Yo... gefeliciteerd meis met Max, voorheen Fonske. Wat een lekker oergevoel he als ze Max op je borst leggen net nadat hij geboren is! Hopelijk is alles goed gegaan en kunnen jullie optimaal met zijn drietjes gaan genieten van elkaar! Dikke knuffel meis en we horen je bevallingsverhaal en de eerste foto's snel! Dag... balen dat Stan toch nog zo ziekjes was maar goed... is weer een reden om toch nog een keer naar de efteling te gaan. Juffie... gefeliciteerd meis... nu ben je behalve juffrouw en mama ook bijna tante!!! Geniet nog maar lekker van de eemhof! Deli... tja mannen zijn altijd erg ziek als ze iets mankeren al moet ik zeggen dat als Chris door zijn rug is gegaan toch gaat werken! Meestal ben ik diegene die hem dan thuis houdt. Wat dat betreft mag ik over Chris niet klagen maar idd de nachten en de ochtenden zijn voor mij... ook dat heeft n reden natuurlijk... ik heb t er zelf naar gemaakt want als hij de nachten zou doen dan knalt hij alle lichten aan en dan is t kind klaarwakker, ik ben dan klaarwakker en hij loopt te zeuren over n speen die hij niet kan vinden. En de ochtenden dan hoor ik beneden alleen maar gemopper dat de kids op moeten schieten omdat ze op tijd klaar moeten staan voor school en dan ben ik ook wakker en lig dan echt niet op mijn gemak in mijn bed. Dus nee... laat mij dat maar zelf doen. Dan kan iedereen doorslapen en is t gemoedsrust in huis! Dus dit creeër ik zelf! Maar mannen zijn en voelen zich altijd zieker dan dat ze zijn dat ben ik met je eens terwijl wij altijd door moeten gaan! Mup... nu ben jij de eerst volgende meis! Hoe gaat t vandaag met je? Liena... meis... ook voor jouw gaat t nu heel hard. Ik hoop zo dat je wel "uitgerust" aan de bevalling kan gaan beginnen want anders is t niet te doen en ik hoop met heel mijn hart dat dit kleintje zich snachts van de betere kant laat zien dan je andere 2 kids anders krijg jij t nog veel zwaarder! Ik leef helemaal met je mee, echt waar! Rosa... hoe gaat t met jouw? Wanneer kwam je man weer thuis? Hoe gaat t met de meisjes? Gaan de nachten nu al wat beter of vind je er nog steeds niks aan zonder je man? Mijn nacht is super gegaan. 1x maar de speen hoeven te geven. Gistermorgen werd divano pas om half 10 wakker en vanmorgen kwart over 9 dus ja ik heb weer hele goede nachten.... hoop dat dit zo mag blijven! Vandaag niet schaatsen maar lekker thuis hangen/luieren. Echt zondag houden! Vanmorgen naar schoonouders geweest en voor de rest niks doen. De kids zijn heerlijk buiten spelen en komen pas thuis als ze honger krijgen... n uur of 5 en divano ligt nu heerlijk te slapen dus papa en mama hangen maar n beetje. Morgen weer verder met huishouden.
Als we morgen thuis zijn zal ik bevallingsverhaal wel vertellen. Is wat makkelijker als op telefoon. Lieke is helemaal in de war...eerst fons nu max....maar ze wil bij ons komen wonen want ze is helemaal verliefd.... Max is een goede slaper tot nu toe....super manneke! Op fb staan twee foto's.
Yo... hoe voel je je meis? Heb de foto's gezien op fb... wat een schatje zeg! Die foto met dat knuffeltje vind ik supermooi!!! Hij is mooi belicht en Max ziet er gewoon heerlijk uit... dit was t wachten toch wel waard of niet dan???? Geniet er nu lekker van en laat je in de watten leggen. Je bevallingsverhaal komt echt wel n keer hoor! Rust maar goed uit want dat ga je nu wel missen die nachten doorslapen! Goed werk geleverd!!!! Hoe vind papa Joep het allemaal?????
Ja die heeft mijn zus met haar spiegel reflex gemaakt. Die andere heb ik vannacht gemaakt met mijn telefoon. Vind die van ons karin ook super mooi! Joep maakte gister voor we naar t zh gingen DE opmerking van het jaar.... Ik vraag kan jij de verloskamers voor me bellen? Reactie: Kan je drie minuen wachten? Dan is de droger klaar.... Hahaha nu kan ik er hard om lachen toen niet..... Hij heeft t gister allemaal heel rustig bekeken. En was echt een beetje uit zijn doen. Nu nog volgens mij...maar goed we zijn ook niet thuis scheelt ook wel
@ Yo, whahahahahahaa zelfs mijn man moet lachen om Joep! Maar mooie foto's heb het gezien op fb! @ All, ik zwaai even; geen zin! Morgen weer werken dus op tijd naar bed en blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh morgen
Hahahaha wat een zet van Joep. Ik las hem net en moest zo hard lachen dat Chris zijn eigen af vroeg wat er aan de hand was dus ikke voorlezen en hij zei: en jij zegt dat ik n botte boer ben! hahahaha. Jij zegt dat ik domme opmerkingen maak?!!! Nou... schrijf dit maar op in Max zijn foto-album want deze moet je echt niet vergeten! We zullen maar zeggen dat t de zenuwen zijn he!
