Precies! Nou, hubbie terug van de ha; longontsteking toch maar goed dat hij eens luisterde en naar de ha ging. Nu een ab kuurtje...
yo, fijn dat er nu wel hulp geboden gaat worden. Moeilijk hoor. pfffff deli, beterschap voor je hubbie. Hopelijk knapt hij snel op. Rosa, 1 augustus krijgen we de sleutel. Haan probeert het nog een paar weken vooruit te schuiven omdat ik dan vakantie heb en we dus dan meer tijd hebben om over te huizen. Hoop dat het lukt!
Hier even lekker ego... Vanmiddag in het zhs gezeten en aan de ctg gehangen. Voelde de kleine al heel de dag niet bewegen. Dus moest toch maar even langskomen. Alles was gelukkig wel goed en had nog voldoende vruchtwater. Had wel wat harde buiken gehad maar dat hoorde erbij. Sinds dat ik daar weg ben voel ik de kleine natuurlijk weer volop. En heb flink last van steken en druk onder. @ Yoyo, vervelend zeg van je schoonbroer. Ennuh het is wel de bedoeling dat jij eerder gaat bevallen als ik hé @ Dag & Miranda, wat ik met Vanisha ga doen. Die gaat als het goed is naar ons mam toe. Ons pa gaat taxi-en mocht Haan weer aan het werk zijn, zit nu in de vorst. Ik ga bevallen in het ziekenhuis. En wil zodra de baby er is Vanisha er zo snel mogelijk bij hebben. Hoop dat ik meteen naar huis mag. En dan blijft Vanisha ook gewoon weer thuis. @ Deli, beterschap met je haantje.
Hahah ja idd Mup das wel de bedoeling! Ik voelde Fonske vanmiddag ook een hele tijd niet...denk te veel spanning hier.... Nu is ie weer lekker aanwezig... Fijn dat alles goed was in t ziekenhuis!
deli: beterschap voor je man! Longontsteking. Bah moet hij wel goed ziek van zijn.. Mup: fijn dat het allemaal goed was. Toch wel even spannend zo'n ritje ziekenhuis. Ontdekte net dat Matthijs een kiesje doorheeft. Had helemaal niet door dat er 1 aan het doorkomen was Cadeau van Matthijs is ook binnen. Is toch duplo geworden. Lego duplo cars macks rit 5816 - ffShoppen.nl Ziet er in iedergeval erg leuk uit. Ben benieuwd of hij het ook wat vindt
juffie, wauw ik wist niet dat er van duplo ook al een mac was. Stan is helemaal weg van cars en thomas de trein. Van cars heeft hij wel wat duplo maar wist niet dat er nog meer keus was dan de losse autootjes. Thomas de trein is er volgens mij helaas niet in duplo maar gelukkig wel in megabloks. En dat past ook op duplo. mup, goed dat je even op controle geweest bent en fijn dat alles goed was.
goedemorgen! Hier een druk dagje voor de boeg. Stan is vanacht goed ziek geweest dus ik ga een aantal wassen wegwerken. Gelukkig gaat het al wat beter met hem maar hij hoest als een zeehondje. Straks mijn mams even bellen of ze even in huis wil komen want wil niet door de kou met hem en moet toch echt een paar boodschappen doen.
@ Juffie, leuke keuze hoor ben benieuw hoe hij het vindt! @ Dag, beterschap meis! Wesley had het van de week ook 2 nachten, zo'n kroep-hoest hoest hopelijk knapt je mannetje snel op!! Hier gaat ie weer lekker... Hubbie in bed, ik zo goed als mogelijk op met de kids en m'n schoonpa is weer niet goed geworden maar te eigenwijs om het zkh te bellen... Handig!
