(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, het gaat idd hard!! En dan is Divano nog wel heel erg klein geweest, Thyrza was bij de geboorte al 8 pond en 54 cm. Nu, met nog geen 3 mnd al 62 cm!! Ze groeien zo hard en zitten voor je het weet al te brabbelen he!! Ben benieuwd of jullie er nog echt voor gaan en wanneer :D

@ Mout, tja hoevaak? Rond je eisprong iig ;) maar hoevaak ligt aan jezelf, gewoon doen wat je fijn vindt. Maak er maar geen drama van! Dat deed ik bij Wesley, moest elke dag maar mijn man vond het wel welletjes na 2 dagen. Ik dacht; volgende maand maar anders doen dan maar was gewoon zwanger?! Hopelijk zijn de zwemmers wat beter :D ben benieuwd!!

@ All, goedemorgen!!

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meiden moet om 9.15 naar het cb met sabela krijgt ze voor de derde keer prikjes bah vind het altijd zo zielig!pfff deli is echt snel gegaan volgende Week al weer werken.mout beetje om de dag klussen. @ all hallo

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi lieke zie je regelmatig hier kijken je mag gezellig mee kletsen hoor!!! :)

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63

Matthijs krijgt ook zijn derde prikjes vandaag. Bah:(

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    all: goedemorgen!

Miran: haha nog een kleine erbij.. Wel gezellig inderdaad. Wij houden het bij 2 denk ik. Is ook financieel gewoon verstandig maar kriebelt nu al wel weer af en toe hoor:)

mout: mijn cyclus was altijd erg onregelmatig dus probeerde gewoon zo vaak mogelijk:D

all: bv begint hier toch wat terug te lopen. Bouw misschien wel rustig aan wat af. Matthijs drinkt uit de fles namelijk veel beter dan bij mij. Uit de fles gewoon 200 ml en uit de borst stopt hij heel snel met drinken en drinkt heel onrustig. vanmorgen nog wel bij mij gedronken maar dna is hij dus snel alweer klaar waardoor hij dus weer sneller voor een volgende voeding komt en ben dat eigenlijk een beetje zat:) Gisteren bijna de hele dag fles gegeven en dat ging prima. Wel gekolfde melk trouwens. Zie wel hoe lang ik het kolven nog vol hou.
    zo dat was een heel stuk over mij.

Fijne dag allemaal!

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Goede morgen,

Yojo, lekker vroeg naar bed is best lekker hihi

Miran, nog een.... pfff meid wat een energie idd haha

Deli, Mout, aftellen tot augustus... komt goed!

Ik moet woensdagavond werken en dan vrijdag de nacht in tot maandagochtend en dan 3 weken vrij!!
    Haan heeft geen vakantie, nu dus ook niet weg, misschien in sept als we samen vakantie hebben.
    Nu met de pups is het ook druk zat hier...

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pooh: heerlijk zeg 3 weken vrij. Kan me voorstellen dat het druk is trouwens.

Zo net bij het CB geweest. Matthijs weer goedgekeurd. Groeit prima op het middenlijntje. Gewoon lekker doorgaan zo dus.
    Ik kolfde net trouwens wel gewoon weer 200 ml;) Dus gewoon prima. Nou ja zo lang het lukt gaan we gewoon nog even door.

Haan is vrij vandaag en die was net met Nathan thuis. Had hij tegen Nathan gezegd dat hij niet naar bed hoefde vanmiddag. Heb hem meteen maar gezegd dat Nathan dus met hem mee gaat vanmiddag:D Dus die zijn nu samen weg allemaal klusjes doen. Ben benieuwd of Nathan het vol houdt.;) Ik zei net tegen Nathan 'kom we gaan naar bed'. Zegt hij: nee want mijn papa zei Nathan hoeft niet naar bed.. Ja daar sta je dan als mama:p

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Haha ja idd daar sta je dan....

Zou wel een middagdutje willen doen...helaas moet tot vijf werken.... dan vanavond op tijd naar bed want de wekker gaat tweede dag op rij 05.45....bleh!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow deze banner is ook leuk....

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zeker leuk yojo: beebje wordt steeds meer een echt mensje! pff 5.45 wat een tijd zeg.

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja mooi kind heb ik he!

Ja zijn geen tijden...maar moet om 07.00 beginnen...

12. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Sabela heeft haar prikjes gehad ze moest vreselijk huilen echt zo zielig! Ze is weer goed gegroeid!

Juffie Matthijs ook weer prikjes! En lekker geroeid dus! Je kan ook gaan afbouwen als hij aan de bijvoeding gaat hoe meer hij eet hoe geleidelijker het afbouwen gaat en hij groeit er nog goed op vind je het dan niet jammer om af te Bouwen?

Yojo mooi je kleine beebje in je banner!! Lekker op tijd je bed uit pffff

Queen mooie foto's

Miran mooi mannetje hebben jullie hoor!!!!

Ik wilde nog meer schrijven ben het vergeten!

Liefs rosa

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    goedemiddag meiden..

Mout... hoop dat de zwemmers goedgekeurd zijn en dat ze er dan in volle natie met zn alle recht op de baarmoeder afzwemmen hahahaha
    Suc6 meis!

Deli... he bah alweer werken. Dan gaat t nog veel harder hoor met die kleintjes want je ziet ze dan wat minder. Ik vind dat wel opvallend dan! Nog even de laatste dagen genieten dus!

