@ Juffie, oh ik ben benieuwd hoe het gaat vannacht misschien verrast ie je wel! We zullen zien hoe het gaat hier, je weet het niet. Mijn gevoel zegt dat ik over een week of 2 geholpen moet worden maar hopelijk zit ik er helemaal naast!! Ik zit toch ook echt niet lekker in m'n vel. Ik kan weinig hebben van de kinderen en kan overal wel om huilen zo irritant als je jezelf niet herkent. Maar ja, gaat wel weer over!!
Deli: 2 weken afwachten is nog best lang he? Hoop dat het vanzelf komt want lijkt me heel vervelend 2 weken nog wachten.. Je blijft er toch mee bezig. Dat je steeds moet huilen is logisch toch? Je moet toch afscheid nemen.. Ga even met mijn haan op de bank hangen en dan vroeg naar bed. Vannacht waren de jongens allebei aan het rommelen. Volgens mij wel 5 x uit bed geweest tot morgen!
@ Juffie, bankhangse meis! Hopelijk vannacht een beter nachtje! Wij hangen ook op de bank! En wat je zegt; 2 weken is wel lang, ik had gehoopt omdat het donderdag al wat rommelde, dat het wel zou doorzetten maar dat wachten is niet leuk! Je wilt er dan ook maar meteen klaar mee zijn. Ach ja, komt allemaal goed!
Goedemorgen! NOu om 3 uur kon ik alles verschonen hoor. Nathan is er nog niet an toe om 's nachts geen luier om te hebben. Verder Matthijs veel te vroeg wakker en Nathan wilde na het verschonen van zijn bed niet meer slapen. Kortom gaap Nu 2 nachten op een rij slecht geslapen en ben nu al op. Snap echt niethoe Liena dat doet.. Zoveel respect! Hoop dat ik Matthijs er zo nog even in kan leggen maar hij is nu lekker aan het spelen een oogt nog niet erg moe
goedemorgen Juffie ik snap dat ook niet hoor gaap ik zou ook gebroken zijn Hier heerlijk geslapen alleen een beetje te vroeg wakker hahaha
Morguh... Meiden... ik snap t ook niet van Liena... ik ben echt geen mens als ik geen nachtrust heb. Vannacht had ik n goede nacht maar Divano lag dan ook pas om half 12 gisteravond in bed. Ik heb hem maar 1x gehoord vannacht en om half 9 was ie al weer wakker... veelste vroeg natuurlijk. We zien wel hoe t gaat vandaag. Deli... ik hoop dat t snel en minder pijnlijk gaat bij je. Het doet toch al zo veel pijn psychisch dan. Ik geef jouw nogmaals n hele dikke knuffel meis!!! Liena... is je mama nog geweest dit weekend? Hoop t zo en ik hoop ook dat je haar beetje positief hebt gekregen. Ik ga vurig veren dat ze haar kunnen helpen!!!! Dikke knuffel meis Yo... hoe gaan je nachten meis? Morgenvroeg weer zkh toch? Ben wel nieuwsgierig geworden. Mup... hoe was je etentje met je haan? Heb je heerlijk uit kunnen slapen?? Hoe laat gaan jullie Vanisha halen? Geniet nog heel even van elkaar meis!
@ Miranda, hier een hele leuke avond gehad en lekker gegeten. Vanacht natuurlijk wel een paar uur wakker gelegen. Maar wel heerlijk ongestoord tot 9 uur in bed blijven liggen. Als het goed is komen ze haar rond 1 uur brengen. @ Juffie, jammer dat het niet gelukt is. Hopelijk is hij binnenkort wel weer droog. Vanisha is nu gelukkig weer droog snachts maar we houden de pamper even aan totdat ons beepje straks een maandje ofzo oud is. Ben bang dat als ie geboren word het weer mis gaat anders @ Deli, rustig aan meid! Logish dat je niet zo veel kunt hebben nu. Hoop dat het snel weer beter met je gaat!
