(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja het wordt pijnlijker alleen geen regelmaat.

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Yoyo hoop dat het doorzet. Tja ik kan je verder niet helpen helaas. Hier waren de weeen erg zwak en ook niet met regelmaat. Heb niet eens 1 pijnlijke wee gehad.
    Ik hoop dat het ZH goed nieuws heeft en dat je gelijk kan blijven om te bevallen.

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, ben erg benieuwd! Kan best nog ff duren voor er regelmaat komt.

Deli, meis groot gelijk dat je lekker naar huis gaat. Ik hoop voor je dat dit gedeelte snel achter de rug is voor je! Sterkte!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik weet het. Schoonpapa brengt me dadelijk naar t ziekenhuis. Joep kon vandaag alleen in nood naar huis....maar goed. Ik overleef het wel.

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, fijn dat je schoonpa je brengt. Als ze in het zkh constateren dat er wat gaande is kan Joep altijd nog aktie ondernemen. Ik wil je niet alle hoop ontnemen want het zou zo maar begonnen kunnen zijn maar voor hetzelfde geld is het weer voorwerk. Ik heb het bij de 2e ongeveer een week of 3 gehad voor het echt begon. Jij loopt nu al al een tijdje er mee rond dus zou zomaar kunnen dat er nu wel wat werk verricht is daarbinnen. Hoop het echt voor je! En niet dat je net als ik toch de 40 weken passeert.

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, spannend meid! Goed dat ze pijnlijker worden regelmaat komt hopelijk zo vanzelf! Duim voor je!

@ Juffie, ja dat zou zeker fijn zijn. Hoop niet dat ik er voor naar het ziekenhuis moet. Is weer zo'n gedoe ;)

@ Miranda, ze vond het heel leuk! Maar was ook wel weer blij om weer thuis te zijn. Bijgetankt nog niet echt :( Vanacht uren liggen hoesten voordat ik in slaap viel. Maar voel me wel wat beter gelukkig. Als Vanisha zo naar school gaat ga ik even heerlijk plat :D

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo ben ik weer!
    Weer door de controle heen... bloeddruk weer te hoog maar urine schoon. Vruchtwater zat er ook nog meer als genoeg dus toch geen scheurtje ergens. Het is nu ook weer meer slijmerig om ff vies te vertellen. Heb wel weer bloed moeten laten prikken en urine voor blaasontsteking. Daar krijg ik de uitslag nog van.
    Ze gaan me niet inleiden ook niet na volgende week...hij moet vanzelf komen.... zucht!

Pijntjes blijven komen en gaan. Nu is t even wat rustiger....maar hopelijk niet voor lang. Geen inwendig onderzoek gehad vond t al pijnlijk genoeg dat ze aan mijn buik zat. Donderdag weer terug dus vraag er dan naar.

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, dan word het toch huis tuin en keukenmiddeltjes proberen ;) Het is uiteindelijk ook het beste als de baby gewoon vanzelf komt. Maar niet altijd leuk wachten :(

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah we hebben al vanalles geprobeerd....

Ze belden net al van het ziekenhuis. Bloed was goed en urine ook dus geen blaasontsteking. De buikpijn kwam dan toch van het voorwerk wat mijn lijf aan het doen is en hoogstwaarschijnlijk voorweeën....
    Nou ben benieuwd hoe lang het voorwerk blijft....

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nog max 3 weken yojo.. ;) Maar hoop voor jou een stuk eerder natuurlijk!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha hoop ik ook juffie! Maar begin er vrede mee te krijgen....ze doen het niet voor niets denk ik maar en zolang als de beeb het nog goed doet hierbinnen...

Mooie foto's op facebook!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... ach, heb je nog even de tijd om op facebook door te gaan met castleville en met hidden chronicle. hahahaha nee ik snap ook wel dat je graag snel je kleintje vast wil houden en jeej wat duurt dat voorwerk lang zeg. Ik heb dat eigenlijk nog niet gehad... gelukkig maar!
    Hoop dat Fonske het ook snel opgeeft hoor meis!

Zal de poll eens erbij gaan zoeken!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah ja kan ik me bezig houden met verslavende spelletjes....

