(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bedankt meiden!!

@ Yo, lekker geslapen dus :D jammer voor Joep :p

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoe gaat het nu met je Deli??

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Haha slaapt hij eens een keer op de bank ipv ik... Haha

En gaat t een beetje vandaag?

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, heerlijk dat je zo goed geslapen heeft. Hoop dat je lichaam nu optimaal is uitgerust voor de bevalling. Want nu mag Fons wel eens gaan komen, haha!

@ Deli, dikke knuffel meid!

@ Miranda, hopelijk hebben jullie voldoende geld opgehaald voor een speeltuin. Want wat zijn die krengen duur zeg. Wij hebben afgelopen zomer 500 euro gekregen van het Oranje Fonds en nu ook een mooie speeltuin voor de deur. Moest een goedgekeurde zijn van de gemeente. Gelukkig hebben we een goede 2-handse op de kop kunnen tikken (goedgekeurde). Want als je die nieuw moet kopen pfff ;)

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... hoe voel je je nu meis? Beetje bijgekomen van alle schrik? Hoe is het met Wesley... dat moet ook voor hem n hele impact geweest zijn. En je hubby zal zijn eigen ook wel rot geschrokken zijn, hoe is het met hem?
    Blijf vooral rustig aan doen nog even he meis!

Yo... lekker zeg, dan ALS t vandaag zou beginnen ben je er iig klaar voor hahaha en kun je er lekker tegen aan gaan. Joep misschien niet maar die hoeft niet t harde werk te doen. Jammer voor hem dat hij niet goed geslapen heeft maar dat is niet zo erg hahaha

Mup... we mogen niet klagen. We zijn door de barre weersomstandigheden gelopen van wel -10 met de kids en in de sneeuw gistermiddag maar ons lopen is wel beloond met €1000,-!!!!!
    Dus we hebben niet voor niks gelopen!
    Maar wij hebben n toestel dat vervangen moet worden en t kosteplaatje daarvan is €45.000,- en daarvoor zijn wij nu aan t sprokkelen. Deze speeltuin is van een vereniging en mijn schoonmoeder zit er alle dagen in t mooie seizoen voor noppes in. Zij krijgt daar niks voor... EN wil dit ook niet... het is echt n familiegebeuren geworden. Als er geschilderd moet worden dan zijn t altijd eigen kinders en de aangetrouwde die dit staan te doen. Ook mijn schoonouders helpen mee met t bijhouden van de speeltuin. Dit collecteren hebben mijn schoonmoeder/schoonzusje + diens zoontje/ mijn vriendin/mijn zoon en dochtertje en ikke gelopen. Het komt toch weer op de familie aan zie je wel. Maar als ik dan t bedrag zie ben ik eigenlijk wel heel erg trots op mijn kids en gewoon ons als gehele plaatje dat wij zijn gelopen! Je kreeg zo'n leuke reacties van de mensen en zoveel warmte! Was erg gezellig en leuk om te doen.
    We hebben .... Quist aangesproken (iemand denk ik op t dorp) en die had n andere bestemming dit jaar. De gemeente deed ook niet mee dit jaar. Wel n kdv (daar werkt onze bestuurslid voor) op t dorp en n bank... die hebben de man ook nog eens €1000,- gesponserd. Wij zijn ook nog de bedrijven hier af gegaan om sponsors te vragen. We hebben veel mensen benaderd maar weinig reacties gekregen vandaar onze actie!
    Ik vond t super!!!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hier n link van onze aankondiging van de speeltuin.
    Omroep Tholen - Nieuws

Op de foto staan vlnr:
    mijn schoonzusje (boven)
    n bestuurslid (boven)
    Mijn 2 zoons ( met de €1000,- plaat in hun handen)
    mijn schoonmoeder (onder)
    Divano en ikke (onder) '
    en de andere bestuurslid (ook onder)

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Fijne avond!!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zelfde!

9. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Deli wat heftig allemaal. Knuff voor jou. Hopelijk kan je het een plekje geven.

@hoe is het met jullie?

Hier net mijn haan uitgezwaaid die gaat op wintersport vakantie! Mis hem nu al!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Rosa: hoe lang gaat je man weg?? Snap dat je hem mist. Kan ook heel slecht zonder mijn haan:)

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Rosa... ik vind t al erg als de mijne nachtdienst heeft... wát zeg ik, als ie moet werken baal ik al! Ik vind t erg prettig om Chris om mij heen te hebben!
    Ik leef met je mee meis... wanneer komt ie terug???
    Dikke knuffel voor jou!

Juffie... goedemorgen

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jij ook goedemorgen miran!

