(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Haha miran het is idd baby in buik....

Zo wij zijn weer thuis, heb mijn hangpak aan en nu op de bank! Was wel even fijn onder de mensen.

Morgen weer op controle!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    morgen uitgerekende datum.. Wie weet? GIngen ze morgen ook kijken of je al ontsluiting hebt? Kunnen ze misschien wel strippen. Bij Matthijs met 40 wk gestript en de volgende dag was hij er al!

Dag: hier van die wollige wantjes van Unox. Had van de hema maar dat was niets. Deze had ik nog liggen en gaat redelijk. Moeten niet kletsnat van de sneeuw worden want daar kunnen ze dan weer niet tegen..

miran: ah dat is wel zielig zeg. Veel te koud nu dus..

Hier lekker geschaatst vanmiddag. Nathan moest even loskomen maar toen hij even gewend was vond hij het super. Durfde op een gegeven moment zelfs los. Zo leuk. Zelf ook even lekker geschaatst. Beetje rondjes draaien op mijn kunstschaatsen. Haha ik kon het nog..:D

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    In t zh strippen ze niet. Heb ik gevraagd van de week. Blijkbaar werkt het 6 vd 7 keer niet......dus beginnen ze niet aan.....sund!
    Zit nu wel in de fase van langer als twee weken kan t niet meer duren...ik wacht wel af....zh doet toch niets dus kan me er maar beter bij neerleggen....

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oke jammer dan yojo. Hier werkte het super maar ja zal misschien niet bij iedereen zo zijn. Inderdaad max 2 wk nog.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja het verschilt ook heel erg per ziekenhuis hoor wat ze doen.... Maar goed.... Laat ik er eentje in gooien.... Er is er nog nooit een blijven zitten!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha de cliches blijven waar he?;)

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jups...!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    :)Nog iets meer dan 2 weken en dan is Matthijs jarig. Maar heb nog steeds geen cadeau. Neig zelf naar de boerderij van Little people maar mijn haan vindt iets van Duplo leuker. Ben alleen bang dat hij daar nog heel weinig mee doet en het dus meteen naar Nathan gaat... Wil ook wel iets waar hij een flinke tijd mee kan spelen want 50 euro voor een jaartje spelen vind ik net weer wat te veel:)

Wat vinden jullie??

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, ik weet eigenlijk niet waarom die kleur. Tis een neutrale kleur... Het is moeilijk met 2 kinderen om stil te zitten en mijn man is ziek dat maakt het ook moeilijker. Hij trekt de kar met moeite en dat is heel rot om aan te zien...

@ Yo, zo is het maar net! Nog even geduld!

@ Juffie, moeilijk... Ik kan het zo niet zeggen voor jullie... Maar waarschijnlijk zou Nathan toch met alles spelen wat Matthijs krijgt! Wesley vindt hier ook alles van Thyrza het leukst en die schelen nog meer in leeftijd.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, is dit onderschrift beter?

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: ja dat is misschien ook wel weer waar. Zelfs de meest babyachtige dingen moet Nathan ook ineens weer mee spelen;) Wat naar zeg dat je haan ziek is

12. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hey meiden

Is hier toch wel erg stil. Meisjes op bed. Vind het meestal niet prettig alleen snachts.

Mooie foto's juffie op fb

Deli wat vervelend voor je haan. Hoe voel jij je??

Heb terug gelezen maat niet onthouden hihi sorry denk wel aan jullie hoor!!

Dikke tok

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rosa: Vind ik ook altijd vervelend. Alleen op de bank 's avonds en helemaal naar alleen in bed:( Zo stom slaap ook nooit lekker als mijn haan niet thuis is.:)

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... ja onderschrift nu is duidelijker. Jammer dat je haan ziek is. Is idd ook niet om aan te zien dan als hij de kar moet trekken. Maar let jij wel heel goed op jezelf meis! Nu niet ineens weer alles op je nemen want dan krijg je daar toch nog n klap van hoor!
    Dikke knuffel meis!