@ Yojo, meis alles ws nog steeds rustig bij jou, anders hadden we het vast al gehoord. Ik ben benieuwd wat ze vandaag in het ziekenhuis zeggen!!! Hoe gaat het nu met je? Ik kan me voorstellen dat je er simpel van wordt dat allerlei mensen je nu ineens wel benaderen. Ze bedoelen het vast goed, maar je zit er niet op te wachten...... Dikke knuffel.... @ Juffie, wilde Nathan de luier nog wel weer aan 's nachts? Ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat je iedere nacht het bed moet verschonen. Daar heeft hij dus nog iets meer tijd voor nodig! Wel knap dat hij overdag alles op het potje doet. Hier kan het thomas nog steeds niets schelen, Als ik hem zijn luier uit doe dan plast hij wel op de pot(meestal) maar anders laat hij het gewoon gaan en komt hij het bijv. ook niet zeggen als hij gepoept heeft. Het lijkt hem niet uit te maken. lastig hoor. Ik wacht nog even tot de kleine er is en dan gaan we er maar eens voor. Hoe ik het de nachten volhoud?? Hihi. Ik heb me er zoveel mogelijk bij neergelegd en Kayra slaapt nu vaak het 2de deel van de nacht bij ons in bed. Ook niet ideaal, maar als ik er 3/4 keer uit geweest ben ben ik het wel zat. Met Thomas gaat het steeds verder de goede kant op. Afgelopen week heeft hij toch 5 nachten in zijn eigen bed geslapen tot 6 uur!! **trots** @ Dagdromer, hoe is het met jou meis? Vrijdag een lekkere vrije middag gehad? Hoop voor je dat je het vandaag weer een beetje drukker hebt!! Het gesprek met het CB komt dus nog, ben benieuwd. Zie je er tegenop? @ Deli, meid hoe gaat het met jou? Ik hoop zo dat je het allemaal snel achter de rug hebt. Wel fijn dat je leidinggevende zo'n lieve mail stuurde... Hier gaat het op zich wel alleen toch wel vaak verdrieitig,,,,,, maar goed dat hoort er ook een beetje bij natuurlijk. Het moet allemaal een plekje krijgen. @ Miranda, ik ben overdag ook niet altijd de gezelligste hoor, als ik zo weinig geslapen heb, maar over het algemeen gaat het wel hihi. Ben op het moment redelijk gewend aan weinig slaap, al ben ik op het moment wel heel moe. Maar dat komt ook door de spanning... Ik hoop voor je dat Divano ook snel zijn ritme vind en je iedere nacht lekker kan slapen. Hoe gaat het nu met de andere kids? @ Mupkuh, wat heerlijk dat jullie even een avond/nachtje samen hebben gehad. Heb je er een beetje van kunnen genieten?? Hier hadden we die plannen ook, de kids zouden een weekje logeren bij mijn ouders, helaas gaat dat nu niet. Wel jammer, maar mams heeft genoeg aan zichzelf op het moment.... Hoe voel je je verder? @ Rosa, hoe gaat het meis? Is het allemaal een beetje vol te houden? @ Melanina, en de was allemaal weer aan de kant? Moet hier vandaag nog een heleboel opvouwen en opruimen. Nu draait hij ook al weer op volle toeren. Lijkt wel geen eind aan te komen..... Hoe gaat het met jullie meissie? Zo druk weekend achter de rug. Vrijdag hadden we zo'n baaldag gehad dat ik het nodig vond om het weekend ook wat leuke dingen met de kids te doen. Zaterdagmorgen heb ik met ze appeltaart gebakken. Dit vonden ze beide erg leuk en daarna zijn ze lekker in bad geweest. Dit was toen ook wel nodig... Tegen 11 uur belde mijn mams dat ze onderweg waren. Ik was helemaal blij natuurlijk, ze kwamen dus toch. Moet zeggen dat ik wel even schrok toen ik haar zag, wat kunnen mensen in een kleine 4 weken hard achteruit gaan. Maar ze waren gelukkig toch gekomen. We hebben vooral veel gepraat over de komende periode. Wel heel raar allemaal. Mijn mams denkt dat het allemaal niet meer goed komt, dus dan heb je samen heel andere gesprekken..... Op zich wel fijn want dan weet je van elkaar wat je wilt. En we moeten natuurlijk de uitslagen van vrijdag afwachten, maar heb nu ook mijn twijfels eerlijk gezegd. Verder vonden de kinderen het geweldig dat Opa en Oma Toren er waren en die hebben genoten...... Toen mijn ouders weg waren kwamen de tranen en heb ik er een poos met haan over gepraat en dat luchtte wel op. Gisteravond wel heel duizelig en misselijk, weet niet zo goed of het nu griep is of spanning, maar het is wel vervelend...... Nou meiden nu weer genoeg geklaagd. De nachten gaan langzaamaan wat beter. Kayra komt wel iedere nacht, maar Thomas heeft toch 5 van de 7 nachten in zijn eigen bed geslapen, dus helemaal blij. Nu zelf nog wat beter slapen als de spanning wat weg is en dan ben ik helemaal blij...... Meiden allemaal een heel fijne dag, kom mss nog wel even tokken, maar moet eigenlijk ook nog heel veel doen vandaag, moet alleen nog even moed verzamelen Dikke knuffel LIena
@ Liena, rustig aan meid! Want het zijn spannende tijden voor je moeder maar ook van jou. Gelukkig heb je vanacht wel goed geslapen. Hier gaat het wel goed. Wel heel moe Gisteravond echt uren lopen hoesten had er helemaal buik en rugpijn van. Zo even de HA bellen heb een groeiende sproetel onder mijn borst precies waar mijn bh zit. Hopelijk kunnen ze die nog verwijderen voordat ik straks weer bV ga geven.