Hahaha ja hij schaamt zich er nu voor.....waren de zenuwen....haha. maar hij doe het goed. Al twee keer fles gegeven en flink geknuffeld. Zo ik duik mijn bed effe in....
yo, rust goed uit meis!! Maar aan je reacties te lezen gaat het goed met je! Wanneer je er aan toe bent zijn we allemaal heel nieuwsgierig naar je bevallingsverhaal!
@ Yoyo, wat een leuke opmerking zeg hahaha! Daar gaat echt nog jaren over gelachen worden. En wat een scheetje is Max echt een wolk van je zoon. We zijn idd heel benieuwd naar je verhaal ook omdat je nog in het zhs ligt. Maar neem de tijd wij wachten wel. Zijn alleen al blij dat Max eindelijk geboren is en alles goed gaat @ Miranda, heerlijk dat je zo'n goede nacht hebt gehad. Hier gaat het gelukkig wel goed soms wel flinke druk van onder. Maar denk ergens dat ik blaasontsteking heb. Ben wel heel blij dat Haan vandaag weer werken is. Omdat Vanisha al bij 37+2 geboren is verwacht je de kleine toch ieder moment. Terwijl deze net zo goed nog weken kan blijven zitten. Nu weer even het normale ritme oppakken. En er hopelijk niet aan denken. Morgen controle bij de gyn in het zhs.
Mup... mijn eerste was met 35 weken geboren dus idd verwachtte ik de 2e ook zo rond die koers maar helaas die bleef tot week 37 zitten. Toen ik zwanger was van de 3e had ik al klachten vanaf week 29 en dacht ooow ik red de 35 weken niet (zo stond ik er ook voor aangezien ik al ontsluiting had maar dat bleek normaal met de 3e) dus iedere keer dat ik in zkh was en weer een afspraak moest maken zei ik: nee hoor dan is de kleine er al! Maar nee, ik kon iedere keer naar die afspraak komen. Mijn dochtertje liet op zich wachten tot exact 40 weken! Jeej wat was ik dat beu zeg!!! Hoop voor je dat t nu snel gaat gebeuren! Vind t ook wel erg spannend worden voor je ook omdat wij niet weten WAT t gaat worden... vermoeden heb je wel maar jij laat niks los! Dikke knuffel meis! Yo... je klinkt alsof je weinig last hebt ondervonden aan de bevalling. Je klinkt zo opgewekt! Tja... kan ook door de adrenaline komen van de bevalling. We zijn iig stik benieuwd. Vandaag dus lekker naar huis met de kleine man?!! Doe heel rustig aan he want je gaat je eigen tegen komen dus laat je maar lekker verwennen door haanlief en je familie! Dikke knuffel meis! Deli... hoe gaat t op t werk meis? Lukt t allemaal een beetje? Hoe voel je je nu? Ook jij een dikke knuffel! All... Zo, heb net even de was weggewerkt... stonden maar liefst 2 wasmanden klaar die nog gevouwen moesten worden... stof gezogen en opgeruimd, de aanrecht afgesopt en nu zit ik heerlijk achter mijn lappie. Chris houdt ons Divano heerlijk bezig hahahha Mama heeft rustmoment! Divano is niet helemaal lekker. Hij heeft inmiddels alle 4 zijn kiesjes doorgekregen althans bij 2 zijn ze nét door zomaar een puntje is er door dus ons Divano is daar hangerig en jengelig van. Ook zit ie nu in de angstfase!... als ie n tekenfilmpje ziet wordt ie van bepaalde dingen bang. heel gek is dat want n week geleden vond ie ze nog om te lachen! Zomaar ineens begint ie dan keihard te huilen!!! Zo zielig. Ik ga nog even op mijn laptop spelletje doen!
Dag... beterschap meis... rust lekker uit. Is je haantje thuis bij je kids of zijn ze naar kdv? Hoe is het met Stan nu? Dikke knuffel voor jouw en Stan en ziek ze uit he meis!!!
Yo... ben je al heerlijk thuis in bed genesteld of ben je nog in zkh? Hoe is je 1e nacht gegaan in zkh? Heb je de voeding zelf gedaan of heb je t laten doen. Wat leuk dat Joep al helemaal weliswaar onwennig maar al echt t papa papa gevoel heeft. Hij mag ook met recht trots zijn op zo'n mooi manneke! Ik denk dat wij nog veel foto's van jouw gaan zien want jij fotografeerd nogal graag dus Max is in goede handen bij jouw als fotomodelletje hahahaha Genieten meis!!!!!
yoyo jou ventje is niet alleen daar in hoor de mijne had bijna de geboorte van zijn dochter niet mee gemaakt omdat hij ook nog en wasje ging draaien enz. Die dacht het duurt nog wel ff maar toen ik hem belde mocht ik al persen. Gelukkig had ik geen persweeen anders was hij er niet bij geweest dus mannen *zucht* Hopelijk ben je al lekker thuis en geniet je van je mannen.
hey meiden, wij zijn weer lekker thuis. Vanmorgen nog gezwommen maar de jongens waren moe dus net na de middag naar huis gegaan. Nu opruimen en wassen. morgen moet ik naar het ziekenhuis. Heb al eerder goedaardige knobbeltjes in mijn borst gehad maar die waren in mijn zwangerschap allemaal weg. Nu zit er weer 1. Toch amar weeer eens laten controleren door een echo. Beetje spannend maar ga er vanit dat het weer gewoon goed is.. Morgenochtend dus vrij en dan 's middag werken. FIjne avond allemaal! xxx