwachten... Sterkte rosa
Heey kippies @ Rosa, gecondoleerd meis, heel veel sterkte. Zijn toch altijd weer nare berichten...... Dikke knuffel @ Deli, probeer idd lekker te genieten van de 2 kids, wel fijn dat je je er rustig onder voelt. Het moet eerst ook een plekje krijgen en mss ook even tijd om echt tot je door te dringen.... Dikke knuffel. En nu dus lekker op de zolder bezig. Kun je dat in alle rust doen.... @ Dag, hoe gaat het met jou meis? Al een beetje bezig met je voorbereiden op de nieuwe woning?? Hoe gaat het nu met je mannetje? Je had toch een gesprek met het CB? @ Yojo , wat vreemd, hebben ze niet gekeken wat het dan wel is?? En is je buik nu ook weer rustig of had/heb je nog wel steeds harde buiken? Ik blijf veren, die kleine man houdt jullie (en ons) wel in spanning zeg. Dikke knuffel Hier is het nu toch nog niet zeker of mijn ouders komen. Ze bellen morgen nog even, ligt erg aan hoe mijn mams zich morgen voelt....... Blijf het hopen, maar ze moet het wel aankunnen natuurlijk. En onze kids zijn op het moment zo ontzettend druk, wordt er helemaal niet goed van. Volgens mij gaat het weer omslaan
rosa: gecondoleerd en sterkte! Ik werk op een basisschool hier in het dorp. Dat is de enige pc school. Dus denk dat Nathan naar de school gaat waar ik werk. Niet ideaal maar ja. Werk niet in de onderbouw dus voor dat hij bij mij in de klas komt is er misschien wel wat te regelen dat ik naar een andere groep kan. Eigen kind in de klas lijkt me namelijk best lastig. Wil Nathan i.i.g. niet naar de openbare school en de katholieke school past eigenlijk ook niet bij ons.. We zitten wel allemaal in hetzelfde gebouw trouwens. We zijn een Brede school vandaar dat ik ook wel een goed beeld heb van de andere scholen.. Yojo: je houdt het maar spannend zeg Deli: je schuldig voelen is echt nergens voor nodig maar had het zelf ook hoor. Had toen tussen eisprong en posi test een paar keer wat wijntjes gedronken En toen ging het dus mis. Vk heeft me verzekerd dat dat toen nog echt geen kwaad kon maar heb toch vaak gedacht wat als ik nou....? Liena: hoop echt voor je dat je ouders wel komen! Dat je moeder zich goed genoeg voelt.
Yo, blijft toch wel beetje spannend! Liena, hoop toch echt dat je je mams morgen wel ziet. Lijkt me voor jullie beiden wel prettig. Hier gaat het wel oke. 31 jan. gesprek op het CB. En de verhuizing is nog niet zo heel snel maar wel sneller dan we dachten. Waarschijnlijk word het aankomende zomer. Terwijl we een paar weken geleden dachten dat we einde van het jaar nog niet zouden kunnen verhuizen. Maar is allemaal nog onder voorbehoud. Eerst nog een aantal dingen regelen. Kan ook nog niet te veel zeggen maar iets na 8 februari weet ik meer. Dan hebben we gesprek gehad met de adviseur en weten we of onze plannen ook uitgevoerd kunnen worden . Weet je moeder al of en wat voor een behandelplan ze hebben? Is het bij jou al een beetje bezonken? En houd Thomas zijn goede nachtelijke gedrag nog steeds vol? Hoop van wel en dat Kayra het snel van hem overneemt. Als jij dan ook nog eens wat rust kon vinden is het alvast weer een klein lichtpuntje wat je volgens mij goed kan gebruiken. Juffie, lesgeven aan je eigen kind lijkt me inderdaad heel erg moeilijk. Zoieso lijkt het me een moeilijke baan. Heb al respect voor de leidsters van de psz. Snap niet hoe die 17 kids in het gareel kunnen houden terwijl ik soms al moeite heb met 2, haha!! Heb jij ook zo'n grote klas? Hier op de basisschool zijn klassen van meer dan 30 kids heel normaal. Vind ik ergens wel jammer. Waarschijnlijk kan de school er niets aan doen en ligt het ook een groot deel aan de overheid.
Hoop voor je dat je moeder zich goed voelt morgen Liena dat je ze even kan zien. Hij heeft me liggend op bed onderzocht ik moest een keer hoesten dat was t eigenlijk wel. Heb ook uitgelegd dat ik het voornamelijk heb als ik van zit naar staand ga. Het ruikt ook absoluut niet naar urine.... Ga nu maar gewoon hopen dat het doorzet want mijn buik blijft rommelen en pijnlijk. En maandag weer controle dus we zullen zien....
