Ja dat zou ik bijna vergeten haha. Nou baal er wel van maar ben blij dat ik zekerheid heb. Dus nu eerst genieten van de laatste dagen BIB en dan van de BUB en dan eens rondkijken. Heb WW al berekend en ik heb recht op 11 maanden. En wat ik overhoud zou gelijk zijn aan wat ik met mijn kleinere contract zou verdienen dus ik heb geen haast....
yo, ergens ook wel lekker dat je dan wat langer van bub kunt genieten. Maar werk hebben is toch ook wel fijn. Is het makkelijk zoeken in jouw vakgebied? Ik moet er niet aan denken nu zonder werk te komen zitten. Ik zou hier in de buurt nergens aan de bak kunnen. Maar wat je zegt. Eerst maar eens project baby voltooien en dan verder kijken. Spannend!! Dan zullen ze maandag wel gaan inleiden. Hoop voor je dat hij er voor maandag is! Deli, gaat lekker daar dan!! Moest Wesley ook overgeven van het hoesten? Hij is echt ziek. Heb hem net lekker in bad gedaan omdat hij onder de spuug zat en nu ligt hij even in bed en slaapt als een roosje. Hij wilde zelf zijn bed in terwijl hij al een paar maanden niet meer slaapt smiddags. Dus hij is echt niet lekker . Miran, productieve ochtend!! Zal even wennen zijn voor je ouders om in deze kou terug te komen van Grand Canaria. Heerlijk zonnetje gehad waarschijnlijk.
Kinderopvang is erg moeilijk momenteel maar goed ik vind t prima om een opleiding te gaan doen en totaal iets anders. Desnoods op Beekse Bergens vakantiehuisjes schoonmaken... Ze gaan maandag zeker inleiden. Ze kijken dan alleen even hoe. Als het mogelijk is om de vliezen te breken doen ze dat en ga ik aan het infuus. Is dat nog niet mogelijk gaan ze gel inbrengen en kan het nog maximaal drie dagen duren..... Dus wie weet! Maar moet zeggen dat mijn rommeltjes pijnlijker worden en vaker....wie weet krijg je nog gelijk met je 40 + 4....das morgen...
@ yo, hopelijk komt ie nog voor die tijd! @ Dag, nee Wesley is er verder niet ziek van geweest gelukkig. Wel heel erg hoesten 2 nachten. Wat sneu voor Stan, zo ziekjes beterschap! Thyrza ligt in bed, Wes kijkt tv met wat lekkers; ik ga even onderuit
@ Yoyo, gelukkig dat je maandag eindelijk word ingeleid! Wat een ontzettend goed vooruitzicht En klote zeg van je werk. Maar precies je hebt geen haast nu eerst even optimaal genieten van je beepje straks @ Deli, en lekker een tukkie gedaan? Hier helaas een ziek meissie au aan haar oor en flinke koorts Een rot nacht gehad. hopelijk komt het vanacht weer helemaal goed.
Meiden.... Ik kom alleen even goede nachtrust wensen! Laat t hier ook even bij. Kom morgen weer kijken en meetokken. Divano ligt pas n 40 minuutjes in bed dus hopelijk n betere nacht als vannacht! Slaap lekker allemaal!