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bevallingspoll:

Yojo uitgerekend op: 6 februari 2012

Miranda wéét haantje denkt op 3 februari
    Liena weet haantje denkt op 8 februari
    Yojo weet ook haantje denkt op 28 januari
    MupKUH weet ook haantje denkt op 5 februari
    Delilah weet: haantje denkt op 29 januari
    Juffie: haantje op 10 februari
    Dagdromer weet: haantje op 9 februari

Mupkuh uitgerekend op: 1 maart 2012

Miranda denkt kippetje op 28 februari
    Liena denkt haantje op 27 feburari
    Yojo denkt kippetje op 4 maart
    MupKUH weet ? op 20 februari (verjaardagscadeau:D )
    Juffie denkt haantje op 21 februari (gelijk met Matthijs:))
    Delilah denkt kippetje op 11 maart
    Dagdromer denkt haantje op 4 maart

Liena uitgerekend op: 8 maart 2012

Liena denkt haantje op 29 februari
    Miranda denkt kippetje op 12 maart
    Yojo denk haantje op 2 maart
    MupKUH denkt kippetje op 29 februari
    Juffie denkt haantje op 8 maart
    Delilah denkt haantje op 20 maart
    Dagdromer denkt haantje op 12 maart

Buddies:

Yojo: Miranda
    Mupkuh: Miranda
    Liena: Deli

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    thanx.. Een spontane bevalling is inderdaad gewoon het beste. Maar ja wachten is gewoon nooit leuk..

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    brrrr heb het ineens koud brrrrr

btw heb ik jullie allemaal op FB ????
    zo niet ik ben te vinden onder
    Melanie de winter
    woonachtig in Spijkenisse
    en heb op csg de oude maas gezeten
    fotos is DL die in de kast snoepjes aan het eten is ;)

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier begint het nu een klein beetje wit te worden....

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Hier even kort. Vanisha heeft gewoon tot 8 uur geslapen heeeeerlijk. Is gewoon 2 uur langer dan normaal. Dus nu hebben we iets meer haast dan normaal.

Zo rijbewijs en id ophalen. Mag ik weer legaal autorijden :) Om 11 uur bij de dokter zijn en dan vanmiddag naar mams. Als ik thuis blijf zitten ga ik toch weer poetsen en doet veel te pijn aan mijn bekken :(

Tot straks denk ik :)

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,

Vanochtend bij het CB geweest. En heb een goed gesprek gehad. We hebben besloten het 2 maanden aan te kijken. Ook omdat Stan vanaf morgen een extra keer naar de psz gaat en dus ook 1 andere juf krijgt. We willen kijken of die juf ook dezelfde bedenkingen heeft en dan heb ik 3 april weer een afspraak op het CB. Als we dan aktie willen ondernemen dan schakelen we de integrale vroeghulp in. Die gaan dan Stan observeren op de psz en thuis en door middel van spel wat kleine tests doen. Aan de hand daarvan komt een rapport. Als die ook denken dat het zorgelijk is dan wordt ik vanuit daar weer verder geholpen. Vooralsnog denk de wijkverpleegkundige dat we hem de kans moeten geven om ook sociaal te ontwikkelen en er verder niets aan de hand is. Hij ligt dan welliswaar wat achter in de sociale ontwikkeling maar dat wil niet meteen zeggen dat er sprake is van autisme. Misschien dat hij met wat andere begeleiding wat weerbaarder word en het "probleem" vanzelf oplost. Ik ben tevreden met dat plan en voel me er ook goed bij.
    Sorry voor het ego verhaal maar moest het even kwijt.

Deli, hoe gaat het bij jou? Zet het door?

Mup, lekker uitgeslapen dus. Heerlijk toch!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dag, Fijn dat je zo goed geholpen wordt. En ik ben benieuwd of die extra dag verschil gaat maken.

Mup, lekker uitgeslapen! Heerlijk!

Deli, hoe gaat ie daar? Hou je het een beetje vol??

Hier werd ik vannacht wakker van de pijn. Mijn buik stond helemaal strak en drukte flink naar onder. Leek net of mijn botjes onderin naar buiten gedrukt werden... Hield even aan en zakte weer weg. Na een minuut of tien kwam het weer terug en na een poosje zakte het weer weg.... Dus ikke hoop! Maar helaas daar is het bij gebleven. Sindsdien weer het rommelen van gister... En ook weer flink maagpijn gehad....maar komt goed. Laatste loodjes! Ik zal het nu zelf maar zeggen haha.

Joep en ik waren gisteren alle cliche's op aan het noemen die iedereen steeds naar ons gooit en waar we nu gelukkig hard om kunnen lachen maar op dat moment kan je de mensen wel wat.... De laatste loodjes zijn het zwaarst.... Er is er nog nooit een blijven zitten.... etc....

Deel Deze Pagina