(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... beterschap met de kleine meid... hopelijk kunnen ze je bij de kno-arts heel goed helpen! Jammer dat ze niet opknapt na zo'n ontsteking. Ik moet morgen ook met mijn dochter terug naar de ha omdat zij vorige week aan beide kanten n middenoorontsteking had.

All... had laatst toch foto's laten maken van Giuliano's rug... nu de uitslag:
    Bij controlefoto's van Giuliano wordt op de foto een wervelanomalie ter hoogte van de TH4 gezien. Waarschijnlijk vlinderwervel door de radioloog aangeduid als hemivertebra.

Chris zei: dus? jij moet eens gewoon naar je eigen blijven luisteren... hoe lang zeg jij al tegen de revalidatie-artsen dat hij n vlinderwervel heeft zitten in zijn nek?
    Jij hebt toen Giuliano 7 maanden oud was foto's laten maken en toen hebben ze je verteld dat hij vlinderwervel heeft en nog blijf je geen vertrouwen in je eigen houden. Zie je nu wel dat je toch gelijk hebt gehad al die tijd!

En dit klopt ook. Chris is hiervoor nog een keer met Giuliano foto's laten maken en toen zeiden ze dat alles goed was en in mijn ogen is dat onmogelijk als de wervels zo = horen te zijn en dat ze toen )( zo lagen. In mijn ogen kunnen ze niet van zo )( naar zo = veranderen!
    En wat blijkt... IK HEB GELIJK!
    Kind heeft ook altijd moeite gehad om op zijn rug te liggen. Daarom ben ik daar zo stellig in geweest!
    Ze kunnen hier niks niet aan doen maar moet wel goed in de gaten gehouden worden als hij de groei/pubertijd in gaat!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, haha wat zeg je dat leuk ;) Maar bitterlemon bleh zal het van de week eens proeven. Maar lus eigenlijk geen prik dus ben benieuwd. Ananas heb ik wel vandaag gehaald. Heeft Guiliano veel last van zijn rug? Of wat zijn eigenlijk de gevolgen van zoiets. Oooh schaam me dood dat ik het zo raar vraag.

@ Dag, zielig hé die oortjes altijd. Vanisha heeft nog nooit echt oorontsteking gehad maar als ik alleen al zie wat oorpijn kan doen :(

@ Juffie, vanavond maar weer eens proberen :p Heb alleen het idee dat mijn lichaam er niet voor klaar voor is. Denk dat het nog weken duurt :( Voel me met vlagen nog zo goed.

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... ik moet bekennen dat ananas bij mij niet geholpen had, bitterlemon heb t wel gedronken... 1 glaasJE... maar vond t ook echt niet lekker. En sex?... hahaha Chris DURFDE niet meer was bang dat de kleine van binnen zei: heey wat is dat voor gek
    ding! hahahahaha
    Het idee he!

Giuliano... nee Giuliano heeft geen last ervan. Maar toen ie baby was KON ie absoluut niet op zijn rug liggen. Hij huilde dan keihard en ging op zijn voetjes staan... zodat ie met zijn rugje van de grond af lag. Nu nog slaapt ie niet op zijn rug en de allereerste keren in t zwembad moest ie rugslag doen en dat kon ie niet. Voelde als niet prettig voor hem. Maar in zijn doen en laten heeft ie er (nog) geen problemen mee. Wat ik wél wijzer ben geworden is dat zijn misvormde handjes hier t gevolg van zijn. Door dat de ruggewervels verkeerd zijn aangelegd was t gevolg ook zijn handjes want dat staat in verbinding met elkaar!
    De klinisch genetica wist niet waar die misvormde handjes vandaan kwamen en dat stukje ben IK nu rijker. Gelukkig na 9 jaar weet ik hoe t komt!!!!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen ik zwaai even!!