Dag: Wij zijn niet zo'n grote school. Ik heb 20 kinderen in de klas. En dat zijn dan 2 groepen. Groep 5 en de helft van groep 6.. 20 kinderen is niet veel maar heb heel veel zorgleerlingen in de klas wat dus betekent dat ik veel handelingplannen moet schrijven en uitvoeren. Naast het lesgeven aan 2 groepen dus ook nog veel doen met kleine groepjes of individueel met een kind. Is soms best druk.. Van de 12 kinderen in groep 5 zijn er bijvoorbeeld 4 dyslectisch Yojo: gek hoor dat vocht verlies al weet ik nog wel dat ik vlak voor de bevalling ook constant heel veel dunne waterige afscheiding had.. Kan het ook nog zijn natuurlijk.. Ik moest echt heel vaak inlegkruisjes verschonen omdat het steeds doorweekt was. Dus gewoon van de waterige afscheiding. Lekker verhaal weer
Juffie dat zou dan idd wel kunnen. Ik weet alleen zeker dat het geen urine is haha. We kunnen toch niets anders doen als afwachten....vind t wel moeilijk hoor...
yojo: wachten is ook niet leuk. De eerste weken van een zwangerschap vond ik niet leuk. Duurde zo lang allemaal. Maar de laatste week vond ik ook echt niet zo leuk meer. Je bent maar aan het wachten en je kan steeds minder.. Iemand trouwens nog een leuk idee voor de verjaardag van Matthijs?? Blijf maar twijfelen
Goedemorgen wachten lijkt mij ook niet leuk maar te vroeg bevallen is ook niet echt leuk hoor omdat je dan helemaal niet weet wat je te wachten staat. En hoe je kleine er doorheen komt. Vandaag was dag heb mega veel was en het word toch koud brrr
Geen veranderingen hier..... Wordt een beetje simpel van mensen waar je normaal niets van hoor die nu ineens gaan bellen en smsen hoe het gaat. Heb uit frustratie de hele was gedaan en beneden alles gestoft en ja daar heb ik alleen mezelf maar mee.... En met jou?
@ Yoyo, ja dat is shit hé al die nieuwsgierigen mensen. En ja dan ga je dingen doen die eigenlijk niet goed voor je zijn Probeer het rustig aan te doen. Anders gewoon de telefoon een paar uur uit Hier gaat het wel goed opzich! Maar kan over alles wel klagen. Pijn in mijn bekken nog steeds ziekjes en doodop eigenlijk Maar komt goed kan niet wachten totda ik vanavond in bed kan liggen en heerlijk kan uitslapen Want Vanisha is er niet...
@ Yoyo, ga ik wel proberen ja. Wil ergens zo ook wel naar bed maar ben bang dat ik dan vanacht geen oog dicht doen. Vanavond gaan we lekker uit eten. Dus nog even tijd voor ons 2tjes
@ Yoyo, we gaan naar Las Salinas in Veldhoven. Op aanraden van vrienden. Bengel vind ik ook wel heeeel lekker alleen hier in Eersel een beetje ongezellig opgesteld Ga ik toch maar even plat. Denk film kijken val meestal na een half uur in slaap
rustig hier vandaag.. Mup: geniet maar lekker even een avondje met zijn 2tjes. En natuurlijk van het uitslapen morgenochtend. Yojo: Natuurlijk is het niet leuk als mensen steeds vragen maar als niemand wat vraagt is het ook niet leuk natuurlijk Je meot maar zo denken, iedereen leeft met je mee. Liena: zijn je ouders nog gekomen?? Hoop het echt voor jullie! Deli: hoe gaat het met je?? Begint er al wat te rommelen.. Hoop echt dat de mk lichaamlijk niet te heftig vooor je wordt. Niet schrikken hoor als je veel bloedverliest. Ik vond het echt wel veel.. Ook de krampen vond ik wel heftig, hoop dat dat bij jou allemaal meevalt. Denk in iedergeval aan je.. fijne avond allemaal!
Hey Juffie, wat lief van je! Ik werd vanmiddag behoorlijk misselijk en had last van m'n rug dus ben even gaan liggen. Toen dacht ik dat het misschien op gang kwam, voelde wat rommelen maar nee, verder niks helaas Zie er wel tegen op, ben er wel op voorbereid dat het heftig zal zijn De vk zei dat ik moest bellen als ik teveel bloed verloor, 2 kraamverbanden vol in een half uur was teveel. Had jij minder? Pfff... Ik zie het wel. Wou maar dat het begon of liever nog; voorbij was! Jij ook een fijne avond meis! @ Liena, hoe is het bij jou meis? Zijn je ouders nog geweest? Hoe is het met ze en vooral; hoe is het met je moeder? Knuffel voor jou meis! @ De rest; zwaai...
Deli: Zoveel bloed ben ik gelukkig niet verloren. Heb geen kraamverband hoeven gebruiken, wel het grootste maandverband.. Verder krampen zoals weeen aan het begin van een bevalling. Toch wel flink pijnlijk. Snap dat je wilt dat het voorbij is. Ik had al bloedverlies toen ik de echo kreeg dat het niet goed was. De volgende dag zette het toen al door.. Maar was wel iets minder ver dan jij.. Nathan wilde net trouwens geen luier meer aan in bed. Nu is hij tot nu toe 's ochtends altijd nog goed nat dus ben benieuwd.. Er ligt een waterdichte molton op zijn bed dus dat scheelt