Hier even snel goedemorgen Eerst even douche en Vanisha in bed proberen te leggen moet om 1 uur naar school! @ Yoyo, gefeliciteerd met je 40 weken! Misschien dat de VK je wel wil strippen Kom straks nog wel even kletsen.
Yo... GEFELICITEERD met je 40 weken. Jeetje loop je toch langer dan dat wij allemaal dachten he! Had dit niet verwacht eerlijk gezegd... tenminste niet na de laatste 2 maanden. Rosa... hoe is je nacht alleen gegaan? Heb je je haan al gebeld of hij jouw? Dat doe ik dus wel he... ik moet hem wel horen voor dat ik ga slapen! Hoe zijn de meisjes nu nu papa weg is? Mel... lekker geslapen? Ik kan t ook niet hoor om nog even s'middags n tukkie doen of ik moet écht helemaal op zijn! Deli... nee jij moet idd nu uitkijken en zeker niet douchen als je alleen bent maar merk aan je dat de schrik er nog behoorlijk in zit bij je! Het was ook echt erg heftig! Beterschap met je hubby... vanmiddag maar lekker samen terug te bed kruipen voor n paar uurtjes. All... t was dus idd n erg onrustige nacht maar aangezien Chris aan de diazepam zit voor de nachten hoort hij divano dus niet. Nou, vannacht was t 5x dat ik eruit moest voor de kleine man. Vanavond blijft ie dus maar weer op tot n uur of 11/half 12. Daar gaat onze avond dan maar mijn slaap vind ik wat dat betreft belangrijker! Ik wil n paar goede nachtrusten hebben!!!
Nee niet geslapen maar wel heerlijk ff gelegen en cougar town gekeken . Ik hoop vannacht ook weer heerlijk te slapen en dat ons zeehondje maar stil mag zijn hahaha. Yoyo en hoe ging het????
Yo, whoehoe 40 weken! Hoe was je controle? Deli, idd niet alleen douchen. Ik werd steeds helemaal naar onder de douche en moest me zittend afdrogen. Was gewoon prettiger als haan thuis was en de deur van de badkamer open houden!!!
@ Deli, anders even een krukje mee onder de douche... @ Miranda, balen zeg! Zal ook wel iets te maken hebben met zijn kiezen. @ Yoyo, ik ben ook benieuwd...
Zo daar ben ik weer na twee uurtjes zh.... Bloeddruk was weer veel te hoog dus na de uitgebreide echo met nog een leuk fotootje van ons Fons weer bloedprikken en aan de ctg. De eerste uitslagen van het bloed waren goed de rest had ze nog niet binnen. Bij geen gehoor alles goed. De laatste bloeddruk meting was perfect. Zo laag had ik em nog nooit gehad! Nu donderdag weer terug en ze gaan maandag pas bespreken hoe en wat mbt inleiden....had gehoopt dat we nu al iets konden plannen voor volgende week....
@ Yoyo, jammer zeg dat ze nog niks hebben gepland voor volgende week. Maar ze doen het niet voor niks niet. En zal dus betekenen dat Fons het nog prima heeft bij jou binnen en ze verwachten dat het aankomende week wel vanzelf begint. Al aan de ananas en pittig eten begonnen
Ik hoop het ook... Weet dat ze niet doen strippen dus daar begin ik maar niet meer over.... Donderdag terug dus kan het donderdag nog wel eens vragen haha
Hoi kippies, lees nog steeds trouw met jullie mee hoor, maar kan vanaf mijn telefoon niet reageren op de een of andere manier en het lukt me niet echt om achter de pc te kruipen met mijn 2 draakjes om me heen. Deli: wat een verhaal meis! Doe wel echt rustig aan hoor en geef je lichaam even de tijd om wat aan te sterken want het is niet niks allemaal hoor! Yoyo: heel veel sterkte met de laatste loodjes en zet hem op tijdens de bevalling! Kom steeds even spieken hier of het al is begonnen, maar de kleine Fons houdt ons gewoon graag nog even in spanning! Ik ga er weer een uit bed plukken! Het gaat prima hier, beetje ziekenboeg af en toe, maar ach, dat hoort erbij. Nu is haan de klos, maar stiekem vind ik het wel gezellig dat hij vandaag thuis is, dus leg hem lekker in de watten!