Liena, wat fijn dat je je ouders gezien hebt dit weekend. Lijkt me heel confronterend om die gesprekken te hebben met je mams. Ik vond het bij schoonmoeder al heel moeilijk, laat staat met je eigen moeder. Wel fijn dat je van elkaar weet wat je wil en vooral wat je niet wil. En goed dat je er met haan ook fijn over kunt praten en die tranen moeten toch komen. Er zullen er ook heus wel meer volgen maar dat is gezond. Fijn dat Thomas de goede kant uit gaat in de nachten. Dat is vast 1. Ik ga heel hard voor jullie hopen dat de artsen nog iets voor je moeder kunnen betekenen. Heeft ze de vorige keer ook chemo en bestralingen gehad of zo? Klinkt vervelend maar dan weet ze wat het teweeg kan brengen en maakt het de keuze over wat ze wel en niet wil misschien wel wat makkelijker voor haar. En morgen inderdaad gesprek op het CB. Ik zie er best tegenop maar als ik dan jouw verhaal lees durf ik dat amper nog te zeggen. Dikke knuffel voor jou!! Yo en Mup, hoe gaat het bij jullie? Deli, hoe ging je weekend? Ik vind 2 weken wachten ook wel erg lang hoor. Is dat nog bespreekbaar of staat dat vast?
Morgen! Hier BIB.... Gisteravond veel pijnlijke harde buiken gehad. Nu weer kramp onderin buik. Om half twaalf weer zh. Liena rustig aan meis.... Deli hoe is t?
yo, toch weer gerommel dus! Hoe laat mag je op controle? Er moet toch intussen wel wat gebeurd zijn daarbinnen zou je denken......
Het mag zeker wel eens doorzetten....heb net gedouched en heb echt pijn in onderbuik.... Zou t dan???
Even snel een reactie, zonder te lezen van mij. Ik ben op m'n werk maar heb sinds vanmorgen wat bloed verloren dus denk dat het begin van de miskraam er is. Ga waarschijnljik zo ook weer naar huis. Ik hou jullie op de hoogte en reageer straks even! @ Liena, knuffel voor jou sowieso! @ hoogzwangeren; zet 'm op!!
Liena... aan de ene kant zeer fijn dat je moeder geweest is en super dat jullie hebben kunnen praten. Jammer dat je je moeder in slechte toestand ziet dat moet zeer confronterend zijn voor je en zeker ook heel dubbel want je bent zelf al n heel eind zwanger dus dat maakt t allemaal zo moeilijk. Fijn dat je toch ook met je lieffie kunt praten! Ook super dat de kinderen en opa en oma van elkaar genoten hebben. Hoe is je vader hier onder????? Is ie gesloten of praat hij toch ook wel mee? Hoe ziet hij eruit? Kan me voorstellen dat je vader er ook zeker mee zit en misschien wel alles opkropt. FIjn iig dat Thomas het nu doorkrijgt dat ie moet slapen in eigen bed! Je mag met recht trots zijn meis en uhh je komt het hier allemaal maar vn je af tokken he!!! Dikke knuffel. Ik ben wel blij voor je dat je je ouders dit weekend toch gezien hebt al zijn de omstandigheden niet zo leuk. Yo... zou kunnen meis dat t nu al begonnen is. Lekker in bad gaan liggen n halfuurtje/uurtje! Wil ook wel eens opschieten met de weeën! GEFELICITEERD met je 39 weken meis! Suc6 straks in zkh! Mup... ben je bijgetankt van je weekendje uitslapen??? Hoe vond Vanisha t bij opa en oma?? Deli... hoe is t met je meis? Heb je t al een beetje kunnen verwerken? Zal nog niet... dat komt pas na dat je t kwijt bent geraakt. Had ik tenminste... daarna kon de verwerking pas gaan beginnen en t n plaatsje geven komt ook daarna pas. Dikke knuffel!!!
liena: wat fijn dat je ouders toch geweest zijn. moet echt heel heftig zijn zulke gesprekken. Word zelf al verdrietig als ik me voorstel hoe dat moet zijn En goed van Thomas zeg! Zindelijk worden gaat vast ook vanzelf goed. Nu ook een drukke en spannende periode voor hem.. Yojo: Worden de krampen wel pijnlijker al.. Vond zelf het echte werk echt duidelijk te herkennen. zoveel pijnlijker als harde buiken en de begin krampjes.. Succes zo! zou fijn zijn als er nu ondertussen wat ontsluiting is.. Deli: sterkte meis. Goed dat je naar huis gaaat. Ik heb gewoon gewerkt de dag dat alles loskwam. Eigenlijk stom maar ja wilde het mijn directeur niet vertellen. Uiteindelijk collegas die het natuurlijk wel doorhadden wat had harstikke buikpijn om maar niet te spreken van de emoties. Als je bloed ziet is het toch echt definitief natuurlijk. Dikke knuf! Mup: zou fijn zijn als het nog even weggehaald kan worden dan. Ga hier maar eens was opvouwen. Liggen weer hele bergen