Hier 2 neefjes op te passen. Gezellige drukte hier. Haan is ook thuis dus dat scheelt. Die gaat straks even sleeen met ze.

Vanmiddag schaatsen!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen met BIB. Drukke dag vandaag dus iedereen een fijne zondag!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Rosa, jij ook al je man missen, bij de aug. mama's ging er ook al een man op wintersport :( gaan ze samen?! :D iig niet zo leuk voor jou, sterkte deze week!

@ Yo, fijne dag met BIB!

@ Juffie, gezellige boel dus bij jou! :D klinkt goed!

@ All, ik zwaai even!

15. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hey meiden hij gaat een week weg. Ben benieuwd hoe rosalina het oppakt die hangt erg aan papa.

Lief dat jullie zo meeleven.

Deli wel heel toevallig dat hij ook nu weg ging hihi. Ook naar Oostenrijk

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Ik ben geverft maar van oorsprong ben ik dus blond en nu weet ik dus niet wat er met BIB bedoeld wordt :):)

Juffie... gisteren zijn mijn 3 kids gaan schaatsen. En vandaag is alleen mijn oudste gaan schaatsen. De andere hadden t gisteren zoooo koud dat ze huilend thuis kwamen:(. Hier is de schaatsbaan in de buurt en ze kunnen er zelf naar toe dus dat is makkelijk!:D
    Hoeft mama geen koud te lijden. Mama kan niet schaatsen althans kan t wel maar is zo lang geleden en 2 jaar geleden weer op t ijs gestaan toen moest ik mijn burvrouw in de arm nemen omdat ik anders viel:) hahahaha
    Och, t is gezellig!

Deli... hoe gaat t met je meis? Voel je je al wat opgeknapter:(

Yo... las idd dat je n drukke dag hebt misschien tussendoor wel rustig doen want anders betaal je tol daarvoor he... nou doe maar niet rustig aan misschien zet t dan n keer door!!!!;):D

Rosa... suc6 met je 2 meisjes dan deze week! Hoop dat ze papa wel kunnen missen voor 1 weekje!
    Bah, dat hij van die kou kan genieten?!! Ik zit hier in huis te vernikkelen van de koud. Vind de sneeuw heel leuk en mooi maar moet er niet doorheen hoeven!

All... mijn vogels vriezen kapot! Gister kwam ik in de voliére en toen lag er eentje dood tegen de grond. Toen later mijn buurvrouw dat vogeltje eruit ging halen (ik durf dat niet vind dat eng en zielig) lag het mannetje dood tegen dat vrouwtje aan! Zooooo zielig! We hebben er een verwarminkje instaan maar helaas de koud is te vernijnig voor die beestjes!

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, arme vogeltjes. BIB betekend volgens mij Beeb/Baby In Buik.

Rosa, ohhh ik kan er ook niet goed tegen als haan van huis is. Hij is nu in de Arena voetballen kijken en dus bijna de hele dag van huis en dat vind ik al vervelend. Knuff!!

Hier gisteren wezen schaatsen. En Stan wil vandaag weer naar de ijsbaan dus straks maar weer eens de kou in :D. Vanochtend op kraamvisite geweest bij de pups!! Wat zijn ze lief!!!! Laura slaapt en Stan is aan het tekenen. Dus mama ff niks doen, straks als ons meiske wakker is gaan we lekker naar buiten. Iemand trouwens nog tips waar ik GOEIE warme wantjes/handschoenen kan halen? Stan heeft steeds ijskoude vingers en moet dan zo huilen als ze weer warm aan het worden zijn. Zo sneu!!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Rosa, ik weet niet waarheen?

@ Miran, wat sneu voor die beestjes zeg :( het is ook wel heel erg koud, bah! En ik krijg er niet eens veel van mee, want ik hang alleen maar op de bank. Kan verder weinig ondernemen of ik stort in :(

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, Ik had voor Thyrza bij C&A wantjes gehaald en wel een hele lekkere muts voor Wesley, mss hebben ze daar iets?

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... misschien n hele stomme vraag maar... waarom heb jij in je ondertekst zo'n lichte kleur gekozen voor je *? Is dit omdat je t nog aan t verwerken bent? Je moet nl heel goed kijken of is dat met n reden gedaan? Zou t haast wel denken hoor en kan t me ook wel voorstellen want je zal er nog wel kapot van zijn.
    Vind t echt jammer voor je dat je er niet veel mee van krijgt... niet dat t zo fijn is hoor om er gezellig door heen te lopen. Of toe te gaan staan kijken op de schaatsbaan! Wel jammer dat je niks kunt ondernemen nu met je kindjes. Maar papa maakt dat vast en zeker wel goed!

Deel Deze Pagina