(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, Divano is nog wakker, da's jammer anders kon je een warme douche nemen en lekker naar bed! VOlgens mij word je anders niet warm na zo'n wandeling. Het was echt wel behoorlijk koud vandaag en hier waaide het ook flink! Slaap lekker meis, hopelijk voor Chris een betere nacht en voor jou ook!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dank je Deli... maar wordt er hier n beetje simpel van. Ik krijg vandaag totaal geen rust in mijn lijf en dat heb ik zo hard nodig op t moment. Kan s'middags niet eens even gaan liggen of ik heb mijn huis vol visite. Ik loop nu voor n heel goed doel... voor de kids om hun een veilig speelterrein te bieden maar anders had ik dat echt niet op me genomen. Dan heb ik idd die gebroken nachten met Divano... daarbij slaapt ie s'avonds pas laat want anders zit ik er midden in de nacht mee op. Hij heeft nu eenmaal heel weinig slaap nodig en mama heeft VEEL slaap nodig. Maar kan hem nu ook niet overlaten aan Chris want die heeft zijn handen vol aan zijn eigen.

ik ga nu echt afsluiten want divano is zo moe dat ie zijn eigen overal aan stoot.

slaap lekker

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja meis, als je te weinig slaap krjigt valt alles niet mee! Tis gewoon zwaar! Helemaal als je overdag niet aan jezelf toe komt. Maar meis, je moet echt gewoon zorgen voor een moment voor jezelf! Dat je zegt tegen mensen dat ze voor een bepaalde tijd komen. Dat als Divano slaapt jij even eigen tijd hebt! Dat heb je toch nodig!! Moet je echt doen hoor!! Slaap lekker!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden :D

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen.

alles goed met iedereen??
    En hoe vinden jullie die kou brrrr
    Ik vind er niks aan hoor maarja
    Vandaag ff naar een oud klasgenootje toe die heeft 2 meisjes van bijna 3 jaar dus kunnen de meiden fijn samen spelen.

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Melanina, ik vind het ook maar niks die koud. En als het dan zo koud is mag er best een pak sneeuw liggen.
    Veel plezier vanmiddag!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dank je Deli... hoe voel je je vandaag? Ik kan begrijpen dat je je leeg voelt. Tenminste zo voelde ik me.
    Maar je moet ook doorgaan voor de andere 2 kids he. Het is hard en moeilijk hoor.
    Sterkte meis!

Mijn nachtrust is iets beter gegaan... ik had voor Divano n winterslaapzak met lange mouwen gekocht... gewoon eens proberen hoe dit gaat... nou vannacht 1x speen kwijt dus ik terug gegeven begint ie toch kei hard te huilen dus ikke hem op zijn zij gelegd, dekentje erover heen en ja hoor hij viel terug in slaap en de rest van de nacht heb ik hem niet meer gehoord. Lag helaas wel pas om half 12 te bed maar tot 7 uur kunnen slapen en toen kon ik er echt niet uit... dus vanmiddag maar heel rustig aan doen en lekker tijd voor mijn eigen nemen. Vanavond wil mijn schoonzusje om half 6 alweer gaan lopen!(bah bah en nog eens bah) maar goed als ik zie wat t opleverd voor de speeltuin dan doe ik dit toch wel graag. Maar dan wel door andere weersomstandigheden en andere tijd. Vanmiddag lopen mijn schoonmoeder en schoonzusje. Kan ik ff doen wat ik moet doen. Ik ben heel benieuwd naar t eindresultaat van wat we opgehaald hebben. WIj hebben nu een x-aantal straten hier gehad en de mensen gooien al gauw 1,50 euro erin en heel veel 2 euro's... we hebben zelfs de dokter geld lichter gemaakt want hij wou niks geven maar zijn assistente gaf briefgeld hahahaha en we hadden aan 1 vrouwtje gevraagd of ze misschien mee kon lopen maar dat kon ze niet maar ze gaf wel groot-briefgeld! Ooow ik ben zo benieuwd. Al gooien de mensen maar 1 euro erin per huisje... we hebben er ruim 950 huizen op t dorp dan zijn wij al hartstikke blij met dit bedrag en geholpen!
    We gaan voor n goed doel!

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, meldplicht!! ;)

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey lieve kippies,

Sorry, maar moet even van me afschrijven......:)

Hier wil het allemaal even niet zo lukken, voel me helemaal niet lekker:(. Erg misselijk, last van mijn hoofd, duizelig gevoel en heb eigenlijk geen idee wat er aan de hand is. Zat vanmorgen erg te twijfelen of ik de ha zou bellen, heb het uiteindelijk niet gedaan, denk dat het vooral de spanning is rondom mijn mam en de laatste weken van de zwangerschap..... Zie er allemaal zo tegenop, de bevalling en aanstaande vrijdag.... Ik ben moe en zou het liefst even een paar dagen wegkruipen voor alles, maar dat zal niet gaan.
    Vanmorgen is mijn schoonvader geweest om de laatste keer een stukje van de commode te verven en dan is dat eindelijk klaar........

Zou nou even weer genoeg geklaagd......;). Lucht wel even op.