Heey kippies @ Yojo, het einde is nu dus ook definitief in zicht, je kan nu de dagen echt af gaan tellen, lekker hoor!!! Maar wie weet is het idd allemaal niet nodig en komt de kleine vandaag. Zou nog steeds het mooist zijn natuurlijk. En wat balen van je werk, maar idd als er geen werk meer is dan kunnen ze dat ook niet bieden. Hoop voor je dat je nu eerst lekker kan genieten van jullie kleine man en dan zie je straks wel weer!!! @ Miranda, hoop dat je een beetje lekker hebt geslapen.En wat een drukke dag gisteren voor jou zeg, hoe is het nu met jullie meissie? Voelt ze zich weer wat beter? @ Mupkuh, beterschap met jullie meissie. Hoop dat ze vannacht weer wat beter heeft geslapen en jullie daardoor ook. Maar oren zijn zooooo vervelend, weet er helaas alles van. @ Dag, beterschap met je mannetje, niks aan als ze ziek zijn he? Hopelijk knapt hij ook snel weer op en kun je je gang gaan. Met de kleine meid gaat het allemaal goed? IS ze de pfeiffer weer teboven? @ Juffie, de toetsweek een beetje doorgekomen? Wat vervelend dat de toetsen slecht zijn gemaakt, dan is er nog wel werk aan de winkel dus....Maar nu eerst even lekker weekend!! Heel veel plezier!!!! Jullie gaan vandaag toch weg? Geniet ervan!!! @ Rosa, lukt het allemaal nog een beetje meis? Het weekje schiet inmiddels weer op, dat is wel lekker denk ik of niet? Hier gaat het zijn gangetje. Gisteren voor controle in het ziekenhuis geweest. Ik heb altijd een lage bloeddruk(100/60), maar nu was ie ineens een stuk hoger(150/80) Dat was dus voor mijn doen te hoog. Ik moest meteen bloedprikken, urine inleveren en naar boven aan de ctg. Na 45 minuten mocht ik van de ctg af, deze was gelukkig prima, wel veel harde buiken te zien. Bloed en urine waren goed. Alleen de bloeddruk was de bovendruk nog 130 en de onderdruk steeg naar 85. Ze wilden me in eerste instantie een nachtje houden, maar lieten me toch gaan en nu moet ik maandag voor extra controle komen. Dat is op zich wel een lekker gevoel. Heb nl ook echt de klachten van een hoge bloeddruk sinds een poosje. Had altijd 's ochtends behoefte aan zout maar de laatste twee weken al niet meer, dus dat was opvallend....Maar ze gaven nu al aan dat als het zo doorgaat ik de 40 weken niet ga halen. Maar goed dat zullen we dan wel weer zien. Als het maandag weer goed is kan het natuurlijk nog best 42 weken worden, wat ik niet hoop natuurlijk. Nou ik ga er weer vandoor, haan is lekker thuis vandaag!! Dikke knuffel Liena
Liena, het zal toch niet zo zijn dat jij mup en yo voor gaat zijn? . Fijn dat je nu extra in de gaten gehouden word! Probeer je aub echt goed te rusten?? Laura is gelukkig alweer bijna helemaal de oude. Is inderdaad niks aan als ze ziek zijn? Ik had via mijn schoonzusje een kaartje gekregen voor de Efteling zaterdag maar we gaan maar niet. Vind hij niet leuk maar is echt even het beste. Hoe gaat het met jouw kleine man? Knapt ie op van de kuur? Mup, hoe is het bij jou met de zieke?
@ Liena, goed dat je in de gaten wordt gehouden maar als je bloeddruk altijd laag is is dit wel even schrikken en hoog zeg! Laat jou beebje nog maar even zitten hoor! Rustig aan doen dus!!! @ Dag, ja soms is het even beter om thuis te blijven, helaas! @ Mup, hoe is het bij jou? @ Yo, en bij jou? Ik word hier niet goed van Wes... Hij heeft z'n oren voor niks gekregen volgens mij. Echt heel irritant en bij de volgende keer gaat ie naar boven en komt voorlopig niet beneden.....
Goedemorgen meiden, Hier gaat het wel goed opzich. helemaal fit is ze nog niet. maar ze heeft het klokje rond geslapen in haar eigen bed. Dus daar hebben we beide flink wat aan gehad Zo even douche en naar de dokter hechtingen eruit halen. Ik ga natuurlijk lekker lopen zodat de kleine flink naar onderzakt en er hopelijk binnenkort uit wil haha. @ Deli, lastig he die oren. Wij noemen dat altijd bril oren. Die zijn voor een bril en niet om te luisteren helaas @ Liena, hopelijk gaat het snel weer goed met je. En anders mag jij best voor hoor is beter voor jullie gezondheid
@ Mup, ja maar een bril heeft ie niet nodig dus ze zijn echt voor niets Nou... Ik ga maar even wat doen weer. Hopelijk wil Wesley even rustig beneden een filmpje kijken kan ik wat aan de was doen op zolder....
Goeiemorgen! Liena op jezelf letten meis! Ik heb in twee etappes geslapen. Van twaalf tot vier en zeven tot net....is niet goed voor hoofdpijn... Rommeltjes blijven maar ben blij dat ik deze uurtjes vast heb. Gevoel zegt morgen.... Joep is vanaf een uur thuis en dan vrij tot de baby er is. Wel zo'n fijn idee. Ik ga ff douchen...wakker worden hoor...
yo, doe nou 40 + 4 is mooi getal Douche ze!! Haan belde net dat er niets meer aan Stan te merken is. Dus morgen toch maar naar de Efteling. Ach, als het niet gaat zijn we met een half uurtje weer thuis. Vanavond maar even naar de Hema rijden om te kijken of ze daar misschien nog thermo ondergoed of ski broeken of zo hebben. Is hij in ieder geval goed aangekleed tegen de kou.
