voor alle kipjes die moe zijn hopelijk komt de zomer snel haha van die heerlijke zon krijg je ook meer energie en natuurlijk dat de kuikentjes en haantje snel weer beter mogen worden en doorslapen. Ik heb gelukkig een meisje wat naast ons mega goed slaapt. Ze slaapt om half 8 en word tussen 6 en 7 wakker. Ideaal dus Helaas ben ik een slechte slaapster dus ook vannacht om 3 uur wakker geworden en om half 5 sliep ik pas weer. Nachtvoedingen waren hier na maand 14 ongeveer voorbij. Nu alleen een bakje vla of een banaantje als ze niet goed gegeten heeft savonds zodat ze toch een vol buikje heeft voor het slapen gaan. Maar meestal is ze zo moe dat ze dat al niet meer wilt. Smorgens heeft ze dan wel mega honger hahah en eet dan 2 broodjes op
Deli, beterschap!!! Hoop ook echt voor je dat je goed uit kan rusten want dan herstel je ook sneller. Tja en het huis....het is geen grote witte villa met zwembad e.d. maar voor onze maatstaven een droomhuis . In de ogen van andere mensen is het misschien helemaal geen leuk huis. Maar voor ons is het perfect!! Yo, nog geen fons dus.... Jammer maar kan echt zomaar gebeuren. Ik dacht ook dat ik ingeleid zou moeten worden maar ben 2 x met 40+4 bevallen dus er is hoop!
Ik ben ook blij met mijn goede slapertjes... Daar heb ik gelukkig nooit problemen mee gehad, behalve als ze ziek zijn oid. Moet er niet aan denken die gebroken nachten altijd echt respect voor iedereen die hier doorheen moet! @ Mel, slaapt ze altijd naast jullie dan? En leg je haar 's avonds dan gewoon in jullie bed en gaan jullie er later naast liggen? @ Dag, tis gewoon jullie droomhuis! Heerlijk toch!!! Je moet jezelf niet verontschuldigen hahaha... We dromen allemaal ergens anders van en het klinkt als een heerlijk huis, zou zo met je ruilen als ik het hoor allemaal
Ja snap dat het vermoeiend is maar probeer nog een beetje te genieten van je vrije tijd... Lijkt me zo moeilijk als je op deze manier de uren ziet wegtikken kan helaas niets voor je doen.... Het kan echt niet lang meer duren en je kunt maar zo bevallen!
Deli ik kruip lekker naast dr kijk dan tv en als ze slaapt doe ik nog ff wat dingen in huis of ga naast haantje zitten . En daarna slapen we met zijn 3tjes in bed . Heerlijkwarm nu met deze koude dagen en de nachten zijn minder vermoeiend want in dr eigen bed gaat ze tekeer denk omdat dr ledikantje te krap is ze klemt zich er echt tegen aan. Dus als ze 2,5 is krijgt ze een echte meisjes bed en dan kan ze daar in slapen des noods leggen we haar eerst bij ons en later over. Maar mijn nacht rust is me heilig en als ik daardoor er aan kom ben ik allang blij.
@ Mel, ik snap dat je nachtrust alles voor je is!! Ik snap alleen niet dat jullie zo kunnen slapen ons bed is al te krap voor ons 2tjes haha...
wij hebben een extra breed bed en een slaapbank eraan vast gekoppelt en zoey is ook niet groot hahaha, maar bij een evt 2de komt er echt een co-sleeper . Yo lang kan het echt niet meer duren maar ondanks dat ik met 34 weken bevallen ben weet ik goed hoe je je voelt hoor ik was met week 32 al helemaal op en kon niks meer en dacht ojee ik moet nog zo lang. Maar geniet nog ff van je buik hoor want als je kleine er is ga je die echt missen. Ondanks dat je dan je mannetje in je armen hebt.
yo, net wat de anderen zeggen. Het is bijna niet te doen maar probeer er van te genieten. Ik kan me gewoon al niet meer herinneren hoe het was zonder kinderen. Alles draait vanaf dan om hen. Jij gaat gewoon net als ik voor de 40 + 4. Mel, wij hebben ook een breed bed maar ook ik zou denk ik niet kunnen slapen op die manier. Maar nachtrust is heilig en dan zou ik het ook doen denk ik. Deli, die grote witte villa met zwembad komt er ook vast nog wel hier, whaahhhaaaa (moet blijven dromen toch) Haan heeft nu weer hypotheekgesprek dus hopelijk kunnen we snel gaan afronden. Geeft me weer meer rust als die handtekeningen staan. Mijn schoonpa komt in ons huis wonen dus over verkoop hoeven we ons voorlopig geen zorgen te maken. Dat is natuurlijk ook weer een fijn gevoel in deze slechte tijd.
@deli ik werk zelf 24 uur en sabela wordt soms 3 tot 5 keer wakker snachts ze ligt nu ook bij ons in bed omdat ze dan beter slaapt.haan die werkt soms 60 uur in de week daarom komt er een hoop op mij aan.
Deli wat vervelend dat je haantje ziek is. voor jou is het nu ook belangrijk om te rusten. voor je herstel. hoe is het met je kindjes? hoeveel uur werk jij?
Ik lig het liefst alleen in ons 2 persoons bed @ Dag, wat fijn zeg dat je schoonvader daar gaat wonen!! Was hij al op zoek naar woonruimte oid? En natuurlijk komt die villa er! Duhhhh... Kun je lekker vanuit je eigen tuin vliegen Zo ik heb mezelf even naar de bank gedweild, pfff... hele klus zeg! Zo nog even stofzuigen erachter aan en dan vanmiddag was was vouwen en vind ik het wel weer goed!