Juffie... heb zelf al heel veel van little people en ik moet zeggen dat ik dat al naar beneden had gehaald toen Divano n maand of 7 was. Hij speelde met de diertjes en met dingen die geluid maakte. Met sinterklaas heb ik de little people weer terug op zolder gezet omdat ik hem toch te klein nog vond en voor de duplo vind ik hem ook nog te klein. Als Divano 1,5 jaar oud is haal ik de duplo naar beneden!
    Ik zou dan toch voor little people gaan meis!

Rosa... Toen Chris besloot om de 5-ploegen in te gaan... en dus ook nachten moet draaien... baalde ik gigantisch. Maar nu, nu ik er gewent aan geraakt ben vind ik t zelfs heerlijk om alleen in bed te liggen. Heerlijk lekker in n verwarmd bedje kruipen met mijn lappie. Ik moet ook eerlijk zeggen als die 3 nachten voorbij zijn en hij weer langs mij ligt lig ik altijd in gevecht.. ik ben dan mijn plaatsje kwijt in bed. Zo irritant is dat zeg. En wat de avonden betreft... Chris vertrekt hier om 21.00 uur en dan sluit ik alles af... lichten uit... laptoppie mee en ik nestel me heerlijk in mijn bedje. Nee in t begin vond ik t moeilijk maar nu vind ik t echt niet erg! Daarbij zijn t maar 3 nachtjes in de 2 weken dus dat valt wel mee.

All... Divano heeft 2 kiesjes doorgekregen. Ik vond er vanmorgen 2 in zijn mondje. Hij is nu ook al dagen aan t simmen/jengelen/zeurend huilen. Niks is goed s'avonds. Net na t douchen maar n zetpilletje gegeven en nu ligt ie sinds 20.30 uur te bed. Ben benieuwd hoe nu mijn nacht zal zijn!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ja raar is dat he met die kinderen, ineens moeten ze met babyspul spelen :D

@ Miran, fijn dat de kiesjes door zijn, hopelijk is hij er nu even vanaf :( zo sneu als ze daar zo'n last van hebben.

@ Rosa, goed geslapen?

@ Yo, hoe is het?

Hier een dagje zonder kids, die zijn naar het kdv, kunnen we even bijtanken. Hubbie is ze wegbrengen en langs de apotheek, als hij thuis is ga ik even douchen. Durf het echt niet als ik alleen ben...

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja hier nog steeds BIB!
    Elf uur controle.

Deli ook echt niet douchen als je alleen bent!

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Deli groot gelijk hoor kan je goed rusten je lichaam en geest hebben een behoorlijke klap gemaakt dus dan is het lekker dat je ff kan bij komen

Hier het huis al aan kant heerlijk gevoel liggen nu lekker weer in bed Zoey heeft me wakker gehouden de hele nacht ze was zoveel aan het hoesten in dr slaap dus ben nu een beetje mega moe. Dus weer lekker terug in bed hahaha ZOey is ook altijd moe op dit tijdstip dus dat komt goed uit

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee doe rustig aan en net onder de warme douche werd ik weer duizelig dus wat kouder gezet, afgespoeld en er onderuit!

@ Yo, succes bij de controle!

@ Mel, slaap/rust lekker!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!

Deli: fijn even samen thuis vandaag!

Miran: 2 kiesjes verklaart een hoop gezeur natuurlijk. Hopenlijk nu weer een tijdje er van af.

melanina: lekker slapen dan maar! Ik kan het dus echt niet he slapen overdag. Al heb ik nog zo beroerd geslapen.. Ik word gaarder wakker dan dat ik was

Wij hebben een bezoekje tandarts er weer opzitten. Had geen oppas dus de jongens moesten mee. Nathan geen probleem maar Matthijs was me toch aan het gillen. Uit eindelijk maar op mij buik gelegd en toen ging het. Ik liggend in de stoel, Matthijs op mijn buik. EIgenlijk wel schattig..:) Zei al tegen de tandarts een jaar geleden lag hij ook zo alleen toen nog in mijn buik:D (Ben toen in mijn verlof nog naar de tandarts geweest dus ook rond deze tijd)

Ga nu even puinruimen. Vanmiddag vergaderen, bah op mijn vrije dag:(

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    juffie ik kan ook niet slapen hoor maar zoey slaapt langer als ik naast dr lig dus ik kijk series op me laptop of lees een boek op me ereader

Deel Deze Pagina