Hoi meiden deli hier een erg kort nachtje sabela is geloof ik 6 x wakker en ik hoor ieder geluidje. dus erg onrustig hier. hoe gaat het met jou meis? miran haantje stuurde een sms gister avond hij miste ons zei hij. de meisjes lijken er nog geen last van te hebben. hoe is het met jou kindjes? yojo fijn dat de controle goed was hopelijk komt je mannetje snel. hoi elise leuk dat je even komt melde! @all zwaaiii
Is dat zo?? Ben vanmiddag nog langs geweest Bedoel je niet iemand anders?? Elise, beterschap thuis!! En leuk dat je even aan komt wippen!! @verhuizing, De sleuteloverdracht staat vooralsnog geplanned op 1 augustus, YEEEEAAAAAHHHHHHH . Zou ook zomaar nog half juli kunnen worden maar dat hangt nog van de huidige bewoners af.
@ Elise, leuk dat je meeleest! Drukke boel met 2 kleintjes he, geeft niks, leuk om af en toe wat van je te horen! @ Rosa, kort nachtje dus hopelijk gaat het vannacht beter! @ Yo, ze leiden je ook niet zomaar in bij mij werden ook pas plannen gemaakt na 41 wk en toen werd ik gestript. Dit was dan wel bij de vk maar ze zouden het in het zkh bij ons ook gedaan hebben. Volgens mij wachten de meeste nog graag af, en ik zou dat als ik jou was zelf ook doen meis! 40 weken is gemiddeld, het kan ervoor maar ook erna komen. En strippen en inleiden etc. het is fijn dat het kan maar het beste is als het spontaan komt! En wellicht heb je nog helemaal geen ontsluiting oid dan heb je aan strippen al helemaal niks dus wacht het nog maar even af meis, hoe moeilijk het ook is... Als je over die uitgerekende datum heen gaat is het vreselijk, weet er alles van helaas... @ Dag, hehe, ben jij daar weer eindelijk Ik denk dat Rosa misschien Daydreamy bedoelde?! Maar wat fijn joh dat het er zo postitief uit ziet met het huis! Ben benieuwd meis!! Hier net weer de hele middag geslapen en nog steeds hoofdpijn maar durf er niks voor te nemen, we hebben geen pcm in huis en veel andere pijnstillers werken bloedverdunnend... Hubbie is even langs de winkel en dan de kindjes ophalen. Ik hoorde 'm beneden stofzuigen etc. dus hij heeft eindelijk wat zooi opgeruimd. Hij was ook niet lekker in orde dus neem 'm niks kwalijk maar dit is wel wat prettiger binnen komen
Ja klopt maar bij twee meiden bij feb mama's met dezelfde klachten als ik hebben ze wel ingeleid met 37 en 38 weken.... En ook geen zw vergifiging maar alleen de klachten.... Best frustrerend.
Heey goedemorgen kippies. Tjonge wat gaat de tijd toch snel... Voor je het in de gaten hebt is er alweer een week voorbij.. Hoe gaat het hier met iedereen?? @ Yojo, ze laten je idd wel lang lopen zo. Bij ons hier in het ziekenhuis nemen ze je al heel snel op als je bloeddruk te hoog is, ook al is het maar voor een nachtje. Wat verschilt dat dan per zh zeg. Ik hoop dat het nu echt op gaat schieten en de kleine fons zich meldt, dan voel je je ws snel weer beter...... Dikke knuffel. @ Deli, meid wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat het heerlijk is dat je man nog thuis is en je de tijd hebt om bij te komen. Als ze ziek zijn kunnen ook zij nog wel een beetje doen hoor, al zijn ze dan wel heel zielig natuurlijk. Ik hoop dat je het allemaal een beetje een plekje kunt geven en je weer een beetje de oude voelt. Ook voor jou een dikke knuf. @ Elise, het is ook best een druk af en toe he met 2 kids. Fijn om af en toe van je te horen en geniet maar lekker van je kindjes...... @ Dag, wat gaaf de de overdracht al gepland staat, kun je je nu geestelijk voorbereiden. En voor je het weet is het zover. Hoe gaat het met de kids? Laura ook weer een beetje de oude? @ Rosa, hoop dat je vannacht een wat betere nacht hebt gehad. Ik weet wat het is om de nachten zo gebroken te hebben en daar wordt je niet fitter van. Hoe gaat het verder met de meiden? Missen ze papa ook? @ Mupkuh, en heeft Vanisha gistermorgen nog een beetje geslapen? Had je gistermiddag dus lekker voor jezelf, kun je dan ook een beetje rust nemen? @ Melanina, hoe is het afgelopen nacht gegaan? Heeft jullie meissie wat rustiger geslapen? Zij slaapt dus ook beter als je bij haar in de buurt bent? Dat is bij Thomas ook zo. Niets zo lekker als dicht bij mama. @ Miranda, hoe gaat het bij jou meis? Kun je het allemaal nog een beetje volhouden? Je hebt gelijk dat je Divano langer ophoud 's avonds als je dan zelf de nachten beter door kunt slapen. Als Chris straks weer is opgeknapt kunnen jullie dit samen wel weer oppakken. Dikke knuffel.. Hoe gaat het nu met Chris? @ Juffie, een cadeautje uitzoeken is vaak ook erg lastig. Zijn de jongens een beetje gek op duplo? Ik denk dat ik dan daar voor zou kiezen, heb het idee dat ze daar langer wat aan hebben, maar ligt er natuurlijk wel aan of ze een beetje gek zijn op bouwen.... lastig hoor...... Wat balen dat je gisteren terug moest komen voor de vergadering. Was het wel zinvol? En bij de tandarts dus ook alles weer goed?? Kun je er weer een poosje tegen. Hier gaat het met ups en downs. Mam heeft vrijdag de uitslagen gekregen en ze heeft dus idd longkanker wat ze niet kunnen genezen. De tumor zit verweven om de luchtpijp waardoor opereren geen optie is. Gelukkig heeft ze verder geen uitzaaiingen, dus dat is dan weer een meevaller, voor zover je dat zo kunt noemen. Ze begitn nu volgende week weer met chemo-therapie, 2 x 3 weken en daarna nog 5 weken 5 dagen per week bestralen. Op deze manier hopen ze d tumor te verkleinen en de zoveel mogelijk stil te leggen. Als dat gaat helpen dan kunnen we nog wel een poosje van haar genieten. Nu maar hopen dat ze niet te ziek wordt. Tegen dat onze klein geboren moet worden zal ze aan het eind van de chemo zitten en mss niet langs kunnen komen, maar dat zien we dan wel weer. Het belangrijkste is dat we haar hopelijk nog een poosje bij ons mogen hebben. Hier wil het allemaal nog steeds niet zo goed lukken. Nu weer ontzettende migraine, misselijk. Zullen de laatste loodjes wel zijn. Ik hoop dat het snel afzakt en anders maar weer eens overleggen met de vk donderdag in het zh...... Meiden ik ga er weer vandoor, ga de kids even terecht zetten, want die zetten hier alles op stelten...... Tok snel Dikke knuffel Liena
@ Yo, ja ik snap dat je het zo ziet maar de ervaringen met inleiden en strippen is ook niet altijd alles hoor @ Liena, dat is wel even slikken he meis! Mijn moeder was destijds ook niet te genezen en had wel al uitzaaiingen. Ze wilde haar geen eens chemo geven omdat dat zinloos was en zij is is er nog zo'n 8/9 jaar geweest met medicatie. Er is hoop meis, ook al kan het natuurlijk ook anders lopen... Je weet het niet Maar als jullie positief zijn scheelt het vast enorm! Verder voor jou; heel veel sterkte meis, het valt allemaal niet mee met dit nieuws, 2 kleintjes en zwanger... Knuffel! @ All, zwaai! Ik mag straks even naar de huisarts. Ik had net even gebeld omdat ik al dagen hoofdpijn heb en niet weet of ik er wat voor mag nemen omdat op veel medicatie staat dat het bloedverdunnend werkt en na even praten en het feit dat ik nog altijd sterretjes zie en bloed verlies wilde ze me toch even zien, kunnen ze nog even hb prikken...