@ Dag je hebt gelijk hoor, Yojo heeft meldplicht;)...
    Wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad op het CB. Het loopt allemaal, al is het op een laag pitje.... Dat is ook wel lekker. Hoop dat het allemaal mee zal vallen.
    Hier zijn steeds meer mensen die zich afvragen of Thomas geen ADHD heeft.......... Mss toch eens aangeven op het CB. Hij is altijd wel heel druk. Mijn broertje heeft ook ADHD en mijn mams herkend ontzettend veel van hem in Thomas. Nou ja we zullen het zien...;).
    Maar wat je ook zegt, kinderen krijgen wel steeds sneller een stempel en of dat altijd goed is....;).

@ Deli, hoe gaat het met jou meis?? Moet veel aan je denken. Ik hoop zo dat je het allemaal een beetje een plekje kan geven en het allemaal een beetje mee zal vallen. Dikke knuffel.....

@ Miranda, volgens mij heb je het als thuisblijfmama nog drukker als toen je aan het werk was of niet;). Doe je rustig aan en denk je ook een beetje aan jezelf??? Ook voor jou een dikke knuffel....

@ Melanina, veel plezier vanmiddag, en die kou.... Ach heb het liever zo dan dat het steeds regent en triest is buiten;)

@ Mupkuh, goedemorgen. Lukt het allemaal een beetje?? Hoe gaat het met Vanisha??

Nou ik ga er weer vandoor, heb 2 kids die aandacht willen hebben.....;)

Dikke knuffel Liena

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja hier ben ik!
    Na weer een extra controle in het zh. Werd om half vier wakker met flinke hoofdpijn die niet wegtrok. Ook heel wazig zicht etc.
    Wakker gelegen tot een uur of half acht en toen nog even tot negen geslapen. Hoofdpijn was nog net zo erg aanwezig dus heb ik gedouched en gebeld. Joep kon niet weg op het werk dus heeft hij zijn moeder gebeld en die is met me meegegaan.
    In het ziekenhuis weer het hele riedeltje...ctg, bloed, urine, bloeddruk. Mijn bloeddruk was verbazingwekkend netjes....bloed en urine weer schoon. Heb alleen maar liggen huilen. Ben helemaal op.... Nu had ik een arts die echt naar me geluisterd heeft en alles heeft genoteerd. En voor ze ging overleggen met de gyn beloofde ze me dat ze iets voor me ging regelen ook als alle uitslagen weer goed waren want ik was echt op.
    Nu moet ik me vanavond tussen acht en half negen melden en ga ik een nachtje uit logeren.... En moet zeggen dat dat al een hoop opluchting geeft.... Dan maar slapen met medicatie....

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Yojo, wat ontzettend vervelend dat je je zo voelt. Wel heel mooi dat de bloeddruk wel goed was en er goed naar je is geluisterd en je daar vannacht een nachtje mag bijtanken.
    Kan me voorstellen dat het je een stukje rust geeft. En wie weet kun je er dan blijven omdat de bevalling toch begint.
    Dikke knuffel en rust vandaag ook nog maar lekker wat uit. Hoe gaat het nu met de hoofdpijn??

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Die blijft aanwezig maar is weer "te hebben" . Vandaag is spapa jarig dus vanavond daar eten en dan door naar t zh....

Doe jij ook rustig aan!

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ik doe mijn best, komt goed... Vanmiddag nog even naar de mensendieck, dan de spulletjes halen voor de traktatie voor school van Thomas en verder niet veel meer denk ik......
    Gefeliciteerd met je paps. Hoef je vandaag in ieder geval niet te koken en ik hoop dat je dan vanavond heerlijk zal slapen!!!

Ga hier even puin ruimen en dan even met Thomas spelen. Kayra gaat zo naar bed!!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Even snel..

yojo: sterkte meis. Vannacht dus lekker slapen!\

liena: rustig aan he?? Vervelend dat je niet fit bent. Gewoon bellen he als je je zorgen maakt.

laat het hier bij. Er ligt nog een berg werk heir op mijn bureau.

xxx

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja! Kijk er nu al naar uit....ben zooo moe maar wil nu niet gaan slapen...

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    yoyo gefeliciteerd en op naar een goede nachtrust want je moet wel uitgerust zijn hoor als je bevalt en de dagen erna dus wel fijn dat ze nu echt naar je geluisterd hebben. En misschien doet die rust wonderen en zet het nu eens door.

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik hoop het Mel!

Deli hoe gaat het vandaag met jou? Je was alleen thuis toch vandaag??

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, gefeliciteerd met je paps! En wat ontzettend heerlijk dat je lekker een nachtje gaat slapen in het ziekenhuis. Zul je zien dat je na een heerlijke geslapen nacht een stuk opgeknapt bent. En Fons zich vast snel meld :D Mijn duimen draaien als een gek rond voor je dat het nu eindelijk eens snel mag gaan beginnen :D

@ Liena, hier gaat het opzich wel goed. Begin gelukkig weer wat beter te worden en Vanisha slaapt weer goed :D Heb veel last van mijn onderbuik dus hoop dat de kleine flink aan het indalen is :D
    Hoe gaat het met jouw verder.

Ik ga snel koken. Kan wel een warm bord eten gebruiken. Net een uur buiten geweest dus nog enigsinds bevroren ;)

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, een goede nacht gewenst! Hopelijk kan je ff bijtanken.

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo ik lig erin met een mega spuit....kom morgen wel vertellen!

Slaap lekker allemaal.

Deel Deze Pagina