Pfff heb mega nasleep van die spuit....om drie uur ingestort doodmoe...sliep ik eindelijk vergeet ik mijn foon op stil te zetten dus weer klaar wakker. Nu wat misselijk en nog erg moe. Vannacht hopelijk weer lekker slapen!
@ Yo, vervelend zeg! Je moet gewoon zoveel mogelijk slaap pakken als je kunt. Ik las laatst dat je overdag niet wilde slapen maar ik denk dat je dat juist wel moet doen, 'snachts krijg je geen volledige nacht rust, op het laatst lag ik zo lang ook niet meer echt lekker dus dan juist overdag nog even inhalen hoor!
Weet trouwens niet of dat eenmalig was dat je die middag niet wilde slapen hoor las het laatst ergens
ja als je kan slapen gewoon doen hoor ik kon en kan bijna nooit overdag slapen en dat eist soms ook echt zijn tol
@ Yoyo, hoop dat je weer heerlijk ligt te slapen. Je moet idd echt alle slaap pakken die je nodig hebt nu Fijne avond allemaal Ik duik er ook optijd in. Ben echt moe naar zo'n drukke dag. Vanmorgen naar de fysio geweest. Voelde weer helemaal goed. Totdat ik daarna een halfuur op mijn rug heb moeten liggen voor mijn sproet. Hoop dat het morgen weer een beetje goed zit
Liena: had nog niet eens op je gereageerd.. Meis snap helemaal dat je niet meer positief kunt zijn. Vind je al zo positief nog steeds. Is het geen optie dat jij een keer ergens anders gaat slapen ofzo? Dan slapen de kinderen gewoon in hun eigen bedje en kan jij bijtanken.. Deli: ach druk? Wel bezig ja Nu weer drukke periode op school met toetsen. Uitslagen zijn helaas niet zoals ik het hoopte dus komt nog meer werk aan. Plannen maken enzo.. nNiet mijn hobby maar hoort erbij Hoe gaat het met jou? Las dat je lekker verwend bent vandaag. Fijn zo'n hulp als Wesley Yojo: Gewoon zoveel mogelijk slapen als het lukt.. En anders lekker in bed liggen. Filmpje kijken, internetten boekje lezen. Oh ruik hier een poepbroek.. Kom vanavond wel weer even kijken. OH ja Matthijs kruipt! HIj tijgerde alleen maar nu is het tijgeren kruipen geworden.. Hij gaat nu ook echt overal staan. Grote knul. Nog een paar weekjes en alweer 1.
Ja was eenmalig dat ik niet wilde slapen verder pak ik alles wat ik pakken kan hoor. Lig nu lekker met deken op de bank.
Vrijwel zeker dat hier de miskraam heeft doorgezet. Heb vreselijke pijn in m'n buik, rug en doos. Kon niet meer staan of zitten dus dat moet het wel zijn.
och meis. Klinkt wel als dat het doorzet. Hopenlijk heb je het op dit moment achter de rug en heb je niet te lang pijn gehad. Denk aan je Dikke knuf..
Deli... sorry voor de details maar heb je ook flinke stolsels gehad? Klinkt heel rot hoor meis maar ik verloor echt zo'n propje bloed (niet met die curretage, maar toen van ons giuliano) en toen wist ik dat t eraf was gekomen. Hoop voor je meis dat t snel over is. Pijn lijden is niet fijn. Ik hoop dat ook dat je t n plaatsje kan geven. Dikke knuffel en denk aan je!
Deli knuffel Ik meld me weer met bib.... Dacht vannacht echty dat t begonnen was.... Kwart over elf werd ik wakker en dacht aan maagpijn dus antagel tevoorschijn gehaald. Hielp niet. Alleen maar rugpijn en harde buiken. Na anderhalf uur gaan douchen hielp een beetje. Weer proberen te slapen. Ging niety pijn bleef komen en gaan. Joep om twee uur wakker gemaakt voor massage. Hielp een beetje. Om drie uur toch maar de verloskamers gebeld omdat het zo snel op elkaar kwam en een tweede keer douchen het alleen maar pijnlijker maakte. Mijn buik ontspande niet meer en in mijn rug kwam en ging . Even overlegd. Als ik wilde mocht ik komen. Maar ik had zoiets van ik kijk nog even aan en laat Joep even goed klokken. Dat kon ik niety in mijn eentje. Kwam echt heel regelmatig om de zes minuten. Ondertussen waren ook heel mijn darmen leeg. Rond half vijf heb ik Joep weer naar bed gestuurd omdat ze korter duurden en er langer tussen zat. En tegen vijf uur ben ik weer in slaap gevallen op de bank. Nu is t wat onrustig maar stelt niks voor.
@ Yoyo, dat klinkt idd behoorlijk voor het echty. Hopen dat het vandaag dan toch echt gaat doorzetten. Is niks al die twijfels. Maar zoals je het beschrijft klonk het behoorlijk echt! @ Deli, sterkte meid! Hopelijk is het snel voorbij en kun je het snel een plekje geven.
Ik ook anders kan ik over een paar nachten wel weer een nachtje in het ziekenhuis doorbrengen... Beeb was vannacht tussendoor ook nog errug druk nu lekker rustig. Ook uit aan het slapen denk ik. Gelukkig heb ik hem wel al gevoeld. Hoofdpijn is weer terug en mijn darmen zijn helemaal leeg. Joep is om twaalf uur weer thuis vind ik wel fijn ook al is het nu rustig. Buik is een stuk gezakt zag ik net tijdens het douchen....
Meiden... Ik kreeg smsje van Deli, als volgt... "Hee meis, miskraam was begonnen maar ik was flauw gevallen teveel bloed verloren nu met ambulance naar ziekenhuis wordt zo geopereerd om de rest weg te krijgen wil jij dit posten op zp? X Deli" Meis, even van hieruit heel veel sterkte en doe zeker rustig aan he! Dikke knuffel
och Deli wat naar meis. Sterkte! Yojo: klinkt wel als het echt werk. Hopenlijk zet het snel goed door. Hier een flinke laat sneeuw trouwens. Mooi gezicht. ZO met de auto naar huis glibberen.