(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Liena eetsmakelijk!!

Deli daar komt het wel een beetje opneer. Hij doet wel klusjes als ik Het hem vraag maar komt niet vanuit zichzelf helaas.

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Yojo hoe gaat het?

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hoofdpijn, drukkend gevoel op mijn onderkant en ik zie sterretjes. Ow ja en moe.... haha maar goed nog efkes! Ik praat mezelf moed in!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

liena: arme Thomas.. Beterschap!

yojo: sterkte nog even. Probeer ook te genieten van deze laatste dagen van je kleine man in je buik. Ga je echt nog missen hoor;)

Deli: ziekenboeg bij jullie dus. Beterschap voor je haan. En hoee is het met jou? Flink aan de staalpillen/ floradix?

Miran: pff pas om 22.00 naar bed. Is geen kinderbedtijd natuurlijk;) maar ja als hij dan wel doorslaapt.;) Lastig hoor. Ben blij dat onze jongens eigenlijk altijd rond 19.30 naar bed gaan. Maar worden nog wel eens wakker hoor 's nachts en zijn ook allebei geen uitslapers. Maar de avond zonder kindjes ben ik wel aan gehecht;)
    Lig zelf altijd rond 21.30 in bed dan is het ook niet erg als ik er omo 6.30 uit moet.

Laat het hier even bij. heb nog zat werk te doen hier op school. Toetsperiode nu en toetsen zijn toch slechtgemaakt. Word ik echt niet vrolijk van:(

Tot later

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    was is weer weggevouwen :)
    Dus we kunnen alles weer aan en volgende week weer opnieuw beginnen hahah met al die lagen pffff. Nou ja zondag gaat het dooien :)

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier ook altijd bergen was ja. Echt niet mijn hobby.

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Pff en Zoey is in dr huildagje bui :( ook erg gezellig en ik krijg het niet warm gestookt in huis brrrrr .

Ik wil de zomer : weinig was lekker warm en in de tuin spelen . Dus geen nadelen :)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Rosa, heb je het daar wel eens over gehad? Dat is toch geen doen, jullie hebben toch samen een gezin?

@ Juffie, da's jammer; slechte toetsen!

@ Yo, wat was er mis gegaan dan?

@ Mel, in de zomer geen extra was??? Hier wel hoor met al die ijsjes en dan weer natte kleren omdat hij zo het bad in dook :D

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wanneer is er wat mis gegaan dan?
    Of bedoel je dat vloeien met stofzuigen?
    Dat had ik toen bij mijn miskraam.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee vanwaar je boze mail en telefoontje? Ik heb even gemist waarom dat was?

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow haha.
    Nou ik had twee weken geleden naar het hoofdkantoor gemaild of ze al wat wisten over mijn contract. Dat loopt in mei af en in de wandelgangen hoorde ik dat ze geen contracten meer verlengen. Ik heb dus tot op heden niets gehoord van het hoofdkantoor. Niet eens een bevestiging dat mijn mail is binnen gekomen.
    Dus vandaag nog een mail gestuurd. Als ik daar niks op hoor ga ik bellen.
    Krijg net van vaste collega een berichtje dat ze mijn uren aan een andere collega hebben gegeven voor vast....dus dat betekend niet veel goeds.... En ik heb niet eens iets van mijn manager ofzo gehoord....

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, dat is wel heel flauw zeg dat ze niets zeggen en dat je zulke dingen via collega's moet horen :( helaas zijn werkgevers niet verplicht je voor een bepaalde tijd in te lichten als je contract afloopt maar het zou wel netjes zijn... Misschien komt er toch nog wat positiefs uit meis!!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Weet ik. Ze zijn helemaal niets verplicht. Eind datum contract is einde zonder dat ze iets hoeven te zeggen. Maar vind het niet netjes dat ze niet eens een bevestiging sturen.
    En daarbij komt ook dat we van t weekend weer te horen hebben gekregen dat de broer van Joep weer drinkt sinds september. Dus hoop stress hier.

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, das niet leuk zeg!! Hopelijk kan je het een beetje van je afzetten. Dikke knuff!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Probeer het maar af en toe is dat erg moeilijk.
    Kan vooral heel boos worden op de broer van Joep. Drie weken geleden papa geworden van de tweede en dan toch weer drinken....en dat alweer zo lang. Hij had nu zelfs de oudste dronken van t kdv gehaald en in de auto mee naar huis genomen....

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, ja het zou wel netter zijn als ze je inlichten! En wat erg van de broer van Joep zeg :( schrik er van... Dat is wel heel erg. Krijgt hij professionele hulp?

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Deze keer als het goed is wel. Nu is zijn vriendin meegegaan. Vorig jaar heeft ze hem alleen laten gaan resultaat nul,nul
    Maar in eerste instantie hadden ze geen plek kom 1 maart maar terug...via een omweg kon ie gisterochtend terecht. Nu krijgt hij over 2-3 weken actieplan...ben benieuwd

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, wel fijn dat hij hulp zoekt/aanvaardt. Ook zwaar voor z'n vriendin dan zo kort na dat er een kindje is geboren. Hopelijk komt hij er helemaal van af!!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja heel zwaar. Maar weet je hij heeft het vorig jaar januari tegen ons gezegd. Sindsdien trek ik wel twee drie keer per maand bij haar aan de bel dat ik mijn twijfels heb en zij wuifde het steeds weg...ik vraag me af hoe blind je dan kan zijn....maar goed ik sta natuurlijk niet in haar schoenen en heb makkelijk praten.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Van de zijlijn is het altijd makkelijker praten he! En ik denk dat je ook vertrouwen wil hebben in je partner en niet wil geloven dat hij je dit aan doet. Maar goed, nu vooruit kijken en hopen dat het goed komt!

Deel Deze Pagina