Dag... ik zou ook niet door de kou gaan met zo'n ziek kereltje! Hoop dat je moeder even kan komen. Wel fijn dat ze dichtbij woont he... wat dat betreft mis ik mijn ouders wel hoor. Veel beterschap met Stan en lekker vertroetelen dan he... op de bank met n dekentje en lekker tv of filmpjes laten kijken. Deli... nee is niet handig zo'n schoonpa nee. Hoezo eigenwijs he?! Hoe gaat t met jezelf want lijkt me niet zo super handig en makkelijk als jij beroerd bent en je hubby ligt ziek op bed... dat moet wel erg dubbel zijn toch?!! Jij ook veel beterschap toegewenst. All... zo... heb er al n hele ochtend opzitten. Om 04.00 uur werd ik wakker door divano. Na speen ging hij weer terug slapen tot 05.00 uur. Toen maar weer speen gegeven en hij sliep weer door. Om 06.00 uur krijste hij alles bij elkaar... dus ikke n poging gedaan om hem te troosten maar nee dat hielp niet... dan maar bij mij in bed dacht ik maar ook dat hielp niet. Ikke dus om 06.00 uur naar beneden en hebben we babytv gekeken. Op zich niet erg want Chris had nachtdienst en die zou om 06.45 uur thuis zijn. Om 07.00 uur nog geen Chris en Divano was inmiddels in slaap gevallen. Dus ikke hem in bed gelegd kon ik me zorgen maken over Chris... die kwam pas tegen half 8 thuis. Ik zeer ongerust want normaal is 07.00 uur toch al erg laat voor hem doen. Tegen kwart voor 8 kwam Ebony naar beneden dat er iets uit haar oor kwam gelopen... sinds gisteravond klaagde ze al van haar oor... dus ikke de ha gebeld en kon er om 08.40 uur al terecht. Wat blijkt nu... Ebony heeft aan beide kanten n middenoorontsteking. Lekker dus!!! Nu AB en volgende week na de kuur wil de ha haar nog n keer zien. Daarna met Didier naar de orthodontist geweest want de onderhelft van de beugel mocht eruit... tot onze verbazing mocht héél de beugel eruit! Kind is superblij!!! Ik ben in de tussentijd nog met Divano voor schoentjes gegaan en heb n superstoere schoen uitgezocht voor het manneke... nu lacht ie als ie loopt... zo lief is dat!!! Eenmaal thuis is de kleine in slaap gevallen en kan ik aan de telefoon hangen met de revalidatie-arts voor Giuliano... hoogstwaarschijnlijk heeft hij scoliose maar dat moet nog uit de röntgenfoto's blijken vandaar dat ik nu moet bellen voor de uitslag. Ook bellen mijn ouders zo direct want die zijn gisteravond terug gekomen van Cran Canaria! Dus mijn ochtend is te druk bezet geweest. Nu ga ik voor t eerst wat eten en mijn 2e mok thee inschenken want dat heb ik nu wel verdiend! Huishouden komt strakkies wel.... zowel Chris als Divano liggen in bed en dan is het mijn rustmoment!!!!
@ Miran, jeetje wat een ochtend waarom was Chris zo laat dan? Gelukkig kun je nu even onderuit! Wat een toestanden he met de kindjes ben je maar druk mee en zorgen maken! Ja hier gaat het wel, ik ben wel moe en sta soms te duizelen maar kan er niks meer van maken. Vind het wel super irritant dat m'n man ziek is maar goed, hij kan er ook niks aan doen he! Hopelijk komt hij straks nog even ut bed, kan ik ook even douchen en mezelf aankleden...
Chris was zo laat omdat ie stond te mauwen met collega's! Ik ben dan zo ongerust he... zéker nu met die gladheid op de wegen! Ik kon hem ook niet bellen want hij laat altijd zijn mobiel thuis liggen... dus makkelijk is dat niet. Maar goed, er was niks aan de hand gelukkig. Helaas kunnen wij vrouwen eigenlijk nooit niet ziek zijn maar je mannetje had vast en zeker liever gehad dat ie op n ander tijdstip ziek was geworden zodat ie jouw veel beter had kunnen ontzien van t huishouden en de kinders. Denk dat ie het zelf ook niet prettig vind. Hoe gaat het nu verder met hem?? Doe gewoon rustig aan en lekker plat op de bank als de kleintjes op bed liggen. hahaha hoort wie t zegt... ik zou eigenlijk ook wel n tukkie kunnen gebruiken nu maar nee hoor ik ben ook eigenwijs en zit nu achter de pc. Maar bij mij komen er zo 2 thuis boterhammetjes eten. Zo... weer paar telefoontjes gepleegd maar niet diegene die ik gehad moest hebben. Mijn ouders zijn niet thuis... misschien bij mijn zusje op de koffie, tja dan moeten ze natuurlijk heel hun verhaal doen en dat duurt wel eventjes ja. En de revalidatie-arts van Giuliano zat in bespreking die kan ik over n kleine 10 minuutjes bellen. YOOOHOOOO... meldplicht meis!!!! is t nog steeds Yo met BIB??? Of is t inmiddels Yo met BOB ( hahahaha Baby Op Buik, zelf verzonnen net)
@ Miran, ja je hebt gelijk. Hij zei gister ook "ik heb je toch wel een beetje goed verzorgd, iig ontzien" ahhh.. Hij is ook gewoon echt niet lekker. Maar ik kan het zo moeilijk accepteren dat mannen meteen de hele dag in bed duiken en niet meer aanspreekbaar zijn, grr... breng hem ontbijt laat hij bijna alles staan... Ja, zo word je nooit beter. Ik kwam zaterdag ook zelf m'n bed uit om zelf ontbijt te maken. Had ik ook geen zin in maar wilde aansterken. Maar goed... Zo verschillen we nu eenmaal. Ik maak me ook snel zorgen hoor! Dus vind het niet gek van je, helemaal met dit weer idd! @ Yo, wie weet kan maar zo ineens gebeuren! Succes in het zkh!
Nou daar ben ik weer! Alle controles waren weer goed maar ze hebben besloten dat als hij er maandag er nog niet is ik me om 7.00 uur moet melden! Spannend!!