Juffie... ach dan geef je toch nog bv wat je hebt en de rest maar kv toch? Dat kan toch ook geen kwaad!
    Financieel gezien en kinderen... wat is wijsheid zeggen ze dan wel eens. Maar Chris heeft altijd gezegd dat ie alleen op zijn salaris t huis moet kunnen betalen en alle rekeningen. Ik werk mee eigenlijk zodat hij kan sparen! Dus in principe zou er nog wel eentje bij kunnen hahaha
    Ach we zien t allemaal wel... t kriebelt en zou Chris graag n meisje willen schenken maar goed dat hebben we dus niet voor t zeggen!
    Hahahaha die Nathan wat n wijze uitspraak van hem! Knap hoor. Ja als moeder heb je dan op zo'n moment niet veel meer in te brengen nee!

Yo... die banner staat je onwijs goed en dat iedere week weer meis!!! Volhouden zo!!!!

Pooh... lekker hoor 3 weken vakantie. Hopelijk beter weer dan!

All... Divano slaapt nou al 2 dagen meer overdag. Tandje nummer 2 kan nu ook iedere dag doorschieten. Ik verwacht zelf binnen 2 a 3 dagen.
    Ben benieuwd volgende week op CB!

Ik ben gisteren bij de ha geweest en blijkt dat ik peesontsteking heb in grote teen. Erg pijnlijk en zeker niet prettig met autorijden. Nu heb ik diclofinac maar ben me daar toch duizelig van! DUs nu heb ik afgesproken met de planning (bij ons op t werk) dat ik de ochtendritten deze week wel gewoon rij maar over de middagrit moeten we even per dag bekijken! Ik neem mijn eerste tabletje gewoon na de ochtendrit in en dan kan ik best rijden maar ik had vanmorgen om kwart over 9 tabletje ingenomen en om half 12 was ik nog duizelig en om kwart voor 12 moest ik de volgende alweer innemen. Dus nu zit ik ook dizzy achter de pc! Morgen rijd Chris ook met mij mee voor de boodschappen!
    Gelukkig zegt de ha dat t maar tijdelijk is dus even aankijken en anders zit ik vrijdag of maandag terug bij de ha!

Ow Yo... heb trouwens n 5 jaar account nu gekregen op babysite! Jij ook????

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... dank je voor t compliment over ons klein ventje!
    Dus Sabela is ook weer goedgekeurd op CB? Alles goed met haar en met Rosalina?!!!
    Hoe gaat t met jouw? Ondervind jij geen problemen als Sabela drinkt aan de borst en ze heeft tandjes??
    Lijkt me alles behalve prettig of fijn!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rosa: Ik geef nu de laatste voeding als kv. Deze kolf ik wel maar heb dan veel minder dan dat Matthijs drinkt. De rest is nog wel volledig bv. Twijfel gewooon af en toe. Blijf in iedergeval nog wel een poosje kolven denk ik. Geef dan gewoon de bv in de fles. Drinkt hij ook goed. En dan de eerste voeding bijvoorbeeld nog aan de borst. Gewoon uit gemak omdat ik dan geen fles hoef te maken:) Ach zie wel. Helemaal stoppen doe ik in iedergeval nog niet. (Heeft er ook mee te maken dat je dan weer een stap verder bent, vind het nog zo fijn dat Matthijs nog zo lekker klein is:))

miran: wat vervelend ze gdat je zo dizzie bent. Wij meoten helaas allebei werken dus ja dan moet je toch ook aan de financiele kant van het verhaal denken.

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Ga ff liggen als ons Divano t nog toelaat! Hij ligt al vanaf n uur of 12 in bed dus denk niet dat ie mij nog laat slapen!

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Miran de bv loopt hier super sabela is tevreden! We zijn inmiddels begonnen met de bijvoeding via de reaply methode en dit gaat prima 's nachts komt ze een à twee keer en slaapt dan tot half 9.

Rosalina gaat ook super een klein bijdehandje ze wordt vaak al drie geschat omdat ze lang is en al veel en duidelijk praat. Met mij ook goed 1 juli begin ik met me nieuwe werk.

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Net terug van opa/oma, ryan heeft lekker daar in de tuin gespeeld. Oma had stoepkrijt gekocht, dat was een groot succes!
    Zo eten maken, haan is weer om half 5 thuis.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ben ikke weer...

Divano heeft me tot 10 voor 3 laten liggen! Dat was kort bijtanken maar vanavond maar lekker niks doen en languit op de bank hangen!

Wij gebruiken pyjamapapje voor Divano. Om 22.00 uur krijgt ie zijn laatste fles en dan slaapt ie door tot n uur of 7 s'morgens! Maar manlief was gisteren lief voor mij en zei dat ik lekker naar bed moest gaan omdat ik anders vandaag helemaal geen mens zou zijn en hij deed dan de laatste voeding. Vergeet ie toch om pyjamapapje te geven aan Divano met als gevolg dat Divano vannacht om 05.00 uur kwam voor n fles! Nouja... ik mocht iig op tijd naar bed dus dat is ook al heel wat hoor hahahaha

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... leuk hoor kliederen met stoepkrijt. Hier slaat ie ook nog steeds aan net als waterballonnetjes!

Ik ben ook al mijn eten zo ver als klaar aan t zetten. Maak roerbakmie en heb net de prei al gesneden en samen met de doperwtjes al gewassen. Water voor de mie zit al in de pan dus hoef dat dadelijk alleen nog maar te koken en mn kip bakken en dan is t zowat klaar. Makkelijk en snel en zeer zeker lekker!
    Moet nu niet teveel doen want ik voel me helemaal niet mens vandaag!
    ROT MEDICIJNEN!!!

Deel Deze Pagina