@ Dag, super leuk dat jullie toch naar de efteling gaan Denk dat een majotje ofzo onder de broek wel een goed idee is. Verder lekker bewegen en laten lopen dan komt het vast helemaal goed. @ Yoyo, spannend meid!!! Haantje mag maandag weer werken Ben er echt helemaal blij om. Hij doet wel veel thuis nu en ik mag dan lekker uitslapen. Maar heb liever dat hij thuis is als de baby er is
weltruste meiden!! Mup, ben geslaagd voor thermo ondergoed bij de hema!! Heb meteen een setje voor mezelf gekocht!! Ben trouwens al een tijdje op zoek naar een effen zwart maillotje. Maar is nergens te vinden!! Iemand tips?
Geen zwarte bij de hema?? Of action wil ook nog wel eens.... De markt? Hier nog bib.... Dus helaas geen 40+4.... Slaap lekker!
Meiden... Ik kom ff vlug ego doen... Gyani heeft zijn uitslag van de NIOtoets... (is een soort citotoets maar eerder afgenomen) Wat blijkt.... Ze geven HAVO advies... dat moet ie makkelijk halen, máár... VWO staat ie ook nog steeds gemiddeld mee weliswaar laag gemiddeld maar t is gemiddeld. Nu kan ie op de school waar ie naar toe wil sowieso HAVO instromen maar zien ze met kerst dat ie VWO aankan stroomt ie door! Zelf wil Gyani toch echt wel VWO doen want hij wil óf in de richting van econoom/economie doen óf rechten! Mama is zooooo trots. Ik wist havo dat ie dat wel kon halen maar vwo had ik niet verwacht. Dus we bieden t hem wel aan die VWO en dan kan ie altijd nog terugvallen in de havo. Dat moet ie met gemak halen want daarin zat ie met hooggemiddeld. Erg knap, maar vind dit ook maar momentopnames... maandag krijgen we t advies van zijn juffrouw. Ben stiekem wel heel benieuwd waar zij mee aankomt. Nu moet ik ook zeggen dat ik met Gyani qua huiswerk maken NOOIT bovenop hoef te zitten want hij heeft al 1 week zijn boekverslag af die pas eind maart af hoef te zijn. hahhaha hij leert zo makkelijk en zorgt dat alles op tijd af en netjes gemaakt is! Het is echt verzorgt dus nee wat dat betreft maak ik me niet druk... t is meer dat ik t in de gaten moet houden dat ie niet net als zijn pa de pet naar gaat gooien want dat zou zonde zijn. Heb hem wel duidelijk gezegd dat als hij voor vwo kiest dat ie dan ook ervoor moet knokken en zorgt dat ie met diploma thuis komt! Maar ik hoefde volgens mijn zoon niet bang te zijn want dat wist ie zelf ook heus wel hahahaha de wijsheid van n kind tegenwoordig! Einde ego... *zegt ze trots*
Heey kippies Hier even een snellle reactie van mij. Ik blijf klachten houden van te hoge bloeddruk, moet nu voor controle terug naar het ziekenhuis en gaan ze het een en ander weer nakijken. Ik houd jullie op de hoogte!! Dikke knuffel Liena
Liena succes! Miran wat goed zeg! hier met BIB slecht geslapen. Blijft rommelen maar niks zet door....sund maar goed kan alleen maar een hoop voorbereiding voor maandag zijn.
Liena... suc6 meis en ik hoop dat ze wat kunnen betekenen voor je! Yo... dankje meis. Ik ben ook supertrots op hem. Maakt trouwens ook niet uit welk niveau hij zou halen hoor... t wil ze niet pushen, ik ben niet iemand die van ze verlangd dat ze hoog scoren. Al had ie lbo niveau gehad zou ik nog trots zijn als ie niet zou kunnen leren. Maar hij heeft dit knobbeltje van zijn vader. De andere 2 hebben de knobbel van mij en als die lbo aan kunnen ben ik al blij en trots. Ze doen allemaal goed hun best dat is t belangrijkste! BIB... kom maar op met Fonske!!! Ik hou mijn mobiel voortdurend in de gaten... krijg wel smsjes maar niet van jou of Mup. Het wordt toch echt wel tijd hoor meis! Maar ik hou t nog steeds op de 14e! Dat rommelen is alleen maar goed ook al is t alleen maar voorbereiding!