Gisteravond ben ik weer met de kinderen naar bed gegaan, ik had verhoging en voelde me echt beroerd :( Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Ik had voor vandaag toegezegd te koken voor een groep van 23 jongeren daar zag ik al tegen op zonder dat ik ziek was ;) Ik ben nu de gamellen aan het vullen met kokend water, daarin moet het straks vervoerd worden. Dan ga ik koken en schop m'n man uit bed zodat ik vanmiddag nog even kan liggen. Gelukkig is het eten makkelijk, wraps met mexicaanse vulling maar poeh, zag er wel tegen op. Misschien kom ik straks nog even terug lezen en reageren!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Deli, kook ze vandaag :p

@ Miranda, dan is het stiekem toch niet niks. Wat kan een moedergevoel toch goed kloppen hé!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... helaas klopt mijn moedergevoel tot nog toe altijd. Heel stom is dat maar wel erg lekker als weer blijkt dat ik niet verkeerd zit. Hoe confronterend dat soms ook is.

Hoe gaat t met je? Nog weeën gehad? Hoe voel je je nu?

Deli... dat is weer lekker dan bij jouw? Je eigen belabberd voelen en dan ook nog eens voor zoveel man staan koken. Kijk je goed uit meis???

All... ik voel me ook echt niet fit... beginnende keelpijn, mijn nekspieren doen zeer (eigenlijk in mijn rug ook), koud, moe, borrelende buik. Gewoon niet lekker. Verkouden... althans loopneus!
    Maar wil vanmiddag eigenlijk wel carnaval vieren op school met Divano en de 2 kids.
    Vanavond moet mijn dochter voor de eerste keer meelopen met de majorette dus dat ga ik filmen!!! Ik vind t zo spannend voor haar he!
    Ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden.
    Ga nu flesje warm maken voor Divano en lekker tutten met hem op de bank.

Ow... Chris zei gisteren wel dat ik kokend heet was terwijl ik lag te rillen van de koud. Hij was zo lief voor me en ik heb gezegd dat hij nu hij vandaag weekend heeft hij ons Divano mag bezig houden. Hij moest erom lachen want hij kan dat makkelijker als ikke.

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh!!

Hier een moe kippie, ben na een paar nachten minder slaap al een zombie,pffffffff. Nu maar even aan het werk....of toch eerst nog maar even koffie halen? ;)

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Dag, eerst koffie halen :p

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hij is alweer op :(.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, zo te horen ben je ook ziek! Heb je je temp. al opgenomen?

Ik heb na overleg met de vk toch een afspraak bij de ha. Koorts na een miskraam kan gevaarlijk zijn en duiden op een achtergebleven stuk dat zorgt voor een ontsteking. De vk dacht van niet maar ze zei de HA kan aangeven of het ergens anders vandaan komt dus ik ga toch maar. Voel me zo'n mieperd maar goed, anders zit je het weekend te klooien en mijn temp was nu alweer 38,5

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Deli, spannend meid! Hoop dat alles wel goed weg is...

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jakkie Deli: Hopenlijk is het allemaal goed. Zo blijf je bezig met de mk he?

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... nee heb geen temp opgenomen. Heb t gewoon koud en mijn gezicht voelt ook erg koud aan maar de rest van mijn lichaam is warm.

Hoe laat moet je bij de dokter zijn? Ben heel benieuwd meis... hoop voor je dat t iets anders is anders moet je weer door naar zkh. Hoe gaat t tussen jouw en je hubby???

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heb een ab kuurtje, zit tegen een longontsteking aan, waarschijnlijk net op tijd erbij en valt het mee!

@ Miran, ik had het gister ook steenkoud, zou toch even je temp in de gaten houden!!

Ik ga weer verder koken!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Beterschap Deli,. Doe je rustig aan??

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... beterschap ermee en kookse meis... dat t maar lekker mag smaken. Ziek wel zo goed mogelijk uit he voor zo ver dat dit kan.

Ik zal mijn temp vanavond even meten voor de zekerheid.

Mijn dochtertje moest terug komen bij de ha en die heeft nog steeds middenoorontsteking aan beide kanten. Nu heeft ze nieuwe neusspray gekregen en wil de dokter haar over 2 weken terug zien op de praktijk. Mijn schoonvader is nl doof geworden door middenoorontsteking vandaar dat ze haar na n kuur terug willen zien.

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    deli beterschap!!

Bijna vakantie hier :D. Net te horen gekregen dat ik tot en met donderdag vrij ben :D

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lekker hoor Dag!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... geniet er maar lekker van en ga heerlijk carnaval vieren met de kids... althans als Laura haar eigen lekkerder voelt!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Deli beterschap!

Deel Deze Pagina