@mel sabela is echt een nacht drinker. lekker dat jullie meisje naast jullie goed slaapt. indd rust is echt heel veel waard
@ Rosa, ik zelf werk 20 uur en mijn man werkt 40 uur maar de laatste tijd werkt hij veel meer en zit bijna elke avond nog achter de computer voor z'n werk. Maar hij gaat wel altijd pas aan zijn werk als de kindjes op bed liggen, dat doen we altijd samen ook als ik thuis ben geweest de hele dag. Want dan heb je er ook gewoon een dag-taak op zitten. Gaat je haan er wel eens uit 's nachts? Want jij hebt je rust ook nodig, het is niet zo dat jij "maar" 24 uur werkt toch?!
Heey kippies @ Juffie, wat heerlijk om een weekendje weg te gaan. Geniet er lekker van!! En vandaag veel plezier op het ijs. Is het net weer voor!! @ Melanina, wat is een co-sleeper dan?? Hier ook vaak kinderen bij ons in bed, maar slaap dan zelf nog onrustiger dan anders, maar goed ik hoef er dan niet uit. Ik zal de dag toejuichen als ze allen in hun eigen bed slapen En idd de zomer mag wel komen en dan graag met mooi weer > Blijven optimisitisch @ Rosa, dank je. Bij jullie is het dus ook al heel lang drama in de nachten, en het breekt op een gegeven moment echt op he? HIer ook al sinds de geboorte van Thomas bijna alle nachten bal..... Hoop dat het ok bij jullie snel beter zal worden. Jij ook een dikke knuffel @ Yojo, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen hoor. Je bent nu natuurlijk ook heel nieuwsgierig naar jullie mannetje. De tijd is nu te overzien, maar de dagen die je ook nog eens overloopt lijken wel veel langer dan de andere he? Meid probeer idd nog een beetje te genieten!! Hoe moeilijk dat ook is en strakkies lekker met zijn 3en.. @ Dag, ik hoop ook dat het herstel voorspoedig zal gaan, en we snel die kant op kunnen. Het scheelt tegenwoordig wel dat er op allerlei manieren toch de mogelijkheid is om de kleine te laten zien, het zij door wab-cam, digitale foto's, camera etc. Maar in het eggie is natuurlijk wel mooier, maar ik vind het nog belangrijker dat mijn mam er weer tegenop krabbelt en straks weer kan genieten van alle kleinkinderen!!!! En het is toch genoeg als het huis voor jullie het droomhuis is. Stel dat iedereen dat huis zou willen dan was het niet te betalen, nee geniet er lekker van en strakkies natuurlijk foto;s, want ben wel heel nieuwsgierig geworden!!! En wat heerlijk dat je schoonpapa eerst in jullie huis gaat, geeft weer wat meer lucht!! @ Miranda, dank voor je lieve woorden. Ik ben ook erg blij dat mam haar vechtlust heeft gevonden, dat is een goed teken en dat voelt voor mij ook makkelijker, en al zal de komende tijd weer heftig worden daar slaan we ons doorheen!!!! Divano is dus wel een dikke donder, ook jullie uit de slaap te houden. Ik hoop voor je dat het straks je nachtrusten en avonden terug krijgt wanneer de kleine man overdag niet meer hoeft te slapen, want dan is ie mss wel zo moe dat hij doorslaapt..Uiteindelijk komt het goed. @Deli, beterschap met je haantje!! Vervelend dat hij je uit je slaap heeft gehouden. Mss strakkies ook nog even bijtanken? En wat ben je al weer hard aan het werk geweest meis. Pas je ook goed op jezelf?? Je moet zelf ook nog steeds aansterken en verwerken he?? Dikke knuffel!! Ben benieuwd wat de ha zegt van je haantje..... Hier een kippie dat trek begint te krijgen, maar moest eerst nog even reageren. Vanmorgen toch maar met Thomas naar de ha gegaan, hij had al boven de 39 graden koorts. Nu blijkt ie dus een long-ontsteking te hebben aan de rechterkant, dus ben blij dat ik gegaan ben!! Hij heeft nu weer een kuurtje en dan knapt hij vast snel weer op. Arm ventje.... Nu hem lekker even vertroetelen!! Dikke knuffel Allemaal
@ Liena, jeetje meis wat zit het toch steeds tegen bij jullie nu weer een longontsteking. Valt ook allemaal niet mee bij die kindjes van jullie he! Hopelijk knapt hij snel op!! Ik moet nog altijd stofzuigen hoor... Ging eerst m'n haantje een lunch brengen en toen heb ik wat handoeken gevouwen en nu zit ik moed te verzamelen. Als ik heb gezogen doe ik verder niet veel. Lekker luieren!
O Liena toch....je blijft ook een beetje met hem bij de ha lopen he... Heel veel beterschap! Ik denk nu zo...iedere dag dat hij langer in mijn buik zit is een dag langer verlof! En scheelt me weer met vakantiedagen opnemen mocht mijn contract niet verlengd worden... Heb net Kinderstad maar weer gemaild. Alleen nu beetje boos (lang leve de hormonen). Heb twee weken geleden gemaild en niet eens een reactie gehad. Vind ik niet netjes. Ze kunnen op zijn minst een mailtje sturen met bevetiging van